FPepe Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Hali! Tudnátok nekem segíteni? Azt szeretném megtudni, hogy nekem van egy 1,4-es si astrám és motort szeretnék cserélni benne. Vajon egy az egyben belemegy a 1.8as motor vagy a 2000res? Köszi a választ. Valamint még az érdekelne, hogy a G astra caravan rugó egyezik e a f astra caravánéval? Köszi A hozzá tartozó váltóval, féltengelyekkel és gólyalábakkal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Hali! Tudnátok nekem segíteni? Azt szeretném megtudni, hogy nekem van egy 1,4-es si astrám és motort szeretnék cserélni benne. Vajon egy az egyben belemegy a 1.8as motor vagy a 2000res? Köszi a választ. Valamint még az érdekelne, hogy a G astra caravan rugó egyezik e a f astra caravánéval? Köszi A hozzá tartozó váltóval, féltengelyekkel és gólyalábakkal együtt. +AC, Bakok, huto Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 +AC, Bakok, huto fék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa86 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Köszi szépen a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 +AC, Bakok, huto AC az jó mert Si helyére szeretné,3bar-os. de akkor is kábelköteg + Ecu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Igen és a lendkerék is más 1.6 SE-nél. :D Melyik a nehezebb? Az nz vagy az Si? EPC-ben igaz, hogy külön sorban szerepelnek, de mindkettőnek ugyanaz a cikkszáma. Lehet mégis egyformák? :rolleyes: :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni. Ja. Az sz-nek se dugói vannak, az szr-nek meg nz dugói. Utóbbi kettöhöz tartozik a kisebb sürítési viszony. Melyik a nehezebb? Az nz vagy az Si? Az SE-nehezebb, dupla olyan vastag, nyilván az alacsonyabb fordulaton való nyomatéktalanság ellensúlyozására. èn az nz- lendkereket tettem fel. ja és ugye ebböl adódóan a kuplung nyomólapja is más. AC az jó mert Si helyére szeretné,3bar-os. de akkor is kábelköteg + Ecu Ha az 1.8 a c18nz-t takarja, annak 0.75-ös az ac-ja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Van sík felületű lendkerék (ablakos váltóhoz) és tányér ugyanahhoz a motorhoz, de SZ SZR SE NZ viszonylatban az egyformák ugyanazon a cikkszámon futnak. Lehet van különbség a sík és a tányér között, de mindegyiket szerelték ezzel is azzal is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
oli0226 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Üdv!Segítségre lenne szükségem olyan dologban,hogy van egy 2000-es 16 szelepes Gsi Astra-m,nem olyan régen vettem.Azt a hibát érzékeltem ,hogy a hűtő víz nem melegszik rendesen,nincs üzemi hőfok,olyan 70 fok körüli lehet,aminek szerintem 90-nek kellene lennie,ha jól tudom (legalábbis az 1.4-es Astram-ban annyi).Termosztát csere meg volt,nem oldotta meg a problémát.Valami tanács,ötlet?Előre is köszi :) jah a fűtésem sem olyan,mint az 1.4-esben,sokkal gyengébb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Üdv!Segítségre lenne szükségem olyan dologban,hogy van egy 2000-es 16 szelepes Gsi Astra-m,nem olyan régen vettem.Azt a hibát érzékeltem ,hogy a hűtő víz nem melegszik rendesen,nincs üzemi hőfok,olyan 70 fok körüli lehet,aminek szerintem 90-nek kellene lennie,ha jól tudom (legalábbis az 1.4-es Astram-ban annyi).Termosztát csere meg volt,nem oldotta meg a problémát.Valami tanács,ötlet?Előre is köszi :) jah a fűtésem sem olyan,mint az 1.4-esben,sokkal gyengébb. milyen termosztátot tettek bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Van sík felületű lendkerék (ablakos váltóhoz) és tányér ugyanahhoz a motorhoz, de SZ SZR SE NZ viszonylatban az egyformák ugyanazon a cikkszámon futnak. Lehet van különbség a sík és a tányér között, de mindegyiket szerelték ezzel is azzal is. ;) Ahha! Szóvalhogy a váltótól függ a dolog. Én ezt a motornak tulajdonítottam, nem gondoltam volna hogy csinálnak egy másik lendkereket csak azért mert nincs lik a váltóharangon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oli0226 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 milyen termosztátot tettek bele? Starline Thermostat TS T086.82 ennyi van a dobozán Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Starline Thermostat TS T086.82 ennyi van a dobozán Ha a típusjelzésében figyelembe vesszük a számokat, akkor az biza 82 fokos, pedig 92 fokos kellene hogy legyen. Esélyes, hogy lesz még egy termosztátcseréd. Ha igen, akkor Febi-t vegyél vagy Wahlert, QH-t semmiképp és semmi legolcsóbbat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oli0226 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Ha a típusjelzésében figyelembe vesszük a számokat, akkor az biza 82 fokos, pedig 92 fokos kellene hogy legyen. Esélyes, hogy lesz még egy termosztátcseréd. Ha igen, akkor Febi-t vegyél vagy Wahlert, QH-t semmiképp és semmi legolcsóbbat. Köszönöm a segítséget,sajnos telefonos egyeztetéssel vettem a termosztátot és az eladó ezt küldte a barátnőmmel,majd legközelebb máshogyan járok el tanulva ebből :)Még egyszer köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január8, 2013 Megoszt Elküldve Január8, 2013 kis segítség kéne, me most vagy én vagyok a hülye vagy mindenki más :D C16NZ nem 34es fagydugó kell?? én megmértem annyi(nak tűnt) keresem mindenfelé(bardi,unix,cromax), aszongyák ebbe nem lehet ekkora, 30as a max most ako mivan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 A hidrotőkék hogyan kapják az olajat a fészkükben? Lehetséges az hogy rosszul van berakva, és ezáltal nem kap normális olajnyomást? 15W40-es olaj van most benne, 4-5 hónaposak a tőkéim és zavaróan csattognak, főleg hideg motornál, a szerelő ajánlotta a wynn's super charge-ot, beleraktam, de mintha jobban szólnának... Hamarosan kap egy olajcserét, de nem tudom mit tegyek bele... Azt mondják sűrűbb olaj kell bele, szerintem hígabb kéne, adalék nélkül, mivel a wynnstől sűrűbb lett és hangosabban szól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 A hidrotőkék hogyan kapják az olajat a fészkükben? Lehetséges az hogy rosszul van berakva, és ezáltal nem kap normális olajnyomást? 15W40-es olaj van most benne, 4-5 hónaposak a tőkéim és zavaróan csattognak, főleg hideg motornál, a szerelő ajánlotta a wynn's super charge-ot, beleraktam, de mintha jobban szólnának... Hamarosan kap egy olajcserét, de nem tudom mit tegyek bele... Azt mondják sűrűbb olaj kell bele, szerintem hígabb kéne, adalék nélkül, mivel a wynnstől sűrűbb lett és hangosabban szól. Nem a tőkék hibája, ha nem olajjal, kenik őket hanem zsírral. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 A hidrotőkék hogyan kapják az olajat a fészkükben? Lehetséges az hogy rosszul van berakva, és ezáltal nem kap normális olajnyomást? 15W40-es olaj van most benne, 4-5 hónaposak a tőkéim és zavaróan csattognak, főleg hideg motornál, a szerelő ajánlotta a wynn's super charge-ot, beleraktam, de mintha jobban szólnának... Hamarosan kap egy olajcserét, de nem tudom mit tegyek bele... Azt mondják sűrűbb olaj kell bele, szerintem hígabb kéne, adalék nélkül, mivel a wynnstől sűrűbb lett és hangosabban szól. Úgy rémlik a fészkében oldalt van olajjárat, nem lehet rosszul berakni, csak bepottyantod és ott figyel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 A hidrotőkék hogyan kapják az olajat a fészkükben? Lehetséges az hogy rosszul van berakva, és ezáltal nem kap normális olajnyomást? 15W40-es olaj van most benne, 4-5 hónaposak a tőkéim és zavaróan csattognak, főleg hideg motornál, a szerelő ajánlotta a wynn's super charge-ot, beleraktam, de mintha jobban szólnának... Hamarosan kap egy olajcserét, de nem tudom mit tegyek bele... Azt mondják sűrűbb olaj kell bele, szerintem hígabb kéne, adalék nélkül, mivel a wynnstől sűrűbb lett és hangosabban szól. Milyen márkájú olajat használsz? És hány km-t mentél 5 hónap alatt? (olajadalék még nem szüntetett meg tőkehangot nálam) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 kis segítség kéne, me most vagy én vagyok a hülye vagy mindenki más :D C16NZ nem 34es fagydugó kell?? én megmértem annyi(nak tűnt) keresem mindenfelé(bardi,unix,cromax), aszongyák ebbe nem lehet ekkora, 30as a max most ako mivan? megmértem az enyémet a c16nz-ben, 30mm... a tied 34? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Megvettem életem első 16 szelepes Opelját... c18xe... mondjatok nekem valamit erről a mociról? Mi fogja megadni magát a leghamarabb? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Megvettem életem első 16 szelepes Opelját... c18xe... mondjatok nekem valamit erről a mociról? Mi fogja megadni magát a leghamarabb? :) Leömlő, veztengelyjeladó, főtengelyjeladó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diabo6 Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Sziasztok! A következő problémámmal fordulok hozzátok. Valszeg az AC-m szórakozik. (c14nz) A relém kattan mindig, de van amikor nem akar indulni a gép. Kötöttem egy ellenörzőizzót az ac csatlakozójára, előrevezettem a váltómhoz hogy jól lássam. Ahogy megjöttek a hidegek egyre gyakrabban előfordult, hogy áram se ment hátra a szivattyúhoz. Az izó vezetékét bedugtam a csatiba, úgy nyomtam rá az ac csatijára. Ezek után a folyamat: ülés fel, megnyomkodom a csatit, megütögetem a fedelet és az esetek 99%-ban újra van áram hátul, és indul a paripa. Ezidáig 1x fordult elő, hogy szintén nem indult, nyomkodás, ütögetés, áram volt de még mindig nem indult. Majd még egy ütögetés és hopp, járt a motor. Nagyon ritka eset amikor egyszercsak menet közben leáll a gép, félregurulok, ütögetés és indulok tovább. Ötlet valakinek hogy pontosan mi a probléma? Esetleg az ac vezetékével lehet gond belül? Tavly ilyenkor hagyott cserben először, azután legközelebb nyáron, persze nyaralás előtt, és mivel még nem tudtam mi lehet az oka, mind2 esetben állt 1 hétig, majd újra beindult. A segítő válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Az AC pumpa haldoklasanak tipikus tunetei. AC csere lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január9, 2013 Megoszt Elküldve Január9, 2013 Na meg relé csere Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts