Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Jó estét!!

Valaki szájbarágósan elmondaná pontról pontra hogy kell az EGR szelepet kiszedni az X16XEL mociból? Mit kell legelőször kiszedni, hogy hozzáférjek stb...

Elküldve
  On 2013. 01. 28. at 12:26, Morpheus írta:

Fém szíjtárcsa, gumi ékszíjtól nem nagyon szokott kopni...

Inkább az ékszíjad kopott ami vagy lazára volt húzva vagy nem rávaló volt (ahogy írtad alul már hozzá ér)

Fesszesség úgy jó ha a leghosszabb távon érintkező szakasz közepénél való benyomása nem több mint 2-3 cm ! asszem!

De a többiek rem. jívítanak.. :)

Egy 15-20 éves kocsin minden további nélkül előfordulhat, hogy a szíjtárcsa megkopik annyira, hogy már nem fekszik fel a szíj rendesen és ezért csúszik.

200 ezer km után meg különösen!

Elküldve

hello alapjárat ingadozásom volt, kitisztitottam a alpjárati motort + a fészket, az alapáratm gyönyörű lett viszont 5-10mp járás után alapáraton hozza a hibát h alapjárati szelep 35hibakód tisztits előtt nem hozott hibát viszont az alapjáratom sz@r volt! ??????

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 13:30, adamka368 írta:

hello alapjárat ingadozásom volt, kitisztitottam a alpjárati motort + a fészket, az alapáratm gyönyörű lett viszont 5-10mp járás után alapáraton hozza a hibát h alapjárati szelep 35hibakód tisztits előtt nem hozott hibát viszont az alapjáratom sz@r volt! ??????

A helyedben megnézném hogy valami csavart, bilincset nem-e felejtettél meghúzni, az alapjárati motor csatijának minden pólusa tiszta-e, meg hogy az alapjárati motor pöcökje nem-e akad be.. Ha előtte jó volt az a.járati motor és nem szedted szét, akkor nem hibásodik az meg egyik napról a másikra..

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 13:30, adamka368 írta:

hello alapjárat ingadozásom volt, kitisztitottam a alpjárati motort + a fészket, az alapáratm gyönyörű lett viszont 5-10mp járás után alapáraton hozza a hibát h alapjárati szelep 35hibakód tisztits előtt nem hozott hibát viszont az alapjáratom sz@r volt! ??????

Pánikol az ecu,hogy nem bír alapjáratot szabályozni.Gondolom magasabb,mint 850.

A gázkar ütközőjén csavarj vissza a menetből,míg elalszik a lámpa. Kb. 700-800 közé.

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 15:45, adamka368 írta:

1000 környéke lett az alpjáratom h kipucotam! eddig 800 környékén volt asszem dignosztika szerint

Az alapjárati motor alá visszaraktad a tömítő gumikarikát?

Elküldve

Nekem is ingadozik az alapjárat. alapból 1000, de kb 800-900ra leugrál és rezeg az egész auto. lehet hogy alapjárati motor tisztitás a megoldás? erre tudna vki egy leirást adni hogy mit hogy kell és mit hol találok? c14nz a gép

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 16:20, Diabo6 írta:

Nekem is ingadozik az alapjárat. alapból 1000, de kb 800-900ra leugrál és rezeg az egész auto. lehet hogy alapjárati motor tisztitás a megoldás? erre tudna vki egy leirást adni hogy mit hogy kell és mit hol találok? c14nz a gép

Leveszed azt a bazi nagy fekete kupakot az injkektorházról. Két csavar fogja fellül, előtte leveszed a levegőszűrő gumiharmonikát,és kartergázcsövet,a vékony vákumcsöveket talán nem is kell,úgy is félre lehet tenni. Ezt fogod látni alatta:

881310-20130129-d09xLb.jpg

A piros pöttyös az alapjárati léptető motor.Lehúzod róla a csatit, és kitekered a két torx csavart . Féktisztítóval,vagy tiszta benzinnel el lehet mosogatni óvatosan nem tekergetve a kúpot,és a fészkét.

Visszarakáskor ügyelj hogy pontossan illeszkedjen a gumigyűrű a helyén legyen.

Elküldve

Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy a motorteret hogyan lehet lemosni?

Van brigó bőven de vajon mitszól a magasnyomásúnak a motortér vagy van valami ötlet hogyan kezdjek neki ?

Elküldve

Hát ne forró motorral állj neki. :)

Van aki óckodik a motormosástól, én legalább évente megszoktam mosni, eddig még sosem volt baja tőle. Nyilván a csatikat nem kell két centiről telibeküldeni.

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 19:34, wookie írta:

Hát ne forró motorral állj neki. :)

Van aki óckodik a motormosástól, én legalább évente megszoktam mosni, eddig még sosem volt baja tőle. Nyilván a csatikat nem kell két centiről telibeküldeni.

Generátort és kényes elektromos helyeket zacsiba csomizni és mehet neki.

Elküldve

Nekem is ingadozik az alapjárat. alapból 1000, de kb 800-900ra leugrál és rezeg az egész auto. lehet hogy alapjárati motor tisztitás a megoldás? erre tudna vki egy leirást adni hogy mit hogy kell és mit hol találok? c14nz a gép

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 20:19, Diabo6 írta:

Nekem is ingadozik az alapjárat. alapból 1000, de kb 800-900ra leugrál és rezeg az egész auto. lehet hogy alapjárati motor tisztitás a megoldás? erre tudna vki egy leirást adni hogy mit hogy kell és mit hol találok? c14nz a gép

Csak egy hangyányit kéne visszaolvasnod és látnád Zotya képét és mellé amit leírt. <_<

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 20:22, daykiller írta:

Csak egy hangyányit kéne visszaolvasnod és látnád Zotya képét és mellé amit leírt. <_<

elnézést mindenkitől. azt hittem hogy a telom nem küldte el és rányomtam mégegyszer.

sorry

Elküldve

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Sziasztok!

Tudnátok segíteni? Vettem egy két éve felújított hengerfejt. Azóta az eladó szerint kb 10-12 ezret ment vele. Totálkárosra törte az autóját, ezért kiárulja a dolgait. Szóval, csere előtt vigyem el sikoltatni? Van aki azt mondja igen, van azt, hogy nem kell. Szerintük nagy lesz a kompresszió és emiatt szétmehetnek a hajtókar csapágyak. Az autó egyébként német motoros sima 17D.

Segítséget előre is köszönöm.

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 20:35, AstraRobi írta:

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Sziasztok!

Tudnátok segíteni? Vettem egy két éve felújított hengerfejt. Azóta az eladó szerint kb 10-12 ezret ment vele. Totálkárosra törte az autóját, ezért kiárulja a dolgait. Szóval, csere előtt vigyem el sikoltatni? Van aki azt mondja igen, van azt, hogy nem kell. Szerintük nagy lesz a kompresszió és emiatt szétmehetnek a hajtókar csapágyak. Az autó egyébként német motoros sima 17D.

Segítséget előre is köszönöm.

Ha már megvan bontva, akkor ne keljen még 1x szét szedni, csináld meg rendesen ;)

Szerintem síkoltasd meg (egy finom érintő nem árt neki), a szelepeket csiszold be, tömítéseket cseréld ki és nagy valószínűséggel nem lesz vele gondod :)

Elküldve
  On 2013. 01. 29. at 21:12, DTJE írta:

Ha már megvan bontva, akkor ne keljen még 1x szét szedni, csináld meg rendesen ;)

Szerintem síkoltasd meg (egy finom érintő nem árt neki), a szelepeket csiszold be, tömítéseket cseréld ki és nagy valószínűséggel nem lesz vele gondod :)

Köszönöm a választ. Viszem gépműhelybe.

Elküldve

Üdv!

Azt szeretném kérdezni,hogy ha a motor kontroll lámpám ég és miután majd kivillogtatom akkor elfog aludni vagy hogyan lehet törölni?

Elküldve
  On 2013. 01. 31. at 11:31, Lajko írta:

Üdv!

Azt szeretném kérdezni,hogy ha a motor kontroll lámpám ég és miután majd kivillogtatom akkor elfog aludni vagy hogyan lehet törölni?

Valahányadik hibamentes indítás után törlődik csak a hibatároló. Talán 10.vagy 20.

Elküldve
  On 2013. 01. 31. at 11:31, wookie írta:

Leveszed az akksisarut fél percre.

Régebbi ECU-nál működik még ez a módszer, újabbaknál már nem.

  On 2013. 01. 31. at 11:55, zotya975 írta:

Valahányadik hibamentes indítás után törlődik csak a hibatároló. Talán 10.vagy 20.

Pontosabban indítás és leállás között nem volt hiba, illetve nem ismétlődött meg az. Egyébként 20 alkalom után törli.

Elküldve
  On 2013. 01. 31. at 12:05, daykiller írta:

Régebbi ECU-nál működik még ez a módszer, újabbaknál már nem.

Pontosabban indítás és leállás között nem volt hiba, illetve nem ismétlődött meg az. Egyébként 20 alkalom után törli.

Képes voltál megszámolni??? :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.