Endre06 Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Hellótok! Én mint teljesen hozzá nem értő valaki bejelölné a képen, hogy konkrétan mi is az a cső amit ki kellene tisztítani? A kartergáz cucc miatt? Csövet még megtalálok ha konkrétan megvan csak, hogy ne másikat próbáljak megtisztítani! Előre is köszönöm! :) http://kepfeltoltes.hu/view/101025/PICT0571_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Hellótok! Én mint teljesen hozzá nem értő valaki bejelölné a képen, hogy konkrétan mi is az a cső amit ki kellene tisztítani? A kartergáz cucc miatt? Csövet még megtalálok ha konkrétan megvan csak, hogy ne másikat próbáljak megtisztítani! Előre is köszönöm! :) http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg :rolleyes: http://img850.imageshack.us/img850/6289/pict0571wwwkepfeltoltes.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 http://img850.images...epfeltoltes.jpg Köszönöm szépen! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Június6, 2012 Megoszt Elküldve Június6, 2012 Sziasztok! C14NZ motorkódos autóval rendelkezem.. aminek a motorja most éppen szét van szedve, hengerfej,szelepfedél, szívó,kipufogósor tömítések cseréje miatt. (meg termosztát) az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne-e szelepszár szimeringeket kicserélni? A szerelőm azt mondja, hogy nem kell, ha nem eszi az olajat. (már pedig nem eszik szinte semmit) Ti mit mondtok erre? Hátha tudtok valamit amit én nem.. üdv. mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Sziasztok! C14NZ motorkódos autóval rendelkezem.. aminek a motorja most éppen szét van szedve, hengerfej,szelepfedél, szívó,kipufogósor tömítések cseréje miatt. (meg termosztát) az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne-e szelepszár szimeringeket kicserélni? A szerelőm azt mondja, hogy nem kell, ha nem eszi az olajat. (már pedig nem eszik szinte semmit) Ti mit mondtok erre? Hátha tudtok valamit amit én nem.. üdv. mindenkinek! Ha már szét van szedve cserélj ki minden tömítést amit lehet.Egy szelepszár szimering 150-200ft, többi sem veszélyes Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Üdv!Ma du. kiszereltem a c14se motorom befecskendezőit,hogy holnap el tudja küldeni ultrahangos tisztításra.Csináltam egy képet róla,hogy az egyik befecskendező (a képen a jobb oldali) elüt mind a három másik szinétől mármit a nyomó oldalán,mitől szineződhetett el ez az egy?Ha valaki tud róla valalamit ne tartsa magába!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június7, 2012 Megoszt Elküldve Június7, 2012 Üdv!Ma du. kiszereltem a c14se motorom befecskendezőit,hogy holnap el tudja küldeni ultrahangos tisztításra.Csináltam egy képet róla,hogy az egyik befecskendező (a képen a jobb oldali) elüt mind a három másik szinétől mármit a nyomó oldalán,mitől szineződhetett el ez az egy?Ha valaki tud róla valalamit ne tartsa magába!! A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június8, 2012 Megoszt Elküldve Június8, 2012 Üdv!Ma du. kiszereltem a c14se motorom befecskendezőit,hogy holnap el tudja küldeni ultrahangos tisztításra.Csináltam egy képet róla,hogy az egyik befecskendező (a képen a jobb oldali) elüt mind a három másik szinétől mármit a nyomó oldalán,mitől szineződhetett el ez az egy?Ha valaki tud róla valalamit ne tartsa magába!! Na készen vannak a befecsiim,be is raktam du. hihetetlen mennyire megváltozott a kocsi,minden kis rángatás,torpanás eltűnt sokkal simábban jár a motor,pöccre indul(eddig 5ből 4x sok önindítózással indult csak el) szerintem a fogyasztás is csökkeni fog,mert sokkal könnyedebben húz kisebb gázzal is megy ahogy kell..amúgy a fenti képen a jobb oldali fejből is gyönyörű fényes felület lett olyanok lettek a 15 perc-es program után mint az újak:) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rob Roy Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok. A hozzáértő véleményetekre lennék kíváncsi. Milyen időközönként kell/érdemes cserélni a vezérműszíjat? A vezérműszíj mellett ilyenkor mit szokás még kicserélni? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok. A hozzáértő véleményetekre lennék kíváncsi. Milyen időközönként kell/érdemes cserélni a vezérműszíjat? A vezérműszíj mellett ilyenkor mit szokás még kicserélni? Köszi. 60 ezer kilóméter vagy 4 év. Ha jól emlékszem avízpumpát, feszítőket minden második vezérműszijcserekor kell cserélni, de szerintem ezen nem érdemes spórolni én minden szíjcserekor cserélem őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 60 ezer kilóméter vagy 4 év. Ha jól emlékszem avízpumpát, feszítőket minden második vezérműszijcserekor kell cserélni, de szerintem ezen nem érdemes spórolni én minden szíjcserekor cserélem őket. Megbeszéltem ezt a kérdést a szerelőmmel és azt mondta, hogy azért nem érdemes a vízpumpa cserét kihagyni (főleg nálam ahol nincs feszítő görgő, hanem a vízpumpával kell a szíjat feszíteni), mert a használt vízpumpát meg kell mozdítani a bejáródott helyéről és az új szíj után másképpen feszül be. Ha nem cseréljük a vízpumpát, ezután szokott "megfolyósodni". Aztán egy figyelmetlen (női) vezető esetén már viheti is a kocsit hengerfej generálra... Ha ezt sikerül is elkerülni, az újabb szerelés és a pumpa megint pénzbe kerül. Ja, és én ilyenkor cseréltetek benzinszűrőt is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Megbeszéltem ezt a kérdést a szerelőmmel és azt mondta, hogy azért nem érdemes a vízpumpa cserét kihagyni (főleg nálam ahol nincs feszítő görgő, hanem a vízpumpával kell a szíjat feszíteni), mert a használt vízpumpát meg kell mozdítani a bejáródott helyéről és az új szíj után másképpen feszül be. Ha nem cseréljük a vízpumpát, ezután szokott "megfolyósodni". Aztán egy figyelmetlen (női) vezető esetén már viheti is a kocsit hengerfej generálra... Ha ezt sikerül is elkerülni, az újabb szerelés és a pumpa megint pénzbe kerül. Ja, és én ilyenkor cseréltetek benzinszűrőt is! Azt évente cserélek olajcserekor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Június9, 2012 Megoszt Elküldve Június9, 2012 Sziasztok. elkészült a c20ne astra.. ma be is indult úgy ahogy járkált is még a labdaszondát kell vissza tenni meg kell egy beszívott levegö hőmérséklet szenzor. de ezek már úton vannak. a következő hibákat írja a ecu kivillogtatásalt. 21 Fojtószelep / potentiometer – feszültség túl magas 31 Fordulatszám szenzor – nincs jel 74 Légtömeg / légmennyiség mérõ – feszültség túl magas össze vissza jár az alapjáratom meg néha három hengerezett de kicserélgettem a gyertyákat(még nem újakra azok 7fön jönnek csak valami jobbra...)kicsit jobb lett de amint adok egy kis gázt lefullad vagy nem igazán pörgi kimagát de olyat is csinál hogy csak alapjáratról gondol egyett és leáll a 31es fordulatszám szenzor nincsjel az nem a holtpont jeladó?! amiről kapja a szikra is a jelet a jobb oldali bloktartómögött ami van?!válaszokat elölre is köszönöm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Azt évente cserélek olajcserekor. Én ezt túlzásnak tartom. Én mindig a legolcsóbb benzint tankolom a környéken, volt már benne Auchan, Jet, (most Lukoil), aztán Ermoil, Castrol, de sose volt eddig szűrő dugulási problémám. Pedig bizony én 60 ezrenként cseréltetek benzinszűrőt. Egyébként ezt a 60 ezres számot még vállalati kocsis koromból tanultam, amikor kizárólag márkaszervizben szervizeltettünk. Azok nyilván is tartották, hogy a kocsin mit és mikor cseréltek. Szóval túl a 400 ezren Astrákkal még sose volt ilyen jellegű problémám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Én ezt túlzásnak tartom. Én mindig a legolcsóbb benzint tankolom a környéken, volt már benne Auchan, Jet, (most Lukoil), aztán Ermoil, Castrol, de sose volt eddig szűrő dugulási problémám. Pedig bizony én 60 ezrenként cseréltetek benzinszűrőt. Egyébként ezt a 60 ezres számot még vállalati kocsis koromból tanultam, amikor kizárólag márkaszervizben szervizeltettünk. Azok nyilván is tartották, hogy a kocsin mit és mikor cseréltek. Szóval túl a 400 ezren Astrákkal még sose volt ilyen jellegű problémám. Most voltam a comboval olajcserén. 60e van benne. 30nál cseréltünk üaszűrőt, és most is. Teljesen koszos volt sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Most voltam a comboval olajcserén. 60e van benne. 30nál cseréltünk üaszűrőt, és most is. Teljesen koszos volt sajnos. Nem vonom kétségbe, ha nem lenne koszos, akkor nem is lenne rá szükség. Én csak azt állítom, hogy nagyon vegyes kúthasználat mellett sem okoz problémát a 60 ezres csere intervallum. Pedig nem is a drága gyári szűrőt használom, hanem az olcsó hazai gyártásút. A szűrő óriási felülete (kapacitása) ami lehetővé teszi ezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Most voltam a comboval olajcserén. 60e van benne. 30nál cseréltünk üaszűrőt, és most is. Teljesen koszos volt sajnos. Mee' traktor :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Én ezt túlzásnak tartom. Én mindig a legolcsóbb benzint tankolom a környéken, volt már benne Auchan, Jet, (most Lukoil), aztán Ermoil, Castrol, de sose volt eddig szűrő dugulási problémám. Pedig bizony én 60 ezrenként cseréltetek benzinszűrőt. Egyébként ezt a 60 ezres számot még vállalati kocsis koromból tanultam, amikor kizárólag márkaszervizben szervizeltettünk. Azok nyilván is tartották, hogy a kocsin mit és mikor cseréltek. Szóval túl a 400 ezren Astrákkal még sose volt ilyen jellegű problémám. Oké de én etanolozok is az az 1000forintos szűrő évente már nem vág földhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
b.szaab Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szasztok!nekem van egy Astra f 1.6 16v kombim.elkezdtek elöjönni olyan tünetek hogy hidegen nehezen indult,2000es fordulat alatt mintha 2utánfutót huznék olyan gyenge,fogyasztása megnőt,alapjárat ingadozik.gyertya cserével inditottam,aztán lambdaszonda csere,majd légtömegmennyiségmérő csere.egyiksem javitott az állapoton.tegnap kivillogtattam és a légtömegmennyiségmérőt jelezte ki hibának(amit bontottat raktam bele)uh most azt kicserélem újra, és elfogyott az ötletem.esetleg ha valakinek eszébe jutna valami megköszönném :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szasztok!nekem van egy Astra f 1.6 16v kombim.elkezdtek elöjönni olyan tünetek hogy hidegen nehezen indult,2000es fordulat alatt mintha 2utánfutót huznék olyan gyenge,fogyasztása megnőt,alapjárat ingadozik.gyertya cserével inditottam,aztán lambdaszonda csere,majd légtömegmennyiségmérő csere.egyiksem javitott az állapoton.tegnap kivillogtattam és a légtömegmennyiségmérőt jelezte ki hibának(amit bontottat raktam bele)uh most azt kicserélem újra, és elfogyott az ötletem.esetleg ha valakinek eszébe jutna valami megköszönném :) A két vezetékes hőmérséklet jeladónak az ellenállását mérd meg multiméterrel. 20 °C-on kb 2000 - 3000 Ohm 90 °C-on 200 - 300 Ohm (üzemmeleg) Ha ettől nagyban eltér, akkor csere... Még valami... Milyen hibakódokat dobott, mert én úgy tudom, ez a motor nem tartalmaz légtömegmérőt... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szasztok!nekem van egy Astra f 1.6 16v kombim.elkezdtek elöjönni olyan tünetek hogy hidegen nehezen indult,2000es fordulat alatt mintha 2utánfutót huznék olyan gyenge,fogyasztása megnőt,alapjárat ingadozik.gyertya cserével inditottam,aztán lambdaszonda csere,majd légtömegmennyiségmérő csere.egyiksem javitott az állapoton.tegnap kivillogtattam és a légtömegmennyiségmérőt jelezte ki hibának(amit bontottat raktam bele)uh most azt kicserélem újra, és elfogyott az ötletem.esetleg ha valakinek eszébe jutna valami megköszönném :) Nem kéne ennyire kiemelni a szöveget. A normál betűket is el tudjuk olvasni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
b.szaab Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Nem kéne ennyire kiemelni a szöveget. A normál betűket is el tudjuk olvasni. :icon1: oké főnök:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
b.szaab Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 A két vezetékes hőmérséklet jeladónak az ellenállását mérd meg multiméterrel. 20 °C-on kb 2000 - 3000 Ohm 90 °C-on 200 - 300 Ohm (üzemmeleg) Ha ettől nagyban eltér, akkor csere... Még valami... Milyen hibakódokat dobott, mert én úgy tudom, ez a motor nem tartalmaz légtömegmérőt... :o Beszívott levegõ hõmérséklet szenzor – feszültség túl magas ezt villogta ki.és szerintem igazad van és én tévedtem az nem LTMM hanem sima hőmérséklet jeladó...holnap kimérem köszi szépen a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Beszívott levegõ hõmérséklet szenzor – feszültség túl magas ezt villogta ki.és szerintem igazad van és én tévedtem az nem LTMM hanem sima hőmérséklet jeladó...holnap kimérem köszi szépen a segítséget Annak az érzékelőnek is hasonló ellenállásai kellenek, hogy legyenek! :) Szívesen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy borzasztóan csúnya hangja van a kipufogómnak. 2 éve vettem az autót, a hátsó dobot valószínűleg előtte cserélhették, mert látszódott, hogy új. Már akkor is ilyen hangja volt. Rá fél évre lett cserélve a középső dob is, mert fulladt az autó, szét volt már hullva a belseje, még a gyári volt rajta. Mind a 2 dob Bosal most rajta. Mit lehetne ezzel kezdeni, mert brutál hangos és undorító hangja van? Ismerősnek ugyan ilyen autója van, de az szép csendesen pufog ki, nem pöfög úgy mint az enyém. Amúgy jól megy, nincs vele baj. Alánéztünk, de nem látszódik sehol, hogy kifújna és a hang se alulról jön, hanem a hátsó dob végéből. Okádja a levegőt ha odarakom a kezemet, az adja ezt a durva hangot szerintem. Komplett másik kipuff rendszer kéne rá?Ha igen, akkor milyet érdemes rá tenni, ami nem hangos? Esetleg katalizátor baj? (lehet hülyeséget kérdezek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts