Kgeri Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Itt van vhol 2 a fórumon.. Viszont, ha megakarod tartani a motorszámot... akkor kérdezz utána annak, hogy... Felfúratod 1,6ra a blokkot, 1,6 SE dugókat bele, majd egy SE hengerfejet ráteszel. Elvileg 100paci Viszont ha tényleg erőt szeretne rakni kicsi szeretett autócskádba, akkor NE, vagy 20XE... ( személy szerint NE parti vagyok :lol: ) Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban?
Tiv. Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban? Ezt felejtsd el. :lol:
Dark_Errant Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban? A karosszeria koteghez meg semmi koze. Nekem két helyen kellett forrasztgatni. Az akku utáni kerek csatinál, ill mivel nekem Vectraból van a motor, az ECU, és a műszeregység közti csatikat. ezek kivul egy az egyben cseres a motor vezérlő kábelköteg!
gagavectra Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Hi! Nincs benne EGR szelep, ne keresd. A katalizátort az előző tulaj vette ki? Műszakin keresni fogják. Ezekből gyártottak katalizátor nélküli változatokat is.
Kgeri Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 A karosszeria koteghez meg semmi koze. Nekem két helyen kellett forrasztgatni. Az akku utáni kerek csatinál, ill mivel nekem Vectraból van a motor, az ECU, és a műszeregység közti csatikat. ezek kivul egy az egyben cseres a motor vezérlő kábelköteg! Na ezektől félek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
yankee Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Na ezektől félek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Mert nem tudsz forrasztani? :D 1500Ft egy páko. :devlish: Meg némi szöszmötölés. És kész. De akkor vidd el autó szerelőhöz aki majd jól berángat. :devlish: De ha 20ne-t akarsz bele akkor ne nagyon feletkez meg a féltengelyeken felül, a gólyaláb cseréjével és a fék csere sem árthat. Azért kell gólyalábat cserélni, mert a 20ne féltengelye vastagabb, és a 14nz gólyaláb lyukába nem fog belemenni mivel az 14nz-nek a féltengelye kisebb. :icon13: Ha ez mind meg van akkor nó para. :icon13:
FPepe Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Ezekből gyártottak katalizátor nélküli változatokat is. C-s (Euro1-es) motorkóddal? Nem hiszem, annak csak simán 14SE a kódja akkor.
Dark_Errant Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Na ezektől félek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Azért így nem egyszerű leírni, hogy mit merre... Én megcsinaltam(tattam). legrosszabb esetben 3nap. Viszont tényleg kell féltengelyt is, féket tényleg nem árt cserélni. lehet olcsóbb egy donor autó...
aholy Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Itt van vhol 2 a fórumon.. Viszont, ha megakarod tartani a motorszámot... akkor kérdezz utána annak, hogy... Felfúratod 1,6ra a blokkot, 1,6 SE dugókat bele, majd egy SE hengerfejet ráteszel. Elvileg 100paci Viszont ha tényleg erőt szeretne rakni kicsi szeretett autócskádba, akkor NE, vagy 20XE... ( személy szerint NE parti vagyok :lol: ) szia! én ezen már régóta agyalok, talán ez volna a leginkább járható út, hogy még félhivatalos legyen :D meg kb egy új motorom lenne, (dugóhoz furva a henger, új csapágyakkal, rendbe rakott hengerfejjel.) csak felmerültek bennem kérdések, mennyire marad tartós a blokk? a henger fala nem valami "csodabevonatos" ? hogy sokáig bírja, mint a motoroknál? Fúrás után már egyik se olyan mint volt, akármit is csinálnak vele. a c16se hajtókarja rámegy a c14nz főtengelyére? gondolom az is másabb kicsit, az 1.6é csak erősebb. a hajtókar hossza egyforma? most hírtelen csak ennyi jut eszembe. :devlish: köszi!
spzoli Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Mert nem tudsz forrasztani? :lol: 1500Ft egy páko. :D Meg némi szöszmötölés. És kész. De akkor vidd el autó szerelőhöz aki majd jól berángat. :devlish: De ha 20ne-t akarsz bele akkor ne nagyon feletkez meg a féltengelyeken felül, a gólyaláb cseréjével és a fék csere sem árthat. Azért kell gólyalábat cserélni, mert a 20ne féltengelye vastagabb, és a 14nz gólyaláb lyukába nem fog belemenni mivel az 14nz-nek a féltengelye kisebb. :devlish: Ha ez mind meg van akkor nó para. :icon13: Azért nem megy bele, mert más a fogazása, nem azért mert vastagabb. :icon13:
yankee Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Azért nem megy bele, mert más a fogazása, nem azért mert vastagabb. :lol: Amikor elküldtem akkor jutott eszembe, hogy és a fogazás is. De biztos, hogy nem nagyobb? :D Ugy rémlik mint ha nagyobb is meg más a fogazás is. :devlish: De aztán lehet hogy nem. Annyira nem mozgat. :devlish: De 1 a lényeg cserélni kell így is úgy is. :icon13:
astrabandi Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Sziasztok azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy a jelenség a következő hideg motornál való be indításnál mintha némi benzin szagot éreznék a kipufbóll a Hf nemrég lett cserélve . Van 1 tipem de nem biztos szerintem szelepszár szimering de viszont nem füstöl .Ebben kérnék valami segítséget .
Tiu Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 szia! én ezen már régóta agyalok, talán ez volna a leginkább járható út, hogy még félhivatalos legyen :lol: meg kb egy új motorom lenne, (dugóhoz furva a henger, új csapágyakkal, rendbe rakott hengerfejjel.) csak felmerültek bennem kérdések, mennyire marad tartós a blokk? a henger fala nem valami "csodabevonatos" ? hogy sokáig bírja, mint a motoroknál? Fúrás után már egyik se olyan mint volt, akármit is csinálnak vele. a c16se hajtókarja rámegy a c14nz főtengelyére? gondolom az is másabb kicsit, az 1.6é csak erősebb. a hajtókar hossza egyforma? most hírtelen csak ennyi jut eszembe. :D köszi! Itt van pár hasznos dolog ehhez. :icon13: Szóval kell az 1,6 főtengely + dugó + fúrás és már kész is. :devlish: Csak azért 1,4 még az enyém is, mert sok a járulékos költség. Megvárom amíg szétesik. :devlish: A felfúrás és hónolás után már nem megy el annyit az autó mint új korától, de ha jól megcsinálják, 100e km felett elmegy még. :icon13:
aholy Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Itt van pár hasznos dolog ehhez. :D Szóval kell az 1,6 főtengely + dugó + fúrás és már kész is. :icon13: Csak azért 1,4 még az enyém is, mert sok a járulékos költség. Megvárom amíg szétesik. :lol: A felfúrás és hónolás után már nem megy el annyit az autó mint új korától, de ha jól megcsinálják, 100e km felett elmegy még. B) köszikösziköszi! :D legalább nem nekem kell próbálkoznom, valaki már kitapasztalta a tutit, és akkor jó irányba gondolkodtam én is :devlish: azért nekem a 100e km még egy darabig kitart, úgyhogy már csak egy c16se-t kell találnom :devlish:, meg szétborítani mindkettőt, utána meg összepászítani a kettőt :icon13:
Tiu Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 köszikösziköszi! :lol: legalább nem nekem kell próbálkoznom, valaki már kitapasztalta a tutit, és akkor jó irányba gondolkodtam én is :D azért nekem a 100e km még egy darabig kitart, úgyhogy már csak egy c16se-t kell találnom :devlish:, meg szétborítani mindkettőt, utána meg összepászítani a kettőt :devlish: Plusz a fúrás, 1,4-ről 1,6-ra, akkor komplett megy át a főtengely a dugókkal együtt. (gondolom így értetted :icon13: )
aholy Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Plusz a fúrás, 1,4-ről 1,6-ra, akkor komplett megy át a főtengely a dugókkal együtt. (gondolom így értetted :D ) persze,persze az egyértelmű volt. lehet olcsóbb meg jobb volna komplett cserélni a motort, de a papír az lehet hogy nem lenne egyszerű. :lol:
Kgeri Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Sziasztok azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy a jelenség a következő hideg motornál való be indításnál mintha némi benzin szagot éreznék a kipufbóll a Hf nemrég lett cserélve . Van 1 tipem de nem biztos szerintem szelepszár szimering de viszont nem füstöl .Ebben kérnék valami segítséget . A hideg motoron nem elég meleg a kataklizátor. Azelőtt nem volt ilyen?
astrabandi Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 A hideg motoron nem elég meleg a kataklizátor. Azelőtt nem volt ilyen? Régebben nem tapasztaltam .
peti94 Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Jóestét. még új vagyok itt és tundátok valami jó tippet adni. Nekem egy '94 1.4 8V f astram van. nagyon nagynak tartom a fogyasztását mert kb 15 literből olyan 120-130 km megyek vele, úgy hogy már a végén ippen hogy megmozdul a mutatója. java részt "városba" megyek. Szerintetek ez jó fogyasztás? Ha nem hogyan tudnám ezt csökkenteni nála? köszönöm elöre is a választ! :lol:
daykiller Elküldve Január7, 2012 Elküldve Január7, 2012 Jóestét. még új vagyok itt és tundátok valami jó tippet adni. Nekem egy '94 1.4 8V f astram van. nagyon nagynak tartom a fogyasztását mert kb 15 literből olyan 120-130 km megyek vele, úgy hogy már a végén ippen hogy megmozdul a mutatója. java részt "városba" megyek. Szerintetek ez jó fogyasztás? Ha nem hogyan tudnám ezt csökkenteni nála? köszönöm elöre is a választ! :D Városon belül mekkorák a távok? Mert ez se mindegy. Ha olyan kicsik, hogy a motor el sem tudja érni az üzemi hőfokot, akkor a 15 liter 130km-enként még majdnem jó is így télen. Enyémmel már tudtam 300km-en át 3-3 km-es rövidtávokkal télen 13,3 literes átlagfogyasztást produkálni 100km-enként. :lol:
peti94 Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 Városon belül mekkorák a távok? Mert ez se mindegy. Ha olyan kicsik, hogy a motor el sem tudja érni az üzemi hőfokot, akkor a 15 liter 130km-enként még majdnem jó is így télen. Enyémmel már tudtam 300km-en át 3-3 km-es rövidtávokkal télen 13,3 literes átlagfogyasztást produkálni 100km-enként. :lol: Hát legtöbbször eléri az üzemit... meg van ugy hogy rá is kapcsol a ventilátor.. de van ugy is hogy csak 10 percek megyek vele.. ami elég ritka.
Kgeri Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 Régebben nem tapasztaltam . A szelepszár-szimmeringet kizárnám mert akkor nem benzin hanem olajszagú lenne a füstje és ráadásul kék is. Láttam a profilodon hogy a gyújtással is lehetnek gondok. Az máris okozhat többletfogyasztást. A torpanás és durrogás a hengerfejezés óta van?
astrabandi Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 A szelepszár-szimmeringet kizárnám mert akkor nem benzin hanem olajszagú lenne a füstje és ráadásul kék is. Láttam a profilodon hogy a gyújtással is lehetnek gondok. Az máris okozhat többletfogyasztást. A torpanás és durrogás a hengerfejezés óta van? Igen .
Kgeri Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 Igen . Akkor az a gyanúm hogy nem lett rendesen beállítva a gyújtás. Ez máris okozhat fogyasztás növekedést. Ha adsz egy e-mail címet akkor átküldöm hogy hogy kell beállítani (de kell hozzá egy stroboszkóp lámpa).
astrabandi Elküldve Január8, 2012 Elküldve Január8, 2012 Akkor az a gyanúm hogy nem lett rendesen beállítva a gyújtás. Ez máris okozhat fogyasztás növekedést. Ha adsz egy e-mail címet akkor átküldöm hogy hogy kell beállítani (de kell hozzá egy stroboszkóp lámpa). Köszi a lámpát megoldom . tarkabandi@citromail.hu még egyszer köszi .
Recommended Posts