pszilaj Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Wookie! Kész a leömlő ill. már csak avival kell majd összehegeszteni mert sajnos olyanom nincs! De a szomszédnak van úgy hogy holnap átugrok majd csak nem felejtettem el az avi hegesztést legutóbb 4 éve volt kezembe! Hát nem semmi az a moci! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Wookie! Kész a leömlő ill. már csak avival kell majd összehegeszteni mert sajnos olyanom nincs! De a szomszédnak van úgy hogy holnap átugrok majd csak nem felejtettem el az avi hegesztést legutóbb 4 éve volt kezembe! tényleg az! de mé pont (ilyen) kék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vekonydani Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok!Nem rég vettem egy C20NE- motort az astram-ba.Eddig C14NZ volt benne olyan kérdésem lenne hogy öszetudnám rakni az F13-mas váltoval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 tényleg az! de mé pont (ilyen) kék? pl. milyen lenne? Nem tom talán mert bika a horoszkópom és kedvenc színem a kék! meg volt ilyen hőálló és olaj álló meg benzin festékem de ne kérdezzétek milyen mert németből kaptam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok!Nem rég vettem egy C20NE- motort az astram-ba.Eddig C14NZ volt benne olyan kérdésem lenne hogy öszetudnám rakni az F13-mas váltoval? Felejtős, összetörné azt a váltót. Ha jól tévedek, F17 kell hozzá, de majd okosabbak megmondják. És persze ezzel együtt a gólyalábak is cserések, mert más féltengelyek és kerékcsapágyak kellenek, na és a féket se árt nagyobbra cserélni, hogy meg is tudj majd állni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Dízel lendkerékkel fel lehet tenni, de az igaz, h nem lenne hosszú életű a váltó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Én úgy tudom, hogy 3,5 lityi. Én annyit szoktam. Az opeles könyv írja, hogy alu teknő esetén csak 3,25 liter. Vas teknő meg csak a régi nyolc szelepeseken volt gyárilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Szeptember30, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2012 Sziasztok!Nem rég vettem egy C20NE- motort az astram-ba.Eddig C14NZ volt benne olyan kérdésem lenne hogy öszetudnám rakni az F13-mas váltoval? C20NE motor az nagy blokk, az F13 kis blokkos váltó. Tehát a kettő nem nagyon illik össze, megoldható, csak a kérdés az, hogy van e értelme. Lendkerék fúrás és társai. Én ilyen autóba meg nem ülnék bele, főleg nem 100KM/h felett. En a biztonságot tartanám szem előtt mindig. Az astrát gyárilag gyártották C20NE motorral egyszerűbb lenne beszerezni egy F16 F18 F20 váltót féltengelyeket csuklóval kerékagyakat és sallangokat, ha jól rémlik a motor tartó bak is más. Ahogy a kolléga is írta fékcsere 256osra ATEra ahhoz meg 14" felni szükséges. (Ez is a biztonság érdekében.) Ne feletkezzünk meg a 3 BAROS AC pumpáról sem. Remélem tudtam segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Van egy F16-os váltóm, 2 gólyaláb, 2 féltengely. Nekem nem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lajkocs Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 C14SE motoros astrám olajcserés. Lehetőségem lenne azonos áron hozzájutni Mobil, Valvoline Durablend, vagy Castrol Magnet olajokhoz. Régebbi autómnál, ami egy ezerkecsó volt, ott nagyon bejött a Valvoline. De tudom hogy a Mobil is nagyon jó, azonban sok helyen azt hallom, hogy Castrolt tesznek az F astrába. Várom a véleményeiteket, amit előre köszönök! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Dízel lendkerékkel fel lehet tenni, de az igaz, h nem lenne hosszú életű a váltó. Ködmön Dávidnak is fölment az F13 :rolleyes: (jóó, olyan sz.r ideje is volt, hogy könnyezve röhögött aki kipróbálta, de fölment :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 pl. milyen lenne? Nem tom talán mert bika a horoszkópom és kedvenc színem a kék! meg volt ilyen hőálló és olaj álló meg benzin festékem de ne kérdezzétek milyen mert németből kaptam! ferrari piros? ja hogy ez volt, az más, az indok DE hogy ez TECCIK, ne má :D :D :D ja ez nem von az építés értékéből félre ne értsd Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 C14SE motoros astrám olajcserés. Lehetőségem lenne azonos áron hozzájutni Mobil, Valvoline Durablend, vagy Castrol Magnet olajokhoz. Régebbi autómnál, ami egy ezerkecsó volt, ott nagyon bejött a Valvoline. De tudom hogy a Mobil is nagyon jó, azonban sok helyen azt hallom, hogy Castrolt tesznek az F astrába. Várom a véleményeiteket, amit előre köszönök! Mobil - Vavoline jó választás... A castrolt már hamisítják ráadásul kopottabb motor hamarabb csipegeti. Ha teheted kerüld a castrolt. Blade79 mi az végáttétele annak az F16 váltónak? Meg mi az ára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vekonydani Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Értem értem hát akkor apránként meg veszem a cucokat és váltobol melyiket érdemes meg venni?Nekem inkább a gyorsulás lenne a cél mert sokat városozok :icon1: Calibra féket fel lehet faragni mert ha jol emlékszem abbol van 276-os is nem? :D Köszi a segitséget mindekinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Mobil - Vavoline jó választás... A castrolt már hamisítják ráadásul kopottabb motor hamarabb csipegeti. Ha teheted kerüld a castrolt. Blade79 mi az végáttétele annak az F16 váltónak? Meg mi az ára? Az áttételi számot holnap megnézem, az árra meg tegyél egy baráti ajánlatot és ha meg tudunk egyezni a tiéd. Úgy számold, hogy odaadom hozzá a két gólyalábat kopott tárcsákkal féktuskókkal együtt és ha megtalálom a váltóhoz tartozó fordulatszámmérős óracsoportot is előkerítem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Értem értem hát akkor apránként meg veszem a cucokat és váltobol melyiket érdemes meg venni?Nekem inkább a gyorsulás lenne a cél mert sokat városozok :icon1: Calibra féket fel lehet faragni mert ha jol emlékszem abbol van 276-os is nem? :D Köszi a segitséget mindekinek 256os a cali fék ha minden igaz és nem V6 volt, simán felrakható. Ha gyorsulás lenne a cél akkor F16 CR váltót szerezz. pl: C355 C372 c394 De egyébként nekem van egy W394es váltom ha érdekel korrekt áron. Ezt kb közepesnek mondanám mert hosszú viszont nem annyira durván. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Szép napot! A c14se és c16se lambdája az egyforma??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Szép napot! A c14se és c16se lambdája az egyforma??? Ugyan az a lamba. Segítséget kérnék tőletek. A problémám az lenne, hogy a gépen egy C20NE mocival szerelt példány. Ha leveszem gyújtáselosztó fedelet, ott a rotor és ott van egy kör szimering ennek a cseréjének van valami trükkje? Ugyanis már 2x simán betoltam a helyére vissza szereltem és mindig kivág valahonnan 1 kis darabot és ugyan úgy folyik az olaj. Pedig a szimering Victor Reinz, tehát még gagyinak sem mondanám. Valaki adhatna tippet ugyanis 50%os kedvezménnyel így is kidobtam már az ablakon 2 ezret erre. Valami nagy krovával üssem be a helyére? Vagy meg kell kenni olajjal? Nem csináltam még ilyet de azt hittem egyszerű... Vagy csak a tömítéssel lesz gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Ezt nem értem hol vág ki belőle ??? Kend be egy kis loctitével és ugy rakd be a helyére ! Van itt valaki aki otthon van az Lpg ben valami gázos ember ??? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Ezt nem értem hol vág ki belőle ??? Kend be egy kis loctitével és ugy rakd be a helyére ! Van itt valaki aki otthon van az Lpg ben valami gázos ember ??? :) Van egy kis belső pereme amit leszokott darálni :/ a forgó rész de szerintem a tömítés lesz gagyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Ezt nem értem hol vág ki belőle ??? Kend be egy kis loctitével és ugy rakd be a helyére ! Van itt valaki aki otthon van az Lpg ben valami gázos ember ??? :) mennyire kell profi?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 mennyire kell profi?? :) Gondolom minimum annyira hogy fel ne robbantsa a kocsit... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 mennyire kell profi?? :) Túl profi nem kell mert az mindig a legdrágábban akarja megoldani a dolgokat meg amit a profi mond csak az jó ! Tehát na érted.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Túl profi nem kell mert az mindig a legdrágábban akarja megoldani a dolgokat meg amit a profi mond csak az jó ! Tehát na érted.... szerelni akarsz, vagy csak a rendszer hibáiról érdeklődnél? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Igen szerelni ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts