Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ez majd segít: http://opelmuhely.co...or_karbantartas

Fojtószelepház elején találod egyébként, kis fekete motor, 2 torx csavar tartja.

Hát az x16xel es astrána fékszervódob alatt van a folytószelepház azt levenni meg kitakarítani profiknak 1,5 óra amatőröknek fél nap minimum.ha már az a része szét lesz szedve egr kitakarít és ledugóz.
Link to comment
Megosztás:

Hát az x16xel es astrána fékszervódob alatt van a folytószelepház azt levenni meg kitakarítani profiknak 1,5 óra amatőröknek fél nap minimum.ha már az a része szét lesz szedve egr kitakarít és ledugóz.

Az a baj, hogy most vettem a verdát, és még egyelőre keresem ezeket az alkatrészeket.Esetleg nem tudtok fotókat eszközölni a hollétükről?

Link to comment
Megosztás:

ja akkor "azokra" gondolt zotya múltkor mikor mondta, hogy nem csinál több leírást?

többen ezekre gondoltak, ezért volt egy ideig a GyIK is elérhetetlen, próbáltak valamit kitalálni, az ellen hogy más szervizoldalt csináljon az itteniek munkájából, de nem igazán sikerült semmi.
Link to comment
Megosztás:

Én nem reklámoznám azt az ótvar sz*r oldalt amit opel műhelynek titulálnak. Mocskos tolvaj innen szedi a leírásokat.

Most ezzel megint mi a gondotok, nem volt kikötve a leírásokhoz, hogy el kell kérni őket, a forrás és a készítő mindenhol meg lett jelölve.

Innentől kezdve nincs miről beszélni.

Egyébként is ami itt folyik sokszor, hogy valaki kérdez teljes amatőrként, és leugatják, hogy még ezt sem tudja... Senki sem autószerelőként született, elméletileg ez az oldal is többek között a segítségnyújtás miatt jött létre, de ha valaki egy kicsit is pontatlanul vagy túl sokat kérdez már megy az ingyen szerviz meg a hasonló értelmetlen szövegek.

Észre kéne venni a dolgokat és nem kritizálni...

Link to comment
Megosztás:

Most ezzel megint mi a gondotok, nem volt kikötve a leírásokhoz, hogy el kell kérni őket, a forrás és a készítő mindenhol meg lett jelölve.

Innentől kezdve nincs miről beszélni.

Egyébként is ami itt folyik sokszor, hogy valaki kérdez teljes amatőrként, és leugatják, hogy még ezt sem tudja... Senki sem autószerelőként született, elméletileg ez az oldal is többek között a segítségnyújtás miatt jött létre, de ha valaki egy kicsit is pontatlanul vagy túl sokat kérdez már megy az ingyen szerviz meg a hasonló értelmetlen szövegek.

Észre kéne venni a dolgokat és nem kritizálni...

Eleve meg kellett volna kérdezni a készítőt, hogy engedélyezi-e. Természetesen nem engedtem volna és a szerzői jogok engem illetnek. :)

Link to comment
Megosztás:

Eleve meg kellett volna kérdezni a készítőt, hogy engedélyezi-e. Természetesen nem engedtem volna és a szerzői jogok engem illetnek. :)

Azt nem értem, miért fáj az neked, ha többen látják a leírásodat, több embernek segítesz vele. Ha nem akarod, ne oszd meg, ha megosztod, szabd meg a feltételeket.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem értem, miért fáj az neked, ha többen látják a leírásodat, több embernek segítesz vele. Ha nem akarod, ne oszd meg, ha megosztod, szabd meg a feltételeket.

Mert nem más oldalra készítettem a leírásaimat, hanem IDE. A feltételek alapból meg vannak szabva, etikettnek és netikettnek hívják.

Link to comment
Megosztás:

Mert nem más oldalra készítettem a leírásaimat, hanem IDE. A feltételek alapból meg vannak szabva, etikettnek és netikettnek hívják.

Részemről lezártam a témát, nem fogok vitatkozni, nem erről szól ez az egész...

Egyébként pedig nem kellene más munkáját ócsárolni, én sem tettem.

Link to comment
Megosztás:

Részemről lezártam a témát, nem fogok vitatkozni, nem erről szól ez az egész...

Egyébként pedig nem kellene más munkáját ócsárolni, én sem tettem.

Nem itt kéne DE: engem nem zavar ha valaki úgymond "ellopja" a leírásomat az viszont érdekes,hogy a nem klubtag nem fér hozzá a sajátjához. Ha jól tudom.

Link to comment
Megosztás:

Csak egy gyors kérdés, ha megengeditek.

A fűtésem nem 100-as és bizonyos fordulatnál hallom, hogy gurgulázik a kocsi fűtés/hűtés rendszere. A víz szintje nem csökkent az elmúlt 5e km alatt. Egyik ismerősöm azt mondta, hogy a hengerfej tömítés kezdi megadni magát. Ez lehetséges???

ui.: A vízcsövek nem kemények.

Link to comment
Megosztás:

Csak egy gyors kérdés, ha megengeditek.

A fűtésem nem 100-as és bizonyos fordulatnál hallom, hogy gurgulázik a kocsi fűtés/hűtés rendszere. A víz szintje nem csökkent az elmúlt 5e km alatt. Egyik ismerősöm azt mondta, hogy a hengerfej tömítés kezdi megadni magát. Ez lehetséges???

ui.: A vízcsövek nem kemények.

Ha a csöveket nem fújja, a víz nem olajos, az olaj sem vizes, és nem füstöl, akkor nem valószínű. A fűtés többindentöl lehet gyenge. Ha döglött a termosztát, koszos a radiátor, szétakadt a fűtés állítás zsalujának a rudazata, mind tud ilyet okozni. ;)
Link to comment
Megosztás:

Ha a csöveket nem fújja, a víz nem olajos, az olaj sem vizes, és nem füstöl, akkor nem valószínű. A fűtés többindentöl lehet gyenge. Ha döglött a termosztát, koszos a radiátor, szétakadt a fűtés állítás zsalujának a rudazata, mind tud ilyet okozni. ;)

Nem a hőfokkal van baja hanem hogy "csobog a víz" a rendszerben...

(Én már nem is merem a hf tömítést felhozni), de valamiért levegős a rendszer...

Nekem ezt 1700-2000 es fordulat között csinálta (hengerfejtömítés miatt)

Nem lehet hogy mostanában egyszer megforraltad a vizet?és szar a szuszogód?...attól is lehet

Link to comment
Megosztás:

Nem a hőfokkal van baja hanem hogy "csobog a víz" a rendszerben...

(Én már nem is merem a hf tömítést felhozni), de valamiért levegős a rendszer...

Nekem ezt 1700-2000 es fordulat között csinálta (hengerfejtömítés miatt)

Nem lehet hogy mostanában egyszer megforraltad a vizet?és szar a szuszogód?...attól is lehet

Nekem 2000 és 2500 között adja elő, de nem hiszem, hogy hengerfejtömítés miatt, inkább dugulás lehet benne. Az év folyamán valamikor csinálok egy trisós öblítést a fűtőradiátorban.

Morpheus: a kocsid színkódja nem 272 véletlenül? Vagy metálfényezésed van?

Link to comment
Megosztás:

Nekem 2000 és 2500 között adja elő, de nem hiszem, hogy hengerfejtömítés miatt, inkább dugulás lehet benne. Az év folyamán valamikor csinálok egy trisós öblítést a fűtőradiátorban.

Morpheus: a kocsid színkódja nem 272 véletlenül? Vagy metálfényezésed van?

Hátőő, de! de utána van még az hogy 051 !

amúgy nem metál...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.