corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Normál "emberi" használathoz elég az 1.4-es motor, Szerintem. Bár amikor a szüleim C14NZ-s Caravanjával mentem, megfogadtam, hogy sosem kérem el tőlük. El voltam szokva a gyengébbtől. De nekik ez is bőven megfelel. Biztosan én is megtudnám szokni. De én fiatalabb vagyok, szeretem, ha jobban megy. Viszont egy GSI-től már lehet félnék... Kinek mi a jobb... :rolleyes: C14NZ még corsában is harmat gyenge. :huh: Szerintem nem azért kell GSI-t venni, hogy száguldozzon az ember. Hanem, hogy legyen erőtartalék vidékre speciel sokkal jobb. Ha többen ülnek a kocsiban akkor is megy. Legalább tudod, ha előzni kell nem ölöd meg a szembe jövőt, mert nem tudod megelőzni a kamazt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Amit én mondtam, abban abszolúte nincs semmi degradáló. "Legálisan" így lehet a legtöbbet kihozni abból a motorból. Vizsgán szerintem nem veszik észre a különbséget. A forgalmiban meg minek átiratni? Azért, hogy nagyobb teljesítményadót fizess?? Az arra alkalmas motorokhoz 50ezerért kínálnak 10% teljesítmény növekedést a csiptuningosok. De egyrészt ez a motor nem arra való. Tehát ha 100 körüli összegből hozzácsapsz 20 lovat, akkor máris majdnem 30%-al erősebb lesz a motorod. De mindenki a saját pénztárcájának az ura. Rád van bízva, hogy mihez kezdesz. Egy 10ezer forintos direkt szűrő is fog emelni a teljesítményen. Kb fél lóerőt. :rolleyes: És hamarabb haza is vágódik a motor tőle. :D C14NZ még corsában is harmat gyenge. :lol: Szerintem nem azért kell GSI-t venni, hogy száguldozzon az ember. Hanem, hogy legyen erőtartalék vidékre speciel sokkal jobb. Ha többen ülnek a kocsiban akkor is megy. Legalább tudod, ha előzni kell nem ölöd meg a szembe jövőt, mert nem tudod megelőzni a kamazt. :lol: De egy C14SE már aláz. :lol: Tapasztalat. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 És hamarabb haza is vágódik a motor tőle. :lol: De egy C14SE már aláz. :lol: Tapasztalat. :rolleyes: C14SE-m van. Jójó de lehetne jobb. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Normál "emberi" használathoz elég az 1.4-es motor, Szerintem. Bár amikor a szüleim C14NZ-s Caravanjával mentem, megfogadtam, hogy sosem kérem el tőlük. El voltam szokva a gyengébbtől. De nekik ez is bőven megfelel. Biztosan én is megtudnám szokni. De én fiatalabb vagyok, szeretem, ha jobban megy. Viszont egy GSI-től már lehet félnék... Kinek mi a jobb... :rolleyes: Tegnap kellett előznöm egy x14nz caravannal. Borzalmas. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 És hamarabb haza is vágódik a motor tőle. :lol: De egy C14SE már aláz. :lol: Tapasztalat. :huh: Kollegám szerint is, neki is SE van és óra szerint 200km/h a vége. Persze.... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Kollegám szerint is, neki is SE van és óra szerint 200km/h a vége. Persze.... :rolleyes: Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem. 0-100ra 8-8,5 secel autót építek ez már elég lesz. Nem versenypályára lesz. :huh: De menjen már valamennyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem. Én is mondtam neki hogy csal az órája. 2000 fordul a motor százon! Ja a 200km/h 4.-el éri el tiltáson! Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Én is mondtam neki hogy csal az órája. 2000 fordul a motor százon! Ja a 200km/h 4.-el éri el tiltáson! Érdekes nálam 100/3000. Na ott valami gáz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hosszú váltó van alatta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hosszú váltó van alatta... Lehet de az gyári? Nem hiszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hosszú váltó van alatta... De ennyire? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 De ennyire? :rolleyes: Az vót a sufniban :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Nekem GPSel mérve 170 a vége és corsa nem astra. Szóval csal a km órája. Amúgy jól megy tényleg de én cserélem a motort jobb kell. Astrában Si nem nagy tűz lehet szerintem. 0-100ra 8-8,5 secel autót építek ez már elég lesz. Nem versenypályára lesz. :huh: De menjen már valamennyire. Astrában is csal. :lol: De ennyire? :rolleyes: Enyémben is hosszú van. 130-nál pörög 3000-t majdnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Astrában is csal. :rolleyes: Enyémben is hosszú van. 130-nál pörög 3000-t majdnem. De jó néked!!!!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Tegnap kellett előznöm egy x14nz caravannal. Borzalmas. :rolleyes: Ilyen élményem még anno, Zastava-s korszakomban volt...Akkor is egy Ifa majdnem rámpirított!! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Ilyen élményem még anno, Zastava-s korszakomban volt...Akkor is egy Ifa majdnem rámpirított!! :rolleyes: Hát jah.. mi lesz az egynyóc projekttel? :huh: Voltam ma tankolni, eszembe jutottál te is, megy Dzsoni is. :lol: Kutas gyerek odajön. Mondom neki, kösz megoldom. Jó ok, de nem tudsz véletlen astra alkatrészeket? LOL, rám van írva, vagy mi? :lol: A lényeg, hogy neki még nem tört le a főtengely vége, és azt keres. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hát jah.. mi lesz az egynyóc projekttel? :huh: Voltam ma tankolni, eszembe jutottál te is, megy Dzsoni is. :lol: Kutas gyerek odajön. Mondom neki, kösz megoldom. Jó ok, de nem tudsz véletlen astra alkatrészeket? LOL, rám van írva, vagy mi? :lol: A lényeg, hogy neki még nem tört le a főtengely vége, és azt keres. :lol: Törött végű főtengelyt? :rolleyes: Bejött a hideg, ezért jegeltem a projektet! :D Valamelyik hétvégén megkeresem azt a számot a főtengelyen, aztán nekilódulok keresni. Ha addig nem törik le, amíg meglesz a főtengely, akkor csere. Ha széttörik, akkor mocicsere... Apropó! Hol keressem rajta a számot? Remélem, nem az egyik csapágy alatt van! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Mondjuk az érdekes, hogy az EPC-ben van vagy 3 szám is főtengelyre...de nem tudom melyik az igaz...vagy melyik helyettesíthető a másikkal... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ramiusz Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Ilyen élményem még anno, Zastava-s korszakomban volt...Akkor is egy Ifa majdnem rámpirított!! :huh: Háát az 1.1-es Honecker bosszújával nemigen mertem előzni, biciklinél/Babetta-nál gyorsabb járművet. Az 50Km/h 150-nek tűnt, 70-80 körül halálfélelmem volt. A Punto-val már nem féltem nekiállni előzni, szerette a kis 1.2-es FIRE a forgatást, de jó volt tudni, hol a helyem. A Thalia se volt annyira lusta, bár egy parasztszekér is sportosabb volt nála. Hiába, csak 75 kehes ló húzta. A vén német koromgyár meg teljesen más karakter. Ha megforgatom kicsit - szigorúan melegen - megy ha akar, bár leginkább egy vizibivaly sportossága szorult bele. Hiábana oldszkúl dízel a szentem. Ha ráállok egy 100-110-es utazóra, azt árkon-bokron át tartja, a lámpás versengések nem az ő világa. :rolleyes: ui.: A linkek az eddigi járműveim Totalcar-os népítéletei, bocs a sok OFF-ért, de jó volt kicsit nosztalgiázni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2012 Megoszt Elküldve Január15, 2012 Hozáértők véleményét kérném! Ezen a képen lévő EPC-részletből én azt látom, hogy a főtengely számok megegyeznek az 1.4-es mocikban. Ezek szerint ugyanolyan főtengely van mindegyikben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
norbika74 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi. Gyertyakábelek? :rolleyes: (vagy ez is már az az egybeöntött gyökérség? :huh: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Van egy f-es astrám ami 1.6 16v ecotec motoros és az a baj vele,hogy olyan mintha csak három henger menne néha.Voltam gyertyacserén és megmérték a hengerekben a kompressziót is és jó volt mind a négy. Ha kihúzatom hosszabb távon akkor egy pár napig nem csinálja.Mi lehet a gond?Az olajat sem eszi. Gyertyakábelek? :rolleyes: (vagy ez is már az az egybeöntött gyökérség? :huh: ) Szerintem ez még nem az. Csak DIS kockás. A gyertya kábeleket érdemes átnézni, meg az AGR szelepet lezárni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsoca25 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Az elmúlt 3 hónapban ezeket cseréltem a kocsikámban Komplett vezérlés+burkolat Műszerfal fordulatmérősre Hőfok jeladó Gyújtáselosztó+kábelok Termosztát Zár csomiba Antenna Bőr váltóra+kézifékre asszem ennyi.Hmm össze sem merem adni menyi volt. És még ami kell: Övfeszítőpatron(majd1szercsak) Remélem már 1jó darabig nem lesz vele gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január16, 2012 Megoszt Elküldve Január16, 2012 Az elmúlt 3 hónapban ezeket cseréltem a kocsikámban Komplett vezérlés+burkolat Műszerfal fordulatmérősre Hőfok jeladó Gyújtáselosztó+kábelok Termosztát Zár csomiba Antenna Bőr váltóra+kézifékre asszem ennyi.Hmm össze sem merem adni menyi volt. És még ami kell: Övfeszítőpatron(majd1szercsak) Remélem már 1jó darabig nem lesz vele gond... Ha a bádog jó állapotban van, akkor reménykedhetsz. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts