Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!!!

Nekem abban kellene segítség,hogy X14XE motorkódos F Astra Kombim van,és hogy C14NZ kódú motort össze lehet-e építeni a váltóval,és a többi mindenséggel.Tehát,hogy csak a motort cserélném ki!Ez lenne a kérdésem!

Köszi segítségeteket!

Össze lehet, de miért akarsz egy régebbi és gyengébb motort az XE helyett?

Link to comment
Megosztás:

Össze lehet, de miért akarsz egy régebbi és gyengébb motort az XE helyett?

Mert egyenlőre csak ilyet találtam.vagyis találtam egy X16XE motort,de azt kicsit drágállom 50ért,és még akkor meg kell vennem az ECU-t,meg apróságokat ami az 1.6-os mocihoz kell!És szerinted lenne értelme összerakni a gyengébb 1.4-essel?

Link to comment
Megosztás:

Mert egyenlőre csak ilyet találtam.vagyis találtam egy X16XE motort,de azt kicsit drágállom 50ért,és még akkor meg kell vennem az ECU-t,meg apróságokat ami az 1.6-os mocihoz kell!És szerinted lenne értelme összerakni a gyengébb 1.4-essel?

A X-es motor Computere sem fogja vezérelni a 8 szelepes központi befecskendezésest, csak a saját agyával megy. Ugyanúgy ki kell azt is cserélni, mintha az 1.6-ost vennéd meg.

16 szelepes 1.4-es helyett 8 szelepessel kb buksz 15 lóerőt.

Link to comment
Megosztás:

WOOKIE!

Itt tartok a c16se blokkal ! Már alig várja a gép a szívátültetést! Már csak az önindító 697934-20120920-GVmDiz.jpgvolt hátra azt hittem megúszom egy szénkefe cserével de sajnos az állórészről levált a mágnes és el is van törve kérdés hogy lehet kapni mágnest vagy állórészt külön?

Link to comment
Megosztás:

A X-es motor Computere sem fogja vezérelni a 8 szelepes központi befecskendezésest, csak a saját agyával megy. Ugyanúgy ki kell azt is cserélni, mintha az 1.6-ost vennéd meg.

16 szelepes 1.4-es helyett 8 szelepessel kb buksz 15 lóerőt.

Inkább 30le-t meg 25Nm-t ami nem kevés úgyhogy a fogyasztás közel azonos
Link to comment
Megosztás:

Inkább 30le-t meg 25Nm-t ami nem kevés úgyhogy a fogyasztás közel azonos

Szerintem 1.6 központisra gondolt.

Amúgy az a 30Le meg 25nyúton az nagyon szépen mutat a katalógusban,de egyébként utcai használatban amikor az ember fia/lánya szépen közlekedne és nagyon ritkán pörgetné 4000fölé akkor jobb az 1.4 60lovas. Ebben a tartományban sokkal élénkebb.

Volt 1.4xe-m két hónapig,tökéletes állapot,150ekm-es oszták autó,de gyertyáktól kezdve dis kockán át,hőfokjeladón,lambdán keresztül az ECU-ig mindent kicseréltem,mert nem hittem el,hogy az normális,hogy 3000ig pont úgy vánszorog,mint az 1.2 45le.

4000alatt nem nagyon váltottam el,mert azért haladni is akartam.Országúton 7litert evett.

16se-m meg eszik ugyanekkora kasztinban 6ot ugyanitt és mind alsó és mind felső tartományban sokkal-sokkal jobb.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan 30-at.

Nekem az Opel előtt egy 1.6 16v Bora-m volt. Hát nem tagadom fájó szívvel váltam meg tőle. Mert jó autó volt nagyon. De visszatérve ez az 1.4 8v gyorsul úgy 100-ra mint a VW. Nagy előnye hogy nincs súlya, és a motor is jól dolgozik alacsony fordulaton. Aztán persze olyan 110 fölött már halott. :) De tény hogy megbízható egyszerű motor.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan 30-at.

Hasasmra ütöttem, ti a gyári adatokról beszéltek. Egy használt motor kopását és egyéb dolgokat figyelembe véve az ő használt motorja, ami nem "X" teljesítményt ad már csak le, kicserélve egy használt , szintén hajtott egységre :omg:

De a katalógus adatot figyelembe véve, valóban. 30 lóval lesz kevesebb a ménesed.

Link to comment
Megosztás:

Szereztem egy 92-es év végi Holland piacra készült Astrát. Kellett belőle pár dolog, de jobban jártam ha az egészet elhozom.

Megmaradt belőle egy C 18 NZ motor és egy F16 Váltó féltengelyekkel és gólyalábakkal együtt.

Komplett ECU-val és kábelköteggel megválnék tőle, mert csak útban van. Nem tudom beindul-e, nem próbáltam. A km órát is én szereltem ki, amin még plomba is volt. Az óra szerint 217.332 km volt benne. Generátor nincs rajta, az önindítója halott. Katalizátor nincs meg, de a leömlő és a komplett szerelékek megvannak. Átforgattam, nem tűnik rossznak, nem szorul, de annyira nem megy könnyen. Papírok nincsenek hozzá. Akit érdekel keressen és megegyezünk.

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet mindenkinek!Van nekem tavaly november óta egy f astrám(c14nz),és már kezdetek óta szívat az alapjárat,de gondolom ez nem meglepő.Szóval olvasgatom már egy ideje a fórumot,hogy jobban megismerjem eme gépsárkány lelki világát,de konkrétan az én bajomra nem találtam választ.A tünetek: üresben ,terheletlenül túráztathatom, nyugodtan szépen visszaesik az alapjáratom ahogy kell,de ha elindulok és egy nyugodt városias tempóval az első pl. piroslámpánál megállok leveszem a lábam a gázról vissza áll egy fél másodpercig 900-as ford.-ra majd felemeli 1500-1800-as alapjáratra olyan 8-10 másodpercig majd ismét szépen beáll ahova kell 900-as ford.) Amiket eddig cseréltem .;komplett folytószelepház(fals gyanus volt a pillangószelep tengelyének lógása)Kapott új alapjárati motrot,új fólytószelep potenciamétert (azt hiszem így hívják a pillangószelep tengelyének a végén lévő kis szenzort),új hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt,és természetessen egy kiadós folytószelepház nagytakaritást.Már nemtudom mit csináljak vele mert marhára idegesítő.Ja és persze megcsináltam ezt a féktisztitós falstesztet a folytószelepháznál de semmi.Még annyit,hogy ki is villogtattam,de semmi hiba:

Az ötleteket és a segítségeteket előre is megköszönöm!

Üdv!

Szia!

Én is ugyan ebben a cipőben jártam. Cseréltem már mindent, tanácsokkal láttak el. Kitisztítottam mindent, vákum csöveket cseréltem, tisztítottam, alapjárti motort is újat vettem. Megelégeltem egyszer és elvittem egy "komolyabb" szerelőhöz. Elektormos problémám volt, egy test és a motor vezérlés kábelkötegében volt egy hibás vezeték.

Lehet, hogy neked apróbb hibád van, de én azt tudom tanácsolni, hogy nézesd meg egy jó szerelővel. Lehet, hogy drágább egy kicsit, de, ha mindent kicserélsz amit rossznak gondolsz akkor az még többe van.

(Tudom, ez elég gyenge segítség, hogy szerelőhöz küldelek, de nekem ez lett a végeredmény)

Üdv

Szenes87

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én is ugyan ebben a cipőben jártam. Cseréltem már mindent, tanácsokkal láttak el. Kitisztítottam mindent, vákum csöveket cseréltem, tisztítottam, alapjárti motort is újat vettem. Megelégeltem egyszer és elvittem egy "komolyabb" szerelőhöz. Elektormos problémám volt, egy test és a motor vezérlés kábelkötegében volt egy hibás vezeték.

Lehet, hogy neked apróbb hibád van, de én azt tudom tanácsolni, hogy nézesd meg egy jó szerelővel. Lehet, hogy drágább egy kicsit, de, ha mindent kicserélsz amit rossznak gondolsz akkor az még többe van.

(Tudom, ez elég gyenge segítség, hogy szerelőhöz küldelek, de nekem ez lett a végeredmény)

Üdv

Szenes87

Nézd meg a sebesség jeladót !!! Ha van benne! A km órában található össze van kötve az ecuval a rádióval és ha van benne Mid akkor azzal is!

Ugyanis ez figyel hogy áll az autó vagy megy hogy tudja az ecu! Pl. rádióval ha össze van kötve az is tud érdekes dolgokat csinálni!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.