gsi.tamás Elküldve December7, 2003 Szerző Megoszt Elküldve December7, 2003 Üdv mindenkinek! Most láttam a www.gfs.hu oldalon hogy a gyári SFI doboz helyére árulnak Carbon közvetlen szívofedelet. Na már most gondoltam kicsit utánakérdezek,mielött beleugranék: -tényleg érezhető a 6-7Le többlet? -tényleg jobban húz a gép tőle,és jobban reagál a gázadásra? -a túlzott többletlevegő nem fullasztja le a motort? -változik-e a kocsi fogyasztása tőle? Így hirtelen ennyi,előre is köszi mindenkinek aki hozzátud szólni e témához. OPEL FOREVER!!! :) Hello! Nekem bebe van olyan carbon kupakom! Nos a helyzet a következő: Lóerő töbletet nem mérettem ezért nem merem azt mondani, igen 4-6LE-vel több lenne benne viszont a tény a következő barátomnak szintén c20xe Gsi-je van csak egy brutál kipufogó rendszerrelvan szerelve mielött be raktam volna a cuccot már a rajt után kaptam 1 autót majd folyamatosan távolodott de mint állat égett a pofámról a bőr! Most miután benne van (direkt szürő persze az is van) annyi a külömbség, hogy neki jobb a lába mert többet jár gyorsulgatni mint én és rajtnál kapok 1 vagy fél autót és azt végig tudom tartani sőt minimális csökkenés is van tehát most már csak rajtam múlik, hogy ne pörgessem túl a kerekeket és akkor 0 lessz a külömbség! Hát ennyit a lóerő töbletről. Jobban veszi a fordulatot? Nyáron volt, hogy 3-ból 4-be is nyikkant a drága(meg is lepödtem, hogy szétszalad a ménes a végén!).Szóval igen. Az biztos, hogy forgatni kell a motort mert tényleg sok a levegő kis fordulatszámon de ettől függetlenül lehet vele nagyon finoman is menni zökkenőmentesen! Egy kicsit meg kéne növelni a benzin nyomást az segít alacsony fordulaton! De eggyenlőre jó ez így! Fogyasztás? Normális esetben nem változik, de mivel kibasz......t jó hangja van először úgy is taposod a pedált! Hasonlít a Vti hangjához de mégis más! Tehát fogyasztás nem változik! Az összhatás kicsit versenyautós már mint a hangja és ha valakinek van rá pénze vegyen eggyet!A németeknél 10 autóból 7-ben van ilyen! Hát ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December8, 2003 Megoszt Elküldve December8, 2003 Madison! Szerintem a 16v hengerfej rá sem megy a blokkra! Mindenképpen maradj a 8v-nél, vagy vegyél komplett blokkot, de akkor már tényleg cserélni kell váltót is, meg egyéb járulékos cuccokat... Ha nálad most F13 váltó van, akkor 8v hengerenkénti befecsinél még nem kell hozzányúlni, bírni fogja (kuplung is elég). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December9, 2003 Megoszt Elküldve December9, 2003 No egy kérdés, rá dugtunk egy tech1 et a gsi-m re és ugye elég lassan reagált a lambda szonda ! szoval normal müködésnél nahyon gyorsan kell reagálni és valtoznia az értéknek ?? ha lassan reagál akkor ez okozhat fogyasztas töblelett ? olyan 1,5-2 literre gondoltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 No egy kérdés, rá dugtunk egy tech1 et a gsi-m re és ugye elég lassan reagált a lambda szonda ! szoval normal müködésnél nahyon gyorsan kell reagálni és valtoznia az értéknek ?? ha lassan reagál akkor ez okozhat fogyasztas töblelett ? olyan 1,5-2 literre gondoltam Igen okozhat többletfogyasztást. Igen gyorsan kell a hullámoknak indulni. Nincs több igen :) Szondacsere!!! :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 Zsoltika, a TECH-én nem hullámok mennek, hanem mW-ok! :oops: :wink: És igen, nagyon gyorsan kell változniuk az értékeknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 Zsoltika, a TECH-én nem hullámok mennek, hanem mW-ok! :oops: :wink: És igen, nagyon gyorsan kell változniuk az értékeknek. Ez jogos! De, A közvetlen oszcilloszkópos mérés hitelesebb mint a TEC-es. Na és ezen vannak hullámok is. :) :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 Ez jogos! De, A közvetlen oszcilloszkópos mérés hitelesebb mint a TEC-es. Na és ezen vannak hullámok is. :lol: :idea: Igen? Akkor neked sz@r az új lambdaszondád! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 No akkoe azok a mW-ok lassan rohangalnak .... :lol: szal akkor csere :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 Látom közbe kell avatkoznom villamosmérnökként... :) A lambdaszonda jelét tényleg szkópon sokkal vizuálisabban lehet értelmezni. A jel amplitúdója 100mV és 1V között lehet, itt kell neki szabályos "szaggatott" jelet produkálnia. Amikor lassul a lambdaszonda, a jel "laposabb, szétnyújtottabb" lesz. Tehát ha a jel meredeksége láthatóan abnormális, akkor szonda csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 @Opel16v! Az ilyen kijelentéseidtől mindig kisebbségi érzésem van :oops: Szombaton jössz Mantás-buliba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViSoR Elküldve December10, 2003 Megoszt Elküldve December10, 2003 Srácok kilog ebböl az xenonizéböl két bigyo. egy barna megy egy sárga. A sárga a plusz? Vagy ha azt kötöm a plusz 12re akkor deficit üzemmodba vált? :)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve December11, 2003 Megoszt Elküldve December11, 2003 Igen? Akkor neked sz@r az új lambdaszondád! :) Miért is lenne sz@r??? Ezt nem nagyon értem. Az enyém valóban új (special thx by uhuhu) és úgy dolgozikmint a motolla :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2003 Megoszt Elküldve December11, 2003 FBalázs! Nem azért mondtam... :) Megyek hát! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve December11, 2003 Megoszt Elküldve December11, 2003 Miért is lenne sz@r??? Ezt nem nagyon értem. Az enyém valóban új (special thx by uhuhu) és úgy dolgozikmint a motolla :) :lol: Hogy mersz vitatkozni a HERMAN Motor's eredményeivel? :evil: :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve December11, 2003 Megoszt Elküldve December11, 2003 Sonique Gsi 16V : Nekem az autó vegyes közlekedés mellett (2/a és M3-bevezető szakasz-Nagy Lajos) 8-10L-az átlag fogyi úgy,hogy nem száguldozom a géppel. 8) Ha picit nyomod szerintem elképzelhető az a fogyasztás amit írtál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December11, 2003 Megoszt Elküldve December11, 2003 Sonique Gsi 16V : Nekem az autó vegyes közlekedés mellett (2/a és M3-bevezető szakasz-Nagy Lajos) 8-10L-az átlag fogyi úgy,hogy nem száguldozom a géppel. 8) Ha picit nyomod szerintem elképzelhető az a fogyasztás amit írtál. csak hogy mostansag nem nyomom neki épp ezért és igy fogyaszt ennyit egyébként a 11,5 ös fogyasztas mindenhogy sok lenne .. mert a kadettem ami egy 20seh 8v nem fogyasztott enyitt soha pedig azt allandoan nyomtam és ugy a 16v nek kevesebbet kéne fogyasztania bár nem sokkal szal kadettel a max fogyasztasom 10,5 liter az atlag pedig 8,9 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViSoR Elküldve December14, 2003 Megoszt Elküldve December14, 2003 Na ez elég nagy butaság már meg ne haragudj, hogy a 16V-s kevesebbet eszik. Eleve finom használatnál, ha nem forgatod a 8V-s sokkal kevésbé erölködik, mert jóval alacsonyabbon leadja a nyomaték/teljesitmény maximumait, erre még jön a súlykülönbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ViSoR Elküldve December14, 2003 Megoszt Elküldve December14, 2003 Előző hozzászólásom kiegészíteném, azzal, hogy a GSi 16v finom városi fogyasztása 10liter/100km-en egy 1995-ös leírás szerint, tehát ha tényleg nem rúgod neki, akkor valóban kicsit falánk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December14, 2003 Megoszt Elküldve December14, 2003 Visor! Ha jól emléxem, gyári adatok szerint 1.4 és 1.6 esetében tényleg a 16v eszik kevesebbet! 2.0-nál nemtom mi a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December15, 2003 Megoszt Elküldve December15, 2003 ViSoR biztos hogy kevesebbet eszik a c20xe mint a c20ne de nem sokkal ezt is oda irtam .. de korabban azt is le irtam hogy a kocsinak meleg motornal 1,5 CO ja van az mar kicsit sok elöször itt szembesültem vele hogy sokat eszik mert ugye kat nélkül kéne 0,8 körül lennien kat al meg 0,2 nek az pedig hogy nem rugom neki nem azt jelenti hogy 50nél mar 5dik sebességbe kapcsolok hanem azt hogy mindig az optimalis forfulatnal valtok és 2000 alatt mindig vissza valtok igy ebben a felállásban 10 alatt kéne fogyasztania nekem most a fogyasztasom 11,5 -12 közt van ez biztos sok alapjaraton pedig 1,3l /h orás érték megint csak sok most jöttam épp haza és a havrommal dumaltam akinek szintén c20xe astra ja van neki alapjaraton 1,0 - 1,1 l/h és a varosi fogyasztasa pedig 10,1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve December15, 2003 Megoszt Elküldve December15, 2003 ViSoR biztos hogy kevesebbet eszik a c20xe mint a c20ne de nem sokkal ezt is oda irtam .. de korabban azt is le irtam hogy a kocsinak meleg motornal 1,5 CO ja van az mar kicsit sok elöször itt szembesültem vele hogy sokat eszik mert ugye kat nélkül kéne 0,8 körül lennien kat al meg 0,2 nek az pedig hogy nem rugom neki nem azt jelenti hogy 50nél mar 5dik sebességbe kapcsolok hanem azt hogy mindig az optimalis forfulatnal valtok és 2000 alatt mindig vissza valtok igy ebben a felállásban 10 alatt kéne fogyasztania nekem most a fogyasztasom 11,5 -12 közt van ez biztos sok alapjaraton pedig 1,3l /h orás érték megint csak sok most jöttam épp haza és a havrommal dumaltam akinek szintén c20xe astra ja van neki alapjaraton 1,0 - 1,1 l/h és a varosi fogyasztasa pedig 10,1 Tényleg sokat fogyaszt a géped! És a co-is baromi magas. Ez a kettő együtt meg arra a bizonyos lambdaszondára enged következtetni. ugyhogy csere értett lett a dolog. Egyébiránt nekem is 1,0-1,1 l/h az alapjárat, városban meg 9,8 vegyesben 8,0-8,5 normál tempóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December15, 2003 Megoszt Elküldve December15, 2003 itt pihen mar az uj lambda szonda az asztalon szerdan be is lessz szerelve és akkor kiderül hogy ez volt e a rossz .. nagyon remélem hogy ez ... ami talan meg lehet az a légtömeg mérö de remélem erre kicsi az esély csak érdeklödés szinten!! milyen hibak jelentkezhetnek ha a létömegmérö a rossz egy c20xe motoban ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December15, 2003 Megoszt Elküldve December15, 2003 A légtömegmérő hiba drasztikusabb lenne... Rángatna, leállna néha a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabo007 Elküldve December16, 2003 Megoszt Elküldve December16, 2003 Helló. Kissé én is sokallom 10 fölötti fogyit. Nekem C20Ne automata váltóval sosem fogyaszt 10 nél többet akárhol járok.. Sőt nekem is volt lambdaszonda gondom, többet is evett + nem is ment úgy.. Gyógyulást a motorodnak! csao.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabo007 Elküldve December16, 2003 Megoszt Elküldve December16, 2003 ..elfelejtettem irni hogy természetesen lehet rossz ugyanúgy a a légtömegmérő is, de a hőmérsékletérzékelő elromlása is hasonló eredményeket produkál.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts