Dáwid Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 hát kivagyok veletek segítve :D magyarul vegyek oszt próbáljam ki nincs vkinek eladó? (tudom ez nem az a rovat) Húzz rá a csavarjaira. Az ingyen van, kicserélni, meg utána is ki lehet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Be kell pasztázni a parafa belső élét (nekem bejött), a olajteknőnél meg az ELRING parafa tömítés alja és teteje gyárilag "pasztázott" és benne vannak a távtartó gyűrűk, ha annak a belső élét még ésszel megkened, nagyon sokáig nem lesz vele bajod... 35 ezer km-nél járok a c14nz-vel, és porszáraz alul-felül... hazudok a 3. olajsapkám van rajta, na az ereszt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Húzz rá a csavarjaira. Az ingyen van, kicserélni, meg utána is ki lehet :D megvolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Be kell pasztázni a parafa belső élét (nekem bejött), a olajteknőnél meg az ELRING parafa tömítés alja és teteje gyárilag "pasztázott" és benne vannak a távtartó gyűrűk, ha annak a belső élét még ésszel megkened, nagyon sokáig nem lesz vele bajod... 35 ezer km-nél járok a c14nz-vel, és porszáraz alul-felül... hazudok a 3. olajsapkám van rajta, na az ereszt :D kösz, az meg hogy ment tönkre? én vagy 2 hónapja rosszul raktam rá :omg: (magam sem értem hogyan) teleköpködött mindent... :icon7: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omlastamas Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 kösz, az meg hogy ment tönkre? én vagy 2 hónapja rosszul raktam rá :omg: (magam sem értem hogyan) teleköpködött mindent... :icon7: Nemtom, de minden hétvégére tele van köpködve a szelepfedelem... :S Már nem tudom, milyet tegyek rá, arra gondoltam, hogy felteszem az 1.3S szelepfedelét, azon nincs kartergáz kivezetés (az úgyis csak a hatásfokot csökkenti) és annak a fém sapkáját teszem fel... Próbáltam csak a fém sapkát, de valahogy nem úgy zár az nz fedelébe, mint a sajátjába... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Hali,Tudja valaki hogy mi a külömbség a calibra c20xe és az Astra c20xe computer közt?! van nekem egy 0 261 200 480-es számu ez a calibrából van amiből a motor is. kérdés, ha én bele teszem a c20xe-t az astrába gyári astra kábelköteggel, ez az ECU jó lesz?! vagy kell egy ami astrához volt való? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Elméletben semmi, de minden motorhoz van ezerféle vezérlőegység. Van rajta egy négyjegyű számsor, annak kellene egyezni. Mikor anno a c16nz-hez kerestünk motorvezérlőt vagy 20-at végigpróbáltunk, de mindegyikkel rosszul működött, vagy be sem indult. Aztán a neten találtunk egy listát ezekről a kódokról. Sajna már nem tudom hol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Elméletben semmi, de minden motorhoz van ezerféle vezérlőegység. Van rajta egy négyjegyű számsor, annak kellene egyezni. Mikor anno a c16nz-hez kerestünk motorvezérlőt vagy 20-at végigpróbáltunk, de mindegyikkel rosszul működött, vagy be sem indult. Aztán a neten találtunk egy listát ezekről a kódokról. Sajna már nem tudom hol. valamikor én is olvatam pont itta forumon, és pont c20xe-hez tartozo lisát de sajnos fogalmam sincsen hol és hiába kerestem :S de amiket te probáltál az mind c16nz-hez tartozott csak esetleg más tipusból?! langauton néztem a dolgokat, légtömegmérő kopogás érzékelő minden ilyen cuccot, és alistában van olyan hogy mihez jó és ott bármit néztem, mindhez írta, nem volt oylan hogy pl a légtömegmérőt csak astrához, irta calibrához vectrához astra kadett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Igen, mind c16nz-s ecu-k voltak. Aztán volt olyan mikor másfél évig egy c14nz ecuval ment. Hibátlanul. :) Nem a jeladóktól függ a bele. Szerintem azért van többféle, mert ugye ezer felé gyártják ezeket az autókat, és jellemzően többféle beszállítótól vannak ugyanazok az alkatrészek, amik ugyanazt a feladatot látják el, de lehet hogy mégis kicsit más értékekkel dolgoznak, épp ezért más értékek lehetnek beírva a programba. Emiatt az egyik nem megy a másikkal. Vagy valami ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loksa93 Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 +5-6al sem lesz jobb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm Megveszed ezt vagy egy ilyen csomagot és közel 100 ló lesz. ;) Ehhez tényleg a 3 bar-os AC hiányzik és kész. Plusz a szerelés és a tömítések. :icon1: Hátránya, ha esetleg műszakin látszik, hogy nem SZR. 5-6 lovat a chiptuningosok ígérnek, az is kb. ugyanez a pénz, kérdés az eredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Köszi a linket. ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Megveszed ezt vagy egy ilyen csomagot és közel 100 ló lesz. ;) Ehhez tényleg a 3 bar-os AC hiányzik és kész. Plusz a szerelés és a tömítések. :icon1: Hátránya, ha esetleg műszakin látszik, hogy nem SZR. 5-6 lovat a chiptuningosok ígérnek, az is kb. ugyanez a pénz, kérdés az eredmény. Ilyet szól: "A szettet igény szerint megbontom, de csak akkor ha számomra is előnyös ajánlat érkezik az adott alkatrészre." :D :D Ahogy nézem a bütyköket a vezérműtengelyre már érkezett előnyös ajánlat. Ezt így 1.6sz-re rápakolva tényleg +5-6le lesz pluszban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Ilyet szól: "A szettet igény szerint megbontom, de csak akkor ha számomra is előnyös ajánlat érkezik az adott alkatrészre." :D :D Ahogy nézem a bütyköket a vezérműtengelyre már érkezett előnyös ajánlat. Ezt így 1.6sz-re rápakolva tényleg +5-6le lesz pluszban. Azért annál több, de a kerek 100sztem nem lesz meg. Legalábbis nekem anno tuti nem lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm EGR le van falazva?Ha nincs tedd meg,mindjárt érzel 5-6Le pluszt :D ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Azért annál több, de a kerek 100sztem nem lesz meg. Legalábbis nekem anno tuti nem lett. Haver adott el nz tengelyes 1.4si motort,mert az si tengely az 1.4sz corsájába került....mentem az nz tengelyes si astrával az simán volt vagy 67le. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Azért annál több, de a kerek 100sztem nem lesz meg. Legalábbis nekem anno tuti nem lett. Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni. Hogy mik vannak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni. Hát.... juhéééé...én vagyok a tökéletes alany SE-hez. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Igen és a lendkerék is más 1.6 SE-nél. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Igen és a lendkerék is más 1.6 SE-nél. :D Van eladó :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Van eladó :D Melyik a nehezebb? Az nz vagy az Si? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Melyik a nehezebb? Az nz vagy az Si? Passz. Kaptam anno az se-hez egy lendkereket. Ha kell lemérem vmikor. Nzét nem tudom mennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa86 Elküldve Január6, 2013 Megoszt Elküldve Január6, 2013 Hali! Tudnátok nekem segíteni? Azt szeretném megtudni, hogy nekem van egy 1,4-es si astrám és motort szeretnék cserélni benne. Vajon egy az egyben belemegy a 1.8as motor vagy a 2000res? Köszi a választ. Valamint még az érdekelne, hogy a G astra caravan rugó egyezik e a f astra caravánéval? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts