Dark_Errant Elküldve Május7, 2012 Megoszt Elküldve Május7, 2012 OK, mindig is azt hittem...de akkor tévedtem :omg:, nem értek ennyire sajnos hozzá.. :unsure: Ha rendszeres olvaso/forumozo leszel, nem sokara valtoztathatsz ezen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Én értem, nem is akarok vitatkozni. Már írtam, hogy nem vagyok autószerelő. Mondjuk úgy akkor, hogy mivel nem értek hozzá elhittem amit mondtak, a havert meg átba..ták. Csak légyszi akkor írjátok már le, hogy mi a sz..r baja van az autómnak, mit kell vele csinálni? Az enyémhez még nem lett nyúlva, csak a hengerfej lett felújítva 1 éve, mert ette az olajat. Azóta nem eszi, viszont most is max fölött van az olajszint és 2 hónapja lett ugyanezért lecserélve az olaj, tiszta víz volt. Pedig most jó az idő is, rövid távon is többször felmelegszik üzem melegre a motor és mégis. Én is csak azt tudm mondani mint epk974, hogy indőnként meg kell hajtani, hogy felmelegedjen (nem csak a víz hanem az olaj is) és nem lesz baja. Számomra a rövid utas mindíg 2-3-4 km-es autó használat kimeríti a nem rendeltetésszerű használat fogalmát. Így senki ne csodálkozzon, hogy vizesedik az olaj és úgy elkopik a motor 50ekm alatt mint másnak 200ekm alatt. Ilyen távra gyalog vagy kerékpárral kell menni, a berregéshez ragaszkodóknak pedig: robogó,mopedautó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Hali, Hallott valaki már olyanról hogy C14SE-t feltöltöttek? Kis köbcentis turbóval, írt komputerrel, és komolyabb spricnikkel működhet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Hali, Hallott valaki már olyanról hogy C14SE-t feltöltöttek? Kis köbcentis turbóval, írt komputerrel, és komolyabb spricnikkel működhet? Jaja, egy eve kb volt elado is belole... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Jaja, egy eve kb volt elado is belole... Igazság az, hogy az NZ-SE átalakításon már túlvagyok, és drágább volt a leves mint a hús. Mostmár szeretnék valami kézzelfoghatót összerakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Igazság az, hogy az NZ-SE átalakításon már túlvagyok, és drágább volt a leves mint a hús. Mostmár szeretnék valami kézzelfoghatót összerakni. Akkor tegyél bele valami NE-XE kaliberű dolgot, mert mire normálisan megcsinálod hogy a turbó nem küldje szét, meg valamit csináljon is, addigra 2x annyiba fog kerülni, mint egy NE-sítés, és még mindig csak egy egynégyes. :rolleyes: Köbcentit nem lehet mással pótolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Sziasztok. Segítséget kérnék. (hibahódfejtés) A motor x14xe háromszor:1 5 10 3, (gondolom ez a diagnosztika kezdete) háromszor:10 4 10 10 hatszor:1 4 1 10 háromszor:10 3 3 5 háromszor:10 1 3 10 és utána újra az 1 5 10 3. Segítségeteket előre is köszönöm. Szép napot mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Akkor tegyél bele valami NE-XE kaliberű dolgot, mert mire normálisan megcsinálod hogy a turbó nem küldje szét, meg valamit csináljon is, addigra 2x annyiba fog kerülni, mint egy NE-sítés, és még mindig csak egy egynégyes. :rolleyes: Köbcentit nem lehet mással pótolni. :D :D :blink: Ezt fejtsd ki -> NE-XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Sziasztok. Segítséget kérnék. (hibahódfejtés) A motor x14xe háromszor:1 5 10 3, (gondolom ez a diagnosztika kezdete) háromszor:10 4 10 10 hatszor:1 4 1 10 háromszor:10 3 3 5 háromszor:10 1 3 10 és utána újra az 1 5 10 3. Segítségeteket előre is köszönöm. Szép napot mindenkinek. A 1503-as hibakód nem diagnosztika. Sorrendben: 1503: immobilizer vezérlőegység 0400: EGR szelep 1410: másodlagos levegőkompresszor 0335: főtengelyjeladó 0130: fűtött lambdaszonda a 1410-ás hibát nem tudom miért hatszor nyomta le. nem nézted el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 :D :D :blink: Ezt fejtsd ki -> NE-XE C20NE, C20XE. Előbbi 8 szelepes 2000ccm, míg a másik 16 szelepes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 :D :D :blink: Ezt fejtsd ki -> NE-XE C20NE , C20XE. Ott van köbcenti is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 A 1503-as hibakód nem diagnosztika. Sorrendben: 1503: immobilizer vezérlőegység 0400: EGR szelep 1410: másodlagos levegőkompresszor 0335: főtengelyjeladó 0130: fűtött lambdaszonda a 1410-ás hibát nem tudom miért hatszor nyomta le. nem nézted el? Nem. Ketten hajtottuk végre a feladatot. Én néztem, a feleségem írta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Nem. Ketten hajtottuk végre a feladatot. Én néztem, a feleségem írta. Oké elhiszem. Csak gyakorlott hibakódolvasóként még sosem tapasztaltam, hogy hatszor ugyanazt villogja ki. Nameg 1 2-vel kezd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Oké elhiszem. Csak gyakorlott hibakódolvasóként még sosem találkoztam, hogy hatszor ugyanazt villogja ki. Nameg 1 2-vel kezd. Az egészhez egy különleges "adalék", a hibalámpa kb. 15 mp. után elalszik, ha hátramenetbe kapcsolok. (?????) Na ez mi lehet? Ja és olyankor a másodlagos levegő kompresszor is elhallgat.(hátramenetben) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Az egészhez egy különleges "adalék", a hibalámpa kb. 15 mp. után elalszik, ha hátramenetbe kapcsolok. (?????) Na ez mi lehet? Testkötés hiba. Át kéne nézni a motoron az átkötéseket, amik az autó úgynevezett test pontját hivatottak összekötni, ami az akkumulátor negatív pólusa is egyben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Testkötés hiba. Át kéne nézni a motoron az Átkötéseket, amik az autó úgynevezett test pontjÁt hivatottak összekötni, ami az akkumulÁtor negatív pólusa is egyben. Akkor a lámpa elalvása testhiba miatt van? Meg a kompresszor is azért hallgat el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Akkor a lámpa elalvása testhiba miatt van? Meg a kompresszor is azért hallgat el? Esélyesnek tartom. Nézd át őket. Barna vezetékek általában vagy fekete, a lényeg hogy nagyon vastagok. Amikről tudok: Bal első lámpa és akksi között van egy test összekötés, generátor és motor között, akksi és generátor között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Május8, 2012 Megoszt Elküldve Május8, 2012 Esélyesnek tartom. Nézd át őket. Barna vezetékek általában vagy fekete, a lényeg hogy nagyon vastagok. Amikről tudok: Bal első lámpa és akksi között van egy test összekötés, generátor és motor között, akksi és generátor között. Ok. Köszönöm a segítséget. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Ok. Köszönöm a segítséget. Üdv. Szerintem is igaza van Daykillerneknek de ha nem találsz semmit a motort kösd össze a homlokfallal egy vastag test kábellell!Az szokott segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazsi28 Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Sziasztok! Van egy 96-os 1.4-es 16V ECOTEC FAstra Caravanom. Két éve vettem 223.000 Km-el. Tavaly télen jött ki egy motorhiba. Hidegben kihagy egy henger, remeg és lefullad a motor. Az Opel márkaszervíz szerint elektromos vezérlés a hiba, de nem csináltak vele semmit. Jó idő lett és a hiba eltűnni látszott.Idén megint előjött. Most elvittem egy autóvillamosságishoz, aki végigmérte az egészet és semmilyen elektromos hibát nem talált benne. Mért kompressziót is hidegen. Egyes henger 4,5 többi 14 bar körül. Elvittem szerelőhöz, rögtön kompressziót mért két műszerrel is. Egyik szerint 10 másik szerint 13 bar +- 0,5 bar mindegyik hengerben. Az EGR szelep lyukas volt azt cserélték, de a hiba továbbra is fennáll és a szerelő nem tudja mi okozhatja ezt a hibát. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Sziasztok! Van egy 96-os 1.4-es 16V ECOTEC FAstra Caravanom. Két éve vettem 223.000 Km-el. Tavaly télen jött ki egy motorhiba. Hidegben kihagy egy henger, remeg és lefullad a motor. Az Opel márkaszervíz szerint elektromos vezérlés a hiba, de nem csináltak vele semmit. Jó idő lett és a hiba eltűnni látszott.Idén megint előjött. Most elvittem egy autóvillamosságishoz, aki végigmérte az egészet és semmilyen elektromos hibát nem talált benne. Mért kompressziót is hidegen. Egyes henger 4,5 többi 14 bar körül. Elvittem szerelőhöz, rögtön kompressziót mért két műszerrel is. Egyik szerint 10 másik szerint 13 bar +- 0,5 bar mindegyik hengerben. Az EGR szelep lyukas volt azt cserélték, de a hiba továbbra is fennáll és a szerelő nem tudja mi okozhatja ezt a hibát. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen. Köszi! Első, amit megnézék a kocsimon, ha ilyen hibával találkoznék, hogy kimérném a kétvezetékes hőfokjeladót, hogy kb mennyi az értéke hidegen és melegen. Aztán közölném itt. :) Valahol van lista, hogy kb mekkora ellenállásnak kell lennie bizonyos hőfokokon. Viszont a 16 szelepeseket nem nagyon ismerem, így nem tudom a pontos helyét a jeladónak. Nyolc szelepesnél a szívó oldalon van betekerve a befecskendező alatt. Megtaláltam a listát: 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazsi28 Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Első, amit megnézék a kocsimon, ha ilyen hibával találkoznék, hogy kimérném a kétvezetékes hőfokjeladót, hogy kb mennyi az értéke hidegen és melegen. Aztán közölném itt. :) Valahol van lista, hogy kb mekkora ellenállásnak kell lennie bizonyos hőfokokon. Viszont a 16 szelepeseket nem nagyon ismerem, így nem tudom a pontos helyét a jeladónak. Nyolc szelepesnél a szívó oldalon van betekerve a befecskendező alatt. Megtaláltam a listát: 100C ~ 180 Ohm 80C ~ 320 Ohm 60C ~ 650 Ohm 40C ~ 1.18 kOhm 20C ~ 2.45 kOhm 0C ~ 5.6 kOhm -10C ~ 9.45 kOhm -20C ~ 15 kOhm Köszi az infót, megyek a listával a villamosságishoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Május9, 2012 Megoszt Elküldve Május9, 2012 Köszi az infót, megyek a listával a villamosságishoz. Ezt egy multimeterrel is ki tudod merni, ha van vagy kersz kolcson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május12, 2012 Megoszt Elküldve Május12, 2012 Cartársak! Nagy a bajom. :( Ac pumpa gondolt egyet elkezdett nyüszíteni, mintha befognám a cső végét és folytva kellene dolgoznia. Gázadásra a szekér csak dadogott. Kicsi várakozás után ujraindítás és semmi gond kb egy 15 km-ig utána megint. Üzemanyagszűrőt kicseréltem, üzemanyagcsöveket levettem kifújtam, hátha valami szutyok van benne. Azóta nem nyűszített csak folyamatosan sípoló hangon működött. Járó motor mellett simán hallani a hangját a kocsiban. Meguntam és kicseréltem a pumpát egy újra. A helyzet sajnos nem változott. rángatás és dadogás nincs, de cserébe ott a folyamatosan sípoló hang. A töltésem meg csak 13,9-14,00 körül mozog. Mintha erőlködne a pumpa és nagy áramot venne fel. Nem is megy úgy a kocsi mint kéne. Ötletem nincs hogy mi lehet még a ludas. Az injektorhídra tippelek, hogy ott lehet valami dugulás vagy valami keresztmetszetcsökkenés, ami megfogja a pumpát. Esetleg a vákuumos nyomásszabályzó döglött meg és kisebb nyomáson engedi csak át az üzemanyagot? Segítséget kérnék, mert nemsokára be kéne fogni egy hosszabb útra a járgányt, de így nem merek elindulni vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május12, 2012 Megoszt Elküldve Május12, 2012 Cartársak! Nagy a bajom. :( Ac pumpa gondolt egyet elkezdett nyüszíteni, mintha befognám a cső végét és folytva kellene dolgoznia. Gázadásra a szekér csak dadogott. Kicsi várakozás után ujraindítás és semmi gond kb egy 15 km-ig utána megint. Üzemanyagszűrőt kicseréltem, üzemanyagcsöveket levettem kifújtam, hátha valami szutyok van benne. Azóta nem nyűszített csak folyamatosan sípoló hangon működött. Járó motor mellett simán hallani a hangját a kocsiban. Meguntam és kicseréltem a pumpát egy újra. A helyzet sajnos nem változott. rángatás és dadogás nincs, de cserébe ott a folyamatosan sípoló hang. A töltésem meg csak 13,9-14,00 körül mozog. Mintha erőlködne a pumpa és nagy áramot venne fel. Nem is megy úgy a kocsi mint kéne. Ötletem nincs hogy mi lehet még a ludas. Az injektorhídra tippelek, hogy ott lehet valami dugulás vagy valami keresztmetszetcsökkenés, ami megfogja a pumpát. Esetleg a vákuumos nyomásszabályzó döglött meg és kisebb nyomáson engedi csak át az üzemanyagot? Segítséget kérnék, mert nemsokára be kéne fogni egy hosszabb útra a járgányt, de így nem merek elindulni vele. A visszafolyásnál kéne megbontani ahol a szintszabályzó van és ott megnézni hogy rendesen nyomja-e vissza az anyagot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts