Tomibp89 Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is . Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 Sziasztok Astra GSI-m van C20XE van egy olyan jelenségem hogy kb 3-4 ezer között mintha megtorpanna az autó alatta felette is húz rendesen nemtudom milehet a gond egyszer kétszer kivillant a sárga motorvisszajelzőm de aztán az többet nem..szerintetek érdemes lenne gyertyákat cserélnem hátha megoldja?utána gondoltam ha nem akkor kábelek...és a többi...nem vágom egyenlőre mi lehet a gond.köszi a tippeket előre is . Ha már motorhiba lámpa van, akkor talán elsőnek ki kellene olvasni a hibakódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek497 Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 okéss, most akkor teszem fel a költői kérdést: Tud valaki eladó c16se motort? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július29, 2012 Megoszt Elküldve Július29, 2012 http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/opel_astra_1.6si_motor Nem ismerem,de hátha még indítható. Nem indíthatót inkább kerüld... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Önmagában a blokk még édeskevés, kell a komplett köteg, az ecu, víz/vákuumcsövek, benzinpumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Önmagában a blokk még édeskevés, kell a komplett köteg, az ecu, víz/vákuumcsövek, benzinpumpa. Miért? A kopott csapágyak megölték az ECU-t meg az AC-t? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Miért? A kopott csapágyak megölték az ECU-t meg az AC-t? :D Sose lehet tudni! :omg: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Ugyanaz a motor fizikailag. :D Amúgy sztem bowden csere lesz. Sziasztok! Jelentem megszűnt a gázpedál felakadás problémája. Sokkal bővebben megolajoztam a gömbcsuklókat valamint a rudazat két végén lévő ollórugókat, valószínűleg az utóbbi lehetett a ludas, legalábbis az ez alatti "tengely". Pár csepp olajtól már könnyebben visszaugrott, amikor nyakonöntöttem teljesen helyrejött. Csak azért gondoltam leírni, ha valakinek hasonló problémája lesz, akkor elsőnek ezzel próbálkozzon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Amúgy lehet c16se fej alá tenni x16sz blokkot is,mert teljesen ugyanaz furat,löket,dugók stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Ja hogy a kollegának alapból se blokk van bent? Én azt hittem váltani akar valami alap motorról. Egyébként az összes 1.6-os ohc blokk ugyanaz, furat-löket meg hasonlók szempontjából, a d kadettől egészen, még a merivában is van ilyen, persze ott már tényleg csak a blokktömb maradt meg. Lego. :D Még az 1.4 is ugyanaz, csak már más a furat. De tán az 1.2-es blokk is, azt viszont nem tudom biztosra mondani, mert személyesen még nem volt hozzá szerencsém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Heló! X14nz motornál van a generátor szíjnak védő burkolata, vagy a bal első kerék vígan dobálhatja rá a vizet? Csak mert csere után is megcsúszik esőben. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 A jobb első kerékre gondoltam....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Heló! X14nz motornál van a generátor szíjnak védő burkolata, vagy a bal első kerék vígan dobálhatja rá a vizet? Csak mert csere után is megcsúszik esőben. Köszi. Nincs. De lehet kapni takaró műanyagot a belső hiányzó részhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Nincs. De lehet kapni takaró műanyagot a belső hiányzó részhez. Kössz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Nincs. De lehet kapni takaró műanyagot a belső hiányzó részhez. Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig. Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig. Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört... Sztem ugyanarrol beszelunk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Sztem ugyanarrol beszelunk... Igen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július31, 2012 Megoszt Elküldve Július31, 2012 Bocsi, de van. A dobbetét meghosszabbítása tulajdonképpen és L alakban lemegy alulra a bölcsőig. Nekem gyárilag fenn van, bár már kicsit eltört... Én meg még nem is láttam élőben olyat. Van gyakorlati haszna, esőben megvédi a szíjat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToRi Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2.0 8 szelepes Astranák hány cm3-sek az injektorai, illetve mekkora a benzinnyomás és ez állítható-e? Előre is köszi. Üdv.: Ricsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 2.0 8 szelepes Astranák hány cm3-sek az injektorai, illetve mekkora a benzinnyomás és ez állítható-e? Előre is köszi. Üdv.: Ricsi Nem biztos adat!!! C20NE gyári injektor (188ccm/min 3baron) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToRi Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Nem biztos adat!!! C20NE gyári injektor (188ccm/min 3baron) Köszönöm, ez is valami. És azt nem tudod, benzinnyomást lehet állítani rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Köszönöm, ez is valami. És azt nem tudod, benzinnyomást lehet állítani rajta? Tudtommal nem. A benzin hid utan jobb oldalt van egy kerek vmi. az a benzinnyomás szabályzó. ( piros karika ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ToRi Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Tudtommal nem. A benzin hid utan jobb oldalt van egy kerek vmi. az a benzinnyomás szabályzó. ( piros karika ) Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Sztem ugyanarrol beszelunk... Igen. :) Én kérek elnézést. :icon1: Mindössze annyit akartam jelezni, hogy gyárilag létezik, nemcsak utólagosan. Én meg még nem is láttam élőben olyat. Van gyakorlati haszna, esőben megvédi a szíjat? Szerintem van haszna, védi a szíjat, a görgőket meg a kompresszort, ha van. Jó lenne a bal oldalra is, bár ott a váltó van, annak meg annyira nem számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Augusztus1, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2012 Én kérek elnézést. :icon1: Mindössze annyit akartam jelezni, hogy gyárilag létezik, nemcsak utólagosan. Szerintem van haszna, védi a szíjat, a görgőket meg a kompresszort, ha van. Jó lenne a bal oldalra is, bár ott a váltó van, annak meg annyira nem számít. Van de újba horror áron van, bontottam meg kereshetsz egy jó darabig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts