wookie Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Nagyon bíztatóan áll ott az a vezérműszíj..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október6, 2012 Megoszt Elküldve Október6, 2012 Sziasztok... olyan jellegű kérdésem lenne, hogy azt szeretném, hogy az üzemanyag szivattyúm akkor is dolgozzon mikor gyújtásra rakom, nem mikor már tekertettem a gépet... hogyan csináljam meg ezt? motorkód: C18NZ üdv: Tomi Az nz-nél mennie kellene gyújtással. Pontosabban ráadod a gyújtást, és 10mp-ig megy, ha addig nem érzékel motorfordulatot, akkor lekapcsol. (nem is érdemes direktre kötni, biztonságtechnikai okból ha leáll a motor, leáll az ac is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Az nz-nél mennie kellene gyújtással. Pontosabban ráadod a gyújtást, és 10mp-ig megy, ha addig nem érzékel motorfordulatot, akkor lekapcsol. (nem is érdemes direktre kötni, biztonságtechnikai okból ha leáll a motor, leáll az ac is) Pontosan így van, de csak 3-4 másodpercig megy talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Sziasztok... olyan jellegű kérdésem lenne, hogy azt szeretném, hogy az üzemanyag szivattyúm akkor is dolgozzon mikor gyújtásra rakom, nem mikor már tekertettem a gépet... hogyan csináljam meg ezt? motorkód: C18NZ üdv: Tomi Ha gyújtást kapcsolsz, nem hallasz 2-4mp múlva egy kattanást a jobb lábtér felől? Mert ha igen, akkor ment az AC-pumpád, és ezt a kattanást célszerű megvárni indítás előtt, különben nehezen indul be, ill. az enyém pl. be se indul enélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szitya87 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Sziasztok.Tegnap teljesen benyomot gázpedálal inditotam és hát elég dadogosan,nehézkesen pörgöt fel a motor.Ez normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Sziasztok.Tegnap teljesen benyomot gázpedálal inditotam és hát elég dadogosan,nehézkesen pörgöt fel a motor.Ez normális? Igazából nem kell benyomni a gázpedált indítózás közben csak a kuplungot célszerű kinyomni...szóval passz, de ha nagyon aggódsz kipróbálom hogy milyen így indítani és megírom jó? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szitya87 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Igazából nem kell benyomni a gázpedált indítózás közben csak a kuplungot célszerű kinyomni...szóval passz, de ha nagyon aggódsz kipróbálom hogy milyen így indítani és megírom jó? :icon1: Oké köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Sziasztok.Tegnap teljesen benyomot gázpedálal inditotam és hát elég dadogosan,nehézkesen pörgöt fel a motor.Ez normális? Az, hiszen a motor nem arra van kitalálva hogy padlógázzal indítsák. A gázt amúgy se kell nyomni semennyire indításnál. Ahogy a kollega mondja a kuplungot viszont érdemes, kíméli az önindítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 T. EPK947 Elnézés de tőled szeretném megkérdezni ,hogy olajálló gumitömlőt szeretnék valahol venni olajnyomásmérő bekötéséhez min 6báros kellene átmérő 6-os belsővel. Továbbá kérdeném Tőled , hogy a bovdenaidat mivel és hogyan kened,kiszerelve logatva vagy beépített állapotban ,mivel régebben olvastam hogy már vagy 40 éve kened őket. Válaszodat és segítségedet előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Kész a c16se moci leömlő beszerelve ! Most már csak szívátültetést kell meg csinálni a vekibe!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Az, hiszen a motor nem arra van kitalálva hogy padlógázzal indítsák. A gázt amúgy se kell nyomni semennyire indításnál. Ahogy a kollega mondja a kuplungot viszont érdemes, kíméli az önindítót. nem a 2ütemüeket kellet benyomott gázzal indítani? én is mindig benyomom a kuplungot, de én az gondoltam, hogy a váltó miatt jó, hogy indítózásnál nem kell forgatnia Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 Tetőkárpit: Palmatex jó lett hozzá, csak naon kell vigyázni vele, nehogy sok legyen :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 nem a 2ütemüeket kellet benyomott gázzal indítani? én is mindig benyomom a kuplungot, de én az gondoltam, hogy a váltó miatt jó, hogy indítózásnál nem kell forgatnia Igen, a váltó miatt kell benyomni a kuplungot. Hogy ne tekerje feleslegesen az önindító a hideg, sűrű olajban a váltót. És persze ha esetleg véletlenül sebességben van, ne ugorjon meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október7, 2012 Megoszt Elküldve Október7, 2012 T. EPK947 Elnézés de tőled szeretném megkérdezni ,hogy olajálló gumitömlőt szeretnék valahol venni olajnyomásmérő bekötéséhez min 6báros kellene átmérő 6-os belsővel. Továbbá kérdeném Tőled , hogy a bovdenaidat mivel és hogyan kened,kiszerelve logatva vagy beépített állapotban ,mivel régebben olvastam hogy már vagy 40 éve kened őket. Válaszodat és segítségedet előre is köszönöm. Én itt vettem 20 bar-os benzinálló gumicsöveket: http://www.rigelauto.hu/html/bfs_autosbolt_terkep.html A bovdenjeimet a kocsiban ritkán kenegetem, mert nehéz a hozzáférés, de azért az elérhető helyeken olajozóval hébe-hóba megcsepegtetem. Amit írhattam az a motorjaim bovdenjéről szólhatott (bár konkrétan nem emlékszem rá) és azokat beszerelés előtt megolajozom, azután pedig szintén az elérhető helyeken adok neki olajat, ha már kéri. Egyszerű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nem hinném hogy lenne összefüggés, de nálam akkor kell "tekertetni" a kocsit, ha 1/4- vagy az alatt van az üzemanyagszint. Ha fél vagy az fölött van, akkor pár fordulat után azonnal beröffen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy Nekem C14SE motorkódú kocsim van és DIS rendszerű a gyújtásom. Motorátalakítást tervezek és ahhoz a sima rotoros gyújtásra lenne szükségem. Kérdés pedig az lenne hogy a sima rotoros gyújtás és a DIS es gyújtás csereszavatos-e. Gondolom a vezérműtengely vége a kérdéses, de sajnos nincs lehetőségem szétszedni a motort, ezért érdeklődöm, hátha csinált már valaki ilyet, vagy látta esetleg. Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 nem a 2ütemüeket kellet benyomott gázzal indítani? én is mindig benyomom a kuplungot, de én az gondoltam, hogy a váltó miatt jó, hogy indítózásnál nem kell forgatnia Nem az ütemeken múlik. A manuális szivatós, karbis jármüveknél volt, hogy néha kellet pumpálni a gázt, de ha jól van összerakva, akkor az sem igényli túlzottan. A rekordom is gázadás nélkül indult, mint ahogyan az összes simsonom is. Igen, a váltó miatt kell a kuplung, egy csomó plusz energia azt a sok tengelyt megforgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nem az ütemeken múlik. A manuális szivatós, karbis jármüveknél volt, hogy néha kellet pumpálni a gázt, de ha jól van összerakva, akkor az sem igényli túlzottan. A rekordom is gázadás nélkül indult, mint ahogyan az összes simsonom is. Igen, a váltó miatt kell a kuplung, egy csomó plusz energia azt a sok tengelyt megforgatni. akkor összekevertem a leállítással :D vagy ott se kell?, nem igen vezettem keleti(trabi,warb,dacia) autót de mintha valamelyiknek lett volna ilyen gázadós dolog....meg szabadon futó..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Sziasztok Az lenne a kérdésem hogy Nekem C14SE motorkódú kocsim van és DIS rendszerű a gyújtásom. Motorátalakítást tervezek és ahhoz a sima rotoros gyújtásra lenne szükségem. Kérdés pedig az lenne hogy a sima rotoros gyújtás és a DIS es gyújtás csereszavatos-e. Gondolom a vezérműtengely vége a kérdéses, de sajnos nincs lehetőségem szétszedni a motort, ezért érdeklődöm, hátha csinált már valaki ilyet, vagy látta esetleg. Előre is köszi. Nem. Mindenképp kell hozzá való vezérműtengelyt és házat szerezned. Ugye a DIS-nél nincs kivezetve a tengely vége. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nem. Mindenképp kell hozzá való vezérműtengelyt és házat szerezned. Ugye a DIS-nél nincs kivezetve a tengely vége. :) nem is folyik ki az olaj ott...gondolom biztos nem tudok vmit, de minek kellhet vkinek rotoros gyújtás a DISes nem jobb?.....vagy ebből 150Le mocit lehet csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 nem is folyik ki az olaj ott...gondolom biztos nem tudok vmit, de minek kellhet vkinek rotoros gyújtás a DISes nem jobb?.....vagy ebből 150Le mocit lehet csinálni? Mert gondolom az ECU függő a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Nem. Mindenképp kell hozzá való vezérműtengelyt és házat szerezned. Ugye a DIS-nél nincs kivezetve a tengely vége. :) Nem akarok beleszólni, de nem feltétlen kell olyan hengerfej felső rész, a különbség annyi a kettő között, hogy a DIS kockás házon rajta van a három felfogatási pont csonkja, a rotoroson nincs, a vezérműtengelyek szinte 100%-ban ugyan azon, ugyan úgy olajelvezető lyukak vannak bent és hosszirányban is a furat ott van mindkettőben, csak míg a rotoros nyitott, a DIS kockás vmtengely végében ott egy préselt golyó, hogy lezárja az olajkivezetést, mivel a DIS kockának nem kell olaj. Na most alap esetben akár hogyan próbálod a DIS kockás vmtengelyre nem tudod felimádkozni a rotoros véget, mert a furatban lévő golyó megakadályozza, hogy be tudd nyomni, azonban ha kiveszed a tengelyt és beütöd a golyót, akkor gond nélkül össze lehet már rakni. Gondolom, most felmerül a kérdés, hogy mi lesz az olajzással, de ha belegondolunk ugyan úgy forog a tengely a DIS kocka alatt (mellett) is mint a rotorosnál, és gyárilag el van zárva az olajtól, ergo működik a rotoros is olaj nélkül. Persze nem azt mondom, hogy most mindenki cserélgesse össze az alkatrészeket, csak tisztázni próbáltam a dolgot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 akkor összekevertem a leállítással :D vagy ott se kell?, nem igen vezettem keleti(trabi,warb,dacia) autót de mintha valamelyiknek lett volna ilyen gázadós dolog....meg szabadon futó..... Ladám volt anno annál előfordult,hogy melegen nehezen akart indulni akkor kellett teljesen benyomni a gázt akkor indult,de hidegen csak szivató kellett A szabadonfutó az a 2 üteműek privilégiuma volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Sziasztok . Lenne egy olyan kérdésem ,hogy 34 - es hibakódot villogtattam ki (szívócső-nyomásérzékelő-feszültség kicsi ) motorkód C-14NZ vajon a MAP- szenzorra gondoltak ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2012 Megoszt Elküldve Október8, 2012 Sziasztok . Lenne egy olyan kérdésem ,hogy 34 - es hibakódot villogtattam ki (szívócső-nyomásérzékelő-feszültség kicsi ) motorkód C-14NZ vajon a MAP- szenzorra gondoltak ? :huh: Igen arra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts