Danek Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Most hogy mondod észre sem vettem hogy,nem kapcsolt a ventilátor. a sípolo sziszegő hang pedig szerintem a kiegyenlítő tartályból jött majd most jól megnézem miért nem kapcsol a ventilátor. meg néztem és a ventilátor működik ha rövidre zárom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robika87 Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Sziasztok! nagyon ugy néz ki h megvan a hiba ami miatt megállt a motorom hidegen! szelepvezetőket kell cseréltetnem mert a szelepek megszorultak bennük! a szelep szárán meg is látszik h ki van fényesedve! na most a szerelő cserélt olajat is (bár vissza lett volna még vagy 8000 km!!!) mert az olaj olyan volt mint a híg f.s, és fekete! lehet h szutyok olaj miatt van ez az egész? pedig mindig Castrol Magnatec 10W40 et rakattam bele..... az eszem megáll, ez se lesz valami olcsó, pedig a tavasszal ugyanerre a hibára már ráment egy százas.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 meg néztem és a ventilátor működik ha rövidre zárom. Akkor a hőgombája lehet döglött. A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep, aminek tartania kell a nyomást a rendszerben, esetleg meg lehetne próbálni helyette egy másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok srácok!!! Lehet hogy volt téma sőt biztos de azért megkérdezném. Most lesz az astra segge karosszériázva a benzin nyílásnál és aknán lesz majd. A katalizátor szét vna rohadva egy kicsit már kifogom venni belőlle van értelme műszaki 2 év múlva lesz akkor meg kölcsön kérem öcsémét mert neki is ugyan ilyen gépe van. Szóval van értelme kivenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok srácok!!! Lehet hogy volt téma sőt biztos de azért megkérdezném. Most lesz az astra segge karosszériázva a benzin nyílásnál és aknán lesz majd. A katalizátor szét vna rohadva egy kicsit már kifogom venni belőlle van értelme műszaki 2 év múlva lesz akkor meg kölcsön kérem öcsémét mert neki is ugyan ilyen gépe van. Szóval van értelme kivenni? Persze hiszen csak 1 folytás a kipun Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok! nagyon ugy néz ki h megvan a hiba ami miatt megállt a motorom hidegen! szelepvezetőket kell cseréltetnem mert a szelepek megszorultak bennük! a szelep szárán meg is látszik h ki van fényesedve! na most a szerelő cserélt olajat is (bár vissza lett volna még vagy 8000 km!!!) mert az olaj olyan volt mint a híg f.s, és fekete! lehet h szutyok olaj miatt van ez az egész? pedig mindig Castrol Magnatec 10W40 et rakattam bele..... az eszem megáll, ez se lesz valami olcsó, pedig a tavasszal ugyanerre a hibára már ráment egy százas.... :( Ha tavasszal már megszorultak a szelepeid és kapott a motor egy felújítást a hengerfejben, akkor a mostani szelepszorulás csak egy másik hibának a következménykára lehet. Egyáltalán ki és hogyan állapította meg a szelepszorulást? A szelepszárnak alapból fényesnek kell lennie! Ha megszorul a szelep, akkor inkább berágódási nyomok vannak a szelepszáron. A Castrol akármennyire is "rossz olaj" akkor sem elképzelhető, hogy 2000 km után szorulást okozzon. Ha tényleg megszorult a szeleped, akkor inkább valahol máshol keletkezett a motorban fémforgács, amit az olaj a szelephez hordott, ami a szorulást okozhatta. Főleg ha szutykos volt a leeresztett olajad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danek Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Akkor a hőgombája lehet döglött. A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep, aminek tartania kell a nyomást a rendszerben, esetleg meg lehetne próbálni helyette egy másikat. Igen egyértelmű hőgomba majd megy bele az új. remélem nem hengerfejes csak azért melegedett ennyire fel mert nem kapcsolt be a ventilátor?!?! Most hétvégén lesz kis időm foglalkozni a vassal, nincs meg minden a szervokormányhoz, de most lenne időm betenni a kormány művet lesz valami baja ha úgy használom hogy nincsenek az olajcsövek bekötve? illetve olyan "nehéz" lesz tekerni mint most vagy ez még nehezít rajta kicsit? a csatikat meg, megnéztem nem korodáltak, és a dadogos probléma ugyan úgy fent áll, tettem bele 10litert semmi nem volt most megint közeledek a piroshoz és dadog:S lehet tönkre fog menni a benzinpumpám? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Igen egyértelmű hőgomba majd megy bele az új. remélem nem hengerfejes csak azért melegedett ennyire fel mert nem kapcsolt be a ventilátor?!?! Most hétvégén lesz kis időm foglalkozni a vassal, nincs meg minden a szervokormányhoz, de most lenne időm betenni a kormány művet lesz valami baja ha úgy használom hogy nincsenek az olajcsövek bekötve? illetve olyan "nehéz" lesz tekerni mint most vagy ez még nehezít rajta kicsit? a csatikat meg, megnéztem nem korodáltak, és a dadogos probléma ugyan úgy fent áll, tettem bele 10litert semmi nem volt most megint közeledek a piroshoz és dadog:S lehet tönkre fog menni a benzinpumpám? A szervós kormányművet a teljes rendszer nélkül sokkal nehezebb lesz tekerni, mint a mostani szervó nélkülit, részben mert kisebb az áttétele, részben mert a hidraulika dugattyúit is mozgatod olyankor. Mindenesetre a hidraulika csőcsatlakozásait alaposan zárd le, ne menjen bele semmi kosz, arra érzékeny a rendszer. Az AC-pumpa egy kis "tányérszerűségben" van, amibe az injektortól visszafolyó benzin is be van vezetve. Azt nézd meg, hogy ebben a tálkában ne legyen kosz, és a csövek épek legyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robika87 Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Tavasszal állitólag csak az "olajsár" lerakódása miatt volt a baj, akkor a szelepvezetőkhöz nem is nyultak. mindent szerelő csinált. most egy másiknál van a gépezet. ő vette le megint a hengerfejet és mutatta meg h a szelepeknek nem igy kell járniuk.... hát nagyon kiváncsi leszek ha elkészül.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Tavasszal állitólag csak az "olajsár" lerakódása miatt volt a baj, akkor a szelepvezetőkhöz nem is nyultak. mindent szerelő csinált. most egy másiknál van a gépezet. ő vette le megint a hengerfejet és mutatta meg h a szelepeknek nem igy kell járniuk.... hát nagyon kiváncsi leszek ha elkészül.... Akkor tavasszal mit csináltak vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Február2, 2012 Megoszt Elküldve Február2, 2012 Sziasztok! Tudnátok valami linket adni a vezérműszíj/ görgő/ vízpumpa csere folyamatáról?? Leginkább az kellene hogy mit mekkora nyomatékkal kell meghúzni és milyen feszesre kell állítani a szíjat. De jóljönne egy egész leírás ;) köszi előre!! Petya C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 kat.ph/opel-astra-f-2-darab-javÃ-tÃ-si-kziknyv-t882379.html Letöltheted , de ha nem akarsz vacakolni akkor jobb ha mindent jól megtépsz a főtengelycsavarra légkulcsal ráhuzól vagy menetrögzitőzöd, a Link to comment Megosztás: More sharing options...
RickJames Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 hola, szerintetek az überfagyok miatt forog 2-2.5 ezreket a motor indításkor? Ha nyomok rá egy kövéret, ilyen 4ezerig, és leugrok a gázpedálról (üresben) akkor pedig leesik ezer alá, és vagy megint megugrik kétésfélezerig, vagy leáll. csak két napja csinálja, és pl mire hazaértem (kb 25km után) már nem csinálta egyáltalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor71 Elküldve Február3, 2012 Megoszt Elküldve Február3, 2012 Köszönöm a gyors válaszokat, sokat segítettetek vezérlés ügyében. Köszönöm Gabor71 Link to comment Megosztás: More sharing options...
MImre Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 heló mindenkinek az idő, meg a hideg megrágta az olajteknő tömítéstem. elkezdtek cseppek megjelenni. most hideg van és az olajcsere is mostanában volt hogy kicseréljem. motortömítitő adalék szerintetek használ? WYNN's engine oil stop leak vagy az STP engine oil stop leak ??? tudomhogy nem jó megoldás az adalék de mit gondoltok?? és melyik a jobb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 heló mindenkinek az idő, meg a hideg megrágta az olajteknő tömítéstem. elkezdtek cseppek megjelenni. most hideg van és az olajcsere is mostanában volt hogy kicseréljem. motortömítitő adalék szerintetek használ? WYNN's engine oil stop leak vagy az STP engine oil stop leak ??? tudomhogy nem jó megoldás az adalék de mit gondoltok?? és melyik a jobb Ezek a lerakódás gyártók tök jól fogynak, de nem vagyok benne biztos, hogy beleönteném olyan motorba, amivel még hosszabb ávra tervezek :rolleyes: Tegyük fel, hogy beleöntöd. "tudni" fogja, hogy neki hol kell tömítenie, és hol nem? És ha véletlenül, pont ott kezd el tömíteni, ahol eredetileg is kéne, akkor az x deci löttyből, a többi majd átalakul motorolajjá? :D A kipusztult tömítést tömítéssel lehet javítani. :rolleyes: Egyformán nem vinném az autó köüzelébe egyiket sem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
molro Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok! Házilag hogy tudom ellenőrizni hogy jó e a hidrotőke? Reggelente furcsa csattogó hangja van de kb 10 perc és abbahagyja. Régen láttam itt erről olyant hogy tisztítása, stb de nem találom. Előre is köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 Sziasztok! Házilag hogy tudom ellenőrizni hogy jó e a hidrotőke? Reggelente furcsa csattogó hangja van de kb 10 perc és abbahagyja. Régen láttam itt erről olyant hogy tisztítása, stb de nem találom. Előre is köszi a választ! GYIK: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1751 Link to comment Megosztás: More sharing options...
marosit1 Elküldve Február4, 2012 Megoszt Elküldve Február4, 2012 A hivatalos neve tankszellőztető szelep, a száma: 17087069, ill. 08 07 449. Új ára: 7900Ft körül van. Hali. Tudnál-e segiteni eben a tankszellőztető szelep dologban? Mert ebből a szelepből kijövő egyik cső ami az injektorba megy az tele van ilyen fekete "kosszal". Vagy ez az aktív szén? És az aktív szén az miből, és miért jöhetett ki? Mert valoszinűleg ez miatt nem indult egyik reggel a corsám. Nem tudom már, hogy jutottam el odáig, hogy ezt a csövet lehuztam az injektorról és az injektor tele volt ezzel a fekete "kosszal'. kitisztítottam az injektorba menő cupkát és utána beindult, viszont a cső még mindig tele van, mert nem tudtam leszedni a tankszellőztető szelepről. Előre is köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Hali. Tudnál-e segiteni eben a tankszellőztető szelep dologban? Mert ebből a szelepből kijövő egyik cső ami az injektorba megy az tele van ilyen fekete "kosszal". Vagy ez az aktív szén? És az aktív szén az miből, és miért jöhetett ki? Mert valoszinűleg ez miatt nem indult egyik reggel a corsám. Nem tudom már, hogy jutottam el odáig, hogy ezt a csövet lehuztam az injektorról és az injektor tele volt ezzel a fekete "kosszal'. kitisztítottam az injektorba menő cupkát és utána beindult, viszont a cső még mindig tele van, mert nem tudtam leszedni a tankszellőztető szelepről. Előre is köszi a választ. Igaz, hogy nem nekem mondtad, de hátha tudok segíteni. Azok a szemcsék az aktívszenes szűrőből jönnek. Ami, az Astráknál a jobb első sárvédő alatt van. Jó lenne kitakarítani a szelepet is, meg a tőle menő csövet. Ha a szelep van tele a cuccal, akkor nem tud rendesen nyitni-zárni. Valamint, ha nem akarsz szénszűrőt cserélni, akkor ajánlatos egy 150 forintos papír benzinszűrőt beaplikáni a szelep elé. Az megfogja a szenet és nem lesz vele több gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MImre Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Ezek a lerakódás gyártók tök jól fogynak, de nem vagyok benne biztos, hogy beleönteném olyan motorba, amivel még hosszabb ávra tervezek :rolleyes: Tegyük fel, hogy beleöntöd. "tudni" fogja, hogy neki hol kell tömítenie, és hol nem? És ha véletlenül, pont ott kezd el tömíteni, ahol eredetileg is kéne, akkor az x deci löttyből, a többi majd átalakul motorolajjá? :D A kipusztult tömítést tömítéssel lehet javítani. :rolleyes: Egyformán nem vinném az autó köüzelébe egyiket sem :D oké nem öntök Link to comment Megosztás: More sharing options...
molro Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 GYIK: http://www.opelforum...?showtopic=1751 Köszi de ezt írja: [#103137] Nincs jogosultságod, hogy lásd a témát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz24 Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Sziasztok opelos testvéreim!! Kérdésem lenne felétek. Vezérműszíj futásának a kilométerszáma mennyi? Szóval mi a csereperiódus hivatalsoan? Előre is köszönöm srácok. Ez egy c16nz-s autó :D a 8 szelepes 75 lovas gépem :D Láttam neten szerintem baromi jó :D Nincsen OPC Vectra-m. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom C20XE. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Opel-t a Volkswagen-nel. Büszkén gondolok a Monza-ra, a Senator-ra és számos más Opel típusra. Szeretem a Lexmaul szívósort és az Irmscher optikát, a hátsó tárcsaféket és a digitális műszerfalat. Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis az Opel-ban vannak a legjobb motorok! OPEL, én igy szeretlek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Sziasztok opelos testvéreim!! Kérdésem lenne felétek. Vezérműszíj futásának a kilométerszáma mennyi? Szóval mi a csereperiódus hivatalsoan? Előre is köszönöm srácok. Ez egy c16nz-s autó :D a 8 szelepes 75 lovas gépem :D Láttam neten szerintem baromi jó :D Nincsen OPC Vectra-m. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom C20XE. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Opel-t a Volkswagen-nel. Büszkén gondolok a Monza-ra, a Senator-ra és számos más Opel típusra. Szeretem a Lexmaul szívósort és az Irmscher optikát, a hátsó tárcsaféket és a digitális műszerfalat. Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis az Opel-ban vannak a legjobb motorok! OPEL, én igy szeretlek! 60000km a hivatalos csereperiódus (ne hallgass azokra, akik 120000-et mondanak :P ). Szerintem is jó a szöveg :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy Elküldve Február6, 2012 Megoszt Elküldve Február6, 2012 Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a folytószelep alatt elégé olajos lett a szívósór esetleg annak az okáról lehet tudni valamit esetleg csak valami tömítés?? köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts