Astra F 96-azieos 1.4i 16v Elküldve Március6, 2012 Elküldve Március6, 2012 az igaz!!:) de át méregetem meg nézegetem a dolgokat meg azt is kicserélem!!
jani1.616v Elküldve Március6, 2012 Elküldve Március6, 2012 Üdvözlet Mindenkinek A fórumot már elejétöl a végéig és fordítva többször átolvastam de az én problémámra nem találtam igazán jó megoldást. Probléma a következő: indításkor hidegen szinte svájci óraként működik a motor, de amikor eléri az 1200-1000-es fordulatszámot elkezd ugrálni mintha nem menne egy henger. Megnéztem a gyertyákat és a kettes hengeré igen kormos, többi szép szürkés. A gyújtótrafót kicseréltem vadi újra, gyertyakábeleket felcseréltem, az injektort is cseréltem, a gyertyák újak(NGK) a hiba továbbra is maradt. Most így járok, néha olyan mintha menne a kettes henger egyébként igen dadogós és erőtlen a verda. Ha a kipuffhoz teszem a tenyerem akkor olyan mintha vissza akarná szívni a kezem(ritmikusan alapjáraton mikor a kettes van soron). Szerintem nem zár jól a kipuffszelep. Ennek ellentmond a kompressziómérés ugyanis mindegyik hengernél kb ugyan olyan értéket mutat. Az olaj nem fogy, félidőben vagyok és még nem kellet utántöltenem. motrorkód:x16xel Ha valakinek van valami ötlete ne kíméljetek! Egyébként már a fagyizáson is túl vagyok. Időlegesen, míg meleg volt a motor addig tünetmentesen ketyegett, majd hidegen újra előjött a töff-töff. <_< Bocsi hogy egy kicsit hosszúra sikerült, de szerintem a profi diagnosztáknak ez lehet kell.
FPepe Elküldve Március6, 2012 Elküldve Március6, 2012 Üdvözlet Mindenkinek A fórumot már elejétöl a végéig és fordítva többször átolvastam de az én problémámra nem találtam igazán jó megoldást. Probléma a következő: indításkor hidegen szinte svájci óraként működik a motor, de amikor eléri az 1200-1000-es fordulatszámot elkezd ugrálni mintha nem menne egy henger. Megnéztem a gyertyákat és a kettes hengeré igen kormos, többi szép szürkés. A gyújtótrafót kicseréltem vadi újra, gyertyakábeleket felcseréltem, az injektort is cseréltem, a gyertyák újak(NGK) a hiba továbbra is maradt. Most így járok, néha olyan mintha menne a kettes henger egyébként igen dadogós és erőtlen a verda. Ha a kipuffhoz teszem a tenyerem akkor olyan mintha vissza akarná szívni a kezem(ritmikusan alapjáraton mikor a kettes van soron). Szerintem nem zár jól a kipuffszelep. Ennek ellentmond a kompressziómérés ugyanis mindegyik hengernél kb ugyan olyan értéket mutat. Az olaj nem fogy, félidőben vagyok és még nem kellet utántöltenem. motrorkód:x16xel Ha valakinek van valami ötlete ne kíméljetek! Egyébként már a fagyizáson is túl vagyok. Időlegesen, míg meleg volt a motor addig tünetmentesen ketyegett, majd hidegen újra előjött a töff-töff. <_< Bocsi hogy egy kicsit hosszúra sikerült, de szerintem a profi diagnosztáknak ez lehet kell. Hi! Ha nem gyújtás probléma, és kizárjuk a mechanikai okokat is, akkor marad az üzemanyagrendszer. Nem lehet, hogy a kettes henger injektora nem jó? Pl. normális porlasztás helyett "pisil", túldúsítja a kettes hengert. Nem tudom, mekkora meló ennél a motornál, de meg lehetne próbálni megcserélni az injektort valamelyik másik hengerével.
jani1.616v Elküldve Március6, 2012 Elküldve Március6, 2012 Hi FPepe Ezen is túl vagyok. A hármasét cseréltem fel. Az jól megy a kettes meg nem. :icon10: Már azon morfondírozok, hogy a hf-t lekapom és majd kiderül mi a probléma. Most STP szeleptisztító adalékkal próbálkozom nem sok eredménnyel. 13 ezer km-el korábban volt egy hengerfej felújítás és gyűrűzés is, azóta nem issza az olajat és 6-8 L fogyasztás városban. Üdv.
kknl Elküldve Március7, 2012 Elküldve Március7, 2012 Szeva én 1 hidrotőke tisztitásal próbálkoznék ha a szelep nem nyit eléggé akkor is ezt teszi , esetleg nyisd fel a szelepfedelet és 1 kalapácsnyélel nyomd be , ha sikerül akkor átereszti az olajat a szelepe , esetleg nézz rá másikra is referenciaként.....
jani1.616v Elküldve Március7, 2012 Elküldve Március7, 2012 Hi Az injektort ma este megcseréltem az 1-es és a 2-es hengernél, összerak és röff, de a melegedés után megint töff-töff. A hétvégén jobban szétkapom, egészen a hidrótőkékig, kitisztítom és meglátom mire jutottam. Ha ez sem hoz enyhülést akkor hengerfej le és jöhet a megvilágosodás. :icon10: Köszi a tippeket Üdv.
Free Elküldve Március9, 2012 Elküldve Március9, 2012 hali! F Astra x18xe-nél az olajszűrőhöz házilag hozzá lehet férni,van valami trükk? Válaszokat erőre is kösz.
Róóóland Elküldve Március9, 2012 Elküldve Március9, 2012 hali! F Astra x18xe-nél az olajszűrőhöz házilag hozzá lehet férni,van valami trükk? Válaszokat erőre is kösz. Ha olyasmi mint a C20XE, akkor jobbos kerék le.
J0hnny Elküldve Március9, 2012 Elküldve Március9, 2012 Ha olyasmi mint a C20XE, akkor jobbos kerék le. Meglehet azt oldani anélkül is, ha ügyes. ;)
csipa Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy fojtószelep potit cserélnék azt kell állítani vmerre vagy csak felrakni? C16NZ motor. És még hogy a fojtószelepnek mennyire kell nyitva lenni alapállapotba?
epk947 Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy fojtószelep potit cserélnék azt kell állítani vmerre vagy csak felrakni? C16NZ motor. És még hogy a fojtószelepnek mennyire kell nyitva lenni alapállapotba? A fojtószelep alapon zár, mert az alapjárati motor adja a levegőt. Szerintem a potmétert csak egyféleképpen lehet feltenni ezek után.
zotya975 Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 A fojtószelep alapon zár, mert az alapjárati motor adja a levegőt. Szerintem a potmétert csak egyféleképpen lehet feltenni ezek után. Így van, a csavarok engednek valamennyi kottyanást meghúzás előtt, de nem vettem észre változást.
alisejk Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a gyújtótrfó aljáról csöpög az olaj. X16SZ motor, elvben nincs kapcsolat a gyújtótrafó és a hengerfej között. Na de akkor honnan csöpög az olaj? Vagy mégis van kapcsolat? Az olaj a gyújtáskábelek csatijának belsején is ott van, tehát eléggé úgy tűnik, hogy belülről jön. Az autó eléggé erőtlen, valszeg csak három henger megy, mert a kipufogó benzinszagú, kicsit pöfög. Azt tapasztaltam még, hogy balról a harmadik hengeren a gyújtógyertya csatija oxidálódot, nem olyan fényes mint a másik három (gyertyacsere néhány hónapja volt). Gyújtáskábelt lecseréltem egy másikra amit egy jól működőből kértem kölcsön, de az sem javított. Hasznos lenne bármilyen jótanács. Köszönettel, Alex
zotya975 Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a gyújtótrfó aljáról csöpög az olaj. X16SZ motor, elvben nincs kapcsolat a gyújtótrafó és a hengerfej között. Na de akkor honnan csöpög az olaj? Vagy mégis van kapcsolat? Az olaj a gyújtáskábelek csatijának belsején is ott van, tehát eléggé úgy tűnik, hogy belülről jön. Az autó eléggé erőtlen, valszeg csak három henger megy, mert a kipufogó benzinszagú, kicsit pöfög. Azt tapasztaltam még, hogy balról a harmadik hengeren a gyújtógyertya csatija oxidálódot, nem olyan fényes mint a másik három (gyertyacsere néhány hónapja volt). Gyújtáskábelt lecseréltem egy másikra amit egy jól működőből kértem kölcsön, de az sem javított. Hasznos lenne bármilyen jótanács. Köszönettel, Alex Az nem DIS-kockás? Rotorosnál van ott egy gumigyűrű azt lehet cserélni.
alisejk Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Az nem DIS-kockás? Rotorosnál van ott egy gumigyűrű azt lehet cserélni. Olyan mint ez: http://www.astra-cabrio-forum.de/thread.php?postid=326010 Ezt a gumigyűrűt milyen néven lehet szerezni? Köszi!
zotya975 Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Olyan mint ez: http://www.astra-cab...p?postid=326010 Ezt a gumigyűrűt milyen néven lehet szerezni? Köszi! Hát igazából O-gyűrű néven lehet kérni, de nem vagyok benne biztos hogy neked is ilyen van ott, asszem Daykillernek van ilyen mocija.
Hjoe Elküldve Március10, 2012 Elküldve Március10, 2012 Hát igazából O-gyűrű néven lehet kérni, de nem vagyok benne biztos hogy neked is ilyen van ott, asszem Daykillernek van ilyen mocija. Van ott is gumigyűrű. Vedd le a bordás vékony darabot, amin a kocka van. Az alatt van az O-gyűrű tömítés. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=991a5eca2c7328f926026754ed34ab20991a5eca2c7328f926026754ed34ab20&kid=830770&aid=211904
niuss Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 sziasztok! igaz az hogy a régi 8szelepes 2literesek,vezérmü szij szakadás esetén nem kócolódik össze? köszi
zotya975 Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 sziasztok! igaz az hogy a régi 8szelepes 2literesek,vezérmü szij szakadás esetén nem kócolódik össze? köszi Valami rémlik, de sokszor más az elmélet és más agyakorlat sajna.
niuss Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 azt Valami rémlik, de sokszor más az elmélet és más agyakorlat sajna. azt mondják olyan a dugók kiképzése hogy a szelepek nem érik el ilyen esetben
zotya975 Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 azt azt mondják olyan a dugók kiképzése hogy a szelepek nem érik el ilyen esetben Ugye nálam is elfér a szelep aszelepfészekben ha nincs kinyitva, ha viszont kinyitott állapotban szakad el a szíj( és ugye valamelyik hengerben valamelyik szelep tuti nyitva van) akkor nálam belever a dugó.
Hjoe Elküldve Március12, 2012 Elküldve Március12, 2012 Ugye nálam is elfér a szelep aszelepfészekben ha nincs kinyitva, ha viszont kinyitott állapotban szakad el a szíj( és ugye valamelyik hengerben valamelyik szelep tuti nyitva van) akkor nálam belever a dugó. Elvileg az 1.6 sem ér össze. Az SZR.
epk947 Elküldve Március13, 2012 Elküldve Március13, 2012 sziasztok! igaz az hogy a régi 8szelepes 2literesek,vezérmü szij szakadás esetén nem kócolódik össze? köszi Nem próbáltam még, de nem. Amit regősöktől tudok az az, hogy ha országúton ér a vezérmű szíjszakadás, akkor húzd le a barátnőd nejlonharisnyáját és azzal pótold a szíjat! Működik.
Recommended Posts