spicceshorgasz Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Sziasztok! X14nz-be milyen a gyári gyújtógyertya? Kétpólusú GM, ha igen mi a száma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Sziasztok! X14nz-be milyen a gyári gyújtógyertya? Kétpólusú GM, ha igen mi a száma? x14nz-be szerintem nincs gyárilag kétpólusú. De amúgy tessék: GM FLR8LDCU Gugli segít szívesen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 x14nz-be szerintem nincs gyárilag kétpólusú. De amúgy tessék: GM FLR8LDCU Gugli segít szívesen... Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Helló Srácok! Kéne egy kis segítség, mégpedig: Ráraktuk OP-COM-ra az astrát (C14SE), és olyanokat ír ki, hogy: Levegő/Üzemenyag: Szegény Motor fordulatszám alapjáraton: 325 Motor fordulatszám álló motornál: 1225 Hűtőfolyadék hőmérséklet: 65°C viszont a műszer már 95°C mutat Előgyujtás: -63° és ez átfordított "oktánstekkernél" is -63° Plusz hibának kidobja, hogy az inditásgátló kódolása rossz. Ezeket mi okozhatja, és hogy orvosolhatóak? Hozzáteszem NZ-ből lett átalakítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Helló Srácok! Kéne egy kis segítség, mégpedig: Ráraktuk OP-COM-ra az astrát (C14SE), és olyanokat ír ki, hogy: Levegő/Üzemenyag: Szegény Motor fordulatszám alapjáraton: 325 Motor fordulatszám álló motornál: 1225 Hűtőfolyadék hőmérséklet: 65°C viszont a műszer már 95°C mutat Előgyujtás: -63° és ez átfordított "oktánstekkernél" is -63° Plusz hibának kidobja, hogy az inditásgátló kódolása rossz. Ezeket mi okozhatja, és hogy orvosolhatóak? Hozzáteszem NZ-ből lett átalakítva. Mit cseréltetek ki? Motor kábelköteg és ECU is cserélve lett? Írd le az ECU számát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május22, 2012 Megoszt Elküldve Május22, 2012 Mit cseréltetek ki? Motor kábelköteg és ECU is cserélve lett? Írd le az ECU számát. Mi lett cserélve? -Hengerfej -Bütyköstengelyház -Vezérműtengely -DIS gyujtás -Komplett kábelköteg -ECU -Szívósor -Jeladó az olajpumpánál -AC pumpa ECU számot holnap tudok irni! Mit tudsz abból leszűrni? Amúgy a hibakód gondolom azrt van mert immos lehetett az előző autó amiben volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Mi lett cserélve? -Hengerfej -Bütyköstengelyház -Vezérműtengely -DIS gyujtás -Komplett kábelköteg -ECU -Szívósor -Jeladó az olajpumpánál -AC pumpa ECU számot holnap tudok irni! Mit tudsz abból leszűrni? Amúgy a hibakód gondolom azrt van mert immos lehetett az előző autó amiben volt.... Rá van irva az ECUra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Mi lett cserélve? -Hengerfej -Bütyköstengelyház -Vezérműtengely -DIS gyujtás -Komplett kábelköteg -ECU -Szívósor -Jeladó az olajpumpánál -AC pumpa ECU számot holnap tudok irni! Mit tudsz abból leszűrni? Amúgy a hibakód gondolom azrt van mert immos lehetett az előző autó amiben volt.... Az ECU számából az derülne ki, hogy az-e, aminek gondolod, nem valami másik motorhoz való. Az immoval nem tudom, mit lehet kezdeni, talán márkaszervízben tech2-vel le tudják tiltani. Ezt a "Motor fordulatszám álló motornál:" dolgot csak én nem tudom értelmezni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Az ECU számából az derülne ki, hogy az-e, aminek gondolod, nem valami másik motorhoz való. Az immoval nem tudom, mit lehet kezdeni, talán márkaszervízben tech2-vel le tudják tiltani. Ezt a "Motor fordulatszám álló motornál:" dolgot csak én nem tudom értelmezni? Le van állítva a motor, csak gyújtáson ír 1200-as fordulatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Le van állítva a motor, csak gyújtáson ír 1200-as fordulatot. Nekem ez eléggé úgy tűnik, mintha meg lenne bolondulva az ECU. Nem tudsz kölcsönbe szerezni egy másikat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Le van állítva a motor, csak gyújtáson ír 1200-as fordulatot. Hat de allo motornal ne vard normalis fordulat erteket irjon ki :) az allo motornak nincs fordulatszama!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Sziasztok! Olyan gondom támadt, hogy NZ-SE átalakítás és 20ekm után feltűnően nem húz 2200-2500 fordulat alatt, majd 2500-tól hirtelen megindul, mintha turbós lenne, eddig annyira ez nem volt érezhető, valamint 120 körül és felette kb. 99 °C-ig melegszik a víz, míg 80-as tempónál és városban is tartja a 93-4 fokot, télen szereltem fel karter védőt, ez leronthatja a hűtést ennyire? Gyertyák kétpólusú GM-ek, normál színnel, lerakódás nélkül, kábeleket érdemes lenne cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Sziasztok! Olyan gondom támadt, hogy NZ-SE átalakítás és 20ekm után feltűnően nem húz 2200-2500 fordulat alatt, majd 2500-tól hirtelen megindul, mintha turbós lenne, eddig annyira ez nem volt érezhető, valamint 120 körül és felette kb. 99 °C-ig melegszik a víz, míg 80-as tempónál és városban is tartja a 93-4 fokot, télen szereltem fel karter védőt, ez leronthatja a hűtést ennyire? Gyertyák kétpólusú GM-ek, normál színnel, lerakódás nélkül, kábeleket érdemes lenne cserélni? Nekem a víz azért csinálta ezt, mert a hűtővízjeladó más az SE-ben mint az NZ-ben! A húzás nálam is így volt, de tettem rá egy nagy direktszűrőt, és azóta közel sem torpan meg annyira! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Az ECU számából az derülne ki, hogy az-e, aminek gondolod, nem valami másik motorhoz való. Az immoval nem tudom, mit lehet kezdeni, talán márkaszervízben tech2-vel le tudják tiltani. Ezt a "Motor fordulatszám álló motornál:" dolgot csak én nem tudom értelmezni? ECU-m Delco, száma: 16163449 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozi67 Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 sziasztok! Megszeretném kérdezni f astrában holvan a hall jeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 Sziasztok,köszönöm amultkori segítségeket. sikerült a C18nzből és 18e-ből össze hozni egy motort, nagyon jó lett, 11,5baros kompreszio mind a 4hengerben. ugyan az a két blok, anyi a külömbség kicsit más a dugatyu kiképzése, az 18e-n nagyob bemélyedés van mint a c18nz-n gondolom emiatt is nagyobb a kompreszionk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 enyém meg most köhög, bakka meg valami vagy a gyújtással, dohog a kipuf, egyenletlenül jár vmi gyors 5let? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 ECU-m Delco, száma: 16163449 Hivatalosan ez egy '92-es Corsa C14SE vezérlője. Kéne szerezni próbára egy másikat pl. 16149889, 16163719, 16183129, 16204699, 16204709 számúak közül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május23, 2012 Megoszt Elküldve Május23, 2012 sziasztok! Megszeretném kérdezni f astrában holvan a hall jeladó? Hall jeladó csak a C14NZ, X14NZ motorosakban van, a gyújtáselosztó alatti fém hengeres részben, amiből alul egy csati jön ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Május24, 2012 Megoszt Elküldve Május24, 2012 Nekem a víz azért csinálta ezt, mert a hűtővízjeladó más az SE-ben mint az NZ-ben! A húzás nálam is így volt, de tettem rá egy nagy direktszűrőt, és azóta közel sem torpan meg annyira! Nekem a víz azért csinálta ezt, mert a hűtővízjeladó más az SE-ben mint az NZ-ben! A húzás nálam is így volt, de tettem rá egy nagy direktszűrőt, és azóta közel sem torpan meg annyira! A jeladó az SE-ből jött, eddig jó volt, csak amikor jöttek a meleg idők. Én a karter védőre gondolok, nem sok helyet hagy a kiáramló levegőnek. Még a vezérlést leellenőrzöm, bár 54000-nél jár. lehet le is cserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Május24, 2012 Megoszt Elküldve Május24, 2012 Sziasztok! Olyan gondom támadt, hogy NZ-SE átalakítás és 20ekm után feltűnően nem húz 2200-2500 fordulat alatt, majd 2500-tól hirtelen megindul, mintha turbós lenne, eddig annyira ez nem volt érezhető, valamint 120 körül és felette kb. 99 °C-ig melegszik a víz, míg 80-as tempónál és városban is tartja a 93-4 fokot, télen szereltem fel karter védőt, ez leronthatja a hűtést ennyire? Gyertyák kétpólusú GM-ek, normál színnel, lerakódás nélkül, kábeleket érdemes lenne cserélni? Üzemanyag pumpád milyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május25, 2012 Megoszt Elküldve Május25, 2012 Sziasztok,köszönöm amultkori segítségeket. sikerült a C18nzből és 18e-ből össze hozni egy motort, nagyon jó lett, 11,5baros kompreszio mind a 4hengerben. ugyan az a két blok, anyi a külömbség kicsit más a dugatyu kiképzése, az 18e-n nagyob bemélyedés van mint a c18nz-n gondolom emiatt is nagyobb a kompreszionk. A 11.5 bar az nem a kompresszió hanem a sűrítési végnyomás,ez attól függ mennyire tömitett a henger(gyűrűknél,szelepeknél) kompresszió az egy viszonyszám,a lökettérfogat és az égéstér hányadosa,ezért van az ha lesíkolnak a hengerejből nő a kompr.mivel az égéstér kisebb lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május25, 2012 Megoszt Elküldve Május25, 2012 A 11.5 bar az nem a kompresszió hanem a sűrítési végnyomás,ez attól függ mennyire tömitett a henger(gyűrűknél,szelepeknél) kompresszió az egy viszonyszám,a lökettérfogat és az égéstér hányadosa,ezért van az ha lesíkolnak a hengerejből nő a kompr.mivel az égéstér kisebb lesz Ugye tudod hogy most marha nagy butaságot mondtál? A kompresszióVISZONY avagy helyesebb nevén sűrítési viszony, jelenti azt az arányszámot, ami megadja, hogy a motor az adott térfogatot hanyad részére nyomja össze. A köznyelvben kompresszióként dolog, amit egyébként kompresszióVÉGNYOMÁSnak hívnak, pedig az a nyomás, amit a motor tud produkálni mikor beletesszük a kompressziómérőt. Bár ez a mérés nem sok mindenre jó igazából. A konkrét számhoz visszatérve, a 11.5 lehet mindkét érték, bár én inkább a mért végnyomásra tippelnék, mert két "tök különböző" motor összevariálásával kapott kompresszióviszonyt nem lehet mérés nélkül (égéstér térfogata, sűrítőtér térfogata stb) megmondani, azt meg nem hiszem hogy a kollega nagyon nézegette volna. Egyébként ha kompresszióviszonyt akarunk megadni azt úgy szokás hogy pl 9.5:1. (ez mondjuk a c16se motor gyári adata) Sziasztok,köszönöm amultkori segítségeket. sikerült a C18nzből és 18e-ből össze hozni egy motort, nagyon jó lett, 11,5baros kompreszio mind a 4hengerben. ugyan az a két blok, anyi a külömbség kicsit más a dugatyu kiképzése, az 18e-n nagyob bemélyedés van mint a c18nz-n gondolom emiatt is nagyobb a kompreszionk. Ha a dugattyún nagyobb a mélyedés, tehát több a hely, akkor az pont kisebb kompresszió végnyomást fog eredményezni, hiszen több a hely, ahova összenyomja az üzemanyag/levegő keveréket. Valszeg csak jobb állapotú volt az a blokk tömb. (meg a dugók gyűrűk persze) Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Ugye tudod hogy most marha nagy butaságot mondtál? A kompresszióVISZONY avagy helyesebb nevén sűrítési viszony, jelenti azt az arányszámot, ami megadja, hogy a motor az adott térfogatot hanyad részére nyomja össze. A köznyelvben kompresszióként dolog, amit egyébként kompresszióVÉGNYOMÁSnak hívnak, pedig az a nyomás, amit a motor tud produkálni mikor beletesszük a kompressziómérőt. Bár ez a mérés nem sok mindenre jó igazából. A konkrét számhoz visszatérve, a 11.5 lehet mindkét érték, bár én inkább a mért végnyomásra tippelnék, mert két "tök különböző" motor összevariálásával kapott kompresszióviszonyt nem lehet mérés nélkül (égéstér térfogata, sűrítőtér térfogata stb) megmondani, azt meg nem hiszem hogy a kollega nagyon nézegette volna. Egyébként ha kompresszióviszonyt akarunk megadni azt úgy szokás hogy pl 9.5:1. (ez mondjuk a c16se motor gyári adata) Ha a dugattyún nagyobb a mélyedés, tehát több a hely, akkor az pont kisebb kompresszió végnyomást fog eredményezni, hiszen több a hely, ahova összenyomja az üzemanyag/levegő keveréket. Valszeg csak jobb állapotú volt az a blokk tömb. (meg a dugók gyűrűk persze) Kedves Wookie! Melyik állításommal mondtam "marha nagy butaságot"? Kompresszióvégnyomás?Van ilyen? "beletesszük a kompressziómérőt".Van ilyen mérőeszköz? Na ezek a marha nagy butaságok! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május26, 2012 Megoszt Elküldve Május26, 2012 Kedves Wookie! Melyik állításommal mondtam "marha nagy butaságot"? Kompresszióvégnyomás?Van ilyen? "beletesszük a kompressziómérőt".Van ilyen mérőeszköz? Na ezek a marha nagy butaságok! Üdv. Igazad van, valóban, elgépeltem, sűrítési végnyomást akartam írni csak kapkodtam. Viszont te sem egészen pontosan fogalmaztál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts