spzoli Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Csak arra gondoltam, hogy ne bízza el magát az ember véletlenűl se. Pl 60Le-s 1,4es nagypapis vezetésű autómat ha vezetem aztán fél évente apám 1,6-os Zafíráját akkor az az első hogy alug tudok vele elindúlni aztán ha 2 nap vezetés után vissza az enyémbe akkor meg azzal bénázok indulásnál. Ok lehet ez csak nálam van így. :lol: Sztem csak simán béna vagy :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;) Én se 115 lovas autóval kezdtem, hanem Dongó segédmotorral. Aki annyira hülye, hogy egy 150 lovas kocsi hajtása után egy 60 lovassal is ugyanúgy akar manőverezni mint mint a 150-essel az hamar pofára esik. Ha egyedül teszi, akkor semmi gond, csak ha már mást is balesetbe kerget, ott a gáz! Azt kell felfogni, hogy nem az autó vezet, hanem a sofőr! Akkor pedig szinte mindegy, hogy milyen az az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus7, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2012 Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;) Azért ahhoz nagyon gyíknak kell lenni, hogy akkor vegye észre az ember, hogy "jéé ez nem is megy", amikor már a szembe sávba várja a csodát... Nem kell kihasználni az utolsó fél lovat is, csak azért mert ott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus7, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2012 mondjuk ez már teljesen OFF ami itt folyik :icon1:, de sztem egy nagyobb géppel jobban benne van az ember lábában a Boogie.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 mondjuk ez már teljesen OFF ami itt folyik :icon1:, de sztem egy nagyobb géppel jobban benne van az ember lábában a Boogie.... Nekem bent van a kicsivel is de hiába.....mégsem hagyhatom az út szélén hogy gyorsabban menjek nélküle... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Azért ahhoz nagyon gyíknak kell lenni, hogy akkor vegye észre az ember, hogy "jéé ez nem is megy", amikor már a szembe sávba várja a csodát... Nem kell kihasználni az utolsó fél lovat is, csak azért mert ott van. Akkor máshogy fogalmaznék. Én pl ugyan olyan óvatosan vezetnék egy soklovas autóval mint a kevés lovassal! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
badicszoo Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 HENGERFEJ! Sziasztok! Hengerfejjel kapcsolatos kérdéssel fordulok hozzátok, biztos vagyok benne, hogy már volt dolga valakinek ilyen dologgal. Nekem van egy 1.4 8 szelepes astrám és a kérdésem az lenne, hogy rá lehet-e rakni az 1.6-os 8 szelepes hengerfejet. Beszéltem pár emberrel és valaki azt mondja nem, valaki pedig állítja, hogy minden további nélkül. Hisz csak a szeleptányér átmérőben van különbség. Ami igaz is, mert magam is összemértem a szelepeket. A többit nem tudom összehasonlítani, mert az 1.4- es fej az be van építve amit használok autót. Csak az 1.6-osét tudom nézegetni. Ezért arra kérek mindenkit, hogy olyanok írjanak, akik már csináltak ilyent ill. biztosan tudják. Valamint van benne tapasztalatuk. Ezzel azt akarom elkerülni, hogy ne hiába újítsam fel az 1.6-os fejet (köszörülés, szelepek, szimeringek) hogy aztán utólag derüljön ki, hogy valami apróság miatt nem passzol a másikra. Hát ennyi lenne a kérdésem, és előre is köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 HENGERFEJ! Sziasztok! Hengerfejjel kapcsolatos kérdéssel fordulok hozzátok, biztos vagyok benne, hogy már volt dolga valakinek ilyen dologgal. Nekem van egy 1.4 8 szelepes astrám és a kérdésem az lenne, hogy rá lehet-e rakni az 1.6-os 8 szelepes hengerfejet. Beszéltem pár emberrel és valaki azt mondja nem, valaki pedig állítja, hogy minden további nélkül. Hisz csak a szeleptányér átmérőben van különbség. Ami igaz is, mert magam is összemértem a szelepeket. A többit nem tudom összehasonlítani, mert az 1.4- es fej az be van építve amit használok autót. Csak az 1.6-osét tudom nézegetni. Ezért arra kérek mindenkit, hogy olyanok írjanak, akik már csináltak ilyent ill. biztosan tudják. Valamint van benne tapasztalatuk. Ezzel azt akarom elkerülni, hogy ne hiába újítsam fel az 1.6-os fejet (köszörülés, szelepek, szimeringek) hogy aztán utólag derüljön ki, hogy valami apróság miatt nem passzol a másikra. Hát ennyi lenne a kérdésem, és előre is köszönöm a válaszokat! Egyértelműen nem. Hiszen eltérő a hengerfurat. Az 1.6 79mm az 1.4 pedig 77.6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Egyértelműen nem. Hiszen eltérő a hengerfurat. Az 1.6 79mm az 1.4 pedig 77.6. Számbol vetted ki a szót kollega! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Számbol vetted ki a szót kollega! :D mit? honnét? fúúúúj gusztustalan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 mit? honnét? fúúúúj gusztustalan :D Hagyd már. Ne bántsd őket. :lurker: :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 HENGERFEJ! Sziasztok! Hengerfejjel kapcsolatos kérdéssel fordulok hozzátok, biztos vagyok benne, hogy már volt dolga valakinek ilyen dologgal. Nekem van egy 1.4 8 szelepes astrám és a kérdésem az lenne, hogy rá lehet-e rakni az 1.6-os 8 szelepes hengerfejet. Beszéltem pár emberrel és valaki azt mondja nem, valaki pedig állítja, hogy minden további nélkül. Hisz csak a szeleptányér átmérőben van különbség. Ami igaz is, mert magam is összemértem a szelepeket. A többit nem tudom összehasonlítani, mert az 1.4- es fej az be van építve amit használok autót. Csak az 1.6-osét tudom nézegetni. Ezért arra kérek mindenkit, hogy olyanok írjanak, akik már csináltak ilyent ill. biztosan tudják. Valamint van benne tapasztalatuk. Ezzel azt akarom elkerülni, hogy ne hiába újítsam fel az 1.6-os fejet (köszörülés, szelepek, szimeringek) hogy aztán utólag derüljön ki, hogy valami apróság miatt nem passzol a másikra. Hát ennyi lenne a kérdésem, és előre is köszönöm a válaszokat! Ezzel a dologgal mi lenne a célod? Ha teljesítményt szeretnél növelni, akkor inkább 1.4-es hengerenkénti injektoros (C14SE) hengerfejet tegyél rá a sallangjaival együtt, azzal nyerhetsz több, mint 10 lovat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peppppa Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Sziasztok! Segítséget kérnék, mi az ideális hűtővíz hőfok egy x14nz opel astra f caravannál üzem közben illetve mikor (hány fok) kell a hűtőventillátornak bekapcsolni? Mostanság azt vettem észre hogy nagyon hamar felmegy a hűtővizem hőfoka 100fok felé és bekapcsol a hűtőventillátor, csak a nagy meleg az oka vagy esetleg meg kéne néznem a hűtővíz minőségét, mennyiségét, állagát? Ezeket hogyan tudom megtenni?..vagy más tipp esetleg... Előre is köszönöm a hozzáértő választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Sziasztok! Segítséget kérnék, mi az ideális hűtővíz hőfok egy x14nz opel astra f caravannál üzem közben illetve mikor (hány fok) kell a hűtőventillátornak bekapcsolni? Mostanság azt vettem észre hogy nagyon hamar felmegy a hűtővizem hőfoka 100fok felé és bekapcsol a hűtőventillátor, csak a nagy meleg az oka vagy esetleg meg kéne néznem a hűtővíz minőségét, mennyiségét, állagát? Ezeket hogyan tudom megtenni?..vagy más tipp esetleg... Előre is köszönöm a hozzáértő választ! Az ideális hőmérséklet 92 fok, de nem lepődnék meg, ha ebben a melegben feljebb megy némelyik. Mindenesetre nézd át a hűtőre menő csöveket, nem ereszt-e valahol, víz nem fogy-e, mert ez eredményezheti a magasabb vízhőfokot (túlnyomás hiánya miatt). Amíg a venti indul, és visszahűti, addig sztem nem gond, ugye túlnyomásos rendszerről lévén szó nem forr fel a víz 100 fokon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Valaki igazán segíthetne ezzel a torpanással kapcsolatban me má semmi tippem h mitől lehet :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Sziasztok! Van egy 1.4NZ 97 -es astra kombim amiben 323.000km van. A problémám az amikor leveszem a gázról a lábom mindegy hogy 120nál vagy éppen 50nél vagy 30nál és a motor gázadás nélkül megy 3-5-8 másodperc múlva újabb gázadásra időnként (most már sűrjebben) megtorpan ránt egyett és csak utána kezd el menni a motor. Én valahogy a gázadsához kapcsolom ezt a jelenséget de ebben kérem a véleményeteket mi lehet. Szűrők újakk, gyertyák jók, elosztó fedél és kábelek nem rég cserélve. Gázadó potméter? Vagy más? Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Sziasztok! Van egy 1.4NZ 97 -es astra kombim amiben 323.000km van. A problémám az amikor leveszem a gázról a lábom mindegy hogy 120nál vagy éppen 50nél vagy 30nál és a motor gázadás nélkül megy 3-5-8 másodperc múlva újabb gázadásra időnként (most már sűrjebben) megtorpan ránt egyett és csak utána kezd el menni a motor. Én valahogy a gázadsához kapcsolom ezt a jelenséget de ebben kérem a véleményeteket mi lehet. Szűrők újakk, gyertyák jók, elosztó fedél és kábelek nem rég cserélve. Gázadó potméter? Vagy más? Köszi előre is Gázpoti,, motorhőfokjeladó,lamdba szonda. Így elsőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Gázpoti,, motorhőfokjeladó,lamdba szonda. Így elsőre. Ha kivillogtatom a hibakódot az nem biztos hogy kihozza gondolom. (mert nem rég villogtattam és akkor nem volt semmi de - megcsinálom még egyszer ) Kellene laptopos kiolvasás nem? Lamda szonda volt cserélve egyszer régebben és hőfok jeleadó is - de ez nem zárja ki gondolom hogy újra nem kell. Alapjáratimotor is kapott másikat mert mindig elkúszot. A gázpotit lehet tisztítani vagy az inkább cserés (bontottan is lehet jót gondolom) Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 Sziasztok! Van egy 1.4NZ 97 -es astra kombim amiben 323.000km van. A problémám az amikor leveszem a gázról a lábom mindegy hogy 120nál vagy éppen 50nél vagy 30nál és a motor gázadás nélkül megy 3-5-8 másodperc múlva újabb gázadásra időnként (most már sűrjebben) megtorpan ránt egyett és csak utána kezd el menni a motor. Én valahogy a gázadsához kapcsolom ezt a jelenséget de ebben kérem a véleményeteket mi lehet. Szűrők újakk, gyertyák jók, elosztó fedél és kábelek nem rég cserélve. Gázadó potméter? Vagy más? Köszi előre is Nézd át a vákumcsöveket,mert elöregszik,eltörik Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Nézd át a vákumcsöveket,mert elöregszik,eltörik Kb. 2 hónapja más okból (másik topikban írtam nagy volt a teljesítmény csökkenés és a katalizátor csere kellett és jó lett) egy szerelő ránézet és egy vákum csövet akkor cserélt is. Most ott tartok hogy tegnap kivillogtattam magamnak - semmi. Elvittem autódiagnosztika (mondom profibb alaposabb - "és fizetni is kell") - hiba kódra, de semmi - ok nálam sem volt, viszont nem bírta az egyéb paramétereket kiolvasni. Gyújtó Kábelek kimérve 1db cserélve Elosztó fedél ismét cserélve("ív folt volt benne") Rotor cserélve Dee úgy éreztem mikor mentem vele még mindig torpan az autó kicsit időnként gyorsításnál (gázadásnál) Ja alapjáratban szépen jár... Viszont bosszantott hogy a diagnosztika valamiért nem sikerült a hiba kód kiolvasás megerősített hogy nem volt semmi. Dee az egyéb paraméterek??? (pedig nem egy tök szar helyre vittem és még fizettem is) Még viszem tovább - régen már így találták meg hogy alacsony feszültség - generátor fesz.szabályzó, illetve a motor hőfok jeladó is így került cserélve Lehet most és hőfok jeladó? - csak tudjam beméretni... Van értelme levennem a Gáz potit? Féktisztítóval lehet tisztítani? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Gyújtáskábelt (is) szettben illene cserélni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Sziasztok! Hidrotőkét és himbákat szeretnék cserélni, hogyan lehet kipiszkálni a bütykös tengely kivétele nélkül? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
asim1 Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Gyújtáskábelt (is) szettben illene cserélni.... igen Szet ben is volt cserélve. Tavaly ősszel és már most a legrövidebbnél nem mutatott ellenállást a kimérésnél. Hőfok jeladóra is tippeltem mert régebben volt ilyesmi és azt hasonlókat produkált. (hidegen-melegen megtorpan) De komolyan ...elviszem kiolvastatni, mert a villogtatásommal nem jön hiba kód. Erre a laptopos srácnál is ennyi mert hiba kód semmi viszont az aktív értékeket nem bírta kiolvasni... Ja és azt mondta a teljes kiolvasás 6ezer, mikor régebben 2ezerért is megcsinálták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 igen Szet ben is volt cserélve. Tavaly ősszel és már most a legrövidebbnél nem mutatott ellenállást a kimérésnél. Hőfok jeladóra is tippeltem mert régebben volt ilyesmi és azt hasonlókat produkált. (hidegen-melegen megtorpan) De komolyan ...elviszem kiolvastatni, mert a villogtatásommal nem jön hiba kód. Erre a laptopos srácnál is ennyi mert hiba kód semmi viszont az aktív értékeket nem bírta kiolvasni... Ja és azt mondta a teljes kiolvasás 6ezer, mikor régebben 2ezerért is megcsinálták. Mint korábban írtam, a nem megfelelően porlasztó injektor is okozhat ilyesmit, egy kölcsön injektorral ez kiszűrhető lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Sziasztok! Hidrotőkét és himbákat szeretnék cserélni, hogyan lehet kipiszkálni a bütykös tengely kivétele nélkül? Köszi Lehet brutális módon csavarhúzóval vagy egy kis szelep leszorító szerkezettel .Küldenék képet is de nem tudok mert még nincsen kép de csinálok nemsokára . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts