J0hnny Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Szerintem olyat keress,hogy ECU x14xe bontva.... Ha elhanyagolt volt a moci,siman lehettek benne ilyen kodok. Azt kellene ujra megnezni,hogy aktiv hibak-e ezek vagy csak taroltak voltak.
hakapeszimaki Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van köztetek valaki aki használt már spurit? Nem érdekel teljesítmény növekedés meg ilyesmi, csak gondoltam hátha szebben járna tőle meg esetleg tisztítana is. Köszönet! Sanya Én próbáltam,de nem vettem észre semmit. Mondjuk prémiumbenyához öntöttem. Ha jót akarsz a motorodnak akkor OMV 100. Próbáltam az összes nyálat mol 95től,shell v-power 95ön át a lukoil 98on keresztül a vpower 100-ig és ezek különböző arányban e85tel keverve,de az OMV 100-tól észrevehetően csendesebb. De shell kutas srác mondta,hogy juniustól jön valami teljesen új fejlesztésű 100-as nyál.
Sanya82 Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Én próbáltam,de nem vettem észre semmit. Mondjuk prémiumbenyához öntöttem. Ha jót akarsz a motorodnak akkor OMV 100. Próbáltam az összes nyálat mol 95től,shell v-power 95ön át a lukoil 98on keresztül a vpower 100-ig és ezek különböző arányban e85tel keverve,de az OMV 100-tól észrevehetően csendesebb. De shell kutas srác mondta,hogy juniustól jön valami teljesen új fejlesztésű 100-as nyál. OK! Köszönöm!
Imike20 Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Ti mit mondotok arra hogy első indításnál amikor hideg a motor beindít és súrlódó hangot hallasz majd lassacskán elcsendesedik! Mi lehet ...?
gagavectra Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Ha benyomod a kuplungot akkor is hallani?nekem hidegen egy kis ideig nyikorog az elosztófedél környékén :S
megadave Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Tisztelettel köszönöm a gyors válaszokat Kék villám ,és Wicked one felhasználóknak!!!Akkor van szépen házi feladatom! Én megadave vagyok, ő pedig FPepe. :icon1: Amúgy tényleg lehet, hogy egy oka van, ami megbolondítja az ECU-t. Vagy tényleg inaktív hibakódok ezek, amiket ki lehetne ütni belőle. Az azért segítene, hogy mi volt megpiszkálva a kocsin. Azt mondtad, volt valami pár hónapja... Itt most nyilván motor elektronikát érintő dolgokra kell csak gondolni.
Danek Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Sziasztok. ismát hozzátok fordulnék a nagy munka elött :D :D ismét egy motor cserére esett a sor :\ most hétvégén meg kapta a matt feketét a kocsi :D és ezzel el is szált a motorbol az erő semmi köze egymáshoz tudom... szóval c14se motorom van és, van egy c20ne motorm :D ezt szereném, és fogom is betenni a helyére a kérdésem csak a következő lenne, én ugy néztem nagyjából egyezik a kábelköteg?! nézet már valaki ilyet össze közületek? nem mind egy mekkora munkának állok neki, és inkább kábelekre költök mint motorra :D várom a válaszokat, elörre is köszönöm.
Makkhetes Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Én megadave vagyok, ő pedig FPepe. :icon1: Amúgy tényleg lehet, hogy egy oka van, ami megbolondítja az ECU-t. Vagy tényleg inaktív hibakódok ezek, amiket ki lehetne ütni belőle. Az azért segítene, hogy mi volt megpiszkálva a kocsin. Azt mondtad, volt valami pár hónapja... Itt most nyilván motor elektronikát érintő dolgokra kell csak gondolni. Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele.
megadave Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele. Azért elég jól ki lett pofozva az a motor. Szóval lehet, hogy közben, vagy közvetlen utána kerültek bele a hibakódok. Most is világít a check engine folyamatosan? Ha nem, akkor biztos, hogy inaktívak a hibák. Kiütni tech2-vel lehet például. Nekem Opel Scannerem van, az majdnem ugyanazt tudja. Bár eddig csak légzsák hibát töröltem vele. De olvastam a motort is, csak nekem nem volt benne hibakód.
Imike20 Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Ha benyomod a kuplungot akkor is hallani?nekem hidegen egy kis ideig nyikorog az elosztófedél környékén :S Igen van! Nekem már DIS gyújtásos!
Dáwid Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Sziasztok. ismát hozzátok fordulnék a nagy munka elött :D :D ismét egy motor cserére esett a sor :\ most hétvégén meg kapta a matt feketét a kocsi :D és ezzel el is szált a motorbol az erő semmi köze egymáshoz tudom... szóval c14se motorom van és, van egy c20ne motorm :D ezt szereném, és fogom is betenni a helyére a kérdésem csak a következő lenne, én ugy néztem nagyjából egyezik a kábelköteg?! nézet már valaki ilyet össze közületek? nem mind egy mekkora munkának állok neki, és inkább kábelekre költök mint motorra :D várom a válaszokat, elörre is köszönöm. Nem sok köze van egymáshoz a kettőnek, de nem a kábelezés lesz a legtöbb meló benne azt remélem tudod :rolleyes:
wookie Elküldve Május29, 2012 Elküldve Május29, 2012 Sziasztok,volt teljes hengerfej felújítás,AGR csere,trafó csere,injektor ultrahangos tisztítása,gyertya csere,vezérlés cseréje.Esetleg ha tudnátok abban segíteni,hogy hogyan lehet kiütni belőle az inaktív hibakódokat?Ívvel nem volt hegesztve,tudom,hogy csak úgy lehet ha le van véve az akku saru.A kiolvasást is csak most tanultam meg,eddig semmi komoly bajom nem volt a kocsival,pedig 15 éves és 240000-et nyomtam bele. Nem elég az akksit lekötni, az az igazi ha az ecu egy az egyben le van kötve, de mégjobb, ha ki is van szedve az autóból, és félre van téve, ugyanis egy rendes hegesztőnek már nem kis elektromágneses tere van, amitől kellemesen tudnak hullani a vezérlők. (általánosságban nincsenek emp ellen védve, valamint túlfesz/tűimpulzusok ellen is csak a bemenő ágakat szokták levédeni, a kimenőt nem, de az áram meg olyan hülye, hogy ahol vezetéket talál, arra megy)
stirlitz Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Szerintetek mit lehetne csinálni, hogy a szelepfedélből(bal oldalt) az injektorházba menő csövön keresztül ne menjen olaj át?
FPepe Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Szerintetek mit lehetne csinálni, hogy a szelepfedélből(bal oldalt) az injektorházba menő csövön keresztül ne menjen olaj át? Bekötni egy "bödönt" (kartergázszűrőt).
zolpat Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Sziasztok! Srácok,egy főtengelycsapágyas motornak milyen előjelei vannak?? Előre is köszi..
Danek Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Sziasztok! Srácok,egy főtengelycsapágyas motornak milyen előjelei vannak?? Előre is köszi.. hidegen nem alszik el az olajnyomás lámpa olyan gyorsan csak pár mp mulva és kopog a motor.ezek a leg való szinübbek
Danek Elküldve Május30, 2012 Elküldve Május30, 2012 Sziasztok nagy kérdés megint azokhoz akik láttak sok opel motort. ha nincs benne motorszám :D se motor kod. mert kirohadt honnan tudom meg állapítani hogy, C20ne(116le) c20seh(130le :$) vagy neagy isten :( c20nef (100le) ugyan is van egy 2ezres motor ami menne bele az enyémbe de szeretném tuni mi is valojában egy asconábol származik ez a 3lehetőség van nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni elörre is köszönöm
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Sziasztok nagy kérdés megint azokhoz akik láttak sok opel motort. ha nincs benne motorszám :D se motor kod. mert kirohadt honnan tudom meg állapítani hogy, C20ne(116le) c20seh(130le :$) vagy neagy isten :( c20nef (100le) ugyan is van egy 2ezres motor ami menne bele az enyémbe de szeretném tuni mi is valojában egy asconábol származik ez a 3lehetőség van nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni elörre is köszönöm Dobj képet, és megszavazzuk :D
stirlitz Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Bekötni egy "bödönt" (kartergázszűrőt). Rakott be már valaki ilyet, teljesen szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek olaj oda...
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Rakott be már valaki ilyet, teljesen szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek olaj oda... :blink:
stirlitz Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Hülyeséget írtam! Ezt akartam: Rakott be már valaki ilyet? MERT NEKEM szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek MEGY oda olaj, mikor nem való oda. Közben olvastam (és tényleg emléxem) a 8szelepesben a szelepfedélben van szűrő, de nekem akkor is átköp olajat oda.
Dáwid Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Hülyeséget írtam! Ezt akartam: Rakott be már valaki ilyet? MERT NEKEM szébaszta az olaj az összes tömítést a injektorházban, meg egyébként is minek MEGY oda olaj, mikor nem való oda. Közben olvastam (és tényleg emléxem) a 8szelepesben a szelepfedélben van szűrő, de nekem akkor is átköp olajat oda. jaaa, oké, értem :D Többen használnak ilyet, pl.: Zotya :rolleyes:
stirlitz Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 jaaa, oké, értem :D Többen használnak ilyet, pl.: Zotya :rolleyes: serach Zotya.........not found......pls help!
FPepe Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 serach Zotya.........not found......pls help! Egész pontosan Zotya975 a neve, de egyébként Gugliba ha beírod, hogy kartergáz szűrő, adni fog rá találatokat (sőt, a képtalálatok között Zotyáé is ott van asszem).
stirlitz Elküldve Május31, 2012 Elküldve Május31, 2012 Egész pontosan Zotya975 a neve, de egyébként Gugliba ha beírod, hogy kartergáz szűrő, adni fog rá találatokat (sőt, a képtalálatok között Zotyáé is ott van asszem). gugliba beírtam, sok mindent kihozott.... de írtam neki, köszi
Recommended Posts