Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ismersz olyat akinek van ilyen átalakított kocsija?

Itt van vhol 2 a fórumon..

Viszont, ha megakarod tartani a motorszámot... akkor kérdezz utána annak, hogy...

Felfúratod 1,6ra a blokkot, 1,6 SE dugókat bele, majd egy SE hengerfejet ráteszel.

Elvileg 100paci

Viszont ha tényleg erőt szeretne rakni kicsi szeretett autócskádba, akkor NE, vagy 20XE... ( személy szerint NE parti vagyok :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Itt van vhol 2 a fórumon..

Viszont, ha megakarod tartani a motorszámot... akkor kérdezz utána annak, hogy...

Felfúratod 1,6ra a blokkot, 1,6 SE dugókat bele, majd egy SE hengerfejet ráteszel.

Elvileg 100paci

Viszont ha tényleg erőt szeretne rakni kicsi szeretett autócskádba, akkor NE, vagy 20XE... ( személy szerint NE parti vagyok :lol: )

Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban?

Link to comment
Megosztás:

Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban?

Ezt felejtsd el. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát ennyiből lehet hogy kijön egy c20ne váltóval és féltengelyekkel is. Csak az a kérdés hogy az én autóm karosszéria kötegéhez gond nélkül csatlakozik-e??????????? Azonkívül hogy lehet-e legalizálni a forgalmiban?

A karosszeria koteghez meg semmi koze.

Nekem két helyen kellett forrasztgatni.

Az akku utáni kerek csatinál, ill mivel nekem Vectraból van a motor, az ECU, és a műszeregység közti csatikat.

ezek kivul egy az egyben cseres a motor vezérlő kábelköteg!

Link to comment
Megosztás:

A karosszeria koteghez meg semmi koze.

Nekem két helyen kellett forrasztgatni.

Az akku utáni kerek csatinál, ill mivel nekem Vectraból van a motor, az ECU, és a műszeregység közti csatikat.

ezek kivul egy az egyben cseres a motor vezérlő kábelköteg!

Na ezektől félek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ezektől félek én!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Mert nem tudsz forrasztani? :D 1500Ft egy páko. :devlish: Meg némi szöszmötölés. És kész. De akkor vidd el autó szerelőhöz aki majd jól berángat. :devlish: De ha 20ne-t akarsz bele akkor ne nagyon feletkez meg a féltengelyeken felül, a gólyaláb cseréjével és a fék csere sem árthat. Azért kell gólyalábat cserélni, mert a 20ne féltengelye vastagabb, és a 14nz gólyaláb lyukába nem fog belemenni mivel az 14nz-nek a féltengelye kisebb. :icon13:

Ha ez mind meg van akkor nó para. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Itt van vhol 2 a fórumon..

Viszont, ha megakarod tartani a motorszámot... akkor kérdezz utána annak, hogy...

Felfúratod 1,6ra a blokkot, 1,6 SE dugókat bele, majd egy SE hengerfejet ráteszel.

Elvileg 100paci

Viszont ha tényleg erőt szeretne rakni kicsi szeretett autócskádba, akkor NE, vagy 20XE... ( személy szerint NE parti vagyok :lol: )

szia!

én ezen már régóta agyalok, talán ez volna a leginkább járható út, hogy még félhivatalos legyen :D meg kb egy új motorom lenne, (dugóhoz furva a henger, új csapágyakkal, rendbe rakott hengerfejjel.)

csak felmerültek bennem kérdések, mennyire marad tartós a blokk? a henger fala nem valami "csodabevonatos" ? hogy sokáig bírja, mint a motoroknál? Fúrás után már egyik se olyan mint volt, akármit is csinálnak vele.

a c16se hajtókarja rámegy a c14nz főtengelyére? gondolom az is másabb kicsit, az 1.6é csak erősebb.

a hajtókar hossza egyforma? most hírtelen csak ennyi jut eszembe. :devlish:

köszi!

Link to comment
Megosztás:

Mert nem tudsz forrasztani? :lol: 1500Ft egy páko. :D Meg némi szöszmötölés. És kész. De akkor vidd el autó szerelőhöz aki majd jól berángat. :devlish: De ha 20ne-t akarsz bele akkor ne nagyon feletkez meg a féltengelyeken felül, a gólyaláb cseréjével és a fék csere sem árthat. Azért kell gólyalábat cserélni, mert a 20ne féltengelye vastagabb, és a 14nz gólyaláb lyukába nem fog belemenni mivel az 14nz-nek a féltengelye kisebb. :devlish:

Ha ez mind meg van akkor nó para. :icon13:

Azért nem megy bele, mert más a fogazása, nem azért mert vastagabb. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Azért nem megy bele, mert más a fogazása, nem azért mert vastagabb. :lol:

Amikor elküldtem akkor jutott eszembe, hogy és a fogazás is. De biztos, hogy nem nagyobb? :D Ugy rémlik mint ha nagyobb is meg más a fogazás is. :devlish: De aztán lehet hogy nem. Annyira nem mozgat. :devlish: De 1 a lényeg cserélni kell így is úgy is. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy a jelenség a következő hideg motornál való be indításnál mintha némi benzin szagot éreznék a kipufbóll a Hf nemrég lett cserélve . Van 1 tipem de nem biztos szerintem szelepszár szimering de viszont nem füstöl .Ebben kérnék valami segítséget .

Link to comment
Megosztás:

szia!

én ezen már régóta agyalok, talán ez volna a leginkább járható út, hogy még félhivatalos legyen :lol: meg kb egy új motorom lenne, (dugóhoz furva a henger, új csapágyakkal, rendbe rakott hengerfejjel.)

csak felmerültek bennem kérdések, mennyire marad tartós a blokk? a henger fala nem valami "csodabevonatos" ? hogy sokáig bírja, mint a motoroknál? Fúrás után már egyik se olyan mint volt, akármit is csinálnak vele.

a c16se hajtókarja rámegy a c14nz főtengelyére? gondolom az is másabb kicsit, az 1.6é csak erősebb.

a hajtókar hossza egyforma? most hírtelen csak ennyi jut eszembe. :D

köszi!

Itt van pár hasznos dolog ehhez. :icon13:

Szóval kell az 1,6 főtengely + dugó + fúrás és már kész is. :devlish:

Csak azért 1,4 még az enyém is, mert sok a járulékos költség. Megvárom amíg szétesik. :devlish:

A felfúrás és hónolás után már nem megy el annyit az autó mint új korától, de ha jól megcsinálják, 100e km felett elmegy még. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Itt van pár hasznos dolog ehhez. :D

Szóval kell az 1,6 főtengely + dugó + fúrás és már kész is. :icon13:

Csak azért 1,4 még az enyém is, mert sok a járulékos költség. Megvárom amíg szétesik. :lol:

A felfúrás és hónolás után már nem megy el annyit az autó mint új korától, de ha jól megcsinálják, 100e km felett elmegy még. B)

köszikösziköszi! :D

legalább nem nekem kell próbálkoznom, valaki már kitapasztalta a tutit, és akkor jó irányba gondolkodtam én is :devlish:

azért nekem a 100e km még egy darabig kitart, úgyhogy már csak egy c16se-t kell találnom :devlish:, meg szétborítani mindkettőt, utána meg összepászítani a kettőt :icon13:

Link to comment
Megosztás:

köszikösziköszi! :lol:

legalább nem nekem kell próbálkoznom, valaki már kitapasztalta a tutit, és akkor jó irányba gondolkodtam én is :D

azért nekem a 100e km még egy darabig kitart, úgyhogy már csak egy c16se-t kell találnom :devlish:, meg szétborítani mindkettőt, utána meg összepászítani a kettőt :devlish:

Plusz a fúrás, 1,4-ről 1,6-ra, akkor komplett megy át a főtengely a dugókkal együtt. (gondolom így értetted :icon13: )

Link to comment
Megosztás:

Plusz a fúrás, 1,4-ről 1,6-ra, akkor komplett megy át a főtengely a dugókkal együtt. (gondolom így értetted :D )

persze,persze az egyértelmű volt. lehet olcsóbb meg jobb volna komplett cserélni a motort, de a papír az lehet hogy nem lenne egyszerű. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok ,hogy a jelenség a következő hideg motornál való be indításnál mintha némi benzin szagot éreznék a kipufbóll a Hf nemrég lett cserélve . Van 1 tipem de nem biztos szerintem szelepszár szimering de viszont nem füstöl .Ebben kérnék valami segítséget .

A hideg motoron nem elég meleg a kataklizátor. Azelőtt nem volt ilyen?

Link to comment
Megosztás:

Jóestét. még új vagyok itt és tundátok valami jó tippet adni. Nekem egy '94 1.4 8V f astram van. nagyon nagynak tartom a fogyasztását mert kb 15 literből olyan 120-130 km megyek vele, úgy hogy már a végén ippen hogy megmozdul a mutatója. java részt "városba" megyek. Szerintetek ez jó fogyasztás? Ha nem hogyan tudnám ezt csökkenteni nála? köszönöm elöre is a választ! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jóestét. még új vagyok itt és tundátok valami jó tippet adni. Nekem egy '94 1.4 8V f astram van. nagyon nagynak tartom a fogyasztását mert kb 15 literből olyan 120-130 km megyek vele, úgy hogy már a végén ippen hogy megmozdul a mutatója. java részt "városba" megyek. Szerintetek ez jó fogyasztás? Ha nem hogyan tudnám ezt csökkenteni nála? köszönöm elöre is a választ! :D

Városon belül mekkorák a távok? Mert ez se mindegy. Ha olyan kicsik, hogy a motor el sem tudja érni az üzemi hőfokot, akkor a 15 liter 130km-enként még majdnem jó is így télen. Enyémmel már tudtam 300km-en át 3-3 km-es rövidtávokkal télen 13,3 literes átlagfogyasztást produkálni 100km-enként. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Városon belül mekkorák a távok? Mert ez se mindegy. Ha olyan kicsik, hogy a motor el sem tudja érni az üzemi hőfokot, akkor a 15 liter 130km-enként még majdnem jó is így télen. Enyémmel már tudtam 300km-en át 3-3 km-es rövidtávokkal télen 13,3 literes átlagfogyasztást produkálni 100km-enként. :lol:

Hát legtöbbször eléri az üzemit... meg van ugy hogy rá is kapcsol a ventilátor.. de van ugy is hogy csak 10 percek megyek vele.. ami elég ritka.

Link to comment
Megosztás:

Régebben nem tapasztaltam .

A szelepszár-szimmeringet kizárnám mert akkor nem benzin hanem olajszagú lenne a füstje és ráadásul kék is. Láttam a profilodon hogy a gyújtással is lehetnek gondok. Az máris okozhat többletfogyasztást. A torpanás és durrogás a hengerfejezés óta van?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.