Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Lehet, hogy nem ez a megfelelő topic, de mivel fogalmam sincs a problémám jellegéről, ezért hozzátok fordulnék. Elszakadt egy cső a motortérben. Nem tudom mire való vagy, hogy hogy hívják a kütyüt amihez csatlakozik, de holnap kéne kocsi és nem tudom el merjek-e vele indulni.

Először is mi az a kis fém "kupak" amihez csatlakozik micsoda? Másodszor ideiglenesen lehet rögzíteni valamivel? Ja és nem a vastag, hanem az a kis vékony cső szakadt meg a csatlakozásnál.

Üdv, hát fogalmam sincs mi az a biszbasz nem ismerem ezt a motortípust, de próbáld meg valahogy összehozni a két szakadt véget, az biztos hogy nem benzin és nem olaj közlekedik benne, tehát nagyon nyomástól nem kell tartani. Ha nem megy az újraegyesítés akkor zárd le a két véget, ha a motor normálisan műkszik akkor mehetsz vele szerintem. De talán jön valaki aki tudja mi az és mond okosabbat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy nem ez a megfelelő topic, de mivel fogalmam sincs a problémám jellegéről, ezért hozzátok fordulnék. Elszakadt egy cső a motortérben. Nem tudom mire való vagy, hogy hogy hívják a kütyüt amihez csatlakozik, de holnap kéne kocsi és nem tudom el merjek-e vele indulni.

Először is mi az a kis fém "kupak" amihez csatlakozik micsoda? Másodszor ideiglenesen lehet rögzíteni valamivel? Ja és nem a vastag, hanem az a kis vékony cső szakadt meg a csatlakozásnál.

Az a szekunderlevegő-szelep, és annak az a feladata, hogy a beszívott levegő egy részét szabályozottan átvezesse a kipufogó rendszerbe. Mivel a vákuum vezérli a membránt, így most nem vezérli semmi, így rendkívüli módon fogod a környezeted terhelni. A saját lelkiismeretedre bízom, hogy ilyen feltételek mellett mered-e vállalni az utazást.

Hagyd a csipába, és indulj el vele. :D Lehet fog érte anyázni a lambda, hogy nem megfelelő a kipuffgáz O2 tartalma, de egyszer kibírja.

Link to comment
Megosztás:

OK! Köszi Mindenkinek. Ahogy néztem se nem menetes, se nem pattintós, szóval ha valahol(?) lehet csak egy ilyen külön kapni, akkor gondolom simán lehet cserélni fél perc alatt?

Kb. De hamarabb meg tudod oldani, ha nem a vákuumcsövet cseréled, hanem a gumicsövet (a szelep és a vákuumcső között). Annyival hosszabbat kell venni, amennyivel rövidebb lett a vákuumcső. Akkora vákuum nem hinném, hogy lenne benne, hogy a gumicsövet "beszívja".

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Adott egy 1997-es Astra F X14XE motorral. 1 éve lett megcsinálva a hengerfej, mert belefolyt a fagyálló az olajba. Szelepszár szimmeringek és szelepvezetők is cserélve lettek, szelepek fel lettek csiszolva. Összeraktuk, azóta nem eszi az olajat sem. Viszont nemrég volt olajcsere és azzal szembesültem, hogy kb 5,5 liter híg benzin szagú cucc folyt le belőle amikor leengedtük az olajat. Opel márkaszervizes ismerős szerint a 96-97-es astrákba gyári hibás motorok kerültek, ugyanis kisebb dugattyúkkal rakták őket össze, ezért aki sokat jár vele rövid távon hidegen, annak a szivató miatt a dúsabb keverék nem tud elégni rendesen, ezért lefolyik a dugattyúknál az olajba. Állítása szerint vissza is hívtak autókat, de sokan nem vitték vissza, mert hosszú távon jártak az autóval és nem jelentkezett ez a hiba. Én meg sokat járok vele rövid távon. Valószínűleg az enyémnek is ez lesz a baja. Kérdésem az lenne, hogy ez igaz lehet, vagy csak meg lett főzve a motor az előző tulaj által és azért csinálja ezt? Az olajat egyébként nem ette mióta meg van csinálva a hengerfej.

Link to comment
Megosztás:

OK! Köszi Mindenkinek. Ahogy néztem se nem menetes, se nem pattintós, szóval ha valahol(?) lehet csak egy ilyen külön kapni, akkor gondolom simán lehet cserélni fél perc alatt?

Azt a kis vékony csövet viszont sztem dugózd le, pl. beletekersz egy 4-es csavart, nehogy a vákuumrendszer megvicceljen, vagy valami koszt beszívjon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet, hogy nem ez a megfelelő topic, de mivel fogalmam sincs a problémám jellegéről, ezért hozzátok fordulnék. Elszakadt egy cső a motortérben. Nem tudom mire való vagy, hogy hogy hívják a kütyüt amihez csatlakozik, de holnap kéne kocsi és nem tudom el merjek-e vele indulni.

Először is mi az a kis fém "kupak" amihez csatlakozik micsoda? Másodszor ideiglenesen lehet rögzíteni valamivel? Ja és nem a vastag, hanem az a kis vékony cső szakadt meg a csatlakozásnál.

hali! igaz hogy már kaptál rá választ, de nem teljesen fedik a valóságot amiket irtak :)

csak azért irok mert nekem is ugyanez a mocim van 1.4 16V X14XE és kisilabizáltam rajta hogy mi mit csinál. annyi a lényeg ennél a szekunderlevegö rendszernél, hogy amig nincs kb 40fok a vizhömérséklet, és beinditod a motort egy mágnesszelepen(amit a vezérlö kapcsol) keresztül a motor vákumereje eljut a vékonyabb csövön át abba a "fémkupakba" és kinyit egy szelepet, a vastagabb csövön pedig egy kompresszorbol süritett levegö jön a "fémkupakba". a nyitott szelepen át bekerül a kipuffba a sür.levegö, azért van rá szükség mert ilyenkor megvan emelve rendesen az alapjárat és benzinben NAGYON dús keveréken jár a motor, a kipuffban igy levegöhiány lenne, de a sür.levegö pótolja a léghiányt, ez amugy a katalizátorra nézve kedvezö mert növeli az élettartamát (ja meg a környezetet is jobban szennyeznéd e nélkül). mikor beindul a motor lehet hallani egy porszivo szerü hangot, ez a kompresszor lenne. nálam kb 1-1.5 percig jár utána kikapcsol, a vezérlö kikapcsolja a mágnesszelepet, igy a vákum nem megy tovább a fémkupakba, lezár benne a szelep. ha neked ez a vékonyabb csö elszakadt az annyit eredményez, hogy mikor bekapcsol a kompresszor (csak kb 40fokos vizhö alatt!!!) motor beinditás után a motor falslevegöt fog szivni, valamint a fémkupakban nem nyit ki a szelep ezért nem kerül be a kipuffba a sür.levegö. a motor nagyon kevés falslevegöt sziv itt, tehát nem vészes a müködésére nézve, meg amugy is csak addig szivja amig a mágnesszelep ki nem kapcsol, mindössze 1-1.5 percig (a beindulást követöen) kap csak falsot a moci.

40fokos vizhö felett az egész rendszer semennyire nem dolgozik, ugyhogy nyugodtan mehetsz hosszu utra vele, meleg motornál semmit nem csinál az a szakadt csö, hiszen ilyenkor már nem sziv itt levegöt a moci.

ja és még annyi hogy valaki elöttem irta hogy a lambdaszondát bezavarja... de nem fogja. a szondát amugy is csak kb.70 foktol nézi a vezérlö, de addigra a lezárt mágnesszelepen keresztül nem fog falsot szivni a motor, se a kipuffba ilyenkor már amugysem fujja a sür.levegöt.

remélem mindent leirtam amit lekellett, és hogy lehet érteni ahogy fogalmaztam :)

Link to comment
Megosztás:

Értem, köszönöm a választ, azért volt furcsa mert apukámnak van egy roverja és azon mindig középen áll a mutató ha dugóban araszolok vele akkor is :D és ventitsem nagyon hallom.

Azért áll fixen 90 fokon,mert az a műszer "átlagol". 80-100 fokig fix 90-et mutat,mintha odaragasztották volna. Így a júzer örül,hogy az ő motorja araszolás közben sem melegszik és nem viszi vissza a márkaszervizbe reklamálni,nem kell vele vitázni,hogy a belső-égésű motorok bizony ilyenek.

2000 körül gyártott autóknál már szinte az összesnél ilyen a hőfokmérő vagy csak egy piktogram van,ami arról tájékoztat,hogy még hideg, vagy álljál meg,mert ezzel messzire már nem jutsz.

Link to comment
Megosztás:

X14NZ motornál mennyi a nívópálcán az olaj különbsége a minimum és a maximum között? Minimumra mennyit töltsek?

Ha jól emlékszem a nívópálca sárga részén amin a fogó van ott mintha írná, hogy mennyi a min és a max közötti különbség. (asszem 1Liter) de nem vagyok benne biztos. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Adott egy 1997-es Astra F X14XE motorral. 1 éve lett megcsinálva a hengerfej, mert belefolyt a fagyálló az olajba. Szelepszár szimmeringek és szelepvezetők is cserélve lettek, szelepek fel lettek csiszolva. Összeraktuk, azóta nem eszi az olajat sem. Viszont nemrég volt olajcsere és azzal szembesültem, hogy kb 5,5 liter híg benzin szagú cucc folyt le belőle amikor leengedtük az olajat. Opel márkaszervizes ismerős szerint a 96-97-es astrákba gyári hibás motorok kerültek, ugyanis kisebb dugattyúkkal rakták őket össze, ezért aki sokat jár vele rövid távon hidegen, annak a szivató miatt a dúsabb keverék nem tud elégni rendesen, ezért lefolyik a dugattyúknál az olajba. Állítása szerint vissza is hívtak autókat, de sokan nem vitték vissza, mert hosszú távon jártak az autóval és nem jelentkezett ez a hiba. Én meg sokat járok vele rövid távon. Valószínűleg az enyémnek is ez lesz a baja. Kérdésem az lenne, hogy ez igaz lehet, vagy csak meg lett főzve a motor az előző tulaj által és azért csinálja ezt? Az olajat egyébként nem ette mióta meg van csinálva a hengerfej.

Márkaszervizes ismerősnek üzenném, hogy ha szivatót talál egy x14xe-be, akkor veszek neki egy pakkot ajándékba... Azt is honnan sikerült összeszedni, hogy 96.97-es astrákba gyári hibás motorok kerültek? Dízelt-benzinest, kicsit nagyot, mindent sikerült egyszerre elcseszni de csak amikor astrába kerültek? Vannak gyengébb illesztésű motorok, ez tény, de se évjárathoz, se típushoz nem kötném. Egy használtan vett, tizen-x éves, ismeretlen előéletű autónál, meg főleg ne akarjunk már gyári sorozathiba elméleteket szőni... Legalább 10 régi fórumost tudnék mutatni, aki elárulja hogy ebből az évjáratból van "gyári hibás autója" aminek semmi baja nincs...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Teljesen meg halt a c14se motorom. :(

Meg lett csapágyazva jó is volt 1000km-ig kb de most megint kopog. pedig nem nyüstöltem. úgy hogy nincs más hátra mint motor csere.

De ha már így alakult inkább valami erősebbet dobnék bele. pl írtátok régebben hogy c16se az jó lenne, ahogy elnézegettem azt a motort kinézetre ugyan az, mivel lehet szívni ezek érdekelnének ha valaki találkozott már ezzel a két motorral, pl váltó ugyan olyan?! minden felfogatás ugyan ott van?!

egy ismerősöm akinek volt c16seje az azt mondta,ugyan az a két motor minden csatlakozó, ugyan ott van csak más a computer meg nyilván nagyobb furat-löket van.ahogy a langnal nézegettem ugyan olyan féltengelyt ír a c14se és c16sehez is akkor gondolom pozicionálással nem lesz baj, mint pl ha valami c18nzt raknék bele. illetve azt láttam hogy másmilyen kuplung van rajta. pl ezért érdekelne hogy a 14es váltója jó-e rá. várom a válaszokat. köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Márkaszervizes ismerősnek üzenném, hogy ha szivatót talál egy x14xe-be, akkor veszek neki egy pakkot ajándékba... Azt is honnan sikerült összeszedni, hogy 96.97-es astrákba gyári hibás motorok kerültek? Dízelt-benzinest, kicsit nagyot, mindent sikerült egyszerre elcseszni de csak amikor astrába kerültek? Vannak gyengébb illesztésű motorok, ez tény, de se évjárathoz, se típushoz nem kötném. Egy használtan vett, tizen-x éves, ismeretlen előéletű autónál, meg főleg ne akarjunk már gyári sorozathiba elméleteket szőni... Legalább 10 régi fórumost tudnék mutatni, aki elárulja hogy ebből az évjáratból van "gyári hibás autója" aminek semmi baja nincs...

Automata szivatóra gondolt, de tök mind1, a lényeg az az, hogy hidegen dúsabb keverékkel jár az autó és mivel nem tud elégni rendesen az összes keverék a maradék lefolyik a dugattyúk mellett az olajba. Egyébként meg bocs, de azt nem írtam, hogy nyilván nem az összes 96-97-es autóról van szó, hanem voltak olyan 96-97-es autók, amelyekbe ilyen motorok kerültek, viszont sok autónál nem észlelték ezt a hibát, mert főleg hosszútávon jártak velük és úgy nem jelentkezett ez a probléma. Egyébként ha nem ez a baj, akkor mi lehet? Tökéletesen megy az autó, jól húz, nem füstöl, fagyálló sem fogy, de valamiért benzin megy az olajba 2-3 hónap után már kb. 1 liter és a leengedett olaj színe érdekes színű és folyik, mint a víz.

Link to comment
Megosztás:

Automata szivatóra gondolt, de tök mind1, a lényeg az az, hogy hidegen dúsabb keverékkel jár az autó és mivel nem tud elégni rendesen az összes keverék a maradék lefolyik a dugattyúk mellett az olajba. Egyébként meg bocs, de azt nem írtam, hogy nyilván nem az összes 96-97-es autóról van szó, hanem voltak olyan 96-97-es autók, amelyekbe ilyen motorok kerültek, viszont sok autónál nem észlelték ezt a hibát, mert főleg hosszútávon jártak velük és úgy nem jelentkezett ez a probléma. Egyébként ha nem ez a baj, akkor mi lehet? Tökéletesen megy az autó, jól húz, nem füstöl, fagyálló sem fogy, de valamiért benzin megy az olajba 2-3 hónap után már kb. 1 liter és a leengedett olaj színe érdekes színű és folyik, mint a víz.

Hát azért ha belegondolsz, az biztos hogy benzin ami belekerül? Csak mert ugye a motor 90-fok körül üzemel, szerinted nem párologna ki a forró olajból a benzin a kertergázcsövön keresztül üzem közben? De ki tudja...Igazából ezekben a kocsikban már semmilyen szivató nincs a motovezérlő állítja be a benzin-levegő megfelelő arányát a jeladók adatai alapján( vízhőfok jeladó, szonda) ebbe nem is lehet beleavatkozni mint a karbis szivatós mociknál. Az összes injektoros Opel így működik, hidegen dúsabb a keverék aztán ahogy melegszik amoci állítja az arányt a motorvezérlő. Nehezen tudom elképzelni hogy benzin maradna a hengerben és az nem a kipufszelepen távozik hanem lecsorog a gyűrűk mellett a karterba.

Link to comment
Megosztás:

1L.

Akkor vagy én vagyok balf@** a nívópálca "leolvasásához", vagy nem stimmel az 1L, de én minimum környékén alig löttyintettem rá (0,5-1dl) és maximumig ment...

Na csak azért kérdezem, mert kicsit parás lettem a motorolajra, mivel szivárog valahonnan. (Nem vagyok egy nagy gépész, így nem tudom megmondani, hogy melyik részből ,és nem is látszik pontosan.). Egy heti állás után sincs egy csepp olaj sem az autó alatt, de a motoron meglátszik. Ezért is kérdeztem a pálcát. De megnézem a fogóját is (eddig nem tettem).

Link to comment
Megosztás:

Hát azért ha belegondolsz, az biztos hogy benzin ami belekerül? Csak mert ugye a motor 90-fok körül üzemel, szerinted nem párologna ki a forró olajból a benzin a kertergázcsövön keresztül üzem közben? De ki tudja...Igazából ezekben a kocsikban már semmilyen szivató nincs a motovezérlő állítja be a benzin-levegő megfelelő arányát a jeladók adatai alapján( vízhőfok jeladó, szonda) ebbe nem is lehet beleavatkozni mint a karbis szivatós mociknál. Az összes injektoros Opel így működik, hidegen dúsabb a keverék aztán ahogy melegszik amoci állítja az arányt a motorvezérlő. Nehezen tudom elképzelni hogy benzin maradna a hengerben és az nem a kipufszelepen távozik hanem lecsorog a gyűrűk mellett a karterba.

Nem vagyok nagy motorbuher, de azt gondolom amit te is írtál, nem hinném, hogy annyi felesleg kerülne a hengerbe, hogy az lecsorogjon, mellesleg akkor a robbanás ereje is "lecsorogna". De mivel ha jól tudom a benzin gőze robbanik és nem a benzin, kötve hinném hogy annyi benzint fecskendezne, hogy az ne váljon gázos halmazállapotúra.

Esetleg a teljes levegőrendszert is át lehetne nézni hátha abból van kevés és az okozza a jelenséget.

Lehet nyomáspróbázni, hogy melyik hengerben van kevesebb, de mivel a szelepek el lehetnek kormolódva és nem az erőtlenség a probléma, ezért hengerfejet le, dugattyúkat középső állásba tenni, felönteni benzinnel és amelyikből elfogy ott szar a gyűrű és megvan a megoldás.

Ennél jobb módszer nincs kideríteni mi is lehet a hiba forrása.

Hozzátenném még nem hallottam ilyenről, hogy benzin az olajban...

Link to comment
Megosztás:

Ugyanez a motor, igaz '98-as, ha letekerem a sapkát, és beleszagolok a motorba, olyan, mintha a tankba szagolnék. Nyáron kapott új olajat, kicsivel több, mint 3L ment bele, max jel alatt 2-3mm-rel. Azóta a pálca vastag része teljesen olaj, vagyis folyadék alatt van. Víz természetesen nem fogy. Ez ilyen, már megszoktam. Persze a kétszer 5km naponta nem elég felelegíteni az olajat, télen a motort sem.

Erővel nincs gond, jobban viszi, mint a Z14 a H AStrát, szépen dolgozik.

Link to comment
Megosztás:

Akkor vagy én vagyok balf@** a nívópálca "leolvasásához", vagy nem stimmel az 1L, de én minimum környékén alig löttyintettem rá (0,5-1dl) és maximumig ment...

Na csak azért kérdezem, mert kicsit parás lettem a motorolajra, mivel szivárog valahonnan. (Nem vagyok egy nagy gépész, így nem tudom megmondani, hogy melyik részből ,és nem is látszik pontosan.). Egy heti állás után sincs egy csepp olaj sem az autó alatt, de a motoron meglátszik. Ezért is kérdeztem a pálcát. De megnézem a fogóját is (eddig nem tettem).

Az olaj szemét dolog, elég pár csepp és a menetszél úgy összekeni a fél motorteret hogy nincs ember aki elsőre megmondja honnan szivárog.

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok nagy motorbuher, de azt gondolom amit te is írtál, nem hinném, hogy annyi felesleg kerülne a hengerbe, hogy az lecsorogjon, mellesleg akkor a robbanás ereje is "lecsorogna". De mivel ha jól tudom a benzin gőze robbanik és nem a benzin, kötve hinném hogy annyi benzint fecskendezne, hogy az ne váljon gázos halmazállapotúra.

Esetleg a teljes levegőrendszert is át lehetne nézni hátha abból van kevés és az okozza a jelenséget.

Lehet nyomáspróbázni, hogy melyik hengerben van kevesebb, de mivel a szelepek el lehetnek kormolódva és nem az erőtlenség a probléma, ezért hengerfejet le, dugattyúkat középső állásba tenni, felönteni benzinnel és amelyikből elfogy ott szar a gyűrű és megvan a megoldás.

Ennél jobb módszer nincs kideríteni mi is lehet a hiba forrása.

Hozzátenném még nem hallottam ilyenről, hogy benzin az olajban...

Ami tuti, hogy 2011. januárban lett levéve a hengerfej egy átégett tömítés miatt. Ha már lent volt kapott egy generált is (szelepszár szimmering csere, síkba húzás, szelepcsiszolás, stb)

Összeraktuk, 1-2 hónapig nézegettem az olajat és a vizet, nem fogyott egyik sem, az autó ment rendesen. Idén januárban jött az olajcsere és akkor szembesültünk vele, hogy kb. 5,5 liter híg érdekes színű és benzin szagú cucc folyt le belőle. Lecseréltük az olajat és azóta folyamatosan nézegettük. Ez volt 2 hónapja és 1 hete már megint maximum fölé ment az olajszint. Ismét leengedtük az olajat és megint annyi folyt le, hogy egy 5 literes kannába nem fért bele és ismét benzin szagú és furcsa színű volt. Víz továbbra sem fogyott. Ami biztos, hogy többnyire helyben járok vele és nincs ideje a motornak rendesen felmelegedni, max havonta 1-2 alkalommal megyek vele kicsit hosszabb távra. Ismerősöm szintén ilyen keveset megy az autójával, igaz neki Z14XE motor van az autójában, de neki ilyen problémája nincs. Azért érdeklődök itt, hogy járt e már valaki hasonló cipőben, mert nem nagyon szeretnénk megint megbontani a motort ha nem muszáj. Hátha más a probléma oka.

Link to comment
Megosztás:

Ami tuti, hogy 2011. januárban lett levéve a hengerfej egy átégett tömítés miatt. Ha már lent volt kapott egy generált is (szelepszár szimmering csere, síkba húzás, szelepcsiszolás, stb)

Összeraktuk, 1-2 hónapig nézegettem az olajat és a vizet, nem fogyott egyik sem, az autó ment rendesen. Idén januárban jött az olajcsere és akkor szembesültünk vele, hogy kb. 5,5 liter híg érdekes színű és benzin szagú cucc folyt le belőle. Lecseréltük az olajat és azóta folyamatosan nézegettük. Ez volt 2 hónapja és 1 hete már megint maximum fölé ment az olajszint. Ismét leengedtük az olajat és megint annyi folyt le, hogy egy 5 literes kannába nem fért bele és ismét benzin szagú és furcsa színű volt. Víz továbbra sem fogyott. Ami biztos, hogy többnyire helyben járok vele és nincs ideje a motornak rendesen felmelegedni, max havonta 1-2 alkalommal megyek vele kicsit hosszabb távra. Ismerősöm szintén ilyen keveset megy az autójával, igaz neki Z14XE motor van az autójában, de neki ilyen problémája nincs. Azért érdeklődök itt, hogy járt e már valaki hasonló cipőben, mert nem nagyon szeretnénk megint megbontani a motort ha nem muszáj. Hátha más a probléma oka.

Egyébként óra szerint 127 ezer van az autóban, amit én nem hiszek el, de ha az esztétikai állapotát nézem, akkor 200-250 ezernél több nem lehet benne, mert nem kopottak a pedálok, a kormány is csak minimálisan, nincs lelakva a belseje.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként óra szerint 127 ezer van az autóban, amit én nem hiszek el, de ha az esztétikai állapotát nézem, akkor 200-250 ezernél több nem lehet benne, mert nem kopottak a pedálok, a kormány is csak minimálisan, nincs lelakva a belseje.

Az, hogy nincs lelakva a belseje az elfogadható érv. habár ha hobbitoké volt előtted akkor ne is várj szétült ülést. Szerintem a rövidtáv lehet a probléma okozója, főleg hidegebb időben.

Kopott pedállal elvileg át sem engednek műszaki vizsgán. A pedálgumit cserélni szokás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Teljesen meg halt a c14se motorom. :(

Meg lett csapágyazva jó is volt 1000km-ig kb de most megint kopog. pedig nem nyüstöltem. úgy hogy nincs más hátra mint motor csere.

De ha már így alakult inkább valami erősebbet dobnék bele. pl írtátok régebben hogy c16se az jó lenne, ahogy elnézegettem azt a motort kinézetre ugyan az, mivel lehet szívni ezek érdekelnének ha valaki találkozott már ezzel a két motorral, pl váltó ugyan olyan?! minden felfogatás ugyan ott van?!

egy ismerősöm akinek volt c16seje az azt mondta,ugyan az a két motor minden csatlakozó, ugyan ott van csak más a computer meg nyilván nagyobb furat-löket van.ahogy a langnal nézegettem ugyan olyan féltengelyt ír a c14se és c16sehez is akkor gondolom pozicionálással nem lesz baj, mint pl ha valami c18nzt raknék bele. illetve azt láttam hogy másmilyen kuplung van rajta. pl ezért érdekelne hogy a 14es váltója jó-e rá. várom a válaszokat. köszönöm.

Valóban minden ugyanaz, kivéve a gyújtást, az 1.6 már dis gyújtásos. A váltó gondolom hogy rámegy, mert a blokk meg stb ugyanaz, viszont valszeg az 1.4nek kisebb a kuplungja.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.