balboa011 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hello! Hátsó ülés alatt. Perforált kárpit. A műanyag szigetelő fedelet kapd le és ott az ac. oké! köszi! ránézek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Jó az ha egy kipufnak van valami hangja, de vannak különbségek. Van aminek szép hangja van, meg van aminek nagy. Jellemzöen amikor föltesznek egy homasita dobot, és már érzik is a póvert, hiszik azt hogy ez qrvajó. Vannak akik ha már hozzányúlnak, rendszert csináltatnak, aminek értelme is van, meg a hangja is normális. Attól hogy fölrakat valaki egy kiherélt sz.rt nem lesz szép hangja, se értelme... Link to comment Megosztás: More sharing options...
komy Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Üdvözletem! Történt, hogy az autóm hengerfejes lett. Aznap éppen öcsém alatt ment tönkre, aki úgy járkált fel alá debrecenben, hogy közben egy rendszernyi hűtőfolyadékot megevett a kocsi. Közben felvett engem is és mikor a tesco parkolóban indítottuk a kocsit vettük észre a nagy füstöt meg hogy gáz van. Hívtam haveromat aki megcsinálta elvileg, síkoltatta a hengerfejet, cserélte a tömítéseket stb... Mondta, miután kész lett, hogy kicsit füstölni fog még az csak a benne maradt hűtőfolyadék, nade hazajöttem a kocsival, kb 40 km, és még mindig füstöl. Fehéres színe, égett szaga van, hazafele olyan füstöt húztam, hogy utánam 100 méterrel nem láttam semmit. Aztán közeledvén hazafele javult a helyzet, már csak álló helyzetben csinál maga körül ködöt. Na most kérdésem, ez normális? Kb mennyi idő kellhet neki hogy teljesen kigőzölje magát? Vagy lehet más is probléma. Vizet nem eszi, közben ellenőriztem, illetve motor is szépen jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sunci Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Sziasztok A kocsival járok melózni és mikor kijövök a melóból, pl ma reggel is, egész este kint állt a kocsi a hidegben akkor, indításnál nem indul el minden hengerem. A motor kb 10-15 másodpercig ha hagyom és nem áll le akkor helyre jön. Ha nyomok neki egy kis gázt (félgázt) akkor 2-3 másodperc is elég hogy minden a helyére álljon és menjen mind a 4 hengerem. Közben olyan hangja van mint ha valami besúrolna, és kattog is. Az autó mindig pöccre indult még -15 fokban is. Gyertyákat most cseréltem benne pont ez miatt. 1600 volt darabja kék doboz GM felirat. Ha forgatom a vezérmű tengelyen a jeadót akkor ad szikrát hallom a hangján a gyújtótrafónak. Gyújtáselosztó érintkezői megtisztítva, kefe nincs elkopva, a rotorban lévő zavarszűrő nincs megszakadva, elosztó fedél belseje nem nedves. Hol keresgéljek, merre menjek tovább? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Üdvözletem! Történt, hogy az autóm hengerfejes lett. Aznap éppen öcsém alatt ment tönkre, aki úgy járkált fel alá debrecenben, hogy közben egy rendszernyi hűtőfolyadékot megevett a kocsi. Közben felvett engem is és mikor a tesco parkolóban indítottuk a kocsit vettük észre a nagy füstöt meg hogy gáz van. Hívtam haveromat aki megcsinálta elvileg, síkoltatta a hengerfejet, cserélte a tömítéseket stb... Mondta, miután kész lett, hogy kicsit füstölni fog még az csak a benne maradt hűtőfolyadék, nade hazajöttem a kocsival, kb 40 km, és még mindig füstöl. Fehéres színe, égett szaga van, hazafele olyan füstöt húztam, hogy utánam 100 méterrel nem láttam semmit. Aztán közeledvén hazafele javult a helyzet, már csak álló helyzetben csinál maga körül ködöt. Na most kérdésem, ez normális? Kb mennyi idő kellhet neki hogy teljesen kigőzölje magát? Vagy lehet más is probléma. Vizet nem eszi, közben ellenőriztem, illetve motor is szépen jár. Hali, hát ha hidegen be indítod és egyből nem kezdi el csinálni,és nem eszi a vzet és vizcsövek sem keményednek, akkor valószinű csak a mi a kipuban maradt a katalizátornál elég sok megtud maradni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Üdvözletem! Történt, hogy az autóm hengerfejes lett. Aznap éppen öcsém alatt ment tönkre, aki úgy járkált fel alá debrecenben, hogy közben egy rendszernyi hűtőfolyadékot megevett a kocsi. Közben felvett engem is és mikor a tesco parkolóban indítottuk a kocsit vettük észre a nagy füstöt meg hogy gáz van. Hívtam haveromat aki megcsinálta elvileg, síkoltatta a hengerfejet, cserélte a tömítéseket stb... Mondta, miután kész lett, hogy kicsit füstölni fog még az csak a benne maradt hűtőfolyadék, nade hazajöttem a kocsival, kb 40 km, és még mindig füstöl. Fehéres színe, égett szaga van, hazafele olyan füstöt húztam, hogy utánam 100 méterrel nem láttam semmit. Aztán közeledvén hazafele javult a helyzet, már csak álló helyzetben csinál maga körül ködöt. Na most kérdésem, ez normális? Kb mennyi idő kellhet neki hogy teljesen kigőzölje magát? Vagy lehet más is probléma. Vizet nem eszi, közben ellenőriztem, illetve motor is szépen jár. Oké hogy sikolta meg cserélt tömítést, de akár a hengerfejben is szakadhatott átt a vízjárat nem? Azt meg úgy rémlik nyomáspróbázni szokták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
komy Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Oké hogy sikolta meg cserélt tömítést, de akár a hengerfejben is szakadhatott átt a vízjárat nem? Azt meg úgy rémlik nyomáspróbázni szokták. Jaja, síkolva és nyomáspróbázva is volt! AMúgy tényleg úgy tűnik, hogy csak a benne maradt víz okozza a 'gőz-füstöt' mert mostanra már mentem vele egész sokat és egyre gyengbben füstöl. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isuzuvectra Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne ( astra f 1,6 16v), hogy az normális e ,hogy amikor az autó üzemmeleg a viz hőmérséklete 90-95 fok körül van. köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne ( astra f 1,6 16v), hogy az normális e ,hogy amikor az autó üzemmeleg a viz hőmérséklete 90-95 fok körül van. köszi előre is Teljesen normális, hivatalosan 92°C az üzemi hőmérséklete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isuzuvectra Elküldve Január11, 2013 Megoszt Elküldve Január11, 2013 Teljesen normális, hivatalosan 92°C az üzemi hőmérséklete. értem akkor jó , köszi szépen ! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelmann Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Az autó Astra f kombi 1997-es évj. x14xe motorral. A hibajelenség: hidegen minden OK!, ha kezd melegedni akkor alapjáratról elindulva dadog ha nyomom a gázt, ha visszaveszek a gázból akkor megindul és eljátssza minden intenzív gyorsításkor. Viszont nem mindig csinálja. Tíz gyorsításból kb. nyolcszor! Gyertya, gyújtókábel készlet, üzemanyag szivattyú, üzemagyag szűrő csere megvolt. EGR szelep lezárás, szívótorok tisztítás, injektor tisztító adalék az üzemanyaghoz, alapjárati motor tisztítás megvolt. Mi lehet még? Ötlete valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Az autó Astra f kombi 1997-es évj. x14xe motorral. A hibajelenség: hidegen minden OK!, ha kezd melegedni akkor alapjáratról elindulva dadog ha nyomom a gázt, ha visszaveszek a gázból akkor megindul és eljátssza minden intenzív gyorsításkor. Viszont nem mindig csinálja. Tíz gyorsításból kb. nyolcszor! Gyertya, gyújtókábel készlet, üzemanyag szivattyú, üzemagyag szűrő csere megvolt. EGR szelep lezárás, szívótorok tisztítás, injektor tisztító adalék az üzemanyaghoz, alapjárati motor tisztítás megvolt. Mi lehet még? Ötlete valakinek? Lambda-szonda gyanús sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Az autó Astra f kombi 1997-es évj. x14xe motorral. A hibajelenség: hidegen minden OK!, ha kezd melegedni akkor alapjáratról elindulva dadog ha nyomom a gázt, ha visszaveszek a gázból akkor megindul és eljátssza minden intenzív gyorsításkor. Viszont nem mindig csinálja. Tíz gyorsításból kb. nyolcszor! Gyertya, gyújtókábel készlet, üzemanyag szivattyú, üzemagyag szűrő csere megvolt. EGR szelep lezárás, szívótorok tisztítás, injektor tisztító adalék az üzemanyaghoz, alapjárati motor tisztítás megvolt. Mi lehet még? Ötlete valakinek? Trafó baj az csak melegen jön elő, úgyhogy ha az kimaradt akkor kérni kell kölcsön egyet és kipróbálni. Ha hirtelen gyorsításra rángat akkor mindíg gyújtásprobléma van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Trafó baj az csak melegen jön elő, úgyhogy ha az kimaradt akkor kérni kell kölcsön egyet és kipróbálni. Ha hirtelen gyorsításra rángat akkor mindíg gyújtásprobléma van. Vagy Inkább keverékképzési. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelmann Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Lambda-szonda gyanús sztem. Lambda szonda vezetékét lehúztam, akkor is csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Lambda szonda vezetékét lehúztam, akkor is csinálja. Dobra egyáltalán rá a hibakódot, mikor lehúztad? Amíg nem világít miatta a Check, addig kb nem is érdekli a motorvezérlőt a lambda annyira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelmann Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Trafó baj az csak melegen jön elő, úgyhogy ha az kimaradt akkor kérni kell kölcsön egyet és kipróbálni. Ha hirtelen gyorsításra rángat akkor mindíg gyújtásprobléma van. A trafóra én is gondoltam, sajna még várnom kell míg tudok egyet kölcsönözni. Köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelmann Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Dobra egyáltalán rá a hibakódot, mikor lehúztad? Amíg nem világít miatta a Check, addig kb nem is érdekli a motorvezérlőt a lambda annyira. Azt sajna nem tudom mert nyitott motorház tetővel próbáltam és a motortérből kezeltem a gázt. Gondolod menjek vele lehúzott vezetékkel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Azt sajna nem tudom mert nyitott motorház tetővel próbáltam és a motortérből kezeltem a gázt. Gondolod menjek vele lehúzott vezetékkel? Családban lévő x14xe is csinálta ugyan ezt a hiba jelenséget. Valószínű, hogy a trafó a ludas ami nem olcsó mulatság. Betettünk a hengerfej és a trafó közé egy 3-4 mm vastag bakelit lapot (amit szépen formára vágtunk és a rögzítő csavar furatait kialakítottuk) és azóta semmi baja (3éve/100'000km). Így nem vesz át annyi hőt a hengerfejtől, vagyis nem is melegszik annyira fel :D Anyagárból megúsztuk, ami kemény 500ft volt :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Családban lévő x14xe is csinálta ugyan ezt a hiba jelenséget. Valószínű, hogy a trafó a ludas ami nem olcsó mulatság. Betettünk a hengerfej és a trafó közé egy 3-4 mm vastag bakelit lapot (amit szépen formára vágtunk és a rögzítő csavar furatait kialakítottuk) és azóta semmi baja (3éve/100'000km). Így nem vesz át annyi hőt a hengerfejtől, vagyis nem is melegszik annyira fel :D Anyagárból megúsztuk, ami kemény 500ft volt :P Disről beszélünk ugye? Hm. lehet akkor én is megelőzöm a problémát, és csinálok az enyémre is, bár jelenleg kutya baja. (mondjuk egy 150.000-et futott motornak illik is hibátlannak lenni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Disről beszélünk ugye? Hm. lehet akkor én is megelőzöm a problémát, és csinálok az enyémre is, bár jelenleg kutya baja. (mondjuk egy 150.000-et futott motornak illik is hibátlannak lenni) Szerintem nem , az x14xe-n tarfósor van a hengerfejen a gyertyák fölött. A Dis kocka meg oldalt van a vezérműtengely végén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Szerintem nem , az x14xe-n tarfósor van a hengerfejen a gyertyák fölött. A Dis kocka meg oldalt van a vezérműtengely végén. Te sem láttál még x14xe-t közelről. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Te sem láttál még x14xe-t közelről. :D Valóban nem, csak x12xe-t..nem ugyanolyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Családban lévő x14xe is csinálta ugyan ezt a hiba jelenséget. Valószínű, hogy a trafó a ludas ami nem olcsó mulatság. Betettünk a hengerfej és a trafó közé egy 3-4 mm vastag bakelit lapot (amit szépen formára vágtunk és a rögzítő csavar furatait kialakítottuk) és azóta semmi baja (3éve/100'000km). Így nem vesz át annyi hőt a hengerfejtől, vagyis nem is melegszik annyira fel :D Anyagárból megúsztuk, ami kemény 500ft volt :P 16EFt az utángyári DIS, bontóban 10 alatt hozzá lehet jutni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január12, 2013 Megoszt Elküldve Január12, 2013 Valóban nem, csak x12xe-t..nem ugyanolyan? Más konstrukció. Motorvezérlés,management meg minden. Az x14xe egy dupla vezérműtengelyes kereszt öblítéses 16 szelepes c14se egr szeleppel tulajdonképpen. Meg az injektorok vezérlése is pontosabb talán,az se-n párhuzamosan kap delejt az xe-n meg már szívó ütem előtt egyesével. Az x12xe meg láncos vezérlés hidrós láncfeszítéssel tök más fojtószelepházzal,légtömegmérővel..stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts