Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van köztetek valaki aki használt már spurit? Nem érdekel teljesítmény növekedés meg ilyesmi, csak gondoltam hátha szebben járna tőle meg esetleg tisztítana is.

Köszönet! Sanya

Én próbáltam,de nem vettem észre semmit. Mondjuk prémiumbenyához öntöttem.

Ha jót akarsz a motorodnak akkor OMV 100. Próbáltam az összes nyálat mol 95től,shell v-power 95ön át a lukoil 98on keresztül a vpower 100-ig és ezek különböző arányban e85tel keverve,de az OMV 100-tól észrevehetően csendesebb.

De shell kutas srác mondta,hogy juniustól jön valami teljesen új fejlesztésű 100-as nyál.

Link to comment
Megosztás:

Én próbáltam,de nem vettem észre semmit. Mondjuk prémiumbenyához öntöttem.

Ha jót akarsz a motorodnak akkor OMV 100. Próbáltam az összes nyálat mol 95től,shell v-power 95ön át a lukoil 98on keresztül a vpower 100-ig és ezek különböző arányban e85tel keverve,de az OMV 100-tól észrevehetően csendesebb.

De shell kutas srác mondta,hogy juniustól jön valami teljesen új fejlesztésű 100-as nyál.

OK!

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Tisztelettel köszönöm a gyors válaszokat Kék villám ,és Wicked one felhasználóknak!!!Akkor van szépen házi feladatom!

Én megadave vagyok, ő pedig FPepe. :icon1:

Amúgy tényleg lehet, hogy egy oka van, ami megbolondítja az ECU-t. Vagy tényleg inaktív hibakódok ezek, amiket ki lehetne ütni belőle.

Az azért segítene, hogy mi volt megpiszkálva a kocsin. Azt mondtad, volt valami pár hónapja...

Itt most nyilván motor elektronikát érintő dolgokra kell csak gondolni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. ismát hozzátok fordulnék a nagy munka elött :D :D ismét egy motor cserére esett a sor :\ most hétvégén meg kapta a matt feketét a kocsi :D és ezzel el is szált a motorbol az erő semmi köze egymáshoz tudom... szóval c14se motorom van és, van egy c20ne motorm :D ezt szereném, és fogom is betenni a helyére a kérdésem csak a következő lenne, én ugy néztem nagyjából egyezik a kábelköteg?! nézet már valaki ilyet össze közületek? nem mind egy mekkora munkának állok neki, és inkább kábelekre költök mint motorra :D várom a válaszokat, elörre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Én megadave vagyok, ő pedig FPepe. :icon1:

Amúgy tényleg lehet, hogy egy oka van, ami megbolondítja az ECU-t. Vagy tényleg inaktív hibakódok ezek, amiket ki lehetne ütni belőle.

Az azért segítene, hogy mi volt megpiszkálva a kocsin. Azt mondtad, volt valami pár hónapja...

Itt most nyilván motor elektronikát érintő dolgokra kell csak gondolni.

Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele.

Azért elég jól ki lett pofozva az a motor. Szóval lehet, hogy közben, vagy közvetlen utána kerültek bele a hibakódok. Most is világít a check engine folyamatosan? Ha nem, akkor biztos, hogy inaktívak a hibák.

Kiütni tech2-vel lehet például. Nekem Opel Scannerem van, az majdnem ugyanazt tudja. Bár eddig csak légzsák hibát töröltem vele. De olvastam a motort is, csak nekem nem volt benne hibakód.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. ismát hozzátok fordulnék a nagy munka elött :D :D ismét egy motor cserére esett a sor :\ most hétvégén meg kapta a matt feketét a kocsi :D és ezzel el is szált a motorbol az erő semmi köze egymáshoz tudom... szóval c14se motorom van és, van egy c20ne motorm :D ezt szereném, és fogom is betenni a helyére a kérdésem csak a következő lenne, én ugy néztem nagyjából egyezik a kábelköteg?! nézet már valaki ilyet össze közületek? nem mind egy mekkora munkának állok neki, és inkább kábelekre költök mint motorra :D várom a válaszokat, elörre is köszönöm.

Nem sok köze van egymáshoz a kettőnek, de nem a kábelezés lesz a legtöbb meló benne azt remélem tudod :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele.

Nem elég az akksit lekötni, az az igazi ha az ecu egy az egyben le van kötve, de mégjobb, ha ki is van szedve az autóból, és félre van téve, ugyanis egy rendes hegesztőnek már nem kis elektromágneses tere van, amitől kellemesen tudnak hullani a vezérlők. (általánosságban nincsenek emp ellen védve, valamint túlfesz/tűimpulzusok ellen is csak a bemenő ágakat szokták levédeni, a kimenőt nem, de az áram meg olyan hülye, hogy ahol vezetéket talál, arra megy)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nagy kérdés megint azokhoz akik láttak sok opel motort. ha nincs benne motorszám :D se motor kod. mert kirohadt honnan tudom meg állapítani hogy, C20ne(116le) c20seh(130le :$) vagy neagy isten :( c20nef (100le) ugyan is van egy 2ezres motor ami menne bele az enyémbe de szeretném tuni mi is valojában egy asconábol származik ez a 3lehetőség van nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni elörre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok nagy kérdés megint azokhoz akik láttak sok opel motort. ha nincs benne motorszám :D se motor kod. mert kirohadt honnan tudom meg állapítani hogy, C20ne(116le) c20seh(130le :$) vagy neagy isten :( c20nef (100le) ugyan is van egy 2ezres motor ami menne bele az enyémbe de szeretném tuni mi is valojában egy asconábol származik ez a 3lehetőség van nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni elörre is köszönöm

Dobj képet, és megszavazzuk :D

Link to comment
Megosztás:

Hülyeséget írtam!

Ezt akartam:

Rakott be már valaki ilyet? MERT NEKEM szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek MEGY oda olaj, mikor nem való oda.

Közben olvastam (és tényleg emléxem) a 8szelepesben a szelepfedélben van szűrő, de nekem akkor is átköp olajat oda.

Link to comment
Megosztás:

Hülyeséget írtam!

Ezt akartam:

Rakott be már valaki ilyet? MERT NEKEM szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek MEGY oda olaj, mikor nem való oda.

Közben olvastam (és tényleg emléxem) a 8szelepesben a szelepfedélben van szűrő, de nekem akkor is átköp olajat oda.

jaaa, oké, értem :D Többen használnak ilyet, pl.: Zotya :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.