Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

hiba... nálam gyújtás okozott hasonlót. :S kábel csere után nem volt torpanás a motornál.

A motor egyébként nem torpan soha, még ha alacsony fordulaton nyomok neki huzamosabb ideig padlót, vagy alapjáraton is több ideig tartom ott a lábam. Csak hirtelen "rúgásra" csinálja ezt, de ha felpörgetem mondjuk 2000-re, és ott "rúgom meg", már ott sincs ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Nem szokásom! :D Csak kipróbáltam, hogy mit csinál alapjáraton hirtelen nagy gázra. És ezt. Nem tudom, hogy ez most hiba, vagy csak egyszerűen nem tudja ilyen gyorsan felvenni a fordulatot.

Van rajta egy bazi nehéz lendkerék, meg egy k***va hosszú szívóhossz, ne várj tőle forma1-es gázreakciót. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap ki lettek szedve az injektorok és az egyik alján ezt találtam, kicsit meg van nyomva a pereme és el is van ott repedve. Ez befolyásol valamit, vagy ez lehet esetleg ok az ingadozó alapjáratomra?

Csak mert már sok minden lett alapjárat ügybe cserélve, de csak minimálisan javult teljesen nem múlt el az ingadozás (gyertya csere, fojtószelep potméter csere, aktívszénszűrőről jövő vákuumcső kipucolása mert eltömődött a széndarabkáktól, alapjárati motor tisztítás a fészkével és a fojtószelepházzal együtt, egr tisztítás + lezárás, másik gyújtótrafóval is tesztelve lett, összes csatlakozó befújva kontakt sprayel)

IMG_20121031_161827_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hello!Kéne egy kis help!Adott egy C14NZ-motor ez van most a verdába.És erre valahogy rá lehet faragni a C20Ne hengerfejet? :icon1:

Nem. C14SE-t viszont igen, természetesen kábelköteggel, motorvezérlővel, meg az összes sallangjával együtt. Ezzel nyerhetsz 15-20LE-t.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tegnap ki lettek szedve az injektorok és az egyik alján ezt találtam, kicsit meg van nyomva a pereme és el is van ott repedve. Ez befolyásol valamit, vagy ez lehet esetleg ok az ingadozó alapjáratomra?

Csak mert már sok minden lett alapjárat ügybe cserélve, de csak minimálisan javult teljesen nem múlt el az ingadozás (gyertya csere, fojtószelep potméter csere, aktívszénszűrőről jövő vákuumcső kipucolása mert eltömődött a széndarabkáktól, alapjárati motor tisztítás a fészkével és a fojtószelepházzal együtt, egr tisztítás + lezárás, másik gyújtótrafóval is tesztelve lett, összes csatlakozó befújva kontakt sprayel)

X14XE? milyen szívóoldalad van rajta?

Ilyen? Így néz ki a motortér?

19_1246942095.jpg

Link to comment
Megosztás:

Utánna egyből elindul?

Nem. hanem teljesen leáll... utána ráengedem vissza és megy normálisan... és eléri az üzemi hőfokot is. kb 20-30perc autózás után csinálja ezt. mostanában esős idő volt felénk lehet az is hogy beázik valahol valami és emiatt csinálja?? eddig nem volt gond vele száraz időben..

Link to comment
Megosztás:

Hello nah nekem lenne 1 olyan problémám az 1.6 16 szelepes f astra-mal hogy: inditás után a fordulat az elsö gázadásra felpöröd 3000-ig és ott is marad aztán ha indulnék vele akkor a gázra reagál de ha utána kiteszem uresben a akkor fel-le jár 3000-4500 és az igy nem pojénos a városba! a gázbovden nem ragad, nem hengerfejes mivel nem okád kék fustot sem semijen fustöt Mielöbbi segitséget kérnék!

Link to comment
Megosztás:

Hello nah nekem lenne 1 olyan problémám az 1.6 16 szelepes f astra-mal hogy: inditás után a fordulat az elsö gázadásra felpöröd 3000-ig és ott is marad aztán ha indulnék vele akkor a gázra reagál de ha utána kiteszem uresben a akkor fel-le jár 3000-4500 és az igy nem pojénos a városba! a gázbovden nem ragad, nem hengerfejes mivel nem okád kék fustot sem semijen fustöt Mielöbbi segitséget kérnék!

nem sárga lámpázik??

Link to comment
Megosztás:

Nem. hanem teljesen leáll... utána ráengedem vissza és megy normálisan... és eléri az üzemi hőfokot is. kb 20-30perc autózás után csinálja ezt. mostanában esős idő volt felénk lehet az is hogy beázik valahol valami és emiatt csinálja?? eddig nem volt gond vele száraz időben..

Nem nagyon tud beázni semmi....milyen motoros? Gyujtásmodul szokott pölö ilyen hibákat okozni, van akinél melegen, nálam hidegen volt.

Link to comment
Megosztás:

Nem nagyon tud beázni semmi....milyen motoros? Gyujtásmodul szokott pölö ilyen hibákat okozni, van akinél melegen, nálam hidegen volt.

a motorja 1.4NZ rotoros gyújtással. hát szerintem egy új gyújtás elosztó ráférne. DE köszönöm a segítségedet További szép napot!

Link to comment
Megosztás:

a motorja 1.4NZ rotoros gyújtással. hát szerintem egy új gyújtás elosztó ráférne. DE köszönöm a segítségedet További szép napot!

Azt nem nagy dolog cserélni, és ha repedt, akkor párás időben okozhat meglepit. Rotorral együtt kicseréled, és egy hibalehetőség kizárva hosszú időre.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem nagy dolog cserélni, és ha repedt, akkor párás időben okozhat meglepit. Rotorral együtt kicseréled, és egy hibalehetőség kizárva hosszú időre.

Most leszedtem neki az elosztót. nem repedt semmi ilyenek. de eléggé szarul illeszkedik rá.. löcsög rajta kb 3mm mindkét irányba... meg ahogy elnéztem a belsejét mindegyikbe egy csík volt ahogy pörgött a jeladó.. vagy nem is tudom minek nevezzem. akkor nem elég ha a gyújtás elosztót cserélném??

Link to comment
Megosztás:

Most leszedtem neki az elosztót. nem repedt semmi ilyenek. de eléggé szarul illeszkedik rá.. löcsög rajta kb 3mm mindkét irányba... meg ahogy elnéztem a belsejét mindegyikbe egy csík volt ahogy pörgött a jeladó.. vagy nem is tudom minek nevezzem. akkor nem elég ha a gyújtás elosztót cserélném??

Érdemes együtt cserélni őket, nem nagy kiadás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, a mai napon érdekes dolgot vélten felfedezni. Járó motornál már volt olyan 92-95 fok körül kihúzom a nívó pálcát és jön felfelé pára + pár csepp olaj.... Ez most nagy baj? Hengerfejes a motor?.. Most raktam nem régen össze a vízben még nincs olaj ma ellenőriztem mert temosztátot cseréltem. Egyébként ha meg hengerfejes nem érdekel mert itt pihen még 1 fej a tárolóban. Csak most nincs kedvem még ezzel foglalkozni meg elkölteni rá egy csomó pénzt.. Vagy egyébként ez normális jelenség? Nem az arcomba ömlött az olaj. Várom a válaszokat köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Hali. Itt a tél felkészítettem az autóm de, nem tudom kicserélni a sport szürőmet mert nincs c20ne légszűrő házam probáltam a régi motorét bevarázsolni (c14se) de sehogy nem ment egenlőre ebben a hajnali -2 -3 fokban nem vettem észre nagy külömbséget picit nehezebben indul de ez érthető de attol félek a nagy hidegben meg dobja a fogyasztásomat jelentőssen?!?!?!?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.