J0hnny Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Gondolom a számát addig nem tudni, míg szét nincs szedve? Sajnos az olajteknőt muszáj levenni hozzá... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Sajnos az olajteknőt muszáj levenni hozzá... :lol: Hát egyelőre így marad...reckír lesz egy kevés ideig... Aztán addig ráizgatom apámat a közeli bontóra, hogy van-e egyáltalán főtengely... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Hát egyelőre így marad...reckír lesz egy kevés ideig... Aztán addig ráizgatom apámat a közeli bontóra, hogy van-e egyáltalán főtengely... Körbekérdezhetek itt is, Debrecen Kecskemét vonalon sűrűn mozog a cégünk...de a szám kellene hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Gondolom a számát addig nem tudni, míg szét nincs szedve? nem te szoktad 1500nál elváltani a motort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 nem te szoktad 1500nál elváltani a motort? De. Mondjuk nem mindig...van hogy 1200nél is...bár nem hiszem, hogy ez törné le a főtengely végét... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December19, 2011 Megoszt Elküldve December19, 2011 Körbekérdezhetek itt is, Debrecen Kecskemét vonalon sűrűn mozog a cégünk...de a szám kellene hozzá. Azt megköszönném. A holléte nem annyira fontos, mert legfeljebb elhozatom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December20, 2011 Megoszt Elküldve December20, 2011 Van valakinek tapasztalata,hogy goetze gyűrűk meddig bírják? Múltkor írta valaki,hogy 100e-t bírt neki gyűrűzés után,de nem volt szó róla,hogy milyen márkájú gyűrűk voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December20, 2011 Megoszt Elküldve December20, 2011 Van valakinek tapasztalata,hogy goetze gyűrűk meddig bírják? Múltkor írta valaki,hogy 100e-t bírt neki gyűrűzés után,de nem volt szó róla,hogy milyen márkájú gyűrűk voltak. Valamikor régen valami "rick" vagy hasonló nevű japán gyűrűket raktunk a Daciaba és azok jók voltak. Asszem 3 garnitúra hüvelyt koptattak el... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve December20, 2011 Megoszt Elküldve December20, 2011 Sziasztok! Rég nem jártam erre felétek,de most sajna megint gond van a járgánnyal: astra 1.6 16V X16XEL 35-ös hibát jelez,ami üresjárati töltésszabályozó-üresjárati fordulatszám szabályozás rossz,illetve nincs na most akkor mim mehetett tönkre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Sziasztok eljött a hideg idő és a kocsika érdekességeket produkál, amikor beindítom úgy indul el mintha a dugattyúk szépen lassan pörögnének fel,vagy nem volna kellő kráft /áram/a kocsiba hogy egyből felpörögjön , valamint ha rárakok egy fogyasztót mondjuk a hátsószélvédő melegítőt akkor akadozva leáll/olyan mintha nem volna benne benyó/,de ha nincs rajta semmi fogyasztó szépen lassan bemelegszik és utána már semmi baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Sziasztok eljött a hideg idő és a kocsika érdekességeket produkál, amikor beindítom úgy indul el mintha a dugattyúk szépen lassan pörögnének fel,vagy nem volna kellő kráft /áram/a kocsiba hogy egyből felpörögjön , valamint ha rárakok egy fogyasztót mondjuk a hátsószélvédő melegítőt akkor akadozva leáll/olyan mintha nem volna benne benyó/,de ha nincs rajta semmi fogyasztó szépen lassan bemelegszik és utána már semmi baja. Nem lehet hogy egy kicsit halott már az akksid? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Nem lehet hogy egy kicsit halott már az akksid? :lol: hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:) és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó 1.4 8v 1999 évj astra classic. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:) és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó 1.4 8v 1999 évj astra classic. Gyárliag 44Ah-st javasolnak hozzá, de sztem min. 55Ah-st érdemes tenni bele, nekem az 55-ös ilyenkor télen a mínuszokban elég szenvedős tud lenni, a 44-es talán kevés is lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:) és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó 1.4 8v 1999 évj astra classic. Nekem is volt egy aksim amit csak nyáron lehetett használni mert télen márt 0, -2 foknál már nem indított! De szerintem ha már jár a motor onnantól a generátor adja az áramot nem az aksi, így valószínű hogy a generátorod is oda van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Gyárliag 44Ah-st javasolnak hozzá, de sztem min. 55Ah-st érdemes tenni bele, nekem az 55-ös ilyenkor télen a mínuszokban elég szenvedős tud lenni, a 44-es talán kevés is lenne. A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :lol: Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Nekem is volt egy aksim amit csak nyáron lehetett használni mert télen márt 0, -2 foknál már nem indított! De szerintem ha már jár a motor onnantól a generátor adja az áramot nem az aksi, így valószínű hogy a generátorod is oda van! És/vagy ékszíj? Meg lehet, hogy érdemes lenne rámérni, hogy levett gyújtással nem e szlopálja valami a kraftot amikor áll az autó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :D Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom. 3. tele az enyémnek, dízelben, úgy hogy az első tele egy félhalott motorral volt, ami melegben se igazán indult, tavaly pedig elhalt a generátorom, és j ópárszor csontra leszívta. Nekem hibátlanul teszi a dolgát. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :lol: Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom. Igen, még mindig az a Varta van. Egyébként semmi gondja, csak ilyenkor télen esik nehezére az indítózás hidegen. Hosszabb állásnál (pár nap, vagy hét) ilyenkor rá szoktam csiptetni egy csepptöltőt, azzal pár nap után úgy indít, mint nyáron szokott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December21, 2011 Megoszt Elküldve December21, 2011 Igen, még mindig az a Varta van. Egyébként semmi gondja, csak ilyenkor télen esik nehezére az indítózás hidegen. Hosszabb állásnál (pár nap, vagy hét) ilyenkor rá szoktam csiptetni egy csepptöltőt, azzal pár nap után úgy indít, mint nyáron szokott. Úgy könnyű!!! :lol: Viccet félretéve, ez az amit a többség hanyagol, aztán jönnek a kérdések: "Miért nem tudok hidegben indítani, mikor a nyáron még olyan jó volt?!" Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzsl Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Üdvözletem, 1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem.. Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma. Tudtok segíteni? Mi lehet ez? Köszönettel, Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
ihbastra Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Üdvözletem, 1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem.. Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma. Tudtok segíteni? Mi lehet ez? Köszönettel, Zsolt Ezt így nagyon nehéz megfejteni, de van egy tippem ami az én autómnál is fenn áll. Az enyémnek alapjáraton és 2200-as fordulaton zörög a katalizátorja! Cserés lesz sajna... Lehet hogy nálad is bizonyos fordulatszám tartományban valami rezonál és azt hallod! De kollégám vektrájába csak alapjáraton volt csörgő hang amire nem tudtak rájönni és kiderült mikor elszakadt a vezérműszíj 90km/h nál hogy a feszítőgörgő volt a ludas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December23, 2011 Megoszt Elküldve December23, 2011 Üdvözletem, 1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem.. Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma. Tudtok segíteni? Mi lehet ez? Köszönettel, Zsolt Első körben nézd meg a hővédő lemezeket a kipufogócsonkon ill az Y on a kipufogó elején. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nzsl Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Ezt így nagyon nehéz megfejteni, de van egy tippem ami az én autómnál is fenn áll. Az enyémnek alapjáraton és 2200-as fordulaton zörög a katalizátorja! Cserés lesz sajna... Lehet hogy nálad is bizonyos fordulatszám tartományban valami rezonál és azt hallod! De kollégám vektrájába csak alapjáraton volt csörgő hang amire nem tudtak rájönni és kiderült mikor elszakadt a vezérműszíj 90km/h nál hogy a feszítőgörgő volt a ludas! Kösz az ötleteket.... hogy lehetne kizárni a katalizátort / feszítőgörgőt? Valahogy nem örülnék... Ja és BOLDOG KARÁCSONYT minden fórumlakónak! Üdv, Zsolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December24, 2011 Megoszt Elküldve December24, 2011 Kösz az ötleteket.... hogy lehetne kizárni a katalizátort / feszítőgörgőt? Valahogy nem örülnék... Ja és BOLDOG KARÁCSONYT minden fórumlakónak! Üdv, Zsolt. Leveheted a szijat és kézzel megforgathatod , rögtön kiderül hogy zörög -e de a generátor csapágy is tud ilyet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve December25, 2011 Megoszt Elküldve December25, 2011 hali mocidiagnosztikám világított de elaludt! hibakódot kivillogtattam és a 44 jött ki! ami ezt jelenti:Lambda szonda / befúvásjel keverék túl szegény Ez milehet? alapjáraton járt és akkor világított a visszajelző kinyomtam a kuplungot kis gázt adtam és ki is aludt! Köszönettel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts