Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Amúgy valaki nem tuda segíteni abban hogy hogy lehetne ebből a motorból valamit kicsikarni(+ Le vagy +nm). Jah és ha igen akkor az legális is legyen:D.

Gyakorlatilag ilyen helyből nincs. Mivel teljesítményadót fizetsz, ha az autó erősebb lesz (olcsó egyszerű tuning amúgy sincs) már adócsalsz, tehát már nem legális :rolleyes: De a c14nz nem egy ideális tuning alap, nem arra van.

Link to comment
Megosztás:

Gyakorlatilag ilyen helyből nincs. Mivel teljesítményadót fizetsz, ha az autó erősebb lesz (olcsó egyszerű tuning amúgy sincs) már adócsalsz, tehát már nem legális :rolleyes: De a c14nz nem egy ideális tuning alap, nem arra van.

Tudom hogy nem arra van, de az a gondom vele hogy nem megy és még nem is eszik keveset sem. Pedig mostanában már tényleg "papósan" vezetem, de valahogy így is bőven 8 felet van vegyes használat mellett. Próbálok rajta minden hibalehetőséget keresni hátha lejjebb tudom vinni, de semmi komoly hibáját nem látom. Kivillogtattam a hibakódokat de csak a 12-est nyomja a végtelenségig szval nem tárolt el hibát sem.

Link to comment
Megosztás:

Tudom hogy nem arra van, de az a gondom vele hogy nem megy és még nem is eszik keveset sem. Pedig mostanában már tényleg "papósan" vezetem, de valahogy így is bőven 8 felet van vegyes használat mellett. Próbálok rajta minden hibalehetőséget keresni hátha lejjebb tudom vinni, de semmi komoly hibáját nem látom. Kivillogtattam a hibakódokat de csak a 12-est nyomja a végtelenségig szval nem tárolt el hibát sem.

Helló 1 kis csiptuning ,katalizátor ki ,sport szűrő 60-as rendszer alá és kész .ez sem legális de valami változás érezhető DE nemlesz 100 ló .ez csak egyszerű sufni tuning .

Link to comment
Megosztás:

Helló 1 kis csiptuning ,katalizátor ki ,sport szűrő 60-as rendszer alá és kész .ez sem legális de valami változás érezhető DE nemlesz 100 ló .ez csak egyszerű sufni tuning .

Központi injektorra nagyon kell a csip, meg a direktszűrő, de főleg a 60as rendszer.... :rolleyes: :huh:

Link to comment
Megosztás:

Központi injektorra nagyon kell a csip, meg a direktszűrő, de főleg a 60as rendszer.... :rolleyes: :huh:

A csip megváltoztatja a alap elő gyújtási értéket ezáltal változik a többi is a levegő be áram lását meg segíti a sport szűrő a gázok ki vezetését meg 60 -as rendszer . Ez minden tyuning alapja nem ?

Link to comment
Megosztás:

A csip megváltoztatja a alap elő gyújtási értéket ezáltal változik a többi is a levegő be áram lását meg segíti a sport szűrő a gázok ki vezetését meg 60 -as rendszer . Ez minden tyuning alapja nem ?

Hát hogyne. De itt egy olyan motorról beszélünk, ahol 4hengerre 1injektor hugyozza az üzemanyagot, tehát nem valami pontos. Mondhatjuk úgy is, hogy felesleges vele foglalkozni. Több levegő, több benzin, nagyobb bumm...hát persze, de ez a konstrukció nem erre van kitalálva. 60as meg bőven nagy ekkora motorhoz. 50es és akkor elég, de az is felesleges, mert ha mindent megcsinálsz amiket felsoroltál, akkor lesz a papíron 60lóerőből(gyakorlatban mondjuk 48) 62(50)...ha épp nem fordítva sül el, és még ront is a fergeteges póveren... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát hogyne. De itt egy olyan motorról beszélünk, ahol 4hengerre 1injektor hugyozza az üzemanyagot, tehát nem valami pontos. Mondhatjuk úgy is, hogy felesleges vele foglalkozni. Több levegő, több benzin, nagyobb bumm...hát persze, de ez a konstrukció nem erre van kitalálva. 60as meg bőven nagy ekkora motorhoz. 50es és akkor elég, de az is felesleges, mert ha mindent megcsinálsz amiket felsoroltál, akkor lesz a papíron 60lóerőből(gyakorlatban mondjuk 48) 62(50)...ha épp nem fordítva sül el, és még ront is a fergeteges póveren... :rolleyes:

Hát nem tudom . De annó a bokorugrató gsin így segítettünk hogy dinamikusabb legyen és első verseny 58- ból 10 ik lettünk . Ebből felindulva a sajátomon is lett némi változtatás és nem csalódtam .Persze hozzá teszem nem 100 ló de dinamikusabb .De lámpától lámpáig 1.6 nem bírt otthagyni pedig tudjuk az nem 62 ló .Tehát akkor csak van valamennyi jótékony hatása a beavatkozásnak . Mondjuk nekem csak a szűrő került pénzbe a többi nem .

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom . De annó a bokorugrató gsin így segítettünk hogy dinamikusabb legyen és első verseny 58- ból 10 ik lettünk . Ebből felindulva a sajátomon is lett némi változtatás és nem csalódtam .Persze hozzá teszem nem 100 ló de dinamikusabb .De lámpától lámpáig 1.6 nem bírt otthagyni pedig tudjuk az nem 62 ló .Tehát akkor csak van valamennyi jótékony hatása a beavatkozásnak . Mondjuk nekem csak a szűrő került pénzbe a többi nem .

Melyik gsi központi befecsis???

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom . De annó a bokorugrató gsin így segítettünk hogy dinamikusabb legyen és első verseny 58- ból 10 ik lettünk . Ebből felindulva a sajátomon is lett némi változtatás és nem csalódtam .Persze hozzá teszem nem 100 ló de dinamikusabb .De lámpától lámpáig 1.6 nem bírt otthagyni pedig tudjuk az nem 62 ló .Tehát akkor csak van valamennyi jótékony hatása a beavatkozásnak . Mondjuk nekem csak a szűrő került pénzbe a többi nem .

A 60-as rendszerrel nagyon jól fogsz járni...kipufogószelepek is szeretni fogják. :rolleyes: :huh: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bár inkább leírom, hogy a c14nz a legjobb tuning alap, és akkor mindenki boldog lesz. :huh:

Azért ne vicceljük el a dolgot. Valóban, ezek a motorok nem tuningra valók. Én egyelőre elégedett vagyok ezzel, mert amire nekem kell, arra tökéletes: olcsón, kevés karbantartás igénnyel elvisz A-ból B-be, megbízhatóan. Szívem szerint C20NE motoros kocsit vennék, de sajna nem abban az országban élünk, ahol az átlagember engedhet a vágyainak :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem a legjobb tunnig alap az igaz de az volt a téma , hogy lehet - e ki csikarni belőle némi + lovat .Hogy megéri - e vagy nem azt mindenki döntse el maga . Csináltatja vagy maga csinálja mindenki saját belátása alapján cselekedjen . :rolleyes:

Persze mindenki saját belátása szerint dönt, itt csak próbálnak a többiek tanácsot adni, hogy mit hogyan csinálj, illetve mit ne csinálj. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.