Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor az a gyanúm hogy nem lett rendesen beállítva a gyújtás. Ez máris okozhat fogyasztás növekedést. Ha adsz egy e-mail címet akkor átküldöm hogy hogy kell beállítani (de kell hozzá egy stroboszkóp lámpa).

Köszi a lámpát megoldom . tarkabandi@citromail.hu még egyszer köszi .

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy a rugótörés hallatszódik vagy kinyomócsapágy hangoskodik! Rá kell lesni és gyors kiderül!

Hello,

ötletet köszönöm, sajnos ez volt a nyertes...

Kuplung (teljes szett) csere segített...

Most már csak a pedál "nyifog" kinyomás/felengedés közben :lol: :D

De holnap azt is orvosoljuk...

Üdv,

Zsolt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! egy különleges kb. 1 az 1 millióhoz esélyű problémája van a 16V-s astrámnak! indulás után akár többbször is elgyengül a motor, vagy akár teljesen meg is áll! újrainditás után minden stimmel, az alapjárat is tökéletes. a műszer csak AGR elektronika hibát jelez, de az le van dugózva, a többi érték helyes! találkozott-e valaki hasonló problémával? a tavasszal a szelepek ki lettek pucolva, hengerfej sikköszörülve stb... Utána egész idáig semmi tünet! ha ötletek van légyszives osszátok meg! Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, szeretném egy hozzáértő segítségét kérni. 1992-es 1.6-os F Astra combi (Club). Az egyik hengerben nincs illetve alig van kompresszió :lol: Amit már megnéztünk, gyertya, gyertyakábel, gyűrű, dugattyű. Ezek nem hibássak. Mi lehet még, mit lenne érdemes megnézzni. Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá vagy sem, de nem régen elszakadt a vm szíj :D . Szakszerűen lett javítva minden szükséges dolog cserélve lett, de ez a hiba utána jelentkezett, illetve utána vettem észre. Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Jóestét. még új vagyok itt és tundátok valami jó tippet adni. Nekem egy '94 1.4 8V f astram van. nagyon nagynak tartom a fogyasztását mert kb 15 literből olyan 120-130 km megyek vele, úgy hogy már a végén ippen hogy megmozdul a mutatója. java részt "városba" megyek. Szerintetek ez jó fogyasztás? Ha nem hogyan tudnám ezt csökkenteni nála? köszönöm elöre is a választ! :D

Szia!

Nekem 1.6 8V motorral a városi fogyasztás 10-11 liter. Főleg télen ezt nem tudom sehogyan sem lejebb vinni, napi 5-5 km-t megyek és félúton már 90 fokos a víz. BC-vel mérem, és minden jól van beállítva mert főúton 5-6 körül eszik. Menj vele főúton 100km-t, jó tempóban és írd meg mennyi fogyasztás jött ki! A benzinszint jelző pedig többnyire kb-re működik Astrában, 5 litert simán csalhat! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, szeretném egy hozzáértő segítségét kérni. 1992-es 1.6-os F Astra combi (Club). Az egyik hengerben nincs illetve alig van kompresszió :lol: Amit már megnéztünk, gyertya, gyertyakábel, gyűrű, dugattyű. Ezek nem hibássak. Mi lehet még, mit lenne érdemes megnézzni. Nem tudom, hogy lehet-e köze hozzá vagy sem, de nem régen elszakadt a vm szíj :D . Szakszerűen lett javítva minden szükséges dolog cserélve lett, de ez a hiba utána jelentkezett, illetve utána vettem észre. Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.

Esetleg meg kellene nézni a szelepeket is. Mert lehet, hogy egy kicsit elhajlott valamelyik, szemmel nem láthatóan, és elereszti a nyomást.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem 1.6 8V motorral a városi fogyasztás 10-11 liter. Főleg télen ezt nem tudom sehogyan sem lejebb vinni, napi 5-5 km-t megyek és félúton már 90 fokos a víz. BC-vel mérem, és minden jól van beállítva mert főúton 5-6 körül eszik. Menj vele főúton 100km-t, jó tempóban és írd meg mennyi fogyasztás jött ki! A benzinszint jelző pedig többnyire kb-re működik Astrában, 5 litert simán csalhat! :lol:

Hali!

Tényleg elég sokat csal a szintjelzője, ma pl. 26 liter tankolása után kb. 38 litert mutatott :D.

Link to comment
Megosztás:

Ma megtakarítottam az alapjárati motort meg a fészkét, és láss csodát már stabil az alapjáratom :lol:.

Már csak arra kellene rőjönni hogy motorféknél miért rángat be a motor, és ha elkezdem neki nyomni újra akkor miért gondolkozik ilyan sokat(+néha itt is rángat néha).

Valaki tud ebben segíteni?

Másnak is volt már ilyen tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ma hideg indításnál brutális füst jött ki a kipufogóból és alapjáraton néha le akar fulladni. De ez az egész csak pár másodperc. nem tudna vki segíteni esetleg hogy mi lehet a gond? A füstöt eddig nem vettem észre.

Elég lesz egyszer is. :lol:

Motorkód nélkül bajosan tudnak válaszolni!

Link to comment
Megosztás:

Ma megtakarítottam az alapjárati motort meg a fészkét, és láss csodát már stabil az alapjáratom :lol:.

Már csak arra kellene rőjönni hogy motorféknél miért rángat be a motor, és ha elkezdem neki nyomni újra akkor miért gondolkozik ilyan sokat(+néha itt is rángat néha).

Valaki tud ebben segíteni?

Másnak is volt már ilyen tapasztalata?

Nekem volt! Az egyik gyertya időnként áthúzott látható hiba nélkül eleinte. Teljesen új gyári gm gyertyaszett és csak akkor jöttünk rá amikor elszineződött már a kerámia részen az áthúzás helye. Egy próbát megér megnézni. Gyertyakábel ellenállásokat bemérni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem volt! Az egyik gyertya időnként áthúzott látható hiba nélkül eleinte. Teljesen új gyári gm gyertyaszett és csak akkor jöttünk rá amikor elszineződött már a kerámia részen az áthúzás helye. Egy próbát megér megnézni. Gyertyakábel ellenállásokat bemérni.

Mennyinek kell lenni a gyertyakábel ellenállásának?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van egy Astra F1,4 16V Ecotec motorral ellátott autóm. Amióta hideg lett inditáskor beáll az 1100 körüli fordulatszámra az alapjárat, majd amikor indulok kihuzatom 1600 -as fordulatig es amikor benyomom a kuplungot felfut 2000-2200-ra és onnan jön vissza egy-két másodperces késéssel.

Amikor meleg a motor akkor semmi gond.

Ez normális szerintetek?

Köszönöm előre is a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van egy Astra F1,4 16V Ecotec motorral ellátott autóm. Amióta hideg lett inditáskor beáll az 1100 körüli fordulatszámra az alapjárat, majd amikor indulok kihuzatom 1600 -as fordulatig es amikor benyomom a kuplungot felfut 2000-2200-ra és onnan jön vissza egy-két másodperces késéssel.

Amikor meleg a motor akkor semmi gond.

Ez normális szerintetek?

Köszönöm előre is a válaszokat.

1.6 16V .. én is utánajártam, és ezt a választ kaptam ...

A gyorsításkor nem azonnal visszaeső fordulat természetes, mert így nem esik vissza a váltáskor a motor fordulata, ezzel a kuplung tárcsát és az erőátvitelt kímélik a gyártók. (nem csak ennél a modellnél és gyártmánynál.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ma hideg indításnál brutális füst jött ki a kipufogóból és alapjáraton néha le akar fulladni. De ez az egész csak pár másodperc. nem tudna vki segíteni esetleg hogy mi lehet a gond? A füstöt eddig nem vettem észre.

Aláírásba betehetnéd, hogy milyen autód van, mert ebből azt se tudjuk, hogy egyáltalán dízel, vagy benzines :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma megtakarítottam az alapjárati motort meg a fészkét, és láss csodát már stabil az alapjáratom :lol:.

Már csak arra kellene rőjönni hogy motorféknél miért rángat be a motor, és ha elkezdem neki nyomni újra akkor miért gondolkozik ilyan sokat(+néha itt is rángat néha).

Valaki tud ebben segíteni?

Másnak is volt már ilyen tapasztalata?

Én ránéznék/rámérnék a folytószelep potméterre is. Ha kopott akkor az is csinálhat ilyeneket.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.