Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is .

Elküldve
  On 2012. 07. 29. at 9:18, Tomibp89 írta:

Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is .

Ha már motorhiba lámpa van, akkor talán elsőnek ki kellene olvasni a hibakódot.

Elküldve
  On 2012. 07. 30. at 9:41, wookie írta:

Önmagában a blokk még édeskevés, kell a komplett köteg, az ecu, víz/vákuumcsövek, benzinpumpa.

Miért? A kopott csapágyak megölték az ECU-t meg az AC-t? :D

Elküldve
  On 2012. 07. 16. at 13:09, daykiller írta:

Ugyanaz a motor fizikailag. :D

Amúgy sztem bowden csere lesz.

Sziasztok!

Jelentem megszűnt a gázpedál felakadás problémája. Sokkal bővebben megolajoztam a gömbcsuklókat valamint a rudazat két végén lévő ollórugókat, valószínűleg az utóbbi lehetett a ludas, legalábbis az ez alatti "tengely". Pár csepp olajtól már könnyebben visszaugrott, amikor nyakonöntöttem teljesen helyrejött. Csak azért gondoltam leírni, ha valakinek hasonló problémája lesz, akkor elsőnek ezzel próbálkozzon.

Elküldve

Ja hogy a kollegának alapból se blokk van bent? Én azt hittem váltani akar valami alap motorról.

Egyébként az összes 1.6-os ohc blokk ugyanaz, furat-löket meg hasonlók szempontjából, a d kadettől egészen, még a merivában is van ilyen, persze ott már tényleg csak a blokktömb maradt meg. Lego. :D

Még az 1.4 is ugyanaz, csak már más a furat. De tán az 1.2-es blokk is, azt viszont nem tudom biztosra mondani, mert személyesen még nem volt hozzá szerencsém.

Elküldve
  On 2012. 07. 31. at 12:15, spicceshorgasz írta:

Heló!

X14nz motornál van a generátor szíjnak védő burkolata, vagy a bal első kerék vígan dobálhatja rá a vizet? Csak mert csere után is megcsúszik esőben.

Köszi.

Nincs. De lehet kapni takaró műanyagot a belső hiányzó részhez.

Elküldve
  On 2012. 07. 31. at 12:28, Dark_Errant írta:

Nincs. De lehet kapni takaró műanyagot a belső hiányzó részhez.

Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig.

Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört...

Elküldve
  On 2012. 07. 31. at 15:53, megadave írta:

Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig.

Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört...

Sztem ugyanarrol beszelunk...

Elküldve
  On 2012. 07. 31. at 15:53, megadave írta:

Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig.

Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört...

Én meg még nem is láttam élőben olyat. Van gyakorlati haszna, esőben megvédi a szíjat?

Elküldve

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2.0 8 szelepes Astranák hány cm3-sek az injektorai, illetve mekkora a benzinnyomás és ez állítható-e?

Előre is köszi.

Üdv.: Ricsi

Elküldve
  On 2012. 08. 01. at 6:19, ToRi írta:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2.0 8 szelepes Astranák hány cm3-sek az injektorai, illetve mekkora a benzinnyomás és ez állítható-e?

Előre is köszi.

Üdv.: Ricsi

Nem biztos adat!!!

C20NE gyári injektor (188ccm/min 3baron)

Elküldve
  On 2012. 08. 01. at 6:33, Dark_Errant írta:

Nem biztos adat!!!

C20NE gyári injektor (188ccm/min 3baron)

Köszönöm, ez is valami. És azt nem tudod, benzinnyomást lehet állítani rajta?

Elküldve
  On 2012. 08. 01. at 7:05, ToRi írta:

Köszönöm, ez is valami. És azt nem tudod, benzinnyomást lehet állítani rajta?

Tudtommal nem. A benzin hid utan jobb oldalt van egy kerek vmi. az a benzinnyomás szabályzó. ( piros karika )

THM_0003108851.jpg

Elküldve
  On 2012. 08. 01. at 7:10, Dark_Errant írta:

Tudtommal nem. A benzin hid utan jobb oldalt van egy kerek vmi. az a benzinnyomás szabályzó. ( piros karika )

THM_0003108851.jpg

Köszönöm.

Elküldve
  On 2012. 07. 31. at 17:21, Dark_Errant írta:

Sztem ugyanarrol beszelunk...

  On 2012. 07. 31. at 17:45, daykiller írta:

Igen. :)

Én kérek elnézést. :icon1: Mindössze annyit akartam jelezni, hogy gyárilag létezik, nemcsak utólagosan.

  On 2012. 07. 31. at 21:22, FPepe írta:

Én meg még nem is láttam élőben olyat. Van gyakorlati haszna, esőben megvédi a szíjat?

Szerintem van haszna, védi a szíjat, a görgőket meg a kompresszort, ha van. Jó lenne a bal oldalra is, bár ott a váltó van, annak meg annyira nem számít.

Elküldve
  On 2012. 08. 01. at 15:52, megadave írta:

Én kérek elnézést. :icon1: Mindössze annyit akartam jelezni, hogy gyárilag létezik, nemcsak utólagosan.

Szerintem van haszna, védi a szíjat, a görgőket meg a kompresszort, ha van. Jó lenne a bal oldalra is, bár ott a váltó van, annak meg annyira nem számít.

Van de újba horror áron van, bontottam meg kereshetsz egy jó darabig...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.