atis c14se Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Oké! Igazatok van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Ladám sose volt, nem is vágytam rá, tehát annak a "lekivilágát"nem ismerem. Ellenben döntsd el magad, hogy hogyan járna egy papír légszűrőbetét egy Astrában kb. 1 hónapos üzem után, ha a képen látható mennyiségű trutyi "rádőlne"! Hahaha:D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Ladám sose volt, nem is vágytam rá, tehát annak a "lekivilágát"nem ismerem. Ellenben döntsd el magad, hogy hogyan járna egy papír légszűrőbetét egy Astrában kb. 1 hónapos üzem után, ha a képen látható mennyiségű trutyi "rádőlne"! Üdv! Elég egyszerű szerkezetnek tűnik ez a szűrő. Leírnád a "hozzávalókat"? Kösz előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Üdv! Elég egyszerű szerkezetnek tűnik ez a szűrő. Leírnád a "hozzávalókat"? Kösz előre is! Itt nézz körül. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Ez a kartergázcsövem. Én motorom esetében 2kartergáz cső megy a szívósorba. Egy nagy, és egy kicsi(8as) a pillangószelep után, a kicsit ledugóztam, mert feleslegesnek tartottam, a nagyot meg levezettem a kasztni alá, mivel bőven tud azon a nagy csövön is szellőzni :D rosszul tetted hogy ledugóztad ugyanis alapjáraton csak ott szellőzik a motor kartell, az enyém el is volt dugulva az a pici furat ki kellet pucolnom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve December31, 2011 Megoszt Elküldve December31, 2011 Itt nézz körül. http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ Kösz átolvastam. Tiszta minden és asszem meg is van hozzá minden otthon... Legalább lessz elfoglaltságom a télre. :lol:. Írták ,hogy téliesítés??? Sztem egyszerű kell önteni a leválasztó tartályba 1 kis rézelejét vagy autoglikolt azt mehet rá a szmötyi már nem tud megfagyni. :D :devlish: :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Kösz átolvastam. Tiszta minden és asszem meg is van hozzá minden otthon... Legalább lessz elfoglaltságom a télre. :lol:. Írták ,hogy téliesítés??? Sztem egyszerű kell önteni a leválasztó tartályba 1 kis rézelejét vagy autoglikolt azt mehet rá a szmötyi már nem tud megfagyni. :D :devlish: :devlish: Erről beszéltem, hogy a lustaságom miatt szétfagyott a "bödönöm". Kb. 1 dl fagyálló ablakmosó elég ha az aljára önti a Zember! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Kösz átolvastam. Tiszta minden és asszem meg is van hozzá minden otthon... Legalább lessz elfoglaltságom a télre. :lol:. Írták ,hogy téliesítés??? Sztem egyszerű kell önteni a leválasztó tartályba 1 kis rézelejét vagy autoglikolt azt mehet rá a szmötyi már nem tud megfagyni. :D :devlish: :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Ahan. Faca. Nem használtál vörösrezet szűrőként benne? Tetszik ez a beföttes üveg megoldás (én is régen rájöttem már, hogy a befőttes üveg egyszerűen mindenre jó! :lol: ) a tető a festék eltávolítása után simán forrasztható, légmentesen zár, savaknak-lúgoknak ellenáll, bírja a vákuumot stbstb. Nekem viszont van 1 lepukkant házi vízművem szűrőstöl mindenestöl (tudtam, hogy még nem szemétérett!!! :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Ahan. Faca. Nem használtál vörösrezet szűrőként benne? Tetszik ez a beföttes üveg megoldás (én is régen rájöttem már, hogy a befőttes üveg egyszerűen mindenre jó! :lol: ) a tető a festék eltávolítása után simán forrasztható, légmentesen zár, savaknak-lúgoknak ellenáll, bírja a vákuumot stbstb. Nekem viszont van 1 lepukkant házi vízművem szűrőstöl mindenestöl (tudtam, hogy még nem szemétérett!!! :D ) Nem. A szivacs sokkal többet ér. Krosszmotorok légszűrőjében is mosható szivacsot alkalmaznak, és az a kis porszemeket is leválasztja. Itt pedig azért látsz 3 réteg szivacsot, mert a próbák során először egyel kezdtem, majd kettővel folytattam és a leghatásosabb a 3 réteg lett. Főleg a hűvösebb időkben választ le sok vizet (nyilvánvalóan) és az olaj mennyisége pedig motorfüggő. Minden jót, amit a fentebb hivatkozott linken olvasni lehetett én is tapasztaltam. Ha a vízhajtásos projectemen túl leszek, újra beszerelem a kartergáz szűrőt is, de lehet, hogy kicsit "profibbá" varázsolom a konstrukciómat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Nem. A szivacs sokkal többet ér. Krosszmotorok légszűrőjében is mosható szivacsot alkalmaznak, és az a kis porszemeket is leválasztja. Itt pedig azért látsz 3 réteg szivacsot, mert a próbák során először egyel kezdtem, majd kettővel folytattam és a leghatásosabb a 3 réteg lett. Főleg a hűvösebb időkben választ le sok vizet (nyilvánvalóan) és az olaj mennyisége pedig motorfüggő. Minden jót, amit a fentebb hivatkozott linken olvasni lehetett én is tapasztaltam. Ha a vízhajtásos projectemen túl leszek, újra beszerelem a kartergáz szűrőt is, de lehet, hogy kicsit "profibbá" varázsolom a konstrukciómat. Mond meg a frankót! Tényleg porszáraz marad a fojtószelepház a szűrő alkalmazásával ?! És nem trutyisodik be az alapjárati motor sem??? Mert van a családban még 1 szekér 1 bravo1.2 na ennek tipusbaja a torok dzsuvásodásából adodó alapjárati motor tönkremenetele (műszakilag sz@r konstrukció) ott közvetlen a pillangó szelepet állítja 1 elektromotor (egy műanyag mechamizmuson keresztül). Namost ha ez a mechanizmus egy pillanarta is megakad (pl a lerakódástól) akkor bizony az állítómotorban törik vmi. Ez történt nálam is és szarul érintett, hogy a bontott alkatrész 15.000 az új meg 67.000 körül taksál... Ezért lenne fontos nekem ez a szürő és persze az opelnek sem ártana. Nem vagyok híve az időszakos pucolgatásnak mert sztem: 1.az állandó szétszedéstől deformálódik idővel a fojtószelepház(a sok meghúzástól) 2.a csavarok menetfészke egy viszonylag lágy anyagból készült (a csavarhoz képest) er-go idővel kinyalja a menetet belőle Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Mond meg a frankót! Tényleg porszáraz marad a fojtószelepház a szűrő alkalmazásával ?! És nem trutyisodik be az alapjárati motor sem??? Mert van a családban még 1 szekér 1 bravo1.2 na ennek tipusbaja a torok dzsuvásodásából adodó alapjárati motor tönkremenetele (műszakilag sz@r konstrukció) ott közvetlen a pillangó szelepet állítja 1 elektromotor (egy műanyag mechamizmuson keresztül). Namost ha ez a mechanizmus egy pillanarta is megakad (pl a lerakódástól) akkor bizony az állítómotorban törik vmi. Ez történt nálam is és szarul érintett, hogy a bontott alkatrész 15.000 az új meg 67.000 körül taksál... Ezért lenne fontos nekem ez a szürő és persze az opelnek sem ártana. Nem vagyok híve az időszakos pucolgatásnak mert sztem: 1.az állandó szétszedéstől deformálódik idővel a fojtószelepház(a sok meghúzástól) 2.a csavarok menetfészke egy viszonylag lágy anyagból készült (a csavarhoz képest) er-go idővel kinyalja a menetet belőle Az Opelomat állandóan ingadozó alapjárattal vettem. Szakszervíz, "injektorspecialista számítógépbűvész", senki nem tudta az okát. Miután kitakarítottam a pillangószelp házát és az alapjárati motort (saját elhatározásból) minden hiba megszűnt. Aztán jött a kartergázszűrő, és azóta nincs ilyen jellegű problémám. Igaz, hogy két éve az sincs benne...., de benne lesz. Az biztos, hogy amit a bödönben látsz az nem kerülhet vissza a motorba ha van szűrőd. Nem garantálom, hogy a vízpárából nyáron nem jut át valami, de az olaj biztosan nem megy át! A bödönből egy vizes olajemulziót lehet kitölteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Az Opelomat állandóan ingadozó alapjárattal vettem. Szakszervíz, "injektorspecialista számítógépbűvész", senki nem tudta az okát. Miután kitakarítottam a pillangószelp házát és az alapjárati motort (saját elhatározásból) minden hiba megszűnt. Aztán jött a kartergázszűrő, és azóta nincs ilyen jellegű problémám. Igaz, hogy két éve az sincs benne...., de benne lesz. Az biztos, hogy amit a bödönben látsz az nem kerülhet vissza a motorba ha van szűrőd. Nem garantálom, hogy a vízpárából nyáron nem jut át valami, de az olaj biztosan nem megy át! A bödönből egy vizes olajemulziót lehet kitölteni. Kösz a választ Mester! Asszem megyek is és nekiállok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgabi85 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Sziasztok! BOldog Új Évet mindenkinek! van egy eléggé nagy problémám az autómmal. Astra F 1.6 2000-es évjárat X16SZR motorkód. Kb. 1 hete beindítottam az autót, minden tökéletesen működött, pár métert mentem vele, amikor éreztem, hogy rángat az autó és leáll a motor. Ezután többszöri indításra sem indult be, de még csak meg se pöffen. Valamennyire értek a kocsikhoz, így megpróbáltam felkutatni a probléma okát, de eddig eredménytelenül. Szikra van. Üzemanyagot kap, mert nedvesek a gyertyák amikor kiveszem. Az összes biztosíték jó. Vezérlés nem szakadt el. Szűrők jók. Tuti, hogy benzin van benne. Mi lehet még szerintetek a probléma??? Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Sziasztok! BOldog Új Évet mindenkinek! van egy eléggé nagy problémám az autómmal. Astra F 1.6 2000-es évjárat X16SZR motorkód. Kb. 1 hete beindítottam az autót, minden tökéletesen működött, pár métert mentem vele, amikor éreztem, hogy rángat az autó és leáll a motor. Ezután többszöri indításra sem indult be, de még csak meg se pöffen. Valamennyire értek a kocsikhoz, így megpróbáltam felkutatni a probléma okát, de eddig eredménytelenül. Szikra van. Üzemanyagot kap, mert nedvesek a gyertyák amikor kiveszem. Az összes biztosíték jó. Vezérlés nem szakadt el. Szűrők jók. Tuti, hogy benzin van benne. Mi lehet még szerintetek a probléma??? Üdv! Hibakód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgabi85 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Hibakód? Ja bocsi kihagytam, gépre rátettük. nincs hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Ja bocsi kihagytam, gépre rátettük. nincs hiba. Én így láthatatlanba AC pumpát mondaék! Ha a gyújtást ráadod hallod hogy megy a szivattyúja? A relé kattan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgabi85 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Én így láthatatlanba AC pumpát mondaék! Ha a gyújtást ráadod hallod hogy megy a szivattyúja? A relé kattan? Ac is jó. lehúztam az üzemanyag csövet. kb. 2-3 méterre előtte az üzemanyagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgabi85 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Ac is jó. lehúztam az üzemanyag csövet. kb. 2-3 méterre előtte az üzemanyagot. Ja amit még kihagytam és fontos. hogy amikor ráadom a gyújtás a műszeregységen nincs töltés meg olajnyomás visszajelzés. csak a check lámpa világít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Sziasztok! BOldog Új Évet mindenkinek! van egy eléggé nagy problémám az autómmal. Astra F 1.6 2000-es évjárat X16SZR motorkód. Kb. 1 hete beindítottam az autót, minden tökéletesen működött, pár métert mentem vele, amikor éreztem, hogy rángat az autó és leáll a motor. Ezután többszöri indításra sem indult be, de még csak meg se pöffen. Valamennyire értek a kocsikhoz, így megpróbáltam felkutatni a probléma okát, de eddig eredménytelenül. Szikra van. Üzemanyagot kap, mert nedvesek a gyertyák amikor kiveszem. Az összes biztosíték jó. Vezérlés nem szakadt el. Szűrők jók. Tuti, hogy benzin van benne. Mi lehet még szerintetek a probléma??? Üdv! A vezérlés jelen van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vgabi85 Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 A vezérlés jelen van ? Azt még nem néztem, de nem hülyeség. Lehet, hogy félreugrott annyit, hogy amiatt nem tud beindulni. KÖszi, ezt megnézem majd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Ha megszivja magát akkor sem indul Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január1, 2012 Megoszt Elküldve Január1, 2012 Sziasztok! BOldog Új Évet mindenkinek! van egy eléggé nagy problémám az autómmal. Astra F 1.6 2000-es évjárat X16SZR motorkód. Kb. 1 hete beindítottam az autót, minden tökéletesen működött, pár métert mentem vele, amikor éreztem, hogy rángat az autó és leáll a motor. Ezután többszöri indításra sem indult be, de még csak meg se pöffen. Valamennyire értek a kocsikhoz, így megpróbáltam felkutatni a probléma okát, de eddig eredménytelenül. Szikra van. Üzemanyagot kap, mert nedvesek a gyertyák amikor kiveszem. Az összes biztosíték jó. Vezérlés nem szakadt el. Szűrők jók. Tuti, hogy benzin van benne. Mi lehet még szerintetek a probléma??? Üdv!Ja amit még kihagytam és fontos. hogy amikor ráadom a gyújtás a műszeregységen nincs töltés meg olajnyomás visszajelzés. csak a check lámpa világít. Kézifék visszajelzőlámpa sem működik? Valahogy testelési problémára gyanakszom, vagy csatlakozási baj. Ha az autórádió működik és gyújtás ráadásra be is kapcsol (ha gyári), akkor nem a biztosíték ment ki (F7-es jelzésű 10 amperes). Sőt. A check engine izzó is onnan kapja a ménkőt. Szerintem a motor testvezeték átkötéseit nézd át elsősorban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vufi Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 sziasztok skacok! segitségre lenne szükségem 1.4 f astra vezérműszíj csere az istenért nembirom leszedni a főtengelyről az ékszíjtárcsát az lenne a kérdés jobb v bal menetes csavar van benne. köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 sziasztok skacok! segitségre lenne szükségem 1.4 f astra vezérműszíj csere az istenért nembirom leszedni a főtengelyről az ékszíjtárcsát az lenne a kérdés jobb v bal menetes csavar van benne. köszi előre is Ha jól emlékszem jobb menetes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts