Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ahány szelepes. Ha 8szelepes akkor 8 ha 16 akkor gebasz.. akkor 16 kell :twisted:

Ezzel a 8V-vel vhogy mindíg jól járok. Ez a legjobb moci. :lol:

Elküldve

A gondom abbol áll,hogy álló

helyzetből indulásnál az autó nagyon darabosan kezd el gurulni,majd kiesek

az ülésből,és váltások után is mintha lenne egy luk a gázadásban,valamint

motorféknél is rángat.Maga az alapjárat nem tul ingadozó.Oszcilloszkópos

vizsgálat szerint tökéletes a gyujtáskép

valamint a co mérésre is tökéleteset mondtak.Az alapjárati motor és valami potencióméter

kicserélésével is ugyanez a helyzet.A motor kis fordulaton gyengének tűnik.

Ha a klima megy,a hibajelenség erősebb.

Próbálgatták a gyujtáselosztot tekerészni a szakemberek,de nem lett jobb.Volna

valakinek ötlete mit lehetne megnézni ? A motor C16 NZ új gyertyák,új kábelek új rotor

új kuplungtárcsa

Elküldve

A rotor alatti részt is szét kellene szedni, kolegámnak is ugyanez volt

a baja, és neki a rotor alatti tekercs volt rossz, valamint újra kellett

szigetelni belül a csatikat, mert szétmállott a szigetelésük.

Elküldve

Hát ezt próbáltam mondani a villamossági szakinak,de azt erőltette,hogy a gyujtáskép jo

ott nem lehet baj :?:

Hogy a fene vigye el a szaktudásával együtt...

Elküldve

Lehet hogy jobb is így is hétezret fizettem :lol:

Megnézném én ,de nem biztos hogy nekem valo feladat ez...

Na megpróbálom azért hátha látok valamit.

Elküldve

Konkrétan az volt a gond, hogy a tengely körül levő kis tekercset

elengedte a ragasztása, és mocorgott össze-vissza, közben még ki

is kopott a menetek külső takarása, és szerintem menetzárlatos is

lett, miközben útközben mocorgott. Ezért rángatott neki.

Elküldve

Egy apró észrevétel, ugye korábban nyöszörögtem, hogy egy kis melegedést tapasztaltam a motorban ,és be voltam parázva.Erősen gondolkoztam a termosztátcserén.Aztán tegnap este nagy ráérősségemben kimentem verdát mosni, és valami hirtelen ötlettől vezérelve jó alaposan benyomattam némi mosóközeget a gőzborotvával a hűtőm rácsai közé.A tuning hűtőmaszkom ebben partner ugye, és lássanak csodát, ma helyreállt a hűtésem.30 fokban sem ment 95 fok fölé, és nem volt szükség a ventire sem.Szóval most örülök. :roll:

Elküldve
olyannal kellene nekiállni, aki látott már ilyet. ;)

Mostmár én is láttam ilyet :lol: Keresnem kellene olyat aki még ezenfelül

ért is hozzá,

csakhát a tegnapiakról is azt gondoltam és mégse :lol:

Na hátha nem bújt el minden hozzáértő,majd utánajárok

Elküldve
jó alaposan benyomattam némi mosóközeget a gőzborotvával a hűtőm rácsai közé.

Én is így teszek,mióta láttam a klímásoknál.Eleje lekap aztán mehet

Elküldve

szaisztok!

lehetne egy nagy kérdésem hogy tudom megálapítani hogy jó vagy rosz a hidrotöke? kikel szedni? és ha kisezdtem tökmindegy hogy merre néz a kis lyuk az oldalán?

köszönöm szépen!

Elküldve
szaisztok!

lehetne egy nagy kérdésem hogy tudom megálapítani hogy jó vagy rosz a hidrotöke? kikel szedni? és ha kisezdtem tökmindegy hogy merre néz a kis lyuk az oldalán?

köszönöm szépen!

Hangja van ,ránézésre nem tudod megállapítani, tehát kikell szedni, és ha könnyen összenyomható akkor rossz, szerintem :lol:

Elküldve

Hát amíg nem ciripel (a kórogásról nem is beszélek, az ugye egyértelmű), addig nem érdemes bolygatni szerintem.

Ha elkezd siripelni (ltsd az enyém), akkor jön a kérdés, mikori a mociolaj?

Ha régi, akkor a csere általában megoldja (nekem nem), ha nem régi, no akkor jöhet a szétszedés és nyomogatós teszt. (bár teszem hozzá, ha csak halkan ciripel, akkor a nyomogatással nem igen fog kiderülni, hogy melyik a rosz, hacsak nem vagy szaki.)

Elküldve

Ja és az, hogy a lyuk merre néz, az szvsz mind1, mert ha jól tudom, akkor önbeállósak vagy oilcsatornája van már nem emléxem, de javítsatok ha tévedek.

Elküldve

Nekem ma reggel pl nem is volt hangja a tökeimnek, azaz tőkéimnek. :lol: Talán átjárta a jó kis olaj. :lol:

De általában pillanatok alatt elhallgat, szerencsére.

Elküldve

ma mentem a városbaaa,és valami úri szeszélyből kifolyólag rányomtam a klima gombjára,erre gondolván elég a lazsálásból,dolgozzon már a kis édes,erre a fordulatszámmérő elkezdett érdekesen ingázni 800 és 2000 között,és a hangja is érdekes volt! gondoltam off neki azóta nyugton van szépen csöndbe/és nagyon melegben/van.Hétvégén szép 150el felkozogtam a balcsiról,és mük...mi a nyavalya lehet ez? A kék halál kezdete? úgy örülnék ha valakinek lenne valami kis ötlete... köszi...!

Elküldve

Uncsitesóm gépe régóta szarakodott már,így megnézte egy ismerős szerelő,hogy mi is lehet vele.Elég fura kerregő hangja volt a gépnek,először a generátorra gyanakodtunk,aztán jobban fülelve vezérlés felöl jött a hang és csak nagyobb fordulaton volt jellemző.Hidrotőkék is szóba kerültek,abban maradtunk,hogy elvisszük egy olyan szerelőhöz,aki majd átnézi tüzetesen.

Délután hazajöttünk,este átmentem hozzá,hogy menjük el valahova.Beült a gépébe,indit!Beindult a vas,1-es,gáz és leállt!!!Aztán nem is indult be!Na mondom ennek annyi.Végül az a szerelő ismerős eljött este,megnézte és kiderült mi a gond:

-vezérlés tönkrement,mivel a vizpumpa nem volt cserélve elöző vezcserénél(lehet eddig soha sem),megszorult és ledarálta a vezszíjról a fogakat,ami betett a motornak! :roll: :shock:

Aztán kérdezgettem,hogy mikor volt vezérlés cserélve,125E-né,de csak szíj és feszítő! :shock:

Olaj szintén ekkor és 15w-40-es castrol gtx-et kapott!

Levegőszürő nem volt cserélve már istentudja mióta,pollenszűrőt nem is tudta,hogy létezik! :roll: :shock:

Ehhez az adalék az,hogy a blokkban 155E van most és ez egy 1,4-es benyás 8V!!!!

15W-40,30EKm-en keresztül??? :!: :roll: :shock:

Most talán megtanulta egy életre,hogy karban kell tartani egy kocsit,nem csak tankolni és hajtani!!!

Javítás kb 70E lesz!

Elküldve
Olcsón megúszta. Egy 16v esetében ilyenkor 200ról indul a történet...

Ne tessen a prémeket a falra festeni! :lol: Mondjuk remélhetőleg ilyesmi az én 16V-mel nem történik meg!UGYE?? :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.