daykiller Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Rendben hallgatok rátok! Csak mondjatok egy megbízható márkát korrekt áron. üdv Ne az áron spórolj. Wahler, Febi ajánlott. QH például nagyon nem. Enyémben Febi lett rakva, mert azt hittem, hogy a 16 éves gyári (Made in USA) megmurdelt, aztán kiderült, hogy csak a műszeregységem hülyült meg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Szia! Nos reggel rá néztem kint 4fok. Motor indít. cigit elszív. hűtő bal felső sarka meg néz és kb 30fokos(ez durván 3-4perc). A válasz a kérdésedre igen eléri csak mások szerint lassan. Magyarul reggel elindulok szegedre kb 25km. ilyen időben 2km után kijön a kékből a mutató és szegedig tartja is ill. lassan kúszik felfele igaz csumán van a fűtés de van a hűtőnél karton ami kb a 70%kát takarja. Szegedre beérek és 90fokon van a mutató. azt nem tudom hogy ez jó vagy nem gyorsabban kellene fel mennie? hogy lehet egyértelműen kiszűrni a termo hibát. Mert mint írtam nem tapasztalok extra dolgokat vagy már eleve szar volt mikor vettem. üdv Hódmezőtől szegedig karton nélkül kellene elérnie az üzemit... mondjuk én addig nem fűtök, míg el nem érte a 90-et. Gyorsabban bemelegszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Hódmezőtől szegedig karton nélkül kellene elérnie az üzemit... mondjuk én addig nem fűtök, míg el nem érte a 90-et. Gyorsabban bemelegszik. Szintén. Egyetértek ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Szia! Nos reggel rá néztem kint 4fok. Motor indít. cigit elszív. hűtő bal felső sarka meg néz és kb 30fokos(ez durván 3-4perc). A válasz a kérdésedre igen eléri csak mások szerint lassan. Magyarul reggel elindulok szegedre kb 25km. ilyen időben 2km után kijön a kékből a mutató és szegedig tartja is ill. lassan kúszik felfele igaz csumán van a fűtés de van a hűtőnél karton ami kb a 70%kát takarja. Szegedre beérek és 90fokon van a mutató. azt nem tudom hogy ez jó vagy nem gyorsabban kellene fel mennie? hogy lehet egyértelműen kiszűrni a termo hibát. Mert mint írtam nem tapasztalok extra dolgokat vagy már eleve szar volt mikor vettem. üdv A leírtak szerint termosztát csere valszeg nem zár teljesen,Wahlert vegyél Link to comment Megosztás: More sharing options...
EDani Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 A leírtak szerint termosztát csere valszeg nem zár teljesen,Wahlert vegyél Nekem is hasonló problémám volt és nem termosztát volt a bűnös hanem a hengerfej tömítés át volt égve a blokk és a hengerfej víztere között mindenhol... :sick: Így baromi lassan melegedett és mikor kinyitott a termosztát nem is melegedett tovább maradt 90 fok környékén. Ősz elején kicserélve ,most jobban melegszik mint nyáron :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
EDani Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 köszi szépen! én 10 foknál 5000ohmot mértem. szerinted ez reális? Egy adatnak jó! De én megnézném több hőmérsékleten is. Nekem vízhőfok jeladóm jó volt "szobahőmérsékleten", de már 90 fokon nem ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Stiasztok, olyan kérdésem lenne, hogy a Főtengely fogaskeréknek, ha van egy kis éle az elnyalhatja-e a vezérmű szíjjat motorkód C18NZ ... kb 2 hóapja cseréltem vezérlést (Vezérműszíjjat és vízpumpát) és azóta kb. hetente cserélek vezérműszíjjat, mert mindig lenyalja róla bordákat... üdv: Tomi Ha éle van, akkor illik cserélni. Van ahol minden második vezérléscserénél ezt is cserélik automatice. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
K ügynök Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Nekem is hasonló problémám volt és nem termosztát volt a bűnös hanem a hengerfej tömítés át volt égve a blokk és a hengerfej víztere között mindenhol... :sick: Így baromi lassan melegedett és mikor kinyitott a termosztát nem is melegedett tovább maradt 90 fok környékén. Ősz elején kicserélve ,most jobban melegszik mint nyáron :D Köszönöm mindenkinek a hozzászólását és a tanácsokat! (csere lesz) Nálam nem hiszem hogy a hengerfejnél volna gond ugyanis ha nyit a termosztát azt hiszem 93fok ezután venti be víz le aztán venti ki víz fel és így tovább ha jól figyeltem . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Bocs nem akarok bele szólni de a termosztátnak hány fokon kel nyitni 95-100 körül ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Bocs nem akarok bele szólni de a termosztátnak hány fokon kel nyitni 95-100 körül ugye? 92 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Bocs nem akarok bele szólni de a termosztátnak hány fokon kel nyitni 95-100 körül ugye? 92 fok. Pontosan ahogy mondjátok, motorfüggő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Szép estét! 3 napja csinál olyant az autó hogy még kb 2-3 percig jó az alapjárat egyenletes, jól reagál a gázra... ezután meg egyenletlenül jár. gázra fullad, torpan. Menetközbe rángat nincs erő benne és ha leállítom alig akar indulni. Olyant mintha valamelyik henger nem menne.De csináltam egy videót róla Nézzétek meg Remélem valaki tudja mi baja lehet :) Köszönöm előre is! További szép estét Itt a videó róla: És itt lesz egy külső videó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Szép estét! 3 napja csinál olyant az autó hogy még kb 2-3 percig jó az alapjárat egyenletes, jól reagál a gázra... ezután meg egyenletlenül jár. gázra fullad, torpan. Menetközbe rángat nincs erő benne és ha leállítom alig akar indulni. Olyant mintha valamelyik henger nem menne.De csináltam egy videót róla Nézzétek meg Remélem valaki tudja mi baja lehet :) Köszönöm előre is! További szép estét Elég csúnya hidrotőke hangja van :rolleyes: Esetleg ellenőrizheted a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest!), hátha melegebbnek mutatja a motort, mint valójában. A fogyasztás rendben van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Urak! Nekem ugyanezt csinálja az autó. Bár jóval halkabban. Kommentek között olvastam olyat, hogy MAP szenzor, vákuummembrán, alapjárati motor, lambda, csak ki kell kormolni stb. De valaki már találkozott ilyennel? Mi lehet ennek az oka? Vagy az összes ilyen? Folyamatos nagyobb gázra nincs ez az "újrapörgés", és magasabb fordulaton való padlózásnál sincs, csak alapjáraton. Az autó egyébként tökéletesen megy, csak ez idegesít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
EDani Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Pontosan ahogy mondjátok, motorfüggő :D ÓÓÓ Én azt hittem termosztát függő :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Oponel Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 ÓÓÓ Én azt hittem termosztát függő :blink: Én is!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Elég csúnya hidrotőke hangja van :rolleyes: Esetleg ellenőrizheted a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest!), hátha melegebbnek mutatja a motort, mint valójában. A fogyasztás rendben van? Fogyasztását is sokkalom 10-11 literrel megy kb 110-120km szerintem dolgozó lány sok egy ilyen autónak.. és nem is megy jól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Fogyasztását is sokkalom 10-11 literrel megy kb 110-120km szerintem dolgozó lány sok egy ilyen autónak.. és nem is megy jól. Hát a hangjából ítélve 1 henger nem megy meg a kipuf is nagyon kormos Pipa lehuzással nézd meg megy-e mind a 4 henger Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Na most mentem vele egy kört.. dadog nagyon.. fura nagyon a hangja. ha kicsit lenyomon neki már megtorpan de valami nagy nehezen kipörgött kettőbe akkor már kicsit másképp volt. de már nem bírt beállni a garázsba. Hiába inditom tekeri de nincs erő h beinduljon... néha néha ad életjelet és kész ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Na most mentem vele egy kört.. dadog nagyon.. fura nagyon a hangja. ha kicsit lenyomon neki már megtorpan de valami nagy nehezen kipörgött kettőbe akkor már kicsit másképp volt. de már nem bírt beállni a garázsba. Hiába inditom tekeri de nincs erő h beinduljon... néha néha ad életjelet és kész ennyi. Elég sokat mutat a számláló. Lehet, hogy már "végelgyengülése" van. Egy műszeres veszteségmérés után többet lehetne megtudni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pantomimes Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Sziasztok! Itt a tél, le kellene cserélnem a hűtővizet fagyállóra. - Hogyan kell ezt csinálnom? (1.4 16V) - Milyen fagyállót javasoltok? - Miután feltöltöm a rendszert levegőtleníti magát? - Hallottam olyan szerről, amit beleöntve szépen kitisztítja a lerakódásokat, majd utána mehet bele a fagyálló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Sziasztok! Itt a tél, le kellene cserélnem a hűtővizet fagyállóra. - Hogyan kell ezt csinálnom? (1.4 16V) - Milyen fagyállót javasoltok? - Miután feltöltöm a rendszert levegőtleníti magát? - Hallottam olyan szerről, amit beleöntve szépen kitisztítja a lerakódásokat, majd utána mehet bele a fagyálló. elöször is kb vízszintesre állsz, és kitekered a hűtö oldalából a högombát. Kb ez a legalacsonyabb könnyen hozzáférhetö pontja ahol le tudod engedni. Tekerd le a kiegyenlítö tartály kupakját és akkor inkább folyni fog mint köpködni. Aztán ha elfogyott mehet bele a következö cucc. Én nem használnék semmi lerakódásoldót mert könnyen radiátor, vagy hűtöcsere lehet belöle. Maximum egy kör vízzel átlocsolni, de ha nincs konkrétan gond vele, akkor kár bactatni. Szóval gomba visszateker, alubarát fagyálló bekever, beleönt, aztán ennyi. Elvileg le-légteleníti magát, gyakorlatilag a benzineseknél úgy tudom hogy a felsö hömérö jeladót ki kell tekerni, mert ott meg tud rekedni a levegö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TGWH Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Üdv, kérdésem az lenne, hogy mennyibe kerülne a szíjak és a görgők, feszítők, vízpumpa cseréje? '97-es 1.6 16V Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nono Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 Kedves Hozzáértők! Leírom milyen problémám van hátha tudtok segíteni nekem. Egy 1.8i Opel astra F caravan (1992) - ról van szó. Az alap problémám az volt hogy nem volt üzemi hőmérsékletem az autómban! Történt termosztát csere, de ha már ott voltunk megpróbáltuk kimérni a motorhőmérséklet jeladó értékét ami jó is volt, de visszaszereléskor letört a műanyag csatlakozó. Szerezni sajnos csak 1.4-es motorból tudtam, de a hűtőm is tönkre ment ezt is ebből raktuk át.Azóta van üzemi hőmérsékletem és a hűtőm is megy tökéletesen. Most olyan problémám van hogy pörög a motorom nagyon, de változóan.(1500-2000-3000-...) Azt gondoltam hogy alapjárati motor, de lehúztam az elektromos csatlakozót és a probléma megmaradt. Próbáltam csinálni egy ellenállást amit 300ohmra állítottam be beledugtam az ecu csatlakozójába de akkor is pörög a motor. Ha kihúzom utána nem tudom elindítani. Ha visszadugom pörög.... Szerinted mi lehet a gond? Ja és ha rádugom az alapjárati motor csatlakozóját akkor kapok egy 35-ös hibakódot! (Alapjárati vezérlőszelep, de ennélkül is pörög a motorom.) köszönöm előre is a segítségeteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November25, 2012 Megoszt Elküldve November25, 2012 A 35ös hibakód annyit jelent,hogy dolgozna a szelep de állítani nem bír,ezért kétségbeesésében hibát gyújt. Am a probléma vagy fals levegő valamelyik vákumcsövön a befecskendező szelepen,vagy régebben valaki úgy orvosolta a sánta alapjáratot,hogy a pillangó szelep ütközőjén rátekerte a menetet. Tehát azon kellene visszatekerni addig az alapjárati fordulatig amíg el nem alszik a hibalámpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts