RAZERX Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Hát az áttételnek semmi köze az igaz de akkor nem mentél még szar lambdával !Nekem most van egy rossz ha gondolod kölcsön adom! :D Menyi a vége a c16se mocinak mármint sebeségre gondoltam és 0-100 menyi idő alat gyorsul egy alap c16se ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Hát az áttételnek semmi köze az igaz de akkor nem mentél még szar lambdával !Nekem most van egy rossz ha gondolod kölcsön adom! :D Menyi a vége a c16se mocinak mármint sebeségre gondoltam és 0-100 menyi idő alat gyorsul egy alap c16se ? Hahu katalógus szerint egy C16SE F Astra 11.0 alatt van százon, és 190 a vége. <-gyári adatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 Vectra kasztniban 13mp környéke a valós 0-100 egy c16se motornak. 11mp alatt c20ne-vel talán.... x16xel f-astrában 12.5mp ez valós. ugyanez a motor b vekiben 13.2-t mértük legjobbnak. (gyorsulásmérős okostelefon app) Vagy 2004-2005 től jórészt köszönő viszonyba kerültek a katalógus gyorsulás adatok a valósággal. Pl. 1.6 16v 100le g asta állítólag 11.5mp, h-astra 1.6 16V 105le 12.3mp ,ez utóbbi reálisnak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November29, 2012 Megoszt Elküldve November29, 2012 a rossz lambdával pontosan 12.6 volt holnap megnézem a már jó lamdával és kiderül jo lett é az általam tervezett kipufogó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 a rossz lambdával pontosan 12.6 volt holnap megnézem a már jó lamdával és kiderül jo lett é az általam tervezett kipufogó! De gyorsulásmérővel vagy stopperral? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Gyorsulásmérővel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Uüdv mindenkinek kèrdèsem a következö jöv 7en hengfej tömitèst akarok cserèlni meg szivosorét bár ahengfej tömitèst nem tudom èrdemes e megbolygatni a gyujtás oldalon latok kis folyast a pakolástól ezèrt g9ndolok ra meg am is van rá idöm böven viszont a gondom az hogy csak kint tudom megcsinálni nincs garázsom csak egy fedél a gép felett befojasolja a hideg idö a pakolás cserét? Thx a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Gyorsulásmérővel! Hány kg a vektrád forgalmi szerint? Milyen váltó van alatta? Hol van vége a másodiknak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kecsu84 Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 sziasztok! opel astra f 92-es c14se motoros hengerenkénti injektoros verdám van.az a gond hogy menet közben leáll én nem indul,de ha várok kb 15 percet akkor mintha mise történt volna.elötte nem rángat nem szaggat,szép az alapjárat,mi lehet a gondja.de alapjáraton is leáll néhe,de nem ingadozik csak egyszerüen annyi.kábeleket átnéztem,benzinszürőt cseréltem,trafót+alatt az a kis lapot cseréltem,a főtengelytárcsánál lévő jeladót cseréltem,jábelek nincs megtörbe egyiksem.fogalmam sincs.valami segitséget kérek.köszönöm!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 sziasztok! opel astra f 92-es c14se motoros hengerenkénti injektoros verdám van.az a gond hogy menet közben leáll én nem indul,de ha várok kb 15 percet akkor mintha mise történt volna.elötte nem rángat nem szaggat,szép az alapjárat,mi lehet a gondja.de alapjáraton is leáll néhe,de nem ingadozik csak egyszerüen annyi.kábeleket átnéztem,benzinszürőt cseréltem,trafót+alatt az a kis lapot cseréltem,a főtengelytárcsánál lévő jeladót cseréltem,jábelek nincs megtörbe egyiksem.fogalmam sincs.valami segitséget kérek.köszönöm!! Amikor leáll, és nem akar indulni, akkor a gyújtás ráadásakor világít a sárga motorkontroll-lámpa? Próbáltad ilyenkor levenni a tanksapkát? Ha erős vákuum van benne, és utána elindul az autó, a tankszellőztetéssel van gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 a rossz lambdával pontosan 12.6 volt holnap megnézem a már jó lamdával és kiderül jo lett é az általam tervezett kipufogó! Annyit sose fog tudni mint az astra, mert a vectra nehezebb is, de főleg a hosszabb váltó miatt. A tied 3.75 az astráé meg valami 3.94 vagy mi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Annyit sose fog tudni mint az astra, mert a vectra nehezebb is, de főleg a hosszabb váltó miatt. A tied 3.75 az astráé meg valami 3.94 vagy mi. Háttttttttt most szemezgetek egy G leaderel többit találjátok ki! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Háttttttttt most szemezgetek egy G leaderel többit találjátok ki! :icon1: Hátte beteg vagy. :) Akkor már miért nem teszel be valami nagyobb mocit? Én ezért faragom a rekordot, az 2.4-es, nem kell kihegyezni hogy menjen, tartós is tud lenni. Napi szaladósnak meg a vectrába elég az 1.6 100 lóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Lehet de pont ez a lényeg hogy menyit tudok belöle kihozni ugy hogy ne károsodjon meg imádom a c16se motort !!! mivel a leadert ki be fogom tudni kapcsolni stb stb. Amit elgondolok az meg is fogom csinálni! és most ne jöjjön azzal senki hogy szét szál a motor mert nem fogja birni. birni fogja sokáig ! l Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Utána már csak egy vems kell, és programozható lenne minden üzemmód. :icon1: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Lehet de pont ez a lényeg hogy menyit tudok belöle kihozni ugy hogy ne károsodjon meg imádom a c16se motort !!! mivel a leadert ki be fogom tudni kapcsolni stb stb. Amit elgondolok az meg is fogom csinálni! és most ne jöjjön azzal senki hogy szét szál a motor mert nem fogja birni. birni fogja sokáig ! l Nem az a probléma, ha rendesen épül valami, szinte mindent meg lehet csinálni úgy, hogy ne szálljon szét, csak elég komoly esélye van (gyakorlatilag biztos :D ) hogy többször annyiba fog kerülni a művelet, mint egyszerűen csak belelökni egy XE-t az elejébe. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Utána már csak egy vems kell, és programozható lenne minden üzemmód. :icon1: ;) az nagyon drága vannak olcsóbb alternatívák is én egy ki be kapcsolható üzemet + 20-30 pacit 0.4 bár kicsit becsapom az ecut amit még nem tudom hogy csinálok de kitalálom! egy turbós zsigám már volt amit én épitetem ott is riogatak mindenel és 60000 km mentem el vele utána eladtam rá 2 hétre ösyecsukták Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November30, 2012 Megoszt Elküldve November30, 2012 Erről (is) beszélek. Persze, anno a forma1-ben 1.5ből is kihoztak ezer lóerőt (honda, v6, kamionnyi turbó, ohne lefújószelep) csak hát ugye az élettartam... stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Nem az a probléma, ha rendesen épül valami, szinte mindent meg lehet csinálni úgy, hogy ne szálljon szét, csak elég komoly esélye van (gyakorlatilag biztos :D ) hogy többször annyiba fog kerülni a művelet, mint egyszerűen csak belelökni egy XE-t az elejébe. :D Főleg,hogy teljesen gyári dolog (majdnem vas hulladék ár) a c20xe egy A vekiben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Uüdv mindenkinek kérdésem a következö jöv 7en hengfej tömitést akarok cserélni meg szivosorét bár ahengfej tömitést nem tudom érdemes e megbolygatni a gyujtás oldalon latok kis folyast a pakolástól ezért gondolok ra meg am is van rá idöm böven viszont a gondom az hogy csak kint tudom megcsinálni nincs garázsom csak egy fedél a gép felett befojasolja a hideg idö a pakolás cserét? Tudok egy c16nz hengerfejet kibővitett polirozott járatokkkal az összemegy az c14nz-mmel és hogy a c16nz hengfejnek nincs vezértengelye az a c14nz vel lehet cserélni?Thx a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Uüdv mindenkinek kérdésem a következö jöv 7en hengfej tömitést akarok cserélni meg szivosorét bár ahengfej tömitést nem tudom érdemes e megbolygatni a gyujtás oldalon latok kis folyast a pakolástól ezért gondolok ra meg am is van rá idöm böven viszont a gondom az hogy csak kint tudom megcsinálni nincs garázsom csak egy fedél a gép felett befojasolja a hideg idö a pakolás cserét? Tudok egy c16nz hengerfejet kibővitett polirozott járatokkkal az összemegy az c14nz-mmel és hogy a c16nz hengfejnek nincs vezértengelye az a c14nz vel lehet cserélni?Thx a választ A hideg nem szól bele, a de a HF-et síkolni kell és normálisan nyomatékkel lehúzni a megfelelő sorrendben. Én nem keverném az 1.4-et az 1.6-al de ez magánvélemény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Uüdv mindenkinek kérdésem a következö jöv 7en hengfej tömitést akarok cserélni meg szivosorét bár ahengfej tömitést nem tudom érdemes e megbolygatni a gyujtás oldalon latok kis folyast a pakolástól ezért gondolok ra meg am is van rá idöm böven viszont a gondom az hogy csak kint tudom megcsinálni nincs garázsom csak egy fedél a gép felett befojasolja a hideg idö a pakolás cserét? Tudok egy c16nz hengerfejet kibővitett polirozott járatokkkal az összemegy az c14nz-mmel és hogy a c16nz hengfejnek nincs vezértengelye az a c14nz vel lehet cserélni?Thx a választ Nem jó az 1.6-os hengerfej az 1.4-re, nem lesz vele rendes kompresszió, gyenge lesz, volt aki már kipróbálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Nem az a probléma, ha rendesen épül valami, szinte mindent meg lehet csinálni úgy, hogy ne szálljon szét, csak elég komoly esélye van (gyakorlatilag biztos :D ) hogy többször annyiba fog kerülni a művelet, mint egyszerűen csak belelökni egy XE-t az elejébe. :D ^^ és az XE az gyári lesz... Amivel nyugodt szívvel el lehet indulni bárhova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Háttttttttt most szemezgetek egy G leaderel többit találjátok ki! :icon1: Egy G-leader az egy G-vezető a G-lader a VW G-feltöltő nem mindegy. :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December1, 2012 Megoszt Elküldve December1, 2012 Ha sikerül összehozni a G-kompresszorral,akkor milyen váltó a terv rá? Mert ugye kisblokk maximum f15 ami max 150Nm feltöltött 1.6 meg csúnyán lesz 190-200Nm. Tehát az eléttartama elég rövid lesz a váltónak. Kisblokk nagyváltó meg nem jön össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts