Dark_Errant Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Sziasztok.Nekem életem az opel astra F!! Van egy astrám c14se. és vettem egy c20ne motrot. belelehet aztprobléma nélkül rakni?? Bele, bar kell meg egy par alkatresz... Ket feltengely, nagyobb huto, masik kiegyenloti tartaly, AC pumpa, ecu, kabelkoteg Es ilik a negyobb feket is felrakni (256mm atmeroset) hirtelen asszem ennyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Bele, bar kell meg egy par alkatresz... Ket feltengely, nagyobb huto, masik kiegyenloti tartaly, AC pumpa, ecu, kabelkoteg Es ilik a negyobb feket is felrakni (256mm atmeroset) hirtelen asszem ennyi Féltengelyhez gólyaláb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1488 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Bele, bar kell meg egy par alkatresz... Ket feltengely, nagyobb huto, masik kiegyenloti tartaly, AC pumpa, ecu, kabelkoteg Es ilik a negyobb feket is felrakni (256mm atmeroset) hirtelen asszem ennyi amit vettem abba benne van a motor, a váltó f17, ac pumpa,kábelkötegek, féltengelyek,szervószivattyú,computer,gerenerátor. meg előre kadett gsi gólyalábak és arra calibra fékek. így már jó lenne nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Hellosztok valaki találkozott má olyan hibajelenséggel hogy kb 1 napos állás után az autó nehezen indul majd miután beindult az alapjárat elkezd ingadozni +hozzájáruló nagyobb gázadásnál torpanás :( második indításnál má nincs gond 3 szerelőnél voltam vele de senki nem találta a hiba okát aki tud pls help! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Sziasztok.Nekem életem az opel astra F!! Van egy astrám c14se. és vettem egy c20ne motrot. belelehet aztprobléma nélkül rakni?? aztán nehogy a halálod is! :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 aztán nehogy a halálod is! :wacko: Egy NE-től? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1488 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Egy NE-től? nem lesz az a halálom!!!!! de félek bele vágni a motor cserébe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Egy NE-től? Azzal a 900 kilós autóval már a c16se 100 lova is tud érdekes dolgokat művelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 minél nagyobb, annál jobban nyomja neki az ember, nem? (jó elpatkolni az én szutyok NZben is el lehet) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 nem lesz az a halálom!!!!! de félek bele vágni a motor cserébe. Semmi csoda nincs vele, csak előre össze kell készülni, hogy ne akkor kelljen rohangászni alkatrészekért, amikor már szétborítva lóg a szerencsétlen az emelőn. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1488 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 belevágok aztán majd alakul :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kopasz1488 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 kiváncsi vagyok a az f17es váltóra..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Azzal a 900 kilós autóval már a c16se 100 lova is tud érdekes dolgokat művelni. De attól hogy van benne egy NE, még nem kell belehalni... Többen is élnek körülöttem NE-kkel XE-kkel, meg V6-al, sőt, még olyanok is akiknek ugyan ez nem astra, hanem corsa, aztán mégse pusztulnak bele. Nem a motoron múlik, hogy mennyire öngyilkos hajlamú valaki... Aki hülye, az egy 1.2-essel is hülye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 De attól hogy van benne egy NE, még nem kell belehalni... Többen is élnek körülöttem NE-kkel XE-kkel, meg V6-al, sőt, még olyanok is akiknek ugyan ez nem astra, hanem corsa, aztán mégse pusztulnak bele. Nem a motoron múlik, hogy mennyire öngyilkos hajlamú valaki... Aki hülye, az egy 1.2-essel is hülye. :D :D És akkor hol vannak az 1.0 Buzukik. :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 :D :D És akkor hol vannak az 1.0 Buzukik. :sneaky: Az egyik fele megbecsülve, kiporszívózva, 2hetente egyszer elővéve a papi garázsában, a másik felük, meg azt bizonygatja a Hungárián, hogy 0 súlyt, az ezres is repíti :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 ember függő ebben igazad van, ámbátor ha az embernek van plusz xx lovacskája lehet olyan előzésbe is belemegy amibe annak előtte nem.."úgyis meglesz" jelszóval...szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 amit vettem abba benne van a motor, a váltó f17, ac pumpa,kábelkötegek, féltengelyek,szervószivattyú,computer,gerenerátor. meg előre kadett gsi gólyalábak és arra calibra fékek. így már jó lenne nem? Sztem minden meg van... en mar atestem ezen. Mar csak jo szerelo kerdese Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Sziasztok. hát asszem megvagyunk ezzel a kódolvasással.Csak az a bibi h olyan kódokat adott ki amik a táblázatbanm nincsenek.(számokat ne kérdezzetek) Van 1 pár észrevételünk.: szinte másfél nap csak kereséssel és próbálgatással telt. -ha a kocsit beindítom és jár meg túráztatom is meg ilyenek,de nem gurulok vele 1 métert sem akkor a végtelenségig eljár a motor hiba nélkül. (nálunk 6 órát járt és semmi) -de ha kimentünk az utcára és mentünk vele vége volt ,egyből kigyulladt a lámpa. ezen felbuzdulva mérőműszer hegyekkel felpakolva indultunk a tesztkörökre........ A következő eredményekkel........... SEMMI ismétlem SEMMI különbség nincsen a lámpa kigyulladása előtti és utánni állapotok között.Minden a lehető legnagyobb rendben van a mérések alapján.Injektortól kezdve a jóisten tudja miken keresztül a legapróbb alkatrészig mindent kimért mellettem a srác.kb 5 mérőműszer és 1 laptop volt a "segítségünkre" és egyszerűen semmi. Fizikai sérülések szintén nincsenek a kocsi motorházában és elektronikájában sem.Minden érzékelőt, szondát, érintkezést ,csatlakozást széthúztunk-kimértünk-átnéztünk és takarítottunk........gyakorlatilag nulla eredménnyel.A sebesség jeladótól kezdve a motorvízhőfok jeladón át mindent megvizsgáltunk. És akkor jutott eszembe h a messzi távolban létezik egy elektronikai műszerész ismerősöm........ ő újabb bogarat ültetett a fülembe........ : -Légtömeg mérő - gázpedál helyzetjelző Ezeken lehetséges h átsiklottunk........ti mit mondanátok erre.....lehet eme két dolog a hiba okozója? Ha álló helyzetben 6 órán keresztül sincs semmi baja, akkor én elsőnek a sebességjeladót nézném meg, nem tudom, hogyan ellenőriztétek. Ha TID kijelző van a kocsidban, próbáld meg, hogy 50km/óra sebesség alatt haladva megnyomod egyszerre a 2 gombot rajta. Ilyenkor ki kéne írnia a sebességet. Ha kiírja, akkor jó a jeladó, ha 0-t ír, akkor ott van a gond. Kinyomott kuplunggal haladáskor nem fullad le a motor? Az is ennek egy tünete lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 aztán nehogy a halálod is! :wacko: Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai" Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk. Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg! Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor. Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket. Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai" Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk. Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg! Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor. Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket. Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése. Ha még megvan bescannelhetnéd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Ha még megvan bescannelhetnéd. A családi könyvtárunk több ezer darabos, talán megtalálom ha lesz rá időm, és akkor megteszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai" Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk. Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg! Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor. Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket. Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése. Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Oké csak mi van akkor ha pl egy 150Le-s autó után átülsz egy 60Le-s be lehet nyomnád előzésnél csak épp nem úgy gyorsul aztán szívás szóval én pl inkább gyengébbel kezdenék ha azzal jól tudok akkor jöhetne a nagyobb. ;) Ismerd a technikát amivel közlekedsz. Én egy nap többször ugrálok 60 és 150le között, és nem feltétlen 2 résztvevős játék. Érdekes módon nem okoz problémát, mert tudom mi van a seggem alatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Ismerd a technikát amivel közlekedsz. Én egy nap többször ugrálok 60 és 150le között, és nem feltétlen 2 résztvevős játék. Érdekes módon nem okoz problémát, mert tudom mi van a seggem alatt... Csak arra gondoltam, hogy ne bízza el magát az ember véletlenűl se. Pl 60Le-s 1,4es nagypapis vezetésű autómat ha vezetem aztán fél évente apám 1,6-os Zafíráját akkor az az első hogy alug tudok vele elindúlni aztán ha 2 nap vezetés után vissza az enyémbe akkor meg azzal bénázok indulásnál. Ok lehet ez csak nálam van így. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Csak arra gondoltam, hogy ne bízza el magát az ember véletlenűl se. Pl 60Le-s 1,4es nagypapis vezetésű autómat ha vezetem aztán fél évente apám 1,6-os Zafíráját akkor az az első hogy alug tudok vele elindúlni aztán ha 2 nap vezetés után vissza az enyémbe akkor meg azzal bénázok indulásnál. Ok lehet ez csak nálam van így. :lol: Sztem csak simán béna vagy :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts