Krajcso Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Nem feltétlen, mivel az Y-t fonatikusan "váj"-nak kell ejteni, innen az hogy háj. Valamint jópár külföldi ismerősöm, köztük angol és amerikai washington államban élő ismerősöm is köszönt már nekem így. :) De pl a See Ya-t azt a magyaroktól lopták. :D Ha már itt tartunk, a "coach" szó is magyar eredetű, ami a Kocs községben előállított kocsi nevű találmányból ered :D
epk947 Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Nem feltétlen, mivel az Y-t fonatikusan "váj"-nak kell ejteni, innen az hogy háj. Valamint jópár külföldi ismerősöm, köztük angol és amerikai washington államban élő ismerősöm is köszönt már nekem így. :) De pl a See Ya-t azt a magyaroktól lopták. :D Vannak magyarok akik úgy hiszik, hogy tudnak hejesen írni, de ez nem jelenti azt, hogy másoknak is úgy kell.
peti3000 Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Budapest XVI. kerület, árra mondj valamit megegyezünk, de azt vedd figyelembe, hogy nem tudom az állapotát, illetve azt elfelejtettem, hogy motorszáma az nincsen, mert alkatrészként lett behozva. Ha nincs motorszám nemnagyon tudom használni és Ózdon lakom az nekem igy nagyon messzevan.
astrabandi Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Ha nincs motorszám nemnagyon tudom használni és Ózdon lakom az nekem igy nagyon messzevan. Helló én meg borsodnádasdi mi kellene neked pontosan ?
Blade79 Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Ha nincs motorszám nemnagyon tudom használni és Ózdon lakom az nekem igy nagyon messzevan. Az NKH vizsgabázisain megvizsgálják, hogy a motorszám milyen módon vált olvashatatlanná. A régi autómban egyszerűen eltünt a szám. A vizsga során adtak egy igazolást, hogy a motorszám természetes elhasználódás miatt nem olvasható. A megállapított típusa C14SE. Az okmányirodába meg beírták a forgalmiba, hogy motorkód: C14 SE. Ha tudsz olyan motort szerezni, amiről nem tudják megállapítani a számát és beleépíted, nem fognak kötözködni. Az olvashatatlan motorazonosító, csak az első forgalomba helyezés esetén baj. Az akkumulátorsav le tudja marni a számokat. A flex korongot meg ne próbáld, mert azt kiszúrják.
partyarc83 Elküldve Április1, 2012 Elküldve Április1, 2012 Az NKH vizsgabázisain megvizsgálják, hogy a motorszám milyen módon vált olvashatatlanná. A régi autómban egyszerűen eltünt a szám. A vizsga során adtak egy igazolást, hogy a motorszám természetes elhasználódás miatt nem olvasható. A megállapított típusa C14SE. Az okmányirodába meg beírták a forgalmiba, hogy motorkód: C14 SE. Ha tudsz olyan motort szerezni, amiről nem tudják megállapítani a számát és beleépíted, nem fognak kötözködni. Az olvashatatlan motorazonosító, csak az első forgalomba helyezés esetén baj. Az akkumulátorsav le tudja marni a számokat. A flex korongot meg ne próbáld, mert azt kiszúrják. Az én csere motorrommal is ez a helyzet.De a jó öreg osztrák téli sózás miatti rozsdásodás következménye.Ez miatt nem kell nekem sem futnom egy kört ez miatt,hogy motor csere történt.Amugy meg a lényeg hogy egészséges legyen a moci,a többi már nem érdekes.Amugy egy olaj folyás sincs rajta.Csak a tizen év alatt rárakódott trugyi.Motor mosást követően tiszta új. :-)
wookie Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Az NKH vizsgabázisain megvizsgálják, hogy a motorszám milyen módon vált olvashatatlanná. A régi autómban egyszerűen eltünt a szám. A vizsga során adtak egy igazolást, hogy a motorszám természetes elhasználódás miatt nem olvasható. A megállapított típusa C14SE. Az okmányirodába meg beírták a forgalmiba, hogy motorkód: C14 SE. Ha tudsz olyan motort szerezni, amiről nem tudják megállapítani a számát és beleépíted, nem fognak kötözködni. Az olvashatatlan motorazonosító, csak az első forgalomba helyezés esetén baj. Az akkumulátorsav le tudja marni a számokat. A flex korongot meg ne próbáld, mert azt kiszúrják. Óvastos flexelés, és utána savazás, akkor úgy néz ki mint ami magától rozsdált le, de nem kell hónapokig öntözgetni legalább. Egyébként ha a forgalmiban szerepel az eredeti motorszám, akkor az alapján állapítják meg a kódot nemde?
zotya975 Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Elindult a váltóóldali fötengely szimering csere projket most éppen itt tartok, minden lekötve a mociről a kipuf van még hátra a tartóbak meg maga a váltó. Eddíg nem volt fennakadás:
hakapeszimaki Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Leszedni a váltót könnyű lesz.A szimmering meg csak simán kipattint,bepattint. Visszarakni a váltót..na az néha elég nagy szívás. Az enyémnél azt hittük 1-2óra után,hogy a helyén van,de sajnos nem,mert valahogy nem sikerült helyére visszarakni a kuplung-szerkezetet és eltörtek a rugók benne.
zotya975 Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Leszedni a váltót könnyű lesz.A szimmering meg csak simán kipattint,bepattint. Visszarakni a váltót..na az néha elég nagy szívás. Az enyémnél azt hittük 1-2óra után,hogy a helyén van,de sajnos nem,mert valahogy nem sikerült helyére visszarakni a kuplung-szerkezetet és eltörtek a rugók benne. Na tök jó felkészülök lelkileg. Na itt van az a gané szimering amiért kivettem a mocit: [nagykep][/nagykep] Valamiért nem tudtam széthúzni a váltót és amotort amíg ki nem tekertem a kuplungszerkezet 6 csavarját a váltóablakon keresztül. Nem értem mert csak simán rá van húzva arra a bordás tengelyre le kellett volna csúsznia.. 1hmmm Na mindegy elmosogattam mindet most szárad, holnap veszek a vasbótba új csavarokat a karterhez, mert csavarrögzítőzni akarom és egyszerűbb újjat venni mint a dzsuvásat pucorászni. A kuplungszerkezet szemre jó a tárcsa is nem cserélem őket. A váltó haragja is hót olajos bellülről azt is ki kéne veretni holnap...mára ennyi. Kicsit büdös van ittbent mert a karter a radiátoron szárad van rajta egy nagy horpadás az gyári lehet?
peti3000 Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Helló én meg borsodnádasdi mi kellene neked pontosan ? Különösebben nemkell semmi csak vettem volna egy motort tartalékba,amugy ami kellene az egy első lökháritó. Ja és énis nádasdi vagyok Ózdot irtam hogy jobban behatárolható legyen.
Tiv. Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Na tök jó felkészülök lelkileg. Na itt van az a gané szimering amiért kivettem a mocit: [nagykep][/nagykep] Valamiért nem tudtam széthúzni a váltót és amotort amíg ki nem tekertem a kuplungszerkezet 6 csavarját a váltóablakon keresztül. Nem értem mert csak simán rá van húzva arra a bordás tengelyre le kellett volna csúsznia.. 1hmmm Na mindegy elmosogattam mindet most szárad, holnap veszek a vasbótba új csavarokat a karterhez, mert csavarrögzítőzni akarom és egyszerűbb újjat venni mint a dzsuvásat pucorászni. A kuplungszerkezet szemre jó a tárcsa is nem cserélem őket. A váltó haragja is hót olajos bellülről azt is ki kéne veretni holnap...mára ennyi. Kicsit büdös van ittbent mert a karter a radiátoron szárad van rajta egy nagy horpadás az gyári lehet? Hát persze. :whistle: :lurker:
Tiv. Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Na tök jó felkészülök lelkileg. Na itt van az a gané szimering amiért kivettem a mocit: [nagykep][/nagykep] Valamiért nem tudtam széthúzni a váltót és amotort amíg ki nem tekertem a kuplungszerkezet 6 csavarját a váltóablakon keresztül. Nem értem mert csak simán rá van húzva arra a bordás tengelyre le kellett volna csúsznia.. 1hmmm Na mindegy elmosogattam mindet most szárad, holnap veszek a vasbótba új csavarokat a karterhez, mert csavarrögzítőzni akarom és egyszerűbb újjat venni mint a dzsuvásat pucorászni. A kuplungszerkezet szemre jó a tárcsa is nem cserélem őket. A váltó haragja is hót olajos bellülről azt is ki kéne veretni holnap...mára ennyi. Kicsit büdös van ittbent mert a karter a radiátoron szárad van rajta egy nagy horpadás az gyári lehet? Az most komoly, hogy kivetted a motort a szimmering miatt? :blink:
zotya975 Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Az most komoly, hogy kivetted a motort a szimmering miatt? :blink: Sííímán :D .
TomTech Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Na ha már kint van a mocid vedd meg a c14se cuccaimat. Olcsón adom :)
zotya975 Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Na ha már kint van a mocid vedd meg a c14se cuccaimat. Olcsón adom :) Majd később visszatérünk erre most a műszaki az első...
Hjoe Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Na tök jó felkészülök lelkileg. Na itt van az a gané szimering amiért kivettem a mocit: Valamiért nem tudtam széthúzni a váltót és amotort amíg ki nem tekertem a kuplungszerkezet 6 csavarját a váltóablakon keresztül. Nem értem mert csak simán rá van húzva arra a bordás tengelyre le kellett volna csúsznia.. 1hmmm Na mindegy elmosogattam mindet most szárad, holnap veszek a vasbótba új csavarokat a karterhez, mert csavarrögzítőzni akarom és egyszerűbb újjat venni mint a dzsuvásat pucorászni. A kuplungszerkezet szemre jó a tárcsa is nem cserélem őket. A váltó haragja is hót olajos bellülről azt is ki kéne veretni holnap...mára ennyi. Kicsit büdös van ittbent mert a karter a radiátoron szárad van rajta egy nagy horpadás az gyári lehet? Minek ragasztani a csavarokat? :blush: Melyik horpadás...? Baloldali? http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=8c719a4c057cb2f5b556348e1ccfd9768c719a4c057cb2f5b556348e1ccfd976&kid=831063&aid=211904 Sííímán :D Szedjük szét, szedjük szét ! :evilgrin:
J0hnny Elküldve Április2, 2012 Elküldve Április2, 2012 Az most komoly, hogy kivetted a motort a szimmering miatt? :blink: Léteznek még időmilliomosok! :)
zotya975 Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 Minek ragasztani a csavarokat? :blush: Melyik horpadás...? Baloldali? http://xfree.hu/kep_...1063&aid=211904 Szedjük szét, szedjük szét ! :evilgrin: Mert utoljára a mikor kartertömítést cseréltem egy hónap mulva úgy meg voltak lazulva a csavarok hogy párat simán tekertem a crova szárával. Na az gyári horpadás? Tök jó köszi! :hug: Léteznek még időmilliomosok! :) Igen, kerek egy hetem van erre meg a hátsó felső rugótányér renovállására. Én nem tudok jobb elfoglaltságot elképzelni magamnak mint a kocsit szerelgetni...amúgy lehet ezt a szimeringet cserélni úgy hogy bent marad a moci? Hogyan? :icon1:
epk947 Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 Mert utoljára a mikor kartertömítést cseréltem egy hónap mulva úgy meg voltak lazulva a csavarok hogy párat simán tekertem a crova szárával. Na az gyári horpadás? Tök jó köszi! :hug: Igen, kerek egy hetem van erre meg a hátsó felső rugótányér renovállására. Én nem tudok jobb elfoglaltságot elképzelni magamnak mint a kocsit szerelgetni...amúgy lehet ezt a szimeringet cserélni úgy hogy bent marad a moci? Hogyan? :icon1: 5 éve nekem szerelő végzett kuplung szerkezet -tárcsa - szimmering cserét 1 nap alatt úgy, hogy a motor bent maradt. Egyébként gondolod, hogy ez az autó még egyszer az életben működni fog? :sowwy: :hehe: :D
zotya975 Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 5 éve nekem szerelő végzett kuplung szerkezet -tárcsa - szimmering cserét 1 nap alatt úgy, hogy a motor bent maradt. Egyébként gondolod, hogy ez az autó még egyszer az életben működni fog? :sowwy: :hehe: :D A feleségem is ezt kérdezte..... :omg: :D Igazából ha vissza sikerül rakni a helyére a mocit akkor már sinen vagyok. Nem tudom hogyan csinálta a szerelőd egyszer szívesen megnéznék egy ilyen műveletet.
hakapeszimaki Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 A feleségem is ezt kérdezte..... :omg: :D Igazából ha vissza sikerül rakni a helyére a mocit akkor már sinen vagyok. Nem tudom hogyan csinálta a szerelőd egyszer szívesen megnéznék egy ilyen műveletet. A nyúlvány felöli borítást kell leszedni,aztán alatta lesz a nyelestengely,ami ki lehet húzni,aztán alul az ablakon kijön a kuplungszerkezet. De a váltót mindenképpen le kell szedni,mert a lendkerék így is-úgy is útban van., Mekkora holtjátéka van a főtengelyednek oldalirányban? Mert ha túl nagy,akkor a szimmeringcsere..... Éppen egy picit koppanhat,mm törtrészét.
Dáwid Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 A nyúlvány felöli borítást kell leszedni,aztán alatta lesz a nyelestengely,ami ki lehet húzni,aztán alul az ablakon kijön a kuplungszerkezet. Nem minden váltó ablakos :rolleyes:
hakapeszimaki Elküldve Április3, 2012 Elküldve Április3, 2012 Nem minden váltó ablakos :rolleyes: Asszem facelift után nincs ablak.
Recommended Posts