Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sajnos az olajteknőt muszáj levenni hozzá... :lol:

Hát egyelőre így marad...reckír lesz egy kevés ideig...

Aztán addig ráizgatom apámat a közeli bontóra, hogy van-e egyáltalán főtengely...

Elküldve
Hát egyelőre így marad...reckír lesz egy kevés ideig...

Aztán addig ráizgatom apámat a közeli bontóra, hogy van-e egyáltalán főtengely...

Körbekérdezhetek itt is, Debrecen Kecskemét vonalon sűrűn mozog a cégünk...de a szám kellene hozzá.

Elküldve
nem te szoktad 1500nál elváltani a motort?

De. Mondjuk nem mindig...van hogy 1200nél is...bár nem hiszem, hogy ez törné le a főtengely végét... :lol:

Elküldve
Körbekérdezhetek itt is, Debrecen Kecskemét vonalon sűrűn mozog a cégünk...de a szám kellene hozzá.

Azt megköszönném. A holléte nem annyira fontos, mert legfeljebb elhozatom. :lol:

Elküldve
Van valakinek tapasztalata,hogy goetze gyűrűk meddig bírják?

Múltkor írta valaki,hogy 100e-t bírt neki gyűrűzés után,de nem volt szó róla,hogy milyen márkájú gyűrűk voltak.

Valamikor régen valami "rick" vagy hasonló nevű japán gyűrűket raktunk a Daciaba és azok jók voltak. Asszem 3 garnitúra hüvelyt koptattak el... :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Rég nem jártam erre felétek,de most sajna megint gond van a járgánnyal:

astra 1.6 16V X16XEL 35-ös hibát jelez,ami üresjárati töltésszabályozó-üresjárati fordulatszám szabályozás rossz,illetve nincs

na most akkor mim mehetett tönkre?

Elküldve

Sziasztok eljött a hideg idő és a kocsika érdekességeket produkál, amikor beindítom úgy indul el mintha a dugattyúk szépen lassan pörögnének fel,vagy nem volna kellő kráft /áram/a kocsiba hogy egyből felpörögjön , valamint ha rárakok egy fogyasztót mondjuk a hátsószélvédő melegítőt akkor akadozva leáll/olyan mintha nem volna benne benyó/,de ha nincs rajta semmi fogyasztó szépen lassan bemelegszik és utána már semmi baja.

Elküldve
Sziasztok eljött a hideg idő és a kocsika érdekességeket produkál, amikor beindítom úgy indul el mintha a dugattyúk szépen lassan pörögnének fel,vagy nem volna kellő kráft /áram/a kocsiba hogy egyből felpörögjön , valamint ha rárakok egy fogyasztót mondjuk a hátsószélvédő melegítőt akkor akadozva leáll/olyan mintha nem volna benne benyó/,de ha nincs rajta semmi fogyasztó szépen lassan bemelegszik és utána már semmi baja.

Nem lehet hogy egy kicsit halott már az akksid? :lol:

Elküldve
Nem lehet hogy egy kicsit halott már az akksid? :lol:

hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:)

és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó

1.4 8v 1999 évj astra classic.

Elküldve
hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:)

és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó

1.4 8v 1999 évj astra classic.

Gyárliag 44Ah-st javasolnak hozzá, de sztem min. 55Ah-st érdemes tenni bele, nekem az 55-ös ilyenkor télen a mínuszokban elég szenvedős tud lenni, a 44-es talán kevés is lenne.

Elküldve
hmm lehet igazad van,és csak attól csinálhatja ezt?mert nyáron no problem:)

és milyen aksi való bele? ami nem drága és nem zselés hanem savas de ha van olcso zselésbe az is jó

1.4 8v 1999 évj astra classic.

Nekem is volt egy aksim amit csak nyáron lehetett használni mert télen márt 0, -2 foknál már nem indított! De szerintem ha már jár a motor onnantól a generátor adja az áramot nem az aksi, így valószínű hogy a generátorod is oda van!

Elküldve
Gyárliag 44Ah-st javasolnak hozzá, de sztem min. 55Ah-st érdemes tenni bele, nekem az 55-ös ilyenkor télen a mínuszokban elég szenvedős tud lenni, a 44-es talán kevés is lenne.

A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :lol: Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom.

Elküldve
Nekem is volt egy aksim amit csak nyáron lehetett használni mert télen márt 0, -2 foknál már nem indított! De szerintem ha már jár a motor onnantól a generátor adja az áramot nem az aksi, így valószínű hogy a generátorod is oda van!

És/vagy ékszíj? Meg lehet, hogy érdemes lenne rámérni, hogy levett gyújtással nem e szlopálja valami a kraftot amikor áll az autó :lol:

Elküldve
A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :D Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom.

3. tele az enyémnek, dízelben, úgy hogy az első tele egy félhalott motorral volt, ami melegben se igazán indult, tavaly pedig elhalt a generátorom, és j ópárszor csontra leszívta. Nekem hibátlanul teszi a dolgát. :lol:

Elküldve
A kitakarított és 32%-os akkumulátorsavval feltöltött 42Ah-s akksi remekül indít ezekben a hidegekben is. Tegnap éjjel pl -7 fokos levegőhőmérsékletnél probléma nélkül indított, pedig van már baja az önindítónak a kocsimban. :lol: Még mindig a Vartád van? Én már kicseréltettem akkumulátoros ismerőssel egy felújított 44Ah-s akksira, mert az 54-es Vartám már döglődőben volt. Meg ugye ajánlott a gondozásos/kupakos akksi, a gondozás mentest erősen nem ajánlom.

Igen, még mindig az a Varta van. Egyébként semmi gondja, csak ilyenkor télen esik nehezére az indítózás hidegen. Hosszabb állásnál (pár nap, vagy hét) ilