m_petya Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Cartársak! Lehetséges hogy az erőtlen motorhoz köze van annak a jeladónak, ami a folytószelepház végén van? Két zsinór megy rá. Állítólag a beszívott levegő hőmérsékletét érzékeli. Tudna valaki segíteni, hogy milyen ellenállás értéket kellene mérnem rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Cartársak! Lehetséges hogy az erőtlen motorhoz köze van annak a jeladónak, ami a folytószelepház végén van? Két zsinór megy rá. Állítólag a beszívott levegő hőmérsékletét érzékeli. Tudna valaki segíteni, hogy milyen ellenállás értéket kellene mérnem rajta? Nekem ott a kétvezetékes vízhőfok jeladó van..a szívócsőbe beletekerve....Mért ki az ellenállás pölö 20-fokon és üzemi hőfokon, fejből nem tudom de ha beírod tuti tudja valaki hogy jó vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Nekem ott a kétvezetékes vízhőfok jeladó van..a szívócsőbe beletekerve....Mért ki az ellenállás pölö 20-fokon és üzemi hőfokon, fejből nem tudom de ha beírod tuti tudja valaki hogy jó vagy nem. Nekem egy kétvezetékes jeladó van a hengerfej oldalába is tekerve a DIS kocka alatt. Meg ez ottvan a szívócső oldalába felül ahol még elvileg csak a levegő áramlik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 hali! olyantól kérdezem akinek x14xe motorja van (1.4 16V). a fojtószelepház hátuljára megy 2 vizcsö, ami a háznak a fütése, lehet felcseréltem öket. megnézné nekem valaki hogy a kiegyenlitötöl jövö csö van felül vagy alul? köszi Szia! Csak most tudtam megnézni. Az alsó csonktól megy a cső a kiegyenlítő tartályra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Szia! Csak most tudtam megnézni. Az alsó csonktól megy a cső a kiegyenlítő tartályra... a kiegyenlitö az alsóra megy? a felsö pedig egy elosztó "félére"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
frici12650 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Nekem egy kétvezetékes jeladó van a hengerfej oldalába is tekerve a DIS kocka alatt. Meg ez ottvan a szívócső oldalába felül ahol még elvileg csak a levegő áramlik be. Szia Petya!Mobilról írok,remélem olvasható lesz.C14SE-n tudtommal a szívósor végén az IAT szenzor van ahogy Te is írtad.A DIS alatti a vizhöfok jeladó.A C14NZ-n nincs IAT szenzor,annak a szívósoron van a vizhömérséklet jeladója. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 a kiegyenlitö az alsóra megy? a felsö pedig egy elosztó "félére"? Pontosan! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wolfy26 Elküldve Június3, 2012 Megoszt Elküldve Június3, 2012 Pontosan! :) okés köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Múltkor installáltam egy kartergázszűrőt a szívóoldalba bemenő csövet pedig ledugóztam.Van olyan akinek ugyan így le van kötve a kartergázvisszavezetés?Mindenhol mást és mást írnak van aki nem ajánlja van aki igen ti,hogy vélekedtek erről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Pontosan úgy ahogy írtad....amikor egyentlenül ját egyenként lehúzod a gyertyapipákat, ha nem változik a hangja akkor az a henger nem megy. Ha nem tökéletes a gyertyakábel szigetelése egy kis csipkelődés előfordulhat... reggel nekiestem nem akartam 3 hengerrel menni melóba, kábel le-föl, le-föl a gyújtás felőli(1vagy4 nemtom) henger nem ment, szikra pedig vala, mert jól megb@szott.... kicseréltem a gyertyát egy régi 2polúsura, meg a kábel végeket kicsit megnyomkodtam, hogy jobban szoruljon a gyertyán meg a fedélen oszt jó vla :D fekete karima van a gyertya kerámia szigetelésénél a tövében, ha jól emléxem az azt jelenti, hogy ott áthúzhatott nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Múltkor installáltam egy kartergázszűrőt a szívóoldalba bemenő csövet pedig ledugóztam.Van olyan akinek ugyan így le van kötve a kartergázvisszavezetés?Mindenhol mást és mást írnak van aki nem ajánlja van aki igen ti,hogy vélekedtek erről? na ezt hogy csináltad? miből? nincs kép róla? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok, ért valaki az elektronikához? :D bekerült a c20ne márcsak elektronikai problémám van, nincs kábel kötegem astráhozvalo. viszont van tömérdek omegához valo. találtam is ecuval együtt mindenek megvan a helye csak a müszerfal alatti köteg nem egyezik van 4szin ami meg egyezik azokat össze is kötögettem és van még másik 4 ami nem :S és így most nem igazán van szikra. valakinek nincs esetleg valami bekötési rajza vagy ilyesmi?! nagyon hálás lennék érte vagy neagyisten egy astra kábelköteg :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 na ezt hogy csináltad? miből? nincs kép róla? A motor kartergázt kivezető csonkjára ráhúztam egy ilyet:www.dinamit-dob.hu/termekek/id314-dinamitdob_1277390211.jpg Amúgy nagyon szolid kartergázam van de minek nyomja a trutyit a szívóoldalba.Majd csinálok képet róla,de google n biztos találsz akár lecsapatókról meg egyéb megoldásokról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Tudja valaki hogy a C14SE olajleeresztő csavarja milyen átmérővel és menetemelkedéssel rendelkezik? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 A motor kartergázt kivezető csonkjára ráhúztam egy ilyet:www.dinamit-dob.hu/termekek/id314-dinamitdob_1277390211.jpg Amúgy nagyon szolid kartergázam van de minek nyomja a trutyit a szívóoldalba.Majd csinálok képet róla,de google n biztos találsz akár lecsapatókról meg egyéb megoldásokról. mindenki ezt mondja, aztán nem találok semmit mondjuk én nem pont erre gondoltam, hanem ilyenekre: http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon?token=d541152141ffdf14bfd3dac5c41491a8 http://belsoseg.blog.hu/2008/10/01/a_bodon_kudarca?token=c6791fb04557081376927f33ceb60568 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Tudja valaki hogy a C14SE olajleeresztő csavarja milyen átmérővel és menetemelkedéssel rendelkezik? :blush: http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__OPEL_s76___ASTRA+F+Ferdeh%C3%A1t%C3%BA+%2853_,+54_,+58_,+59_%29_s22_1991|09+++1998|01+++__3869/MOTOR+ALKATR%C3%89SZEK_s63___OLAJTEKN%C5%90,OLAJPUMPA+%C3%89S+ALKATR%C3%89SZEI_s46___OLAJLEERESZT%C5%90+CSAVAR_s60_?gyakori= Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 http://osz-car.hu/we...R_s60_?gyakori= Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 mindenki ezt mondja, aztán nem találok semmit mondjuk én nem pont erre gondoltam, hanem ilyenekre: http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon?token=d541152141ffdf14bfd3dac5c41491a8 http://belsoseg.blog.hu/2008/10/01/a_bodon_kudarca?token=c6791fb04557081376927f33ceb60568 Nekem az előző kocsimon is csak így volt egszerűen megoldva nem bödönöztem,most akár hiszi valaki akár nem a daewoo 72 lovánál nagyon érezhető volt a különbség (eltűnt minden rángatás,rugalmasság nőt) az astrán is észrevettem igaz nem olyan mértékbe,de valahogy jobb(érdekes miútan lekötöttem a visszavezetést másnap összealadtam egy 1.2tsi vel 180ig mentem mögötte.:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Nekem az előző kocsimon is csak így volt egszerűen megoldva nem bödönöztem,most akár hiszi valaki akár nem a daewoo 72 lovánál nagyon érezhető volt a különbség (eltűnt minden rángatás,rugalmasság nőt) az astrán is észrevettem igaz nem olyan mértékbe,de valahogy jobb(érdekes miútan lekötöttem a visszavezetést másnap összealadtam egy 1.2tsi vel 180ig mentem mögötte. :) én nem igazán a teljesítmény miatt akarnám, hanem mert mocskos a injektor (a tsi-vel mi lett 180 után? :icon1: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 én nem igazán a teljesítmény miatt akarnám, hanem mert mocskos a injektor (a tsi-vel mi lett 180 után? :icon1: ) Beértünk faluba,aztán utánna körforgalomból megint kilőtünk 100ig kicsit elugrott aztán onnan kb egy szint 180ig.(golf 6 1.2 tsi 105 ló 1200-1300kg) sztem reális verseny volt súly lóerő arány kb hasonló volt de azért a tsi rugalmasabb volt .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Beértünk faluba,aztán utánna körforgalomból megint kilőtünk 100ig kicsit elugrott aztán onnan kb egy szint 180ig.(golf 6 1.2 tsi 105 ló 1200-1300kg) sztem reális verseny volt súly lóerő arány kb hasonló volt de azért a tsi rugalmasabb volt .. neked viszont elfogyott egy tank lötty :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 neked viszont elfogyott egy tank lötty :evilgrin: Micsoda?? Ha sokszor odalépek akkor se evett még 8felett.Szerinted a tsi ha rendesen dolgoztatják mennyit eszik :) a benzines turbó nem ismer határokat akár milyen modern.Azt elhiszem,hogy finoman kevesebbet ehet egy 1.2 tsi mint egy "elavult 8szelepes" de ha dolgozik a turbó az is becsap ám 8at :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Micsoda?? Ha sokszor odalépek akkor se evett még 8felett.Szerinted a tsi ha rendesen dolgoztatják mennyit eszik :) a benzines turbó nem ismer határokat akár milyen modern.Azt elhiszem,hogy finoman kevesebbet ehet egy 1.2 tsi mint egy "elavult 8szelepes" de ha dolgozik a turbó az is becsap ám 8at :) mondjuk ez má OFF, de azok a kis motoros kocsit, csak akkor nem fogyasztanak, ha nem(allig) mennek vele, vagyis akkor fogyasztanak annyit, amennyit hazudnak, tesomnak van egy C corsája, 1.0 motorral 3(!) hengerrel......na az is eszik 7-8at, ha tolják neki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Sziasztok. C20ne-n ha nincs bekötve a labdaszonda nagyon nagy gáz?! tejesitmény és fogyasztásbeli dolgokra gondolok.most lett kész az autonak a kipufogoja és hát,pont azona részen kellet alakítani ahol a szonda van de ha nagyon fontos neki vissza kötöm.üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Fogyasztani fog mint a disznó, ez már most biztos. Vissza kell kötni, nincs mese :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts