wookie Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Kedves Wookie! Melyik állításommal mondtam "marha nagy butaságot"? Kompresszióvégnyomás?Van ilyen? "beletesszük a kompressziómérőt".Van ilyen mérőeszköz? Na ezek a marha nagy butaságok! Üdv. Igazad van, valóban, elgépeltem, sűrítési végnyomást akartam írni csak kapkodtam. Viszont te sem egészen pontosan fogalmaztál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Hali!Lehet,hogy a napokban lesz lehetőségem op-com-al diagnosztizálni a c14se-m a következők miatt szeretném megcsinálni a tesztet:véletlenszerű nehézkes indulás,enyhe rángatás főleg alacsonyabb fordulaton.Milyen értékeket kell figyelnem főleg?Aki ért hozzá adjon valami támpontot légyszi!Sajna a én főleg a hardverhez értek a szoftveres dolgokban nincs sok tapasztalatom:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató. Előre is köszönöm! 1) Astrában nincs automata szivató, hanem a központi vezérlő elektronikusan szabályozza a motor működését (ECU). 2) a jelek szerint az alapjárati (szabályzó) motor akadozik nálad, amit meg lehet próbálni kitisztítani. Pl féktisztítóval. Leírást találsz sokat itt a fórumon. 3) a zakatolás lehet hidrotőke hang, amit ugyancsak tisztítással lehet egy darabig orvosolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 1) Astrában nincs automata szivató, hanem a központi vezérlő elektronikusan szabályozza a motor működését (ECU). 2) a jelek szerint az alapjárati (szabályzó) motor akadozik nálad, amit meg lehet próbálni kitisztítani. Pl féktisztítóval. Leírást találsz sokat itt a fórumon. 3) a zakatolás lehet hidrotőke hang, amit ugyancsak tisztítással lehet egy darabig orvosolni. Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május27, 2012 Megoszt Elküldve Május27, 2012 Si tengely különbözik a központisok tengelyétől? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Május27, 2012 Megoszt Elküldve Május27, 2012 Si tengely különbözik a központisok tengelyétől? Szerintem Demó vagy TomTech előbb válaszol erre a Teljesítmény Tuning topicban. ;) Cikkszámra a főtengely egyforma, a vezérmű tengely nem, de hogy fokolásban tér el vagy egyéb méretben az jó kérdés. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Szerintem Demó vagy TomTech előbb válaszol erre a Teljesítmény Tuning topicban. ;) Cikkszámra a főtengely egyforma, a vezérmű tengely nem, de hogy fokolásban tér el vagy egyéb méretben az jó kérdés. :icon1: Kösz a választ! A központis 254fokos nyitási szöggel bír. A központishoz képest eltolt teljesítmény,nyomatékgörbéből következtetek rá,hogy más a tengely fokolása. Főtengelynél 1.4nz-től 1.6si és 16xe-n keresztül 1.7dtl-ig bezárólag ugyanaz a főtengely úgy tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 A kérdésem :X16SZR motorban van EGR szelep? Vagy ez csak a 16V-s motorok privilégiuma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 A kérdésem :X16SZR motorban van EGR szelep? Vagy ez csak a 16V-s motorok privilégiuma? Van. Elektromos vezérlésű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Van. Elektromos vezérlésű. És hol található?Nem lelem sehol! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janigy Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Sziasztok! Korábban már érdeklődtem, hogy mi miatt lehet az alapráraton dadogás, jópáran írtátok, hogy pl.: injektor tisztásám sem árthat neki, ma próbálkoztam kiszedni a két nagy csavart, ami az injektor felső műanyag részét rögzíti össze az alsóval! Valami ötlet, hogy mive, vagy hogyan csavarjam ki a csavart, mert az istenért sem bírtam megmozdítani.... előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 És hol található?Nem lelem sehol! Németül AGR a neve, be van rajzolva a képen. http://img40.imagesh...285/motorxh.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Sziasztok! Korábban már érdeklődtem, hogy mi miatt lehet az alapráraton dadogás, jópáran írtátok, hogy pl.: injektor tisztásám sem árthat neki, ma próbálkoztam kiszedni a két nagy csavart, ami az injektor felső műanyag részét rögzíti össze az alsóval! Valami ötlet, hogy mive, vagy hogyan csavarjam ki a csavart, mert az istenért sem bírtam megmozdítani.... előre is köszönöm! Igazából simán csak ki kell tekerni nincs trükkje. Mondanám hogy fújj rá csavarlazítót de a belselyében van a menet nem nagyon ér el oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Igazából simán csak ki kell tekerni nincs trükkje. Mondanám hogy fújj rá csavarlazítót de a belselyében van a menet nem nagyon ér el oda. Egy k**va nagy csavarhúzó kell hozzá csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makkhetes Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Sziasztok,lenne egy kérdésem,már káprázik a szemem a sok villogástól,hibakódokat olvastam ki,csak megfejteni egyet sem tudok.X14XE motoros opel astrám van,hibakódok a következők:1-4-1-10;10-2-10-10;10-1-10-5;1-4-10-5;10-5-10-10;10-1-3-10;1-4-10-5;1-5-3-10.Tudnátok-e valamit mondani ezeknek a kódoknak a megfejtéséről,vagy hogy hol találok erről valamit?Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Németül AGR a neve, be van rajzolva a képen. http://img40.imagesh...285/motorxh.jpg köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 Sziasztok,lenne egy kérdésem,már káprázik a szemem a sok villogástól,hibakódokat olvastam ki,csak megfejteni egyet sem tudok.X14XE motoros opel astrám van,hibakódok a következők:1-4-1-10;10-2-10-10;10-1-10-5;1-4-10-5;10-5-10-10;10-1-3-10;1-4-10-5;1-5-3-10.Tudnátok-e valamit mondani ezeknek a kódoknak a megfejtéséről,vagy hogy hol találok erről valamit?Előre is köszönöm. 1410: Szekunder levegő pumpa relé hiba 0200: Injektor hiba 0105: MAP szenzor hiba 1405: EGR szelep hiba 0500: Alapjárati motor hiba 0130: Fűtött lambda szonda hiba 1530: Air flow relay Infó: http://www.topbuzz.c...fault_codes.pdf Van valami jó is abban az autóban? :blink: :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május28, 2012 Megoszt Elküldve Május28, 2012 1410: Szekunder levegő pumpa relé hiba 0200: Injektor hiba 0105: MAP szenzor hiba 1405: EGR szelep hiba 0500: Alapjárati motor hiba 0130: Fűtött lambda szonda hiba 1530: Air flow relay Infó: http://www.topbuzz.c...fault_codes.pdf Van valami jó is abban az autóban? :blink: :icon1: A csekkendzsin lámpa például kiválóan működik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makkhetes Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 Tisztelettel köszönöm a gyors válaszokat Kék villám ,és Wicked one felhasználóknak!!!Akkor van szépen házi feladatom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 A csekkendzsin lámpa például kiválóan működik :D Ennyi dolog nem szokott rossz lenni. Egyetlen oka szokott lenni az összesnek. Volt valami hegesztve az autón mostanában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makkhetes Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 Még egy utolsó mára! Hol találom a Map cenzort és a Air flow relayt? Igy nincs az alkatrészkatalógusba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makkhetes Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 Ennyi dolog nem szokott rossz lenni. Egyetlen oka szokott lenni az összesnek. Volt valami hegesztve az autón mostanában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Makkhetes Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 Mostanában nem de hónapokkal ezelőtt igen de ki tudja mióta van a hibakódtárolóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Május29, 2012 Megoszt Elküldve Május29, 2012 Mostanában nem de hónapokkal ezelőtt igen de ki tudja mióta van a hibakódtárolóban? Még egy utolsó mára! Hol találom a Map cenzort és a Air flow relayt? Igy nincs az alkatrészkatalógusba? Szerintem olyat keress,hogy ECU x14xe bontva.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts