FPepe Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Sziasztok! Engem az érdekelne hogy a sima astra 1.7 d vezérlésébe van szijfeszitö görgö? Vagy csak szijfeszitö csapágy van? Az 17D-ben csak feszítőcsapágy van, az 17DR-ben már vezetőgörgő is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz857 Elküldve Február7, 2012 Megoszt Elküldve Február7, 2012 Az 17D-ben csak feszítőcsapágy van, az 17DR-ben már vezetőgörgő is van. köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 hello, X14XE motros astra caravanom vala. Volna egy kérdésem hátha tud valaki segíteni... Leszedtem a motor burkoló műanyagot, mert feltűnően olajos volt a motortér... Drága szerelőim szartak rá, és mindenféle dolgokat mondtak, hogy hengerfej, satöbbi... Szóval leszedtema motorburkolatot, és azt láttam hogy egy cső le van esve a helyéről, ha minden igaz a kartelgázcső az. Visszaraktama helyére, odabilincseltem, jólett, viszont a motorburkolat alatt futnak keresztbe gumicsövek a szívó résztől a motorig, ahol is becsatlakoznak. Na most azok már nem gumicsövek, hanem lyukas elporladt valamik. Mik lehetnek ezek pontosan, mi a feladatuk, és honnan tudnék ilyet szerezni? Mellékelek majd fotót, ha az segít mert lehet kicsit zavarosan amit írtam. köszönöm előre is a reakciókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 hello, X14XE motros astra caravanom vala. Volna egy kérdésem hátha tud valaki segíteni... Leszedtem a motor burkoló műanyagot, mert feltűnően olajos volt a motortér... Drága szerelőim szartak rá, és mindenféle dolgokat mondtak, hogy hengerfej, satöbbi... Szóval leszedtema motorburkolatot, és azt láttam hogy egy cső le van esve a helyéről, ha minden igaz a kartelgázcső az. Visszaraktama helyére, odabilincseltem, jólett, viszont a motorburkolat alatt futnak keresztbe gumicsövek a szívó résztől a motorig, ahol is becsatlakoznak. Na most azok már nem gumicsövek, hanem lyukas elporladt valamik. Mik lehetnek ezek pontosan, mi a feladatuk, és honnan tudnék ilyet szerezni? Mellékelek majd fotót, ha az segít mert lehet kicsit zavarosan amit írtam. köszönöm előre is a reakciókat. Azok kartergáz elvezető csövek. Szerintem bemész egy autósboltba és veszel megfelelő átmérőjű olajálló csöveket és rárakod. Gondolom az Opelnál is lehet venni, de mint minden gyári cucc drága lesz! Az 1. és a 9. sor kell neked! Link to comment Megosztás: More sharing options...
crka Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Azok kartergáz elvezető csövek. Szerintem bemész egy autósboltba és veszel megfelelő átmérőjű olajálló csöveket és rárakod. Gondolom az Opelnál is lehet venni, de mint minden gyári cucc drága lesz! Az 1. és a 9. sor kell neked! Áhá, köszönöm szépen, mostmár legalább tudom hogy mik ezek, már csak a beszerzésnek kell utána járnom. Előfordulhat, hogy emiatt dob nekem az ECU egr-szelep hibakódot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Áhá, köszönöm szépen, mostmár legalább tudom hogy mik ezek, már csak a beszerzésnek kell utána járnom. Előfordulhat, hogy emiatt dob nekem az ECU egr-szelep hibakódot? Előfordulhat... Mert időnként, főleg motorféknél leteszteli a szelepet és mivel a szétment cső miatt a szabadra nyílik a szívócső, nem lesz a várható nyomásváltozás... Kb, mint mikor le van zárva az EGR... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Üdv Ma a cégnél megmértem a sűrítési végnyomásom. Mennyire tekinthető ez jónak? Sajnos a gyári adatát nem tudom ennek a blokknak. C20XE. Egyes henger 14bar kettes: 12bar hármas: 11,5 nyégyes: 10,5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Üdv Ma a cégnél megmértem a sűrítési végnyomásom. Mennyire tekinthető ez jónak? Sajnos a gyári adatát nem tudom ennek a blokknak. C20XE. Egyes henger 14bar kettes: 12bar hármas: 11,5 nyégyes: 10,5 Elég nagyok a különbségek, igazából 1-nél nagyobb különbség nem egészséges. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Üdv Ma a cégnél megmértem a sűrítési végnyomásom. Mennyire tekinthető ez jónak? Sajnos a gyári adatát nem tudom ennek a blokknak. C20XE. Egyes henger 14bar kettes: 12bar hármas: 11,5 nyégyes: 10,5 Biztosan jól mértél? Fontos, hogy a mérő jól tömítetten illeszkedjen a gyertyanyílásba, egyenletesen forgasson az önindító, és azonos ideig tartsd rá a mérőt minden hengerre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Elég nagyok a különbségek, igazából 1-nél nagyobb különbség nem egészséges. 20 % , szerintem belefér Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kareszka80 Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Sziasztok! Egy nagy problémával küzdök! Adott egy c16nz, ami még pár hete remekül indult elsőre mindig a legnagyobb hidegben is. Aztán ez megváltozott egyik napról a másikra, és akár 4-5 ször is rá kellett indítani hidegen, menni meg nem akart, leállt alapjáraton, melegen viszont jól viselkedett. Belenéztem egy kicsit, mert ideje volt vezérlést cserélni, kapott új olajat is stb... és kicseréltem a vízhőfok jeladót is, ami az ECU-nak adja a jelet. Első próba, még felet sem tekert és már beindult. Boldogság, próbaút, megy hidegen is, nagy öröm. De most megint játszik, elsődszörre sose, de másodszorra rögtön indul, függetlenül attól, hogy elsődszörre pár másodpercig, vagy sokáig tekertettem az öninditóval. A többi rendetlensége elmúlt, megy hidegen, jó alapjárat, nem áll le, húz. Az akku szinte zsír, bőven bírja, vízhőfok érzékelő új, hiba nincs az ECU-ban. Kérdésem, hogy második indításnál lép e valamit az ECU, dúsit e plusszba, amit esetleg az első indításnál nem tesz meg? Ha igen, akkor miért nem teszi meg elsőre, mert tekerhetem percekig, akkor sem indul, második meg pöc! Mi okozhatja ezt a jelenséget? Bocsi ha hosszú voltam! Előttem szólóknak: Sűrítési végnyomás autódata szerint: 12-15Bar megengedett eltérés max 1 Bar! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Hy All!Egy kis segítség kéne tőletek hátha valakinek volt már ilyen problémája.A problémám a következő:egyik reggel azt vettem észre,hogy csöpög a hűtővíz az egyik csőcsatlakozásnál,lecsavartam a kiegyenlítőtartály sapkáját és pisszent egyet úgy,hogy kb. 12 órája nem is járt a motor,olyan mintha nem akarná elengedni a nyomást a sapka,nem valószínű,hengerfej,hengerfejtömítés szerintem ok mert se kipufgáz szaga nincs a hűtőfolyadéknak se nem színeződik,lehet,hogy a sapka rossz vagy normális,hogy nyomás marad a rendszerben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Sziasztok! Egy nagy problémával küzdök! Adott egy c16nz, ami még pár hete remekül indult elsőre mindig a legnagyobb hidegben is. Aztán ez megváltozott egyik napról a másikra, és akár 4-5 ször is rá kellett indítani hidegen, menni meg nem akart, leállt alapjáraton, melegen viszont jól viselkedett. Belenéztem egy kicsit, mert ideje volt vezérlést cserélni, kapott új olajat is stb... és kicseréltem a vízhőfok jeladót is, ami az ECU-nak adja a jelet. Első próba, még felet sem tekert és már beindult. Boldogság, próbaút, megy hidegen is, nagy öröm. De most megint játszik, elsődszörre sose, de másodszorra rögtön indul, függetlenül attól, hogy elsődszörre pár másodpercig, vagy sokáig tekertettem az öninditóval. A többi rendetlensége elmúlt, megy hidegen, jó alapjárat, nem áll le, húz. Az akku szinte zsír, bőven bírja, vízhőfok érzékelő új, hiba nincs az ECU-ban. Kérdésem, hogy második indításnál lép e valamit az ECU, dúsit e plusszba, amit esetleg az első indításnál nem tesz meg? Ha igen, akkor miért nem teszi meg elsőre, mert tekerhetem percekig, akkor sem indul, második meg pöc! Mi okozhatja ezt a jelenséget? Bocsi ha hosszú voltam! Előttem szólóknak: Sűrítési végnyomás autódata szerint: 12-15Bar megengedett eltérés max 1 Bar! Ha ebben is úgy működik az AC-pumpa, mint a C14NZ-ben, nevezetesen hogy gyújtás ráadásakor megy egy mp-ig, majd leáll, akkor lehet, hogy ez az egy mp nem elég neki, hogy elérje a szükséges benzinnyomást a rendszerben, és mikor másodszor is ráadod a gyújtást, akkor lesz meg a szükséges nyomás. Próbáld meg, hogy ráadod a gyújtást pár mp-re, de nem indítózol, leveszed, majd újra ráadod, és 2mp múlva indítózol. Ha így beindul elsőre, akkor az előbb leírtak miatt lehet. Benzinszűrő mikor volt cserélve? Lehet egy kis fagyott víz benne, ami miatt nem tud rendesen termelni a pumpa. Hy All!Egy kis segítség kéne tőletek hátha valakinek volt már ilyen problémája.A problémám a következő:egyik reggel azt vettem észre,hogy csöpög a hűtővíz az egyik csőcsatlakozásnál,lecsavartam a kiegyenlítőtartály sapkáját és pisszent egyet úgy,hogy kb. 12 órája nem is járt a motor,olyan mintha nem akarná elengedni a nyomást a sapka,nem valószínű,hengerfej,hengerfejtömítés szerintem ok mert se kipufgáz szaga nincs a hűtőfolyadéknak se nem színeződik,lehet,hogy a sapka rossz vagy normális,hogy nyomás marad a rendszerben? A sapkában a szelep csak egy bizonyos nyomás felett nyit tudtommal, de megpróbálhatod egy másik sapkával, bármelyik Opelből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kareszka80 Elküldve Február10, 2012 Megoszt Elküldve Február10, 2012 Ha ebben is úgy működik az AC-pumpa, mint a C14NZ-ben, nevezetesen hogy gyújtás ráadásakor megy egy mp-ig, majd leáll, akkor lehet, hogy ez az egy mp nem elég neki, hogy elérje a szükséges benzinnyomást a rendszerben, és mikor másodszor is ráadod a gyújtást, akkor lesz meg a szükséges nyomás. Próbáld meg, hogy ráadod a gyújtást pár mp-re, de nem indítózol, leveszed, majd újra ráadod, és 2mp múlva indítózol. Ha így beindul elsőre, akkor az előbb leírtak miatt lehet. Benzinszűrő mikor volt cserélve? Lehet egy kis fagyott víz benne, ami miatt nem tud rendesen termelni a pumpa. Ezt már ki is próbáltam múltkor, hogy a tápszivattyút kicselezzem. Gyújtás-kattanás, próbaképpen eljátszottam egymás után háromszor-négyszer, jelenség ugyan az, elsőre teker, másodszorra indul. Benyaszűrő tavaly őszi, nem idős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! c14nz és c16nz vezérműtengelye között van különbség? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Reggel hidegen indulás után úgy huz a gép gázadás nélkül,hogy nem győzöm fékezni. Szerintetek normális ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gagavectra Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Sziasztok! Reggel hidegen indulás után úgy huz a gép gázadás nélkül,hogy nem győzöm fékezni. Szerintetek normális ez? Szinte biztos,hogy alapjárati motor probléma.Anno a Daewoo Racerek volt ugyan ez a baja(abban ugyan ilyen alapjárati motor van mint a c14se be)ki kell szerelni,megtisztítani a kúp-ját + ba én egy kis vd40 el is le szoktam kezelni hadd mozogjon,visszaszerelés után meg az akkusarut is érdemes leszedni majd a fékpedált 1-2 * megnyomni aztán mehet vissza a saru.Első indítás után lehet nem áll be a rendes alapjárat,de amint eléri az üzemit onnantól kezdve jónak kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Szinte biztos,hogy alapjárati motor probléma.Anno a Daewoo Racerek volt ugyan ez a baja(abban ugyan ilyen alapjárati motor van mint a c14se be)ki kell szerelni,megtisztítani a kúp-ját + ba én egy kis vd40 el is le szoktam kezelni hadd mozogjon , visszaszerelés után meg az akkusarut is érdemes leszedn i majd a fékpedált 1-2 * megnyomni aztán mehet vissza a saru.Első indítás után lehet nem áll be a rendes alapjárat,de amint eléri az üzemit onnantól kezdve jónak kell lennie. Ezt miért kell csinálni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kareszka80 Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Ezt miért kell csinálni? Gondolom, hogy nullázodjon az ecu, és újból tanulja az alapjáratot. Egy felmelegedési ciklus kell neki alapjáraton, és beáll jó értékekre, legalábbis én így tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Szinte biztos,hogy alapjárati motor probléma.Anno a Daewoo Racerek volt ugyan ez a baja(abban ugyan ilyen alapjárati motor van mint a c14se be)ki kell szerelni,megtisztítani a kúp-ját + ba én egy kis vd40 el is le szoktam kezelni hadd mozogjon,visszaszerelés után meg az akkusarut is érdemes leszedni majd a fékpedált 1-2 * megnyomni aztán mehet vissza a saru.Első indítás után lehet nem áll be a rendes alapjárat,de amint eléri az üzemit onnantól kezdve jónak kell lennie. Köszönöm a gyors választ,mostmár csak azt áruld el lécci,hogy hol találom{alapjáratimotor}? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Köszönöm a gyors választ,mostmár csak azt áruld el lécci,hogy hol találom{alapjáratimotor}? Befecskenedezőház alatt, a szívósor fölött látsz több csövet bemenni egy fém öntvénybe, ennek a bal oldalába van bedugva az alapjárati motor, két torx fejű csavar fogja, egy négyvezetékes csatlakozó megy rá, meg fogod találni ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Sziasztok. Adott egy c14SE astra, ami leállítás után 3 órával később nem indult el. (azóta sem) Benzin van ac megy(csöveket is levettem), szikra van, néha egyet egyet röffen de nem indul el. A gyertyák benzinesek ha kiveszem őket. Van valakinek ötlete? Van egy jeladó a főtengely szíjtárcsa mellett lehet az halt meg? Olyan mind egy abs jeladó. 3 láb közül az tűzfal felé első kettő között 480ohm-ot mértem, a 3.hoz nem mértem semmit egy lábhoz képest sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Sziasztok. Adott egy c14SE astra, ami leállítás után 3 órával később nem indult el. (azóta sem) Benzin van ac megy(csöveket is levettem), szikra van, néha egyet egyet röffen de nem indul el. A gyertyák benzinesek ha kiveszem őket. Van valakinek ötlete? Van egy jeladó a főtengely szíjtárcsa mellett lehet az halt meg? Olyan mind egy abs jeladó. 3 láb közül az tűzfal felé első kettő között 480ohm-ot mértem, a 3.hoz nem mértem semmit egy lábhoz képest sem. Hibakódot kiolvastad már? Mert lehet, hogy meg lesz a ludas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 nem mert nem emlékszem már mit kell zárni a csatin, és nem volt nálam gép, hogy megnézzem :( Csak arra tudok tippelni már nem igen szólhat közbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február12, 2012 Megoszt Elküldve Február12, 2012 Sziasztok! Hengerfejtömítés cserénél mire kell figyelni?? tisztítás gondolom de valami ragasztó vagy tömítő anyag? Ha már ugyis leveszem a hengerfejet érdemes kipucolni a szelepeket vagy valamit?? Köszi előre! Petya C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts