Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!Nem rég vettem egy C20NE- motort az astram-ba.Eddig C14NZ volt benne olyan kérdésem lenne hogy öszetudnám rakni az F13-mas váltoval?

Felejtős, összetörné azt a váltót. Ha jól tévedek, F17 kell hozzá, de majd okosabbak megmondják. És persze ezzel együtt a gólyalábak is cserések, mert más féltengelyek és kerékcsapágyak kellenek, na és a féket se árt nagyobbra cserélni, hogy meg is tudj majd állni vele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Nem rég vettem egy C20NE- motort az astram-ba.Eddig C14NZ volt benne olyan kérdésem lenne hogy öszetudnám rakni az F13-mas váltoval?

C20NE motor az nagy blokk, az F13 kis blokkos váltó. Tehát a kettő nem nagyon illik össze, megoldható, csak a kérdés az, hogy van e értelme. Lendkerék fúrás és társai. Én ilyen autóba meg nem ülnék bele, főleg nem 100KM/h felett.

En a biztonságot tartanám szem előtt mindig.

Az astrát gyárilag gyártották C20NE motorral egyszerűbb lenne beszerezni egy F16 F18 F20 váltót féltengelyeket csuklóval kerékagyakat és sallangokat, ha jól rémlik a motor tartó bak is más. Ahogy a kolléga is írta fékcsere 256osra ATEra ahhoz meg 14" felni szükséges. (Ez is a biztonság érdekében.) Ne feletkezzünk meg a 3 BAROS AC pumpáról sem.

Remélem tudtam segíteni.

Link to comment
Megosztás:

C14SE motoros astrám olajcserés. Lehetőségem lenne azonos áron hozzájutni Mobil, Valvoline Durablend, vagy Castrol Magnet olajokhoz. Régebbi autómnál, ami egy ezerkecsó volt, ott nagyon bejött a Valvoline. De tudom hogy a Mobil is nagyon jó, azonban sok helyen azt hallom, hogy Castrolt tesznek az F astrába. Várom a véleményeiteket, amit előre köszönök!

Link to comment
Megosztás:

pl. milyen lenne?

Nem tom talán mert bika a horoszkópom és kedvenc színem a kék!

meg volt ilyen hőálló és olaj álló meg benzin festékem de ne kérdezzétek milyen mert németből kaptam!

ferrari piros?

ja hogy ez volt, az más, az indok

DE hogy ez TECCIK, ne má :D :D :D

ja ez nem von az építés értékéből félre ne értsd

Link to comment
Megosztás:

C14SE motoros astrám olajcserés. Lehetőségem lenne azonos áron hozzájutni Mobil, Valvoline Durablend, vagy Castrol Magnet olajokhoz. Régebbi autómnál, ami egy ezerkecsó volt, ott nagyon bejött a Valvoline. De tudom hogy a Mobil is nagyon jó, azonban sok helyen azt hallom, hogy Castrolt tesznek az F astrába. Várom a véleményeiteket, amit előre köszönök!

Mobil - Vavoline jó választás... A castrolt már hamisítják ráadásul kopottabb motor hamarabb csipegeti. Ha teheted kerüld a castrolt.

Blade79 mi az végáttétele annak az F16 váltónak? Meg mi az ára?

Link to comment
Megosztás:

Értem értem hát akkor apránként meg veszem a cucokat és váltobol melyiket érdemes meg venni?Nekem inkább a gyorsulás lenne a cél mert sokat városozok :icon1:

Calibra féket fel lehet faragni mert ha jol emlékszem abbol van 276-os is nem? :D

Köszi a segitséget mindekinek

Link to comment
Megosztás:

Mobil - Vavoline jó választás... A castrolt már hamisítják ráadásul kopottabb motor hamarabb csipegeti. Ha teheted kerüld a castrolt.

Blade79 mi az végáttétele annak az F16 váltónak? Meg mi az ára?

Az áttételi számot holnap megnézem, az árra meg tegyél egy baráti ajánlatot és ha meg tudunk egyezni a tiéd. Úgy számold, hogy odaadom hozzá a két gólyalábat kopott tárcsákkal féktuskókkal együtt és ha megtalálom a váltóhoz tartozó fordulatszámmérős óracsoportot is előkerítem.

Link to comment
Megosztás:

Értem értem hát akkor apránként meg veszem a cucokat és váltobol melyiket érdemes meg venni?Nekem inkább a gyorsulás lenne a cél mert sokat városozok :icon1:

Calibra féket fel lehet faragni mert ha jol emlékszem abbol van 276-os is nem? :D

Köszi a segitséget mindekinek

256os a cali fék ha minden igaz és nem V6 volt, simán felrakható. Ha gyorsulás lenne a cél akkor F16 CR váltót szerezz. pl: C355 C372 c394

De egyébként nekem van egy W394es váltom ha érdekel korrekt áron. Ezt kb közepesnek mondanám mert hosszú viszont nem annyira durván.

Link to comment
Megosztás:

Szép napot!

A c14se és c16se lambdája az egyforma???

Ugyan az a lamba.

Segítséget kérnék tőletek. A problémám az lenne, hogy a gépen egy C20NE mocival szerelt példány. Ha leveszem gyújtáselosztó fedelet, ott a rotor és ott van egy kör szimering ennek a cseréjének van valami trükkje? Ugyanis már 2x simán betoltam a helyére vissza szereltem és mindig kivág valahonnan 1 kis darabot és ugyan úgy folyik az olaj. Pedig a szimering Victor Reinz, tehát még gagyinak sem mondanám. Valaki adhatna tippet ugyanis 50%os kedvezménnyel így is kidobtam már az ablakon 2 ezret erre. Valami nagy krovával üssem be a helyére? Vagy meg kell kenni olajjal? Nem csináltam még ilyet de azt hittem egyszerű... Vagy csak a tömítéssel lesz gond?

a1_2012_10_2_uvy6jdvuol.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.