Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Cartársak! Lehetséges hogy az erőtlen motorhoz köze van annak a jeladónak, ami a folytószelepház végén van? Két zsinór megy rá. Állítólag a beszívott levegő hőmérsékletét érzékeli. Tudna valaki segíteni, hogy milyen ellenállás értéket kellene mérnem rajta?

Link to comment
Megosztás:

Cartársak! Lehetséges hogy az erőtlen motorhoz köze van annak a jeladónak, ami a folytószelepház végén van? Két zsinór megy rá. Állítólag a beszívott levegő hőmérsékletét érzékeli. Tudna valaki segíteni, hogy milyen ellenállás értéket kellene mérnem rajta?

Nekem ott a kétvezetékes vízhőfok jeladó van..a szívócsőbe beletekerve....Mért ki az ellenállás pölö 20-fokon és üzemi hőfokon, fejből nem tudom de ha beírod tuti tudja valaki hogy jó vagy nem.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ott a kétvezetékes vízhőfok jeladó van..a szívócsőbe beletekerve....Mért ki az ellenállás pölö 20-fokon és üzemi hőfokon, fejből nem tudom de ha beírod tuti tudja valaki hogy jó vagy nem.

Nekem egy kétvezetékes jeladó van a hengerfej oldalába is tekerve a DIS kocka alatt. Meg ez ottvan a szívócső oldalába felül ahol még elvileg csak a levegő áramlik be.
Link to comment
Megosztás:

hali! olyantól kérdezem akinek x14xe motorja van (1.4 16V). a fojtószelepház hátuljára megy 2 vizcsö, ami a háznak a fütése, lehet felcseréltem öket. megnézné nekem valaki hogy a kiegyenlitötöl jövö csö van felül vagy alul? köszi

Szia!

Csak most tudtam megnézni. Az alsó csonktól megy a cső a kiegyenlítő tartályra...

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy kétvezetékes jeladó van a hengerfej oldalába is tekerve a DIS kocka alatt. Meg ez ottvan a szívócső oldalába felül ahol még elvileg csak a levegő áramlik be.

Szia Petya!Mobilról írok,remélem olvasható lesz.C14SE-n tudtommal a szívósor végén az IAT szenzor van ahogy Te is írtad.A DIS alatti a vizhöfok jeladó.A C14NZ-n nincs IAT szenzor,annak a szívósoron van a vizhömérséklet jeladója.
Link to comment
Megosztás:

Pontosan úgy ahogy írtad....amikor egyentlenül ját egyenként lehúzod a gyertyapipákat, ha nem változik a hangja akkor az a henger nem megy. Ha nem tökéletes a gyertyakábel szigetelése egy kis csipkelődés előfordulhat...

reggel nekiestem nem akartam 3 hengerrel menni melóba, kábel le-föl, le-föl

a gyújtás felőli(1vagy4 nemtom) henger nem ment, szikra pedig vala, mert jól megb@szott....

kicseréltem a gyertyát egy régi 2polúsura, meg a kábel végeket kicsit megnyomkodtam, hogy jobban szoruljon a gyertyán meg a fedélen

oszt jó vla :D

fekete karima van a gyertya kerámia szigetelésénél a tövében, ha jól emléxem az azt jelenti, hogy ott áthúzhatott nem?

Link to comment
Megosztás:

Múltkor installáltam egy kartergázszűrőt a szívóoldalba bemenő csövet pedig ledugóztam.Van olyan akinek ugyan így le van kötve a kartergázvisszavezetés?Mindenhol mást és mást írnak van aki nem ajánlja van aki igen ti,hogy vélekedtek erről?

na ezt hogy csináltad? miből? nincs kép róla?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ért valaki az elektronikához? :D bekerült a c20ne márcsak elektronikai problémám van, nincs kábel kötegem astráhozvalo. viszont van tömérdek omegához valo. találtam is ecuval együtt mindenek megvan a helye csak a müszerfal alatti köteg nem egyezik van 4szin ami meg egyezik azokat össze is kötögettem és van még másik 4 ami nem :S és így most nem igazán van szikra. valakinek nincs esetleg valami bekötési rajza vagy ilyesmi?! nagyon hálás lennék érte vagy neagyisten egy astra kábelköteg :D

Link to comment
Megosztás:

na ezt hogy csináltad? miből? nincs kép róla?

A motor kartergázt kivezető csonkjára ráhúztam egy ilyet:www.dinamit-dob.hu/termekek/id314-dinamitdob_1277390211.jpg

Amúgy nagyon szolid kartergázam van de minek nyomja a trutyit a szívóoldalba.Majd csinálok képet róla,de google n biztos találsz akár lecsapatókról meg egyéb megoldásokról.

