daykiller Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Hát nekem fél millió kilométert ment el a verda, aztán motorgenerál. Természetesen nem kapott új dugókat mert minek. A hengerfalnak semmi baja nem volt kivéve, amelyikben letörött egy darab a kipufogószelepből. Az a dugót is elintézte. Kapott 136e km-es x16szr-ből dugókat, meg főtengelyt, mindent az olajteknőn, szelepfedélen, a kipufogón, hengerfejen és a szívótorkon kívül, abból a motorból. Minőségi metabond olajat kapott a generál során, ofc új csapágyak mindenhol és szimeringek. A gyári 9-10,5 sűrítési arány helyett 11,5-et produkál így mindegyikben. A régi dugókkal 4,5-9-9-10 volt és az elsőn kívül a többinek az égvilágon semmi baja nem volt, a gyűrűk elkopásán kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Hát nekem fél millió kilométert ment el a verda, aztán motorgenerál. Természetesen nem kapott új dugókat mert minek. A hengerfalnak semmi baja nem volt kivéve, amelyikben letörött egy darab a kipufogószelepből. Az a dugót is elintézte. Kapott 136e km-es x16szr-ből dugókat, meg főtengelyt, mindent az olajteknőn, szelepfedélen, a kipufogón, hengerfejen és a szívótorkon kívül, abból a motorból. Minőségi metabond olajat kapott a generál során, ofc új csapágyak mindenhol és szimeringek. A gyári 9-10,5 sűrítési arány helyett 11,5-et produkál így mindegyikben. A régi dugókkal 4,5-9-9-10 volt és az elsőn kívül a többinek az égvilágon semmi baja nem volt, a gyűrűk elkopásán kívül. hm, akkor rögtön kirohanok behozom az esőről :D , ne ázzon/rohadjon a karosszériája... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 aham, én laikusként 300eKmre tippelnék, hogy átunna már végképp "szétkopik" benne ez-az (mármint a motorban), mondjuk a karosszéria nem fogja bírni addig.....csak azé érdeklődők érdemes-e még nyalogatnom a kicsikét (130van benne) a tekecs nekem is ki van sajna folyik át bele a olaj a moci felől... Figy, ahogy fentebb a kollega írja, nem egy, nem kettő ilyen motorról hallottam(unk) már, ami simán megfutotta a fél milliót is, nagyobb belenyúlás nélkül. Ha csak 130 van benne, akkor az még egy új motor. EZek már nem ladák, hogy elmegy 100.000-et,és akkor motorgenerál. Ez az opel legtöbbet bíró motorcsaládja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 Egyetértek, az én x14nz-mben is több mint 300 van már. És rengeteget autópályázok, 140-150 környékén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 értem, csak az a kár hogy nem üti meg papíron a juro2öt :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 értem, csak az a kár hogy nem üti meg papíron a juro2öt :unsure: Ezért jó nekem. :D A C16NZ dettó egyezik az X16SZR-rel. Vagyis majdnem: alapból X16SZ a C16NZ és a környezetvédelem miatt 4 lóerőt vesztett az X-es motor a C-shez képest, viszont az SZR-nél az R betű nagyobb teljesítményt jelez, így lesz meg a 75 pacika. :) Viszont a másik furcsaság, hogy a C16NZ dugói egy az egyben ugyanazok, mint az SZR-ben, az X16SZ dugói viszont a C16SE-vel egyeznek meg. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június25, 2012 Megoszt Elküldve Június25, 2012 hm, akkor rögtön kirohanok behozom az esőről :D , ne ázzon/rohadjon a karosszériája... Az okos tett lesz, mert az autóból a karosszéria az, ami pénzt ér! A többi csak aprópénz! :doze: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Az okos tett lesz, mert az autóból a karosszéria az, ami pénzt ér! A többi csak aprópénz! :doze: Ő hogy rohadna el vagy NE.....persze már nekem is elég rondán néz ki a tankjuknál.....hogy mé nem tudtak oda tenni vmi terelőt, nem értem mikor meg lett csinálva nem raktál bele olyan műanyag dobot, mint ami elől van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Ő hogy rohadna el vagy NE.....persze már nekem is elég rondán néz ki a tankjuknál.....hogy mé nem tudtak oda tenni vmi terelőt, nem értem mikor meg lett csinálva nem raktál bele olyan műanyag dobot, mint ami elől van? hát, olyan hátsó műanyag dobot én sem találok seholse, csak elsőt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 hát, olyan hátsó műanyag dobot én sem találok seholse, csak elsőt Patacsi, Csergő, http://www.google.hu/search?q=opel+astra+f+h%C3%A1ts%C3%B3+dobbet%C3%A9t&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Ráadásul, ha minden mosásnál kimosnák azt a részt újkorától fogva, akkor sokkal később rohadna szét. 10ből 8autónak ha benyúlsz, akkor sárral vakolt az a rész..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Patacsi, Csergő, http://www.google.hu...lient=firefox-a Plusz még a UNIX, Bárdinál is van. (régebben volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Patacsi, Csergő, http://www.google.hu...lient=firefox-a patacsiban csak első van, annó néztem de itt az autoalkatreszfutar-nál van, köszi lakatolás után teszek be, márha találok jó lakatost végre Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 tele van/volt vele a vakera is, persze most nem találom, de 8 körül volt 1db......asszem ezek árulták a vakerán: http://www.autozube.hu/pages/contact.php van itt Rugótányér nem azt kereset vki nemrég? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Ráadásul, ha minden mosásnál kimosnák azt a részt újkorától fogva, akkor sokkal később rohadna szét. 10ből 8autónak ha benyúlsz, akkor sárral vakolt az a rész..... hátja, de kinek van arra ideje én beleraktam hungraocellt aztán kinyomtam purhabbal, egy darab jó lesz me má bejukadt a csomiba a kerékjárat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 hátja, de kinek van arra ideje én beleraktam hungraocellt aztán kinyomtam purhabbal, egy darab jó lesz me má bejukadt a csomiba a kerékjárat.... kb + 4 másodperc betolni oda is a nagynyomásút :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Üdv! Akinek van fordulatszámmérő egy ilyen x14nz caravánban: mennyit forog a motor valós 100-nál? (gyári 175/70R13 gumi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 kb + 4 másodperc betolni oda is a nagynyomásút :rolleyes: oké igaz mondjuk én nem mosatom, mert árt neki.......lejön a festék.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Üdv! Akinek van fordulatszámmérő egy ilyen x14nz caravánban: mennyit forog a motor valós 100-nál? (gyári 175/70R13 gumi) Ötödikben rövid váltó 3000, hosszú váltó 2500. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Megkérdeztem hátra az a műanyag dobbetét 2970/db Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Megkérdeztem hátra az a műanyag dobbetét 2970/db Hmm ez hol van? Ötajtóshoz is való? Mert akkor már kéne is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Hmm ez hol van? Ötajtóshoz is való? Mert akkor már kéne is :) fent írtam http://www.autozube.hu/ az is van, nekem is csotányseggű van azt kérdeztem megfele, csak nem tudták megmondani hogy kell felrakni, ezek szerint ITT még senki sem csinálta? fúrni nem akarnék Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 fent írtam http://www.autozube.hu/ az is van, nekem is csotányseggű van azt kérdeztem megfele, csak nem tudták megmondani hogy kell felrakni, ezek szerint ITT még senki sem csinálta? fúrni nem akarnék Én csak az elsőről tudok nyilatkozni, az csavarokkal van nekem fent Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Én csak az elsőről tudok nyilatkozni, az csavarokkal van nekem fent hát az mindenkinek van mondjuk sztem alapból az patentos, vagyis az a középen kinyomható fajta rögzítő Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Ő hogy rohadna el vagy NE.....persze már nekem is elég rondán néz ki a tankjuknál.....hogy mé nem tudtak oda tenni vmi terelőt, nem értem mikor meg lett csinálva nem raktál bele olyan műanyag dobot, mint ami elől van? Amikor a kocsit vettem 2005-ben, a lakatos javítást után rögtön kapott hátsó kerékjárati műanyag dobot is. Azóta a rohadási góc ki van csukva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts