Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Be kell pasztázni a parafa belső élét (nekem bejött), a olajteknőnél meg az ELRING parafa tömítés alja és teteje gyárilag "pasztázott" és benne vannak a távtartó gyűrűk, ha annak a belső élét még ésszel megkened, nagyon sokáig nem lesz vele bajod... 35 ezer km-nél járok a c14nz-vel, és porszáraz alul-felül... hazudok a 3. olajsapkám van rajta, na az ereszt :D

Link to comment
Megosztás:

Be kell pasztázni a parafa belső élét (nekem bejött), a olajteknőnél meg az ELRING parafa tömítés alja és teteje gyárilag "pasztázott" és benne vannak a távtartó gyűrűk, ha annak a belső élét még ésszel megkened, nagyon sokáig nem lesz vele bajod... 35 ezer km-nél járok a c14nz-vel, és porszáraz alul-felül... hazudok a 3. olajsapkám van rajta, na az ereszt :D

kösz, az meg hogy ment tönkre?

én vagy 2 hónapja rosszul raktam rá :omg: (magam sem értem hogyan) teleköpködött mindent... :icon7:

Link to comment
Megosztás:

kösz, az meg hogy ment tönkre?

én vagy 2 hónapja rosszul raktam rá :omg: (magam sem értem hogyan) teleköpködött mindent... :icon7:

Nemtom, de minden hétvégére tele van köpködve a szelepfedelem... :S Már nem tudom, milyet tegyek rá, arra gondoltam, hogy felteszem az 1.3S szelepfedelét, azon nincs kartergáz kivezetés (az úgyis csak a hatásfokot csökkenti) és annak a fém sapkáját teszem fel... Próbáltam csak a fém sapkát, de valahogy nem úgy zár az nz fedelébe, mint a sajátjába... ;)

Link to comment
Megosztás:

Hali,Tudja valaki hogy mi a külömbség a calibra c20xe és az Astra c20xe computer közt?! van nekem egy 0 261 200 480-es számu ez a calibrából van amiből a motor is. kérdés, ha én bele teszem a c20xe-t az astrába gyári astra kábelköteggel, ez az ECU jó lesz?! vagy kell egy ami astrához volt való?

Link to comment
Megosztás:

Elméletben semmi, de minden motorhoz van ezerféle vezérlőegység. Van rajta egy négyjegyű számsor, annak kellene egyezni. Mikor anno a c16nz-hez kerestünk motorvezérlőt vagy 20-at végigpróbáltunk, de mindegyikkel rosszul működött, vagy be sem indult. Aztán a neten találtunk egy listát ezekről a kódokról. Sajna már nem tudom hol.

Link to comment
Megosztás:

Elméletben semmi, de minden motorhoz van ezerféle vezérlőegység. Van rajta egy négyjegyű számsor, annak kellene egyezni. Mikor anno a c16nz-hez kerestünk motorvezérlőt vagy 20-at végigpróbáltunk, de mindegyikkel rosszul működött, vagy be sem indult. Aztán a neten találtunk egy listát ezekről a kódokról. Sajna már nem tudom hol.

valamikor én is olvatam pont itta forumon, és pont c20xe-hez tartozo lisát de sajnos fogalmam sincsen hol és hiába kerestem :S de amiket te probáltál az mind c16nz-hez tartozott csak esetleg más tipusból?!

langauton néztem a dolgokat, légtömegmérő kopogás érzékelő minden ilyen cuccot, és alistában van olyan hogy mihez jó és ott bármit néztem, mindhez írta, nem volt oylan hogy pl a légtömegmérőt csak astrához, irta calibrához vectrához astra kadett.

Link to comment
Megosztás:

Igen, mind c16nz-s ecu-k voltak. Aztán volt olyan mikor másfél évig egy c14nz ecuval ment. Hibátlanul. :)

Nem a jeladóktól függ a bele.

Szerintem azért van többféle, mert ugye ezer felé gyártják ezeket az autókat, és jellemzően többféle beszállítótól vannak ugyanazok az alkatrészek, amik ugyanazt a feladatot látják el, de lehet hogy mégis kicsit más értékekkel dolgoznak, épp ezért más értékek lehetnek beírva a programba. Emiatt az egyik nem megy a másikkal. Vagy valami ilyesmi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm

Megveszed ezt vagy egy ilyen csomagot és közel 100 ló lesz. ;) Ehhez tényleg a 3 bar-os AC hiányzik és kész. Plusz a szerelés és a tömítések. :icon1:

Hátránya, ha esetleg műszakin látszik, hogy nem SZR.

5-6 lovat a chiptuningosok ígérnek, az is kb. ugyanez a pénz, kérdés az eredmény.

Link to comment
Megosztás:

Megveszed ezt vagy egy ilyen csomagot és közel 100 ló lesz. ;) Ehhez tényleg a 3 bar-os AC hiányzik és kész. Plusz a szerelés és a tömítések. :icon1:

Hátránya, ha esetleg műszakin látszik, hogy nem SZR.

5-6 lovat a chiptuningosok ígérnek, az is kb. ugyanez a pénz, kérdés az eredmény.

Ilyet szól: "A szettet igény szerint megbontom, de csak akkor ha számomra is előnyös ajánlat érkezik az adott alkatrészre." :D :D

Ahogy nézem a bütyköket a vezérműtengelyre már érkezett előnyös ajánlat.

Ezt így 1.6sz-re rápakolva tényleg +5-6le lesz pluszban.

Link to comment
Megosztás:

Ilyet szól: "A szettet igény szerint megbontom, de csak akkor ha számomra is előnyös ajánlat érkezik az adott alkatrészre." :D :D

Ahogy nézem a bütyköket a vezérműtengelyre már érkezett előnyös ajánlat.

Ezt így 1.6sz-re rápakolva tényleg +5-6le lesz pluszban.

Azért annál több, de a kerek 100sztem nem lesz meg. Legalábbis nekem anno tuti nem lett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ven egy X16SZR motoros astrám. Mivel lehetne növelni a lovak számát? Alapból 75 fős a ménesem és ezt szeretném annyival megnövelni amennyivel házilag, olcsón meglehet. Itt nem gondolok több tíz lóról hanem 5-6ra gondoltam. Kérlek titeket ezért ne hurrogjatok le csak kicsit kevésnek érzem ezt a motort a szedánba. Köszönöm

EGR le van falazva?Ha nincs tedd meg,mindjárt érzel 5-6Le pluszt :D ...
Link to comment
Megosztás:

Azért annál több, de a kerek 100sztem nem lesz meg. Legalábbis nekem anno tuti nem lett.

Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni.
Link to comment
Megosztás:

Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni.

Hogy mik vannak. :D

Link to comment
Megosztás:

Az X16SZR-ből nem lehet teljes értékű SE-t építeni,mert az SZR dugattyúi más kialakításúak mint az SE dugói.Nem lesz meg a kellő kompresszió viszony,és a vezérműtengely fokolása ilyekor bekavar egy kicsit.Úgy tudom,hogy az X16SZ dugói egyeznek meg a C16SE-vel.abból akkor viszont lehet teles értékű 16SE-t építeni.

Hát.... juhéééé...én vagyok a tökéletes alany SE-hez. :P

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Tudnátok nekem segíteni? Azt szeretném megtudni, hogy nekem van egy 1,4-es si astrám és motort szeretnék cserélni benne. Vajon egy az egyben belemegy a 1.8as motor vagy a 2000res? Köszi a választ. Valamint még az érdekelne, hogy a G astra caravan rugó egyezik e a f astra caravánéval? Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.