Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mindegyik 16 szelepes már DIS gyújtásos és azt írta hogy benzin nincs, nem szikra baj van.

Elnézést kérek...akkor pumpa?

Anyósoldali lábtér leszed, lila relé ki, 30-85 összeköt ha nem indul akkor valszeg pumpa. Sedánnál 5 ajtósnál hátsó üléssor felnyit pumpa ablak leszed direkt 12-voltot neki. Esetleg polaritásfordítással megindul majd vissza de ez már nagyon a vége.

Elküldve

Elnézést kérek...akkor pumpa?

Anyósoldali lábtér leszed, lila relé ki, 30-85 összeköt ha nem indul akkor valszeg pumpa. Sedánnál 5 ajtósnál hátsó üléssor felnyit pumpa ablak leszed direkt 12-voltot neki. Esetleg polaritásfordítással megindul majd vissza de ez már nagyon a vége.

Csak az egyik henger nem kap naftát:(

Elküldve

Hengerenkénti befecsis? Ugye akkor talán injketor , csatija ....? Ha központis akkor az tök érdekes, szeleppel van baj?

Igen, hengerenkénti, holnap megyek le, csatit megnézem.

Elküldve

Igen, hengerenkénti, holnap megyek le, csatit megnézem.

ha van feszméröd mérd ki az injektor ellenállását kb. 13 ohm ha jol emlékszek(de nem biztos,lehet hülyeséget irtam,már nem emlékszek mennyi). ha semmi változás nem történik a müszeren mikor rámérsz azt jelenti szakadás van az injektor belsejében, hiába kapja a tápfeszültséget nem fog kinyitni emiatt nem kap a henger benzint. amugy honnan tudod hogy nem kap benzint az egyik henger, a gyertyaképböl?

Elküldve

ha van feszméröd mérd ki az injektor ellenállását kb. 13 ohm ha jol emlékszek(de nem biztos,lehet hülyeséget irtam,már nem emlékszek mennyi). ha semmi változás nem történik a müszeren mikor rámérsz azt jelenti szakadás van az injektor belsejében, hiába kapja a tápfeszültséget nem fog kinyitni emiatt nem kap a henger benzint. amugy honnan tudod hogy nem kap benzint az egyik henger, a gyertyaképböl?

Köszi. Igazából elmondás alapján tudom még csak, holnap látom meg :)

Elküldve

Sziasztok:

1 olyn kérdésem lenne hogy ki lett cserélve a termosztátnál a tömités mer ott engete el a vízet de azóta nem is nnéztem csak ma mikor meg néztem a kiegyelítöbe szinte semmi nem volt akkor jött viszza 1 kicsi víz mikor levettem a kupakot ti mít mondtok erre máshol is baj lehet ezek szerint vagy ez most akor mi lehet? köszi Gabi

Elküldve

Sziasztok:

1 olyn kérdésem lenne hogy ki lett cserélve a termosztátnál a tömités mer ott engete el a vízet de azóta nem is nnéztem csak ma mikor meg néztem a kiegyelítöbe szinte semmi nem volt akkor jött viszza 1 kicsi víz mikor levettem a kupakot ti mít mondtok erre máshol is baj lehet ezek szerint vagy ez most akor mi lehet? köszi Gabi

Hát ugye gondolom egy kicsi víz kifolyt a tömítés cserekor,nem azért ürült ki a kiegyenlítő mert kiment a levegő a rendszerből?

Elküldve

Hát ugye gondolom egy kicsi víz kifolyt a tömítés cserekor,nem azért ürült ki a kiegyenlítő mert kiment a levegő a rendszerből?

Nem tudom most vszza őntöttem ameddig kel az majd kiderül de akkor is ennyi elment vólna alig jött viszza valami mikor levettem a sapkát!!

Elküldve

Nem tudom most vszza őntöttem ameddig kel az majd kiderül de akkor is ennyi elment vólna alig jött viszza valami mikor levettem a sapkát!!

Hát figyelgesd, de a sapit ne tekergesd amíg meleg a rendszer. Meg nem tudom milyen moci de nem mindegyik légteleníti le magát .

Elküldve

Hali!!

Nem vagyok hozzá értő ezért bocs a lámaságért, de hogy tudnám leellenőrizni a kartergázt?

2.Mikor megyek az autóval és kiszeretnék törni pl.: előzés, akkor kicsit megtorpan és ledadogósodik. Meg kettesbe egyszerűen nem akar húzni,(Most nem a gyorsulásra gondolok napi használatban az autó és még szeretném is használni) hanem mikor elindulok.

3. A motor x16xel és eszi az olajat szelepfedél tömítés kivan cserélve és nem ereszti.Esetleg egy motor generál? Jövöre szeretném teljesen rendbe rakni teljesen, és ezért majd még zaklatlak benneteket!!

Elöre is köszönöm a válaszokat!!

Meg érdekelne ez a tagság is!!!

Elküldve

Hali!!

Nem vagyok hozzá értő ezért bocs a lámaságért, de hogy tudnám leellenőrizni a kartergázt?

2.Mikor megyek az autóval és kiszeretnék törni pl.: előzés, akkor kicsit megtorpan és ledadogósodik. Meg kettesbe egyszerűen nem akar húzni,(Most nem a gyorsulásra gondolok napi használatban az autó és még szeretném is használni) hanem mikor elindulok.

3. A motor x16xel és eszi az olajat szelepfedél tömítés kivan cserélve és nem ereszti.Esetleg egy motor generál? Jövöre szeretném teljesen rendbe rakni teljesen, és ezért majd még zaklatlak benneteket!!

Elöre is köszönöm a válaszokat!!

Meg érdekelne ez a tagság is!!!

Keresd meg azt a kartergázcsövet, ami a szelepfedélre megy rá és a másik vége pedig a szívó oldalra. 16 szelepesnél nem tudom hol van ez pontosan. Azt leveszed és beindítod. Ha úgy füstöl, mint egy rossz dízel kipufogója, akkor generál. Ha nem, akkor értelemszerűen jó a motor.

Elküldve

Keresd meg azt a kartergázcsövet, ami a szelepfedélre megy rá és a másik vége pedig a szívó oldalra. 16 szelepesnél nem tudom hol van ez pontosan. Azt leveszed és beindítod. Ha úgy füstöl, mint egy rossz dízel kipufogója, akkor generál. Ha nem, akkor értelemszerűen jó a motor.

Kössz, majd kikeresem google-n képekben hátha ott.

Elküldve

Hát figyelgesd, de a sapit ne tekergesd amíg meleg a rendszer. Meg nem tudom milyen moci de nem mindegyik légteleníti le magát .

persze figyelem minden képpen ez 96 os 1.4i 16v de meg nézem majd holnap a moci kodot pontosan meg ez tutti nem légteleniti le magát mer mindig ha letekerem akkor szisszen!!:)

Elküldve

persze figyelem minden képpen ez 96 os 1.4i 16v de meg nézem majd holnap a moci kodot pontosan meg ez tutti nem légteleniti le magát mer mindig ha letekerem akkor szisszen!! :)

A szisszenés természetes jelenség, mivel túlnyomás alatt van a hűtővízrendszer üzem melegen. A légtelenítés abból áll, hgy kidolgozza magából a levegőt automatikusan, ahogy az enyém is bugyogott fel a tartályba vízcsere után. De a önlégtelenítés is úgy zajlik, hogy a kupakot illik levenni valamint megvárni, amíg a venti is beindul.

Elküldve

A szisszenés természetes jelenség, mivel túlnyomás alatt van a hűtővízrendszer üzem melegen. A légtelenítés abból áll, hgy kidolgozza magából a levegőt automatikusan, ahogy az enyém is bugyogott fel a tartályba vízcsere után. De a önlégtelenítés is úgy zajlik, hogy a kupakot illik levenni valamint megvárni, amíg a venti is beindul.

Köszi:

ez így van ahogy írtad de cska a szervízbe tudják ezt remélem mer azóta nem is néztem de lehet nekem is ezt a műveletet el kéne végezne vagy valahol még el megy a víz pedig át nézték és csak azt mondták hogy a termosztát tömités kell ki cserélni!!

Elküldve

Most néztem meg pont ugyan az van ami tegnap levettem a sapit és 1 kis víz jött csak viszza a tartályba ezt nem igazán értem most akkor ez mittől lehet???!!

Elküldve

Most néztem meg pont ugyan az van ami tegnap levettem a sapit és 1 kis víz jött csak viszza a tartályba ezt nem igazán értem most akkor ez mittől lehet???!!

elfolyik valahova? :) Hengerfej átereszthet?

Elküldve

hali,valaki meg tudja mondani,hogyan lehet magasabb a mért kompresszióm mindegyik hengernél mint a gyári érték?

persze az egyik megoldás,hogy nem jól mért a műszer(nem volt jól beállítva pl)

de más oka mi lehet esetleg?

Elküldve

elfolyik valahova? :) Hengerfej átereszthet?

Hát úgy rémlik amikor hengerfejes akkor játszik olyant hogy "előkerül" a víz...de ilyenkor van más jelenség is, egyik henger nem egy pölö.

Elküldve

Most néztem meg pont ugyan az van ami tegnap levettem a sapit és 1 kis víz jött csak viszza a tartályba ezt nem igazán értem most akkor ez mittől lehet???!!

hali! nekem is 1.4 16v-m van (X14XE). a légtelenités annyibol áll hogy fel kell önteni a kiegyenlitö min. jelzéséig, kupakot rárakni, és az lenne a legjobb ha beülsz és mész pár km-t (kb.6-8 elég) a városban hogy felmelegedjen a rendszer. amikor látod hogy kinyitott a termosztát és beállt rendesen 92fokra ilyenkor még menny pár km-t (a konzolon állitsd át melegre a tekeröt!!! csak ne kapcsold be a ventit, igy is dögmeleg van :) ) ha ezek után ránézel a tartályra látni hogy eltünt belöle a viz, mert kinyomta a levegöt magából a rendszer, várd meg mig hideg lesz a motor, vedd le a kupakot és önts utána min. jelzésig, kupak vissza és kész. többször nem szabad eltünnie a viznek, ha igen gond van, vagy elszivárog valahol vagy a motor eszi meg.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.