Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

sziasztok.Van egy 92-es,1.4 8v 3 ajtos astrám. olyan probléma lépett fel h nem megy az eggyik henger. és nemtudom milehet a problem. valaki tudna ötletet vagy megoldást adni? elöre is köszi

Hi!

Először is tisztázni kéne, hogy szikra vagy mechanikai probléma áll-e fenn. Csavard ki a gyertyát abból a hengerből (apropó, az megvan, hogy melyik nem megy?) és ellenőrizd, jó-e, nem törött, olajkokszos-e. Próba másik gyertyával, esetleg szikrapróba: gyertyát a pipába dugni, a gyertya fém házát a motorblokkhoz érinteni, valaki indítózik (az esetleges áramütésért nem vállalok felelősséget!), Te pedig megfigyeled, van-e szikra a gyertya elektródái között. Ha nincs, gyertyakábel, gyújtáselosztó ellenőriz. Ha van, akkor valami mechanikai gond lehet abban a hengerben, mivel központi injektorosként ugyanúgy kapja mindegyik henger az üzemanyagot. "Kompressziómérővel" ellenőrizni, hogy mennyit tudnak még a hengerek, mennyire egyformák.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.Van egy 92-es,1.4 8v 3 ajtos astrám. olyan probléma lépett fel h nem megy az eggyik henger. és nemtudom milehet a problem. valaki tudna ötletet vagy megoldást adni? elöre is köszi

ha az 1es(vagy 4es, ezt sose tudom), szóval az nem megy amelyik a gy.elosztó felől van, akkor néz meg a vákuumcsöveket, nekem azért akadott az a henger mert túl sok luftot szívott be a törött(repedt) csövön

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, átruccantam kicsit ide egy kérdés erejéig.

Egy kollegának van egy 94-es Y17DTI -s járgánya. Egy hónapon belül másodjára cseréltek benne izzítógyertyát, mert állítólag folyamatosan izzít a gép és szétnyílnak a gyertyák (nehezen is indul hidegen). Tapasztaltatok már ilyet, hogy orvosolható a dolog?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, átruccantam kicsit ide egy kérdés erejéig.

Egy kollegának van egy 94-es Y17DTI -s járgánya. Egy hónapon belül másodjára cseréltek benne izzítógyertyát, mert állítólag folyamatosan izzít a gép és szétnyílnak a gyertyák (nehezen is indul hidegen). Tapasztaltatok már ilyet, hogy orvosolható a dolog?

Hallottam már egy ismerősömtől olyat (igaz, az egy Isuzu A corsa volt) hogy az izzítórelé besült, és folyamatosan izzított. Én első körben arra néznék rá :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám volna hogy /astra 1.4 x14nz 99évj/ jöttem a pályán és kb olyan 130-140 között kétszer felvillant a motor check lámpa és utána elaludt majd pár kilométer után megint felvillant és megint elaludt, majd lejöttem a pályáról és 90-es majd 70es tempóval jöttem akkor nem csinálta, kérdés mitől lehet ez?

és van még egy kérdésem hogy ugyebár van a biztosíték doboz a kormány alatt és ott kéne lenni a annak a két kis foglalatnak ahova bele kell tenni a vezeték amivel kilehet villogtatni a motor chekket, na nekem ebből az alsó hiányzik a felső az meg van,

kérdés ez normális így és ha igen akkor hova dugjam, hol érintsem össze a pólusokat hogy kitudjam villogtatni a kódot..

Bocsi ha hosszúra sikerült:(

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám volna hogy /astra 1.4 x14nz 99évj/ jöttem a pályán és kb olyan 130-140 között kétszer felvillant a motor check lámpa és utána elaludt majd pár kilométer után megint felvillant és megint elaludt, majd lejöttem a pályáról és 90-es majd 70es tempóval jöttem akkor nem csinálta, kérdés mitől lehet ez?

és van még egy kérdésem hogy ugyebár van a biztosíték doboz a kormány alatt és ott kéne lenni a annak a két kis foglalatnak ahova bele kell tenni a vezeték amivel kilehet villogtatni a motor chekket, na nekem ebből az alsó hiányzik a felső az meg van,

kérdés ez normális így és ha igen akkor hova dugjam, hol érintsem össze a pólusokat hogy kitudjam villogtatni a kódot..

Bocsi ha hosszúra sikerült:(

Ha 10- es csati van benne:

647135-20120818-88dlLM.jpg

A másiknál az 5-6-ot kell zárni majd gyujtást adni.

647136-20120818-kbG4Ew.jpg

Link to comment
Megosztás:

Vedd le az akku sarut vagy 10 percre próba cseresznye!

ok köszi kipróbálom.

Az nem fog menni, mivel 99-es a gépjármű. Régebbieknél még jó volt ez a megoldás. Egyébként felesleges törölni a hibakódot, mert úgyis újra megjelenik, amíg ki nem cseréled az alkatrészt és a 20. hibamentes indítás és leállítás után törli úgyis.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Urak!

Kedvenc autóm 2 napja nem hajlandó 4 hengerrel működni.Péteken még hazahozott Sárvárról de 2-szer kigyulladt a check lámpa és 2 henger megált de pár másodperc múlva elindult ma azonban az 1es és 4 henger megállt és kész.Gyertyák GM 2 pólusu 7 ezer km van benne,a motor X16SZR 121 ezer km és G Astra 99-es évjáratú,mi lehet a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Urak!

Kedvenc autóm 2 napja nem hajlandó 4 hengerrel működni.Péteken még hazahozott Sárvárról de 2-szer kigyulladt a check lámpa és 2 henger megált de pár másodperc múlva elindult ma azonban az 1es és 4 henger megállt és kész.Gyertyák GM 2 pólusu 7 ezer km van benne,a motor X16SZR 121 ezer km és G Astra 99-es évjáratú,mi lehet a probléma?

Ezen nem kettesével adja a szikrát a trafó? Mert akkor az halódik....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A múltkor már írtam a narancssárga hibajelző lámpa kigyulladása miatt.

Most ott tartunk h valószínű benzin nyomással lesz a probléma.

Érdeklődnék h normál esetben mennyinek kellene a nyomásnak lennie?

Jah és valami visszatérő ágon is lennie kellene nyomásnak?

97-es opel 1.6-os motorral X16szr.........

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A múltkor már írtam a narancssárga hibajelző lámpa kigyulladása miatt.

Most ott tartunk h valószínű benzin nyomással lesz a probléma.

Érdeklődnék h normál esetben mennyinek kellene a nyomásnak lennie?

Jah és valami visszatérő ágon is lennie kellene nyomásnak?

97-es opel 1.6-os motorral X16szr.........

0.76 ha minden igaz!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.