Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Amikor a torló levegő nyomása nagyobb lesz mint a szívóhatás az nagyjából olyan 160km/h óra felett következik be.

Nagyságrendileg ilyen 2-3 lovat számít ez a dolog 200km/h felett.

Na meg a hideg levegő tömörebb, mint a motortérben lévő meleg... :)

Elküldve

Hali mindenkinek:

nah kiderült mi volt a baja

a vezérlés annyira laza volt,hogy kapásból nyolc foggal arrébb ugrott

na meg a központi injector kuka

Elküldve

Hello. multkor már volt ilyen problémám de akkor megoldotuk. opel astra f 1.4 8v. szemböl nézve jobb oldali henger nem megy.akkor a sok levegö okozta de most megint nem megy az a henger! valaki tudna segiteni S.O.S. ben h mitévö legyek??:D köszönöm

Elküldve

Hello. multkor már volt ilyen problémám de akkor megoldotuk. opel astra f 1.4 8v. szemböl nézve jobb oldali henger nem megy.akkor a sok levegö okozta de most megint nem megy az a henger! valaki tudna segiteni S.O.S. ben h mitévö legyek?? :D köszönöm

Sok levegő???? Ezt nem értem.

Elküldve

Szép estét mindenkinek.

Egy kis segítséget kérnék.

F Astrámon azt vettem észre,hogy eltűnik a víz a kiegyenlítő tartályból. Sajnos nem folyik sehol,mert csak menet közben van ez.

A nívópálcát kivéve láttam, hogy hogy szürkés,és habos. Valószínűleg belefolyik a motorba a víz.

A kérdésem az az lenne, hogy ezt megoldja-e egy hengerfej tömítés csere,vagy ezen már nem lehet így segíteni?

A tanácsokat előre is köszönöm.

Elküldve

És ezért nem ment 1 henger a négyből? :blink:

Mivel motorkódot nem sikerült megtudni, így lehet hogy mondjuk hengerenkénti injektoros, akkor meg simán lehet, hogy az egyikbe beszorult egy kemping bicikli, vagy egy csirkecsont és oda nem ad levet. :D

Elküldve

Szép estét mindenkinek.

Egy kis segítséget kérnék.

F Astrámon azt vettem észre,hogy eltűnik a víz a kiegyenlítő tartályból. Sajnos nem folyik sehol,mert csak menet közben van ez.

A nívópálcát kivéve láttam, hogy hogy szürkés,és habos. Valószínűleg belefolyik a motorba a víz.

A kérdésem az az lenne, hogy ezt megoldja-e egy hengerfej tömítés csere,vagy ezen már nem lehet így segíteni?

A tanácsokat előre is köszönöm.

Ezt kívülről a jóisten se mondja meg neked... Le kell venni a fejet, és megnézni. Ha a tömítés szét van hullva, akkor lehet hogy szerencséd van, de a fejet akkor is meg kéne nézetni nyomáspróbán. Ott megmondják hogy egy tömítéscsere segíteni fog -e.

Elküldve

Mivel motorkódot nem sikerült megtudni, így lehet hogy mondjuk hengerenkénti injektoros, akkor meg simán lehet, hogy az egyikbe beszorult egy kemping bicikli, vagy egy csirkecsont és oda nem ad levet. :D

c14nz a motorkod.központi befecsis. multkor 1 vákumcsö okozta azt a bajt h nem ment 1 henger.megcsináltam és láss csodát beindult a henger.De most megint csinálja! és most a vákumcsö nemlehet a ludas. lehuzom a gyertya pipát és semmi,de szikra van! traktor hangja van szegénykémnek:(

Elküldve

És ezért nem ment 1 henger a négyből? :blink:

c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy

Elküldve

c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy

Egy szívó motornál nincs olyan, hogy sok levegőt kap, csak kevés benzint. :) Illetve lehet rossz az a henger, így annyi kompresszió van benne, mint mackósajtban a brummogás.

Elküldve

Egy szívó motornál nincs olyan, hogy sok levegőt kap, csak kevés benzint. :) Illetve lehet rossz az a henger, így annyi kompresszió van benne, mint mackósajtban a brummogás.

Így van,sűritési végnyomást kell mérni
Elküldve

c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy

Vedd le a fékszervó csövét és dugózd le ha megjavul akkor vagy szervódob lyukas vagy a két kicsi vákumcső van kiszakadva.az egyik a tankszellőztetőhöz megy a másik a fűtészsaluhoz ,a fűtésé szokott a pollenszűrőnél elporladni.

Elküldve

Vedd le a fékszervó csövét és dugózd le ha megjavul akkor vagy szervódob lyukas vagy a két kicsi vákumcső van kiszakadva.az egyik a tankszellőztetőhöz megy a másik a fűtészsaluhoz ,a fűtésé szokott a pollenszűrőnél elporladni.

már korábban megtörtént ez a ledugozás! meg is javult,beindult a henger. de most megint nem megy a henger:S

Elküldve

már korábban megtörtént ez a ledugozás! meg is javult,beindult a henger. de most megint nem megy a henger:S

ledugóztad a szívósornál? ha le van dugózva járasd alapjáraton és húzd le a gyertyapipát hogy csattogjon utánna dugd vissza annyira hogy a gyertyára húzzon át ha úgy beindul a henger gyertya baja van, ha így se lesz jó hf levesz és belenéz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.