reddish Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Esetleg csúszik a kuplungod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Esetleg csúszik a kuplungod? Nem hiszem hogy kuplung lenne,mert ma is mentem fel 5-be dombon és rá nyomtam a gázt és ment fel rendesen,és gyorsult is! Meg ha kiugrok a kereszteződésbe és hirtelen nagy gázzal indulok akkor meg pörögnek a kerekek,és megy mint a meszes! És az a pláne hogy nem mindig csinálja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Nem hiszem hogy kuplung lenne,mert ma is mentem fel 5-be dombon és rá nyomtam a gázt és ment fel rendesen,és gyorsult is! Meg ha kiugrok a kereszteződésbe és hirtelen nagy gázzal indulok akkor meg pörögnek a kerekek,és megy mint a meszes! És az a pláne hogy nem mindig csinálja! Nekem is hasonlót produkál már egy ideje, hogy nagy fordulaton meglódul és megy is egy ideig, aztán rángatózni kezd és dobja a keverékképzési problémára utaló hibakódot. :) Csak nálam kicsit bonyolultabb a probléma. Hidegen és melegen is csinálja? Esetleg a vákuum rendszert nézd át. Akkor szokott felpörögni a motor például ha falsot szív. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Nekem is hasonlót produkál már egy ideje, hogy nagy fordulaton meglódul és megy is egy ideig, aztán rángatózni kezd és dobja a keverékképzési problémára utaló hibakódot. :) Csak nálam kicsit bonyolultabb a probléma. Hidegen és melegen is csinálja? Esetleg a vákuum rendszert nézd át. Akkor szokott felpörögni a motor például ha falsot szív. Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig! de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig! de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :) Akkor a lambdaszonda hiba kizárva. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve December12, 2012 Megoszt Elküldve December12, 2012 Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig! de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :) Probaljatok benzin szurot cserelni. Lehet koszos, es neha eltomodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuszó Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Probaljatok benzin szurot cserelni. Lehet koszos, es neha eltomodik. Az is megvolt már :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lavjaman Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Sziasztok! Remélhetőleg hamarosan én is F Astra GSi tulajdonos leszek ha mindenki úgy akarja... Sok fórumot olvastam, sokat kérdezősködtem az alapvető kérdésről: C20NE, vagy C20XE... Sokan próbálnak meggyőzni az NE elnyűhetetlenségéről, sokan ajánlják a megbízhatósága, egyszerűsége miatt, és a viszonylag olcsó alkatrész árak miatt. Viszont vannak akik akik az XE mellett állnak. Valamiért a szívem az NE felé húz ezen érvek miatt, plusz "elvileg" nem húz sokkal jobban alacsony sebességnél az XE. Van egy régóta kiszemelt gép amit nézegetek. Egy kis véleményt tudnátok róla mondani így első blikkre? (Tudom, meg kell nézni élőben, ki kell próbálni stb stb, csupán az érdekelne, hogy valaki ismeri e az autó előéletét, vagy valami infótok van e róla? Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Sziasztok! Remélhetőleg hamarosan én is F Astra GSi tulajdonos leszek ha mindenki úgy akarja... Sok fórumot olvastam, sokat kérdezősködtem az alapvető kérdésről: C20NE, vagy C20XE... Sokan próbálnak meggyőzni az NE elnyűhetetlenségéről, sokan ajánlják a megbízhatósága, egyszerűsége miatt, és a viszonylag olcsó alkatrész árak miatt. Viszont vannak akik akik az XE mellett állnak. Valamiért a szívem az NE felé húz ezen érvek miatt, plusz "elvileg" nem húz sokkal jobban alacsony sebességnél az XE. Van egy régóta kiszemelt gép amit nézegetek. Egy kis véleményt tudnátok róla mondani így első blikkre? (Tudom, meg kell nézni élőben, ki kell próbálni stb stb, csupán az érdekelne, hogy valaki ismeri e az autó előéletét, vagy valami infótok van e róla? Köszi előre is. Két tök különbözö egészen más karakterű motor. Valaki ezt szereti, valaki azt. De addig senki nem tudja, amíg nem próbálta ki öket. Tippre eldönteni hogy neked melyik jön be, nem lehet. Mielött pénzt teszel bele, próbálj ki egy jó NE-t, meg egy rendes XE-t, akkor fogod tudni hogy egyáltalán mit keresel. Linket dobjál a kiszemeltröl, aztán úgy ki lesz elemezve hogy nagyon. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lavjaman Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Királyul kihagytam a lényeget... :D http://www.hasznalta...2.0_gsi-6417778 Tudom-tudom... ezek a toldatok valamelyik need for speed-ből szabadultak, én sem vagyok tőlük elragadtatva, de ennyi pénzért, vagy még többért közel nem ilyen külső állapotúakat látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Elég randa mit ne mondjak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
lavjaman Elküldve December13, 2012 Megoszt Elküldve December13, 2012 Elég randa mit ne mondjak. :D igen, tisztában vagyok vele, amint lehetőségem lesz rá, csere lesz gyárira, de egyelőre legyen... valami... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 igen, tisztában vagyok vele, amint lehetőségem lesz rá, csere lesz gyárira, de egyelőre legyen... valami... :D Osztálytársam nagy haverjáé volt a gép még anno, X gazdával ezelőtt. Akkor egy C20LET dobogott benne, majd bele lett dobva ez az NE blokk. Már ha még mindig az van benne. A felni sem ez volt, bár mondjuk az könnyen csereszabatos. Persze azóta többször volt fönt használtautón, mindig egyre kisebb árral. Nekem egyszer sikerült látnom a gépet, a 2011-es Tuning Show-n, pár kép az akkori állapotáról, még az "építő" tulajdonában: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207020_189418154434200_6012690_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190547_189418174434198_516392_n.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205718_189418231100859_5791408_n.jpg http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207253_194636193912396_2702216_n.jpg http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215626_194636237245725_5074115_n.jpg Remélem tudtam segíteni a döntésben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Osztálytársam nagy haverjáé volt a gép még anno, X gazdával ezelőtt. Akkor egy C20LET dobogott benne, majd bele lett dobva ez az NE blokk. Már ha még mindig az van benne. A felni sem ez volt, bár mondjuk az könnyen csereszabatos. Persze azóta többször volt fönt használtautón, mindig egyre kisebb árral. Nekem egyszer sikerült látnom a gépet, a 2011-es Tuning Show-n, pár kép az akkori állapotáról, még az "építő" tulajdonában: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207020_189418154434200_6012690_n.jpg http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190547_189418174434198_516392_n.jpg http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205718_189418231100859_5791408_n.jpg http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207253_194636193912396_2702216_n.jpg http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215626_194636237245725_5074115_n.jpg Remélem tudtam segíteni a döntésben. Nem ezt kezdték el szétszedni év elején? Mondjuk nekem egy 3000 V6 rémlik amit árultak belöle és akkor már a felni is ez volt. :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 nem 3.0 volt, hanem csak 2.5....nem is tudom hogy mondta agressor, de aki megvette Jocitól, az inkább vett egy signumot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Királyul kihagytam a lényeget... :D http://www.hasznalta...2.0_gsi-6417778 Tudom-tudom... ezek a toldatok valamelyik need for speed-ből szabadultak, én sem vagyok tőlük elragadtatva, de ennyi pénzért, vagy még többért közel nem ilyen külső állapotúakat látok. nekem nem kéne nincs benne GSi póc :D , meg ha jól láttam piros matrica van a seggén :unsure: mondjuk sztem nem sok érte, csak ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ezt tuti széthajtották vagy az a "rendszeresen karbantartott"-nál nem számít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 nem 3.0 volt, hanem csak 2.5....nem is tudom hogy mondta agressor, de aki megvette Jocitól, az inkább vett egy signumot :D lehet. Csak a véhat maradt meg, meg hogy a felnit retek sokáig árulta :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
lavjaman Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 nekem nem kéne nincs benne GSi póc :D , meg ha jól láttam piros matrica van a seggén :unsure: mondjuk sztem nem sok érte, csak ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ezt tuti széthajtották vagy az a "rendszeresen karbantartott"-nál nem számít? köszönöm a válaszokat, egyelőre még nem tudom mitévő legyek... ha meg lesz rá a pénz, és még meg lesz, akkor szerintem egy kipróbálást mindenképpen megér. van egy szerelő barátom, aki tényleg ért is hozzá, nem kókányol, vele megnézetem, és majd elválik. azt közben én is megtudtam hogy turbós volt, de akkor ezek szerint nem az NE-ben volt turbo, hanem egy LET volt benne. a többi gsi amiket nézegettem, elég siralmas állapotban vannak, és semmi garancia arra hogy a többi sincs széthajtva. jelenleg van használtautón, vagy esetleg a baráti körötökben olyan gsi amit ajánlanátok? a legfőbb szempont az lenne, hogy használható legyen, és később ahogy jön pénz, úgy csinálgatnám. szóval esetleg valami ajánlás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 köszönöm a válaszokat, egyelőre még nem tudom mitévő legyek... ha meg lesz rá a pénz, és még meg lesz, akkor szerintem egy kipróbálást mindenképpen megér. van egy szerelő barátom, aki tényleg ért is hozzá, nem kókányol, vele megnézetem, és majd elválik. azt közben én is megtudtam hogy turbós volt, de akkor ezek szerint nem az NE-ben volt turbo, hanem egy LET volt benne. a többi gsi amiket nézegettem, elég siralmas állapotban vannak, és semmi garancia arra hogy a többi sincs széthajtva. jelenleg van használtautón, vagy esetleg a baráti körötökben olyan gsi amit ajánlanátok? a legfőbb szempont az lenne, hogy használható legyen, és később ahogy jön pénz, úgy csinálgatnám. szóval esetleg valami ajánlás? Elől szerintem törve lehetett, mert a zárhíd az fekete, mintha cserélték volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Volt az a motortér fehér is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jankovacs Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Sziasztok! Léci segítsetek nekem!Szerintetek melyik márka melyik tipusa bírja a legjobban a hegymenetet ill. visszafele a völgymenetet? Sokat járok az Alpokban, ahol 15%-os emelkedő van vagy még nagyobb. Sajnos az F Astrám nem éppen ehhez a terephez készült... Milyen paraméterek döntik azt el szerintetek, hogy az autó alkalmas e a magashegységekben való utazásra? Pl.: lökettérfogat?teljesítmény? esetleg ezek aránya? vagy mi? Előre is köszi a hozzászólásokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Sziasztok! Léci segítsetek nekem!Szerintetek melyik márka melyik tipusa bírja a legjobban a hegymenetet ill. visszafele a völgymenetet? Sokat járok az Alpokban, ahol 15%-os emelkedő van vagy még nagyobb. Sajnos az F Astrám nem éppen ehhez a terephez készült... Milyen paraméterek döntik azt el szerintetek, hogy az autó alkalmas e a magashegységekben való utazásra? Pl.: lökettérfogat?teljesítmény? esetleg ezek aránya? vagy mi? Előre is köszi a hozzászólásokat! Teljesítmény és nagyobb fékek nyilván kellenek hozzá, de egyébként milyen is a jelenlegi autód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Tudom, lerágott csont, de melyik gyertya a legmegfelelőbb egy X14NZ-be? Hidegen 3-4 másodpercig teker az indító, mire beindul, haveré ugyan ilyen blokkal, +50ezer km-el meg pöccintésre. http://cromax.hu/400...wr8dc-egypolusu http://cromax.hu/400...8ldcu-ketpolusu Ezek közül melyik? És gyári Opelt érdemes, vagy Bosch, NGK stb.? Az, hogy hővédő csővel vs. hővédő cső nélkül az mit takar?Az a kis krómcső a gyertya körül? És nekem akkor melyik kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve December14, 2012 Megoszt Elküldve December14, 2012 Tudom, lerágott csont, de melyik gyertya a legmegfelelőbb egy X14NZ-be? Hidegen 3-4 másodpercig teker az indító, mire beindul, haveré ugyan ilyen blokkal, +50ezer km-el meg pöccintésre. http://cromax.hu/400...wr8dc-egypolusu http://cromax.hu/400...8ldcu-ketpolusu Ezek közül melyik? És gyári Opelt érdemes, vagy Bosch, NGK stb.? Az, hogy hővédő csővel vs. hővédő cső nélkül az mit takar?Az a kis krómcső a gyertya körül? És nekem akkor melyik kell? Hali: szerintem igen a gyárit nekünk csak az volt eddig benne semmi gond nem volt még vele hála!! a második a 2 polusú inkább;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts