wookie Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Nem a tőkék hibája, ha nem olajjal, kenik őket hanem zsírral. :rolleyes: Mer mi a baj a 15w40-el? Nem az a gyári előírás véletlenül? Legalábbis a c16nz-be nekem az rémlik, mechanikailag meg a kisblokkokban nincs nagy difi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Na meg relé csere Azért csere mert nem jut hátra áram? Mert ez esetben azt nem értem hogy ha megütögetem az ac-t akkor miért kap újra áramot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Mer mi a baj a 15w40-el? Nem az a gyári előírás véletlenül? Legalábbis a c16nz-be nekem az rémlik, mechanikailag meg a kisblokkokban nincs nagy difi. 10w40 a gyári előírás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! A következő problémámmal fordulok hozzátok. Valszeg az AC-m szórakozik. (c14nz) A relém kattan mindig, de van amikor nem akar indulni a gép. Kötöttem egy ellenörzőizzót az ac csatlakozójára, előrevezettem a váltómhoz hogy jól lássam. Ahogy megjöttek a hidegek egyre gyakrabban előfordult, hogy áram se ment hátra a szivattyúhoz. Az izó vezetékét bedugtam a csatiba, úgy nyomtam rá az ac csatijára. Ezek után a folyamat: ülés fel, megnyomkodom a csatit, megütögetem a fedelet és az esetek 99%-ban újra van áram hátul, és indul a paripa. Ezidáig 1x fordult elő, hogy szintén nem indult, nyomkodás, ütögetés, áram volt de még mindig nem indult. Majd még egy ütögetés és hopp, járt a motor. Nagyon ritka eset amikor egyszercsak menet közben leáll a gép, félregurulok, ütögetés és indulok tovább. Ötlet valakinek hogy pontosan mi a probléma? Esetleg az ac vezetékével lehet gond belül? Tavly ilyenkor hagyott cserben először, azután legközelebb nyáron, persze nyaralás előtt, és mivel még nem tudtam mi lehet az oka, mind2 esetben állt 1 hétig, majd újra beindult. A segítő válaszokat előre is köszönöm! Nálam nemrég volt ugyanez! AC cserés lett... De nekem a csati is szivatott (ami az AC pumpánál van) Nem tudom miért de kitágult a csuszka a csatiban, és kontaktos volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Azért csere mert nem jut hátra áram? Mert ez esetben azt nem értem hogy ha megütögetem az ac-t akkor miért kap újra áramot? Ha nem megy hatra aram, akkor meg rele csere. vagy romlott vezetokepessegu alkatresz. lsd.: kontakt hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! A következő problémámmal fordulok hozzátok. Valszeg az AC-m szórakozik. (c14nz) A relém kattan mindig, de van amikor nem akar indulni a gép. Kötöttem egy ellenörzőizzót az ac csatlakozójára, előrevezettem a váltómhoz hogy jól lássam. Ahogy megjöttek a hidegek egyre gyakrabban előfordult, hogy áram se ment hátra a szivattyúhoz. Az izó vezetékét bedugtam a csatiba, úgy nyomtam rá az ac csatijára. Ezek után a folyamat: ülés fel, megnyomkodom a csatit, megütögetem a fedelet és az esetek 99%-ban újra van áram hátul, és indul a paripa. Ezidáig 1x fordult elő, hogy szintén nem indult, nyomkodás, ütögetés, áram volt de még mindig nem indult. Majd még egy ütögetés és hopp, járt a motor. Nagyon ritka eset amikor egyszercsak menet közben leáll a gép, félregurulok, ütögetés és indulok tovább. Ötlet valakinek hogy pontosan mi a probléma? Esetleg az ac vezetékével lehet gond belül? Tavly ilyenkor hagyott cserben először, azután legközelebb nyáron, persze nyaralás előtt, és mivel még nem tudtam mi lehet az oka, mind2 esetben állt 1 hétig, majd újra beindult. A segítő válaszokat előre is köszönöm! Ezért relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Azért csere mert nem jut hátra áram? Mert ez esetben azt nem értem hogy ha megütögetem az ac-t akkor miért kap újra áramot? Tipikus AC pumpa hiba. Az elektromos motor, amikor megragad, ütögetéskor még elindul párszor, de egyre gyakrabban megragad majd, míg végül ütögetésre sem fog elindulni. A te döntésed, hogy megvárod-e a végső pusztulását. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Nemrég cseréltem AC-relét, egy fórumtárs alatt megállt a kocsim, a pumpa nem ment a relé kattant. Mégis a relé volt a ludas a tartalékkal hazajöttem. Szétszedve szemre tökéletesen behúzott próbalámpát is jól kapcsolgatja de az autóban mégsem működött . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Nem a tőkék hibája, ha nem olajjal, kenik őket hanem zsírral. :rolleyes: Ez most arra célzás h relatívan eléggé viszkózus lett az olaj? :D Én most azt nem értem hogy a hígabb olaj vagy a sűrűbb jó a tőkéknek (persze normális mértékben)? A hígabbhoz nagyobb nyomás kell h tartsa a tüskét, de picivel később kapja meg az indítás után, a sűrűbb meg "keményebben" tartja... Legalábbis szerény véleményem szerint... :$ Vagy esetleg a bütyköstengely kopott? 275e km után, és a generálnál 1-2 jel szíjszakadásra adott okot előző életében az autónak... Milyen márkájú olajat használsz? És hány km-t mentél 5 hónap alatt? (olajadalék még nem szüntetett meg tőkehangot nálam) Q8, kb 3-4-5 ezer, nemtudom pontosan... 5 hónapja volt generálos a moci. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Ez most arra célzás h relatívan eléggé viszkózus lett az olaj? :D Én most azt nem értem hogy a hígabb olaj vagy a sűrűbb jó a tőkéknek (persze normális mértékben)? A hígabbhoz nagyobb nyomás kell h tartsa a tüskét, de picivel később kapja meg az indítás után, a sűrűbb meg "keményebben" tartja... Legalábbis szerény véleményem szerint... :$ Vagy esetleg a bütyköstengely kopott? 275e km után, és a generálnál 1-2 jel szíjszakadásra adott okot előző életében az autónak... Q8, kb 3-4-5 ezer, nemtudom pontosan... 5 hónapja volt generálos a moci. A tőkéknek az az olaj jó, amire kitalálták őket. Melegoldali viszkozitása mindkét olajnak ugyan az (w40) A 15-ös annyival "jobb", hogy sokkal lassabban tudja fölépíteni vele a nyomást, és mire fölér az olaj a tőkékig, addigra te már 5 perce hallgatod a csattogást, mert egy sűrű takony hidegen. 25 éve nem gyártanak olyan személyautót amibe a 15w40 kell. :rolleyes: (tudom, csak pár éve hagyták abba a kockaladát kint, de akkor is. :lol: ) Ha pedig rendbe lett rakva a motor, akkor főleg nem értem. Akkor szokták ezt beleöntetni az emberrel az okosok, amikor megmondja, hogy ez már kopott, sokat futott, és "kell bele a vastagabb olaj főnök"... Először tegyél bele valami normális olajat, addig nem érdemes hozzányúlni. (a 10w40-es castroltól is csattogni fog, valami mást próbálj ki) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Sziasztok! A következő problémámmal fordulok hozzátok. Valszeg az AC-m szórakozik. (c14nz) A relém kattan mindig, de van amikor nem akar indulni a gép. Kötöttem egy ellenörzőizzót az ac csatlakozójára, előrevezettem a váltómhoz hogy jól lássam. Ahogy megjöttek a hidegek egyre gyakrabban előfordult, hogy áram se ment hátra a szivattyúhoz. Az izó vezetékét bedugtam a csatiba, úgy nyomtam rá az ac csatijára. Ezek után a folyamat: ülés fel, megnyomkodom a csatit, megütögetem a fedelet és az esetek 99%-ban újra van áram hátul, és indul a paripa. Ezidáig 1x fordult elő, hogy szintén nem indult, nyomkodás, ütögetés, áram volt de még mindig nem indult. Majd még egy ütögetés és hopp, járt a motor. Nagyon ritka eset amikor egyszercsak menet közben leáll a gép, félregurulok, ütögetés és indulok tovább. Ötlet valakinek hogy pontosan mi a probléma? Esetleg az ac vezetékével lehet gond belül? Tavly ilyenkor hagyott cserben először, azután legközelebb nyáron, persze nyaralás előtt, és mivel még nem tudtam mi lehet az oka, mind2 esetben állt 1 hétig, majd újra beindult. A segítő válaszokat előre is köszönöm! látom kaptál mind 2 alkatrészre hibalehetőséget (több nincs is :icon1: ) sztem a relé olcsóbb, első körbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 látom kaptál mind 2 alkatrészre hibalehetőséget (több nincs is :icon1: ) sztem a relé olcsóbb, első körbe Köszönöm mindenkinek! A relével kezdem. Már csak boltot kell találnom ami nyitva van melo után is. Ha még ebben tudna vki segiteni megköszönném. Oktogon és vonzáskörzete? Fél 5 után? Bkv-val... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 A tőkéknek az az olaj jó, amire kitalálták őket. Melegoldali viszkozitása mindkét olajnak ugyan az (w40) A 15-ös annyival "jobb", hogy sokkal lassabban tudja fölépíteni vele a nyomást, és mire fölér az olaj a tőkékig, addigra te már 5 perce hallgatod a csattogást, mert egy sűrű takony hidegen. 25 éve nem gyártanak olyan személyautót amibe a 15w40 kell. :rolleyes: (tudom, csak pár éve hagyták abba a kockaladát kint, de akkor is. :lol: ) Ha pedig rendbe lett rakva a motor, akkor főleg nem értem. Akkor szokták ezt beleöntetni az emberrel az okosok, amikor megmondja, hogy ez már kopott, sokat futott, és "kell bele a vastagabb olaj főnök"... Először tegyél bele valami normális olajat, addig nem érdemes hozzányúlni. (a 10w40-es castroltól is csattogni fog, valami mást próbálj ki) Kösz :D És mit kéne tennem bele? 10w40 GM? Elvileg arra találták ki a tőkéket, nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Kösz :D És mit kéne tennem bele? 10w40 GM? Elvileg arra találták ki a tőkéket, nem? :D A 15w40-től az is jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Valvoline MaxLife... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dexter0401 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Üdv! Astra f-en c14nz paragi sport dob van hátul, és tervezem hogy a középdobot kicserélem gázgyorsítóra. Sokat dobna hangon? illetve teljesítményen érezhető lenne akármi is? és a legfontosabb hogy a rendőrök beleköthetnének ha olyan hangja lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Üdv! Astra f-en c14nz paragi sport dob van hátul, és tervezem hogy a középdobot kicserélem gázgyorsítóra. Sokat dobna hangon? illetve teljesítményen érezhető lenne akármi is? és a legfontosabb hogy a rendőrök beleköthetnének ha olyan hangja lenne? Hangosabb lenne sztem. Teljesítmény.. :D :D Rendőrök mindenbe beleköthetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Üdv! Astra f-en c14nz paragi sport dob van hátul, és tervezem hogy a középdobot kicserélem gázgyorsítóra. Sokat dobna hangon? illetve teljesítményen érezhető lenne akármi is? és a legfontosabb hogy a rendőrök beleköthetnének ha olyan hangja lenne? Az egész rendszerem egy cső (laza közelítéssel) :P A hátsó dobon 1-1be átlátok :D. Idővel meglehet vele tanulni úgy közlekedni, hogy azon a fordulatszámmal használd olyan gázpedál állással, hogy alig van hangja és észre sem veszik az őrök... (szinte suhan) De ha odalépek!!!!! Még nem találkoztam hangosabb astrával :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Az egész rendszerem egy cső (laza közelítéssel) :P A hátsó dobon 1-1be átlátok :D. Idővel meglehet vele tanulni úgy közlekedni, hogy azon a fordulatszámmal használd olyan gázpedál állással, hogy alig van hangja és észre sem veszik az őrök... (szinte suhan) De ha odalépek!!!!! Még nem találkoztam hangosabb astrával :P Biztos jó az... Autópályán jártál már? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Amikor már elég gyors, akkor elhagyja a hangját mint a skoda. :D Egyébként jó az ha van egy kis hangja. Múltkor a q7-esben megőrültem. Az egy dolog hogy agyon van könnyítve rajta minden, így aztán nulla visszajelzéssel szolgál bármiről, de ha nem szól a zene, akkor kvázi tökéletes csend van bent. Örjítő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Nekem két balaton-budapest kellet hogy rájöjjek jó a gyári nem versenyzek, egy hátsó dob meg nem ad plusz teljesítményt, nyáron egyenessen katasztrófa, 120 lehuzott ablak hangos kipu :| :| a saját gondolataimatsem hallom a motort hangja meg csak gyenge emlék.:D nem mondom városban élvezetes ha oda oda lépsz neki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Sziasztok! A következő problémámmal fordulok hozzátok. Valszeg az AC-m szórakozik. (c14nz) A relém kattan mindig, de van amikor nem akar indulni a gép. Kötöttem egy ellenörzőizzót az ac csatlakozójára, előrevezettem a váltómhoz hogy jól lássam. Ahogy megjöttek a hidegek egyre gyakrabban előfordult, hogy áram se ment hátra a szivattyúhoz. Az izó vezetékét bedugtam a csatiba, úgy nyomtam rá az ac csatijára. Ezek után a folyamat: ülés fel, megnyomkodom a csatit, megütögetem a fedelet és az esetek 99%-ban újra van áram hátul, és indul a paripa. Ezidáig 1x fordult elő, hogy szintén nem indult, nyomkodás, ütögetés, áram volt de még mindig nem indult. Majd még egy ütögetés és hopp, járt a motor. Nagyon ritka eset amikor egyszercsak menet közben leáll a gép, félregurulok, ütögetés és indulok tovább. Ötlet valakinek hogy pontosan mi a probléma? Esetleg az ac vezetékével lehet gond belül? Tavly ilyenkor hagyott cserben először, azután legközelebb nyáron, persze nyaralás előtt, és mivel még nem tudtam mi lehet az oka, mind2 esetben állt 1 hétig, majd újra beindult. A segítő válaszokat előre is köszönöm! Hello! hasonló problémával küszködök mint te! olyan kérdésem lenne hogy hol és mit szoktál ütögetni? :icon1: mert azt énis kiprobálom legalább haza tudnám hozni az is már haladás lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hello! hasonló problémával küszködök mint te! olyan kérdésem lenne hogy hol és mit szoktál ütögetni? :icon1: mert azt énis kiprobálom legalább haza tudnám hozni az is már haladás lenne! Hello! Hátsó ülés alatt. Perforált kárpit. A műanyag szigetelő fedelet kapd le és ott az ac. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hello! hasonló problémával küszködök mint te! olyan kérdésem lenne hogy hol és mit szoktál ütögetni? :icon1: mert azt énis kiprobálom legalább haza tudnám hozni az is már haladás lenne! Hello! Hátsó ülés alatt. Perforált kárpit. A műanyag szigetelő fedelet kapd le és ott az ac. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balboa011 Elküldve Január10, 2013 Megoszt Elküldve Január10, 2013 Hello! Hátsó ülés alatt. Perforált kárpit. A műanyag szigetelő fedelet kapd le és ott az ac. oké! köszi! ránézek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts