Tiu Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Nem próbáltam még, de nem. Amit regősöktől tudok az az, hogy ha országúton ér a vezérmű szíjszakadás, akkor húzd le a barátnőd nejlonharisnyáját és azzal pótold a szíjat! Működik. Jaj. :wacko: Ékszíj volt az, nem? :rolleyes:
kknl Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Szerintem olyankor huzd fel , és cuppancsad össze a lóvét a generálra :)
Dáwid Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 Jaj. :wacko: Ékszíj volt az, nem? :rolleyes: NE-ről beszélünk. Ha elszakad a vezmű-szíja, akkor az a legnagyobb probléma, hogy jelre kell tekergetni a dolgokat :D
Tiu Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 NE-ről beszélünk. Ha elszakad a vezmű-szíja, akkor az a legnagyobb probléma, hogy jelre kell tekergetni a dolgokat :D Ez igaz, de a harisnya át fogja vinni azt a nyomatékot ami kell a vezérlés meghajtásához csúszás nélkül? :rolleyes:
spicceshorgasz Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Helló! Gyertyát hány km-enként érdemes cserélni? 1,5 éve vettem, azóta mentem vele ~30.000-et, de még nem cseréltem, látni szemmel ha már elhasználódott? Milyet használtok, gyári kétpólusút?
Dáwid Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Ez igaz, de a harisnya át fogja vinni azt a nyomatékot ami kell a vezérlés meghajtásához csúszás nélkül? :rolleyes: Tudja tök. De ha az ékszíj nyomatékát elbírja, akkor lehet, hogy ezt is. Nem elemeztem még a női harisnyák szakítószilárdságát, illetve fogaskeréken kifejtett súrlódási képességeit se próbáltam még, de ha ezen múlik, hogy hazajön -e az autó lábon, vagy ott hagyom valahol, akkor egy próbát mindenképp megér :D (plusz milyen jó indok már arra, hogy vetkőztetni lehessen az utast :lol: )
Dark_Errant Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Tudja tök. De ha az ékszíj nyomatékát elbírja, akkor lehet, hogy ezt is. Nem elemeztem még a női harisnyák szakítószilárdságát, illetve fogaskeréken kifejtett súrlódási képességeit se próbáltam még, de ha ezen múlik, hogy hazajön -e az autó lábon, vagy ott hagyom valahol, akkor egy próbát mindenképp megér :D (plusz milyen jó indok már arra, hogy vetkőztetni lehessen az utast :lol: ) Ne legyél hülye! a vezérműszíj nem hiába fogazott! Ha nem az adott helyen nyitnak a szelepek, nem mész te onnan sehova! Vagyis az lehet, hogy elbírja azt a forgási sebességet a harisnya, de hogy a szelepek nem fog nyitni abban biztos vagyok!
epk947 Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Ne legyél hülye! a vezérműszíj nem hiába fogazott! Ha nem az adott helyen nyitnak a szelepek, nem mész te onnan sehova! Vagyis az lehet, hogy elbírja azt a forgási sebességet a harisnya, de hogy a szelepek nem fog nyitni abban biztos vagyok! Ne legyél hülye! a vezérműszíj nem hiába fogazott! Ha nem az adott helyen nyitnak a szelepek, nem mész te onnan sehova! Vagyis az lehet, hogy elbírja azt a forgási sebességet a harisnya, de hogy a szelepek nem fog nyitni abban biztos vagyok! Nem hittem, hogy valaki ezt a műszaki megoldást komolyra veszi, de arra viszont jó, hogy poénkodni lehessen vele. A példabeszéd csak azt mutatja, hogy az NE elnyűhetetlen.
Dark_Errant Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Nem hittem, hogy valaki ezt a műszaki megoldást komolyra veszi, de arra viszont jó, hogy poénkodni lehessen vele. A példabeszéd csak azt mutatja, hogy az NE elnyűhetetlen. Poénkodni lehet, mondjuk a generátor szíjjal, de a vezérműszíjhoz más is kell, nem csak feszesség...
Endre06 Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Generátor szíjj pótlására 15-20évvel ezelőtt is hallottam ezt a dolgot szóval oda elképzelhetőbb! :P Jahh ráadásúl Ladára. :)
zotya975 Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Generátor szíjj pótlására 15-20évvel ezelőtt is hallottam ezt a dolgot szóval oda elképzelhetőbb! :P Jahh ráadásúl Ladára. :) Én trabantra is tudok ilyen sztorit, de én betonkeverőt használtam vele amikor elszakadt az ékszíj, fél órát ment simán. Igazából egy jó akkuval töltés nélkül benzinessel lámpa, rádiózás nélkül el lehet menni kb 50kilómétert szerintem, diesellel még többet.
epk947 Elküldve Március14, 2012 Elküldve Március14, 2012 Két hónapja eltörött a kipufogócsövem ott ahol bemegy a középső dobba. Meghegesztettem (szerelővel). Két napja úgy eltört a hátsó dob előtt ugyancsak a középső dobból kijövő cső, hogy 1 cm hosszú darab hiányzott is belőle.... Na ezzel ki is mondtam a halálos ítéletet a középső dobomra. Élt 7 évet. Tegnap estére már egy új középső dob vigyorgott a kocsim alatt szereléssel együtt 17 ezerért. Köszönöm jól vagyok.
zotya975 Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Két hónapja eltörött a kipufogócsövem ott ahol bemegy a középső dobba. Meghegesztettem (szerelővel). Két napja úgy eltört a hátsó dob előtt ugyancsak a középső dobból kijövő cső, hogy 1 cm hosszú darab hiányzott is belőle.... Na ezzel ki is mondtam a halálos ítéletet a középső dobomra. Élt 7 évet. Tegnap estére már egy új középső dob vigyorgott a kocsim alatt szereléssel együtt 17 ezerért. Köszönöm jól vagyok. 7 év az egész jó nem? Bár szerintem a hátsók fogynak gyorsabban.
epk947 Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 7 év az egész jó nem? Bár szerintem a hátsók fogynak gyorsabban. Igen, elégedett vagyok a régi középső dobommal, mert 7 év egy gagyi utángyártottól egész jó. Most is a legolcsóbbat kapta. A hátsó dobom viszont ugyanennyi idő után már a második darab, Bosal, de egy év után már rozsdásodik....
Dáwid Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Ne legyél hülye! a vezérműszíj nem hiába fogazott! Ha nem az adott helyen nyitnak a szelepek, nem mész te onnan sehova! Vagyis az lehet, hogy elbírja azt a forgási sebességet a harisnya, de hogy a szelepek nem fog nyitni abban biztos vagyok! Úgy kell föltenni a harisnyát, hogy fog-méretű kavicsokat tekersz bele. :D Tessék improvizálni :lol:
Dark_Errant Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Úgy kell föltenni a harisnyát, hogy fog-méretű kavicsokat tekersz bele. :D Tessék improvizálni :lol: "Ne fárasszon kopasz nem hoztam magammal tábori ágyat!"
HellTomy Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Sziasztok! Remélem jó helyre írok nem találtam hirtelen jobb helyet, ha van kérlek segítsetek és oda felrakom a kérdésem újra, vagyis áthelyezem/áthelyeztetem. A gondom a következő volna. Mivel most éppen németországban tartózkodom még jó 4 hónapig, így nem jutok el Közlekedés felügyelet közelébe, és egy olyan kérdésem volna hogy pontosan milyen papírok és mennyi pénz kell( a motor és a szerelési díjon felül) hozzávetőlegesen ahhoz hogy egy 1.6 75 Le C16NZ-t lecseréljek egy 2.5 V6 C25XE-re, természetesen fék cserével, váltóval és a többi dologgal együtt. Mivel mind a kettő Euro2 besorolásban van így meglehet tenni (ha jól tudom rosszabb kategóriájúra nem lehet). Milyen papírmunka kell hozzá? Terveztetni kell-e? Hogyan megy ez az egész? Szakember kell hozzá és papírt kell h adjon róla? vagy én is megcsinálhatom otthon a cserét? Különben egy Cabrio F Astráról lenne szó. Válaszaitokat előre is köszönöm. Üdv. Tomy
wookie Elküldve Március15, 2012 Elküldve Március15, 2012 Sziasztok! Remélem jó helyre írok nem találtam hirtelen jobb helyet, ha van kérlek segítsetek és oda felrakom a kérdésem újra, vagyis áthelyezem/áthelyeztetem. A gondom a következő volna. Mivel most éppen németországban tartózkodom még jó 4 hónapig, így nem jutok el Közlekedés felügyelet közelébe, és egy olyan kérdésem volna hogy pontosan milyen papírok és mennyi pénz kell( a motor és a szerelési díjon felül) hozzávetőlegesen ahhoz hogy egy 1.6 75 Le C16NZ-t lecseréljek egy 2.5 V6 C25XE-re, természetesen fék cserével, váltóval és a többi dologgal együtt. Mivel mind a kettő Euro2 besorolásban van így meglehet tenni (ha jól tudom rosszabb kategóriájúra nem lehet). Milyen papírmunka kell hozzá? Terveztetni kell-e? Hogyan megy ez az egész? Szakember kell hozzá és papírt kell h adjon róla? vagy én is megcsinálhatom otthon a cserét? Különben egy Cabrio F Astráról lenne szó. Válaszaitokat előre is köszönöm. Üdv. Tomy Nagy fába vágod a fejszédet. Ez rengeteg papírmunkával, és szaladgálással jár, de leginkább kifizetsz 3 autó árát mire ez hivatalosan engedélyezve lesz, már ha egyáltalán sikerül. Ha németben élsz, én azt javaslom inkább rendszámozd le kintire az autót, kint egy fokkal kevesebbe kerül és talán kevesebb rohangálásból meg lehet úszni.
zotya975 Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Nagy fába vágod a fejszédet. Ez rengeteg papírmunkával, és szaladgálással jár, de leginkább kifizetsz 3 autó árát mire ez hivatalosan engedélyezve lesz, már ha egyáltalán sikerül. Ha németben élsz, én azt javaslom inkább rendszámozd le kintire az autót, kint egy fokkal kevesebbe kerül és talán kevesebb rohangálásból meg lehet úszni. Van itt egy cikk, főleg a technikai oldalt taglalja, de a végén van pár szó a bürökrácia útvesztőjéről is:http://mindenamituning.uw.hu/motor_csereje_mas_tipusera.htm
bennard Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Sziasztok, most vettem egy 2001-es F Astrát 1.6 8v 75Le. A tapasztaltabb tulajdonosokat kérdezem hogy mik a hibalehetőségek ennél a típusnál? Mi a különbség az 1.6 8v és az 1.6 16v között? Még nem igazán tudtam kiismerni.
zotya975 Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Sziasztok, most vettem egy 2001-es F Astrát 1.6 8v 75Le. A tapasztaltabb tulajdonosokat kérdezem hogy mik a hibalehetőségek ennél a típusnál? Mi a különbség az 1.6 8v és az 1.6 16v között? Még nem igazán tudtam kiismerni. Hát ugye alapból a 8V-ben 8 szelep van 4 kipuf és 4 szívó a 16V-ben meg ugye 16, 8 kipuf és 8 szívó. Az előbbi 75 paci az utóbbi olyan 100körül van...hibalehetőség....igazából ami el tud romlani az el is romlik, de viszonylag fiatal kocsit vettél, hát a szerencsétől függ mikor mivel lesz bajod. Az első legyen az olaj-szűrők-vezérlés-cseréje.
Krajcso Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Hát ugye alapból a 8V-ben 8 szelep van 4 kipuf és 4 szívó a 16V-ben meg ugye 16, 8 kipuf és 8 szívó. Az előbbi 75 paci az utóbbi olyan 100körül van...hibalehetőség....igazából ami el tud romlani az el is romlik, de viszonylag fiatal kocsit vettél, hát a szerencsétől függ mikor mivel lesz bajod. Az első legyen az olaj-szűrők-vezérlés-cseréje. Ha 2001-es akkor még talán nincs olyan sok kilóméter a motorban, érdemes szerintem egy drágább, minőségibb olajat tenni bele, sok bajtól fog megóvni hosszútávon! Esetleg próbálj ki több márkát is, majd figyeld melyikkel hogy viselkedik, sok hasznos infót találsz az olaj topicban ezzel kapcsolatban!
ZsolsZ Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Hellosztok.... Olyan kérdésem lenne, hogy ma raktam fel egy sport dobot és ezzel együtt ki vettem a középső dobot... az lenne a kérdésem, hogy ez mennyiben befolyaásolja a fogyasztást, hogy nincs benne dob csak a katalizátor? Köszike..... :) Szerintem, nagyban függ attól, hogy hogyan vezetsz. Nekem is sport dob van de a középső is megvan. Azért nincs középső dobod, hogy hangosabb legyen? Ja és szerintem középső nélkül hamarabb fog szétrohadni sportdob... szerintem...
epk947 Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Hellosztok.... Olyan kérdésem lenne, hogy ma raktam fel egy sport dobot és ezzel együtt ki vettem a középső dobot... az lenne a kérdésem, hogy ez mennyiben befolyaásolja a fogyasztást, hogy nincs benne dob csak a katalizátor? Köszike..... :) Mivel ezt a variációt közülünk úgy látszik csak te alkalmaztad, ezért lehet, hogy te fogod elmesélni nekünk.....
gerijani Elküldve Március16, 2012 Elküldve Március16, 2012 Sziasztok! Lehet, hogy nem ez a megfelelő topic, de mivel fogalmam sincs a problémám jellegéről, ezért hozzátok fordulnék. Elszakadt egy cső a motortérben. Nem tudom mire való vagy, hogy hogy hívják a kütyüt amihez csatlakozik, de holnap kéne kocsi és nem tudom el merjek-e vele indulni. Először is mi az a kis fém "kupak" amihez csatlakozik micsoda? Másodszor ideiglenesen lehet rögzíteni valamivel? Ja és nem a vastag, hanem az a kis vékony cső szakadt meg a csatlakozásnál.
Recommended Posts