hetyke Elküldve November12, 2012 Elküldve November12, 2012 Amikor a torló levegő nyomása nagyobb lesz mint a szívóhatás az nagyjából olyan 160km/h óra felett következik be. Nagyságrendileg ilyen 2-3 lovat számít ez a dolog 200km/h felett. Na meg a hideg levegő tömörebb, mint a motortérben lévő meleg... :)
csicsó Elküldve November13, 2012 Elküldve November13, 2012 Na meg a hideg levegő tömörebb, mint a motortérben lévő meleg... :) Igen, kisebb a térfogata
csicsó Elküldve November13, 2012 Elküldve November13, 2012 Na meg a hideg levegő tömörebb, mint a motortérben lévő meleg... :) Igen, kisebb a térfogata
epk947 Elküldve November14, 2012 Elküldve November14, 2012 Na meg a hideg levegő tömörebb, mint a motortérben lévő meleg... :) Talán inkább sűrűbb?
Oponel Elküldve November15, 2012 Elküldve November15, 2012 Hali mindenkinek: nah kiderült mi volt a baja a vezérlés annyira laza volt,hogy kapásból nyolc foggal arrébb ugrott na meg a központi injector kuka
Déwid cvc Elküldve November16, 2012 Elküldve November16, 2012 sziasztok. S.O.S be érdekelne h menyibe megy opel astra f be ABS tömb. menyi a korekt ár. Köszönöm elöre is!
wegapower Elküldve November16, 2012 Elküldve November16, 2012 sziasztok. S.O.S be érdekelne h menyibe megy opel astra f be ABS tömb. menyi a korekt ár. Köszönöm elöre is! 9-10 körül szokott menni egy kocka
Déwid cvc Elküldve November16, 2012 Elküldve November16, 2012 9-10 körül szokott menni egy kocka Király vagy! Köszönöm! tetszik az autod:)
Déwid cvc Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Hello. multkor már volt ilyen problémám de akkor megoldotuk. opel astra f 1.4 8v. szemböl nézve jobb oldali henger nem megy.akkor a sok levegö okozta de most megint nem megy az a henger! valaki tudna segiteni S.O.S. ben h mitévö legyek??:D köszönöm
zotya975 Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Hello. multkor már volt ilyen problémám de akkor megoldotuk. opel astra f 1.4 8v. szemböl nézve jobb oldali henger nem megy.akkor a sok levegö okozta de most megint nem megy az a henger! valaki tudna segiteni S.O.S. ben h mitévö legyek?? :D köszönöm Sok levegő???? Ezt nem értem.
daykiller Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Sok levegő???? Ezt nem értem. Nyilván kevés volt a benzin, ezért sok volt a levegő. :D
zotya975 Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Nyilván kevés volt a benzin, ezért sok volt a levegő. :D És ezért nem ment 1 henger a négyből? :blink:
köwy Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Szép estét mindenkinek. Egy kis segítséget kérnék. F Astrámon azt vettem észre,hogy eltűnik a víz a kiegyenlítő tartályból. Sajnos nem folyik sehol,mert csak menet közben van ez. A nívópálcát kivéve láttam, hogy hogy szürkés,és habos. Valószínűleg belefolyik a motorba a víz. A kérdésem az az lenne, hogy ezt megoldja-e egy hengerfej tömítés csere,vagy ezen már nem lehet így segíteni? A tanácsokat előre is köszönöm.
Dáwid Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 És ezért nem ment 1 henger a négyből? :blink: Mivel motorkódot nem sikerült megtudni, így lehet hogy mondjuk hengerenkénti injektoros, akkor meg simán lehet, hogy az egyikbe beszorult egy kemping bicikli, vagy egy csirkecsont és oda nem ad levet. :D
Dáwid Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Szép estét mindenkinek. Egy kis segítséget kérnék. F Astrámon azt vettem észre,hogy eltűnik a víz a kiegyenlítő tartályból. Sajnos nem folyik sehol,mert csak menet közben van ez. A nívópálcát kivéve láttam, hogy hogy szürkés,és habos. Valószínűleg belefolyik a motorba a víz. A kérdésem az az lenne, hogy ezt megoldja-e egy hengerfej tömítés csere,vagy ezen már nem lehet így segíteni? A tanácsokat előre is köszönöm. Ezt kívülről a jóisten se mondja meg neked... Le kell venni a fejet, és megnézni. Ha a tömítés szét van hullva, akkor lehet hogy szerencséd van, de a fejet akkor is meg kéne nézetni nyomáspróbán. Ott megmondják hogy egy tömítéscsere segíteni fog -e.
Déwid cvc Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Mivel motorkódot nem sikerült megtudni, így lehet hogy mondjuk hengerenkénti injektoros, akkor meg simán lehet, hogy az egyikbe beszorult egy kemping bicikli, vagy egy csirkecsont és oda nem ad levet. :D c14nz a motorkod.központi befecsis. multkor 1 vákumcsö okozta azt a bajt h nem ment 1 henger.megcsináltam és láss csodát beindult a henger.De most megint csinálja! és most a vákumcsö nemlehet a ludas. lehuzom a gyertya pipát és semmi,de szikra van! traktor hangja van szegénykémnek:(
Déwid cvc Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 És ezért nem ment 1 henger a négyből? :blink: c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy
daykiller Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy Egy szívó motornál nincs olyan, hogy sok levegőt kap, csak kevés benzint. :) Illetve lehet rossz az a henger, így annyi kompresszió van benne, mint mackósajtban a brummogás.
J0hnny Elküldve November17, 2012 Elküldve November17, 2012 Vagy diffundált a szeleptányér egy része...
csicsó Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Egy szívó motornál nincs olyan, hogy sok levegőt kap, csak kevés benzint. :) Illetve lehet rossz az a henger, így annyi kompresszió van benne, mint mackósajtban a brummogás. Így van,sűritési végnyomást kell mérni
wegapower Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 c14nz. 1 vákumcsö okozta akkor a bajt! tul sok levegöt kapott és ezért nem indult be a henger! de most ott a vákumcsönél nincs baj mint anno,de viszont megint csak 3 henger megy Vedd le a fékszervó csövét és dugózd le ha megjavul akkor vagy szervódob lyukas vagy a két kicsi vákumcső van kiszakadva.az egyik a tankszellőztetőhöz megy a másik a fűtészsaluhoz ,a fűtésé szokott a pollenszűrőnél elporladni.
Déwid cvc Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Vedd le a fékszervó csövét és dugózd le ha megjavul akkor vagy szervódob lyukas vagy a két kicsi vákumcső van kiszakadva.az egyik a tankszellőztetőhöz megy a másik a fűtészsaluhoz ,a fűtésé szokott a pollenszűrőnél elporladni. már korábban megtörtént ez a ledugozás! meg is javult,beindult a henger. de most megint nem megy a henger:S
zotya975 Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 Vagy diffundált a szeleptányér egy része... Ne használjunk kérem csúnya szavakat fiatalkorúak jelenlétében......moderáld magad! :D
wegapower Elküldve November18, 2012 Elküldve November18, 2012 már korábban megtörtént ez a ledugozás! meg is javult,beindult a henger. de most megint nem megy a henger:S ledugóztad a szívósornál? ha le van dugózva járasd alapjáraton és húzd le a gyertyapipát hogy csattogjon utánna dugd vissza annyira hogy a gyertyára húzzon át ha úgy beindul a henger gyertya baja van, ha így se lesz jó hf levesz és belenéz.
Recommended Posts