Link to comment
Megosztás:

A motor kartergázt kivezető csonkjára ráhúztam egy ilyet:www.dinamit-dob.hu/termekek/id314-dinamitdob_1277390211.jpg

Amúgy nagyon szolid kartergázam van de minek nyomja a trutyit a szívóoldalba.Majd csinálok képet róla,de google n biztos találsz akár lecsapatókról meg egyéb megoldásokról.

mindenki ezt mondja, aztán nem találok semmit

mondjuk én nem pont erre gondoltam, hanem ilyenekre:

http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon?token=d541152141ffdf14bfd3dac5c41491a8

http://belsoseg.blog.hu/2008/10/01/a_bodon_kudarca?token=c6791fb04557081376927f33ceb60568

Link to comment
Megosztás:

Nekem az előző kocsimon is csak így volt egszerűen megoldva nem bödönöztem,most akár hiszi valaki akár nem a daewoo 72 lovánál nagyon érezhető volt a különbség (eltűnt minden rángatás,rugalmasság nőt) az astrán is észrevettem igaz nem olyan mértékbe,de valahogy jobb(érdekes miútan lekötöttem a visszavezetést másnap összealadtam egy 1.2tsi vel 180ig mentem mögötte.:)

Link to comment
Megosztás:

Nekem az előző kocsimon is csak így volt egszerűen megoldva nem bödönöztem,most akár hiszi valaki akár nem a daewoo 72 lovánál nagyon érezhető volt a különbség (eltűnt minden rángatás,rugalmasság nőt) az astrán is észrevettem igaz nem olyan mértékbe,de valahogy jobb(érdekes miútan lekötöttem a visszavezetést másnap összealadtam egy 1.2tsi vel 180ig mentem mögötte. :)

én nem igazán a teljesítmény miatt akarnám, hanem mert mocskos a injektor

(a tsi-vel mi lett 180 után? :icon1: )

Link to comment
Megosztás:

én nem igazán a teljesítmény miatt akarnám, hanem mert mocskos a injektor

(a tsi-vel mi lett 180 után? :icon1: )

Beértünk faluba,aztán utánna körforgalomból megint kilőtünk 100ig kicsit elugrott aztán onnan kb egy szint 180ig.(golf 6 1.2 tsi 105 ló 1200-1300kg) sztem reális verseny volt súly lóerő arány kb hasonló volt de azért a tsi rugalmasabb volt ..

Link to comment
Megosztás:

Beértünk faluba,aztán utánna körforgalomból megint kilőtünk 100ig kicsit elugrott aztán onnan kb egy szint 180ig.(golf 6 1.2 tsi 105 ló 1200-1300kg) sztem reális verseny volt súly lóerő arány kb hasonló volt de azért a tsi rugalmasabb volt ..

neked viszont elfogyott egy tank lötty :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

neked viszont elfogyott egy tank lötty :evilgrin:

Micsoda?? Ha sokszor odalépek akkor se evett még 8felett.Szerinted a tsi ha rendesen dolgoztatják mennyit eszik :) a benzines turbó nem ismer határokat akár milyen modern.Azt elhiszem,hogy finoman kevesebbet ehet egy 1.2 tsi mint egy "elavult 8szelepes" de ha dolgozik a turbó az is becsap ám 8at :)

Link to comment
Megosztás:

Micsoda?? Ha sokszor odalépek akkor se evett még 8felett.Szerinted a tsi ha rendesen dolgoztatják mennyit eszik :) a benzines turbó nem ismer határokat akár milyen modern.Azt elhiszem,hogy finoman kevesebbet ehet egy 1.2 tsi mint egy "elavult 8szelepes" de ha dolgozik a turbó az is becsap ám 8at :)

mondjuk ez má OFF, de azok a kis motoros kocsit, csak akkor nem fogyasztanak, ha nem(allig) mennek vele, vagyis akkor fogyasztanak annyit, amennyit hazudnak, tesomnak van egy C corsája, 1.0 motorral 3(!) hengerrel......na az is eszik 7-8at, ha tolják neki

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. C20ne-n ha nincs bekötve a labdaszonda nagyon nagy gáz?! tejesitmény és fogyasztásbeli dolgokra gondolok.most lett kész az autonak a kipufogoja és hát,pont azona részen kellet alakítani ahol a szonda van de ha nagyon fontos neki vissza kötöm.üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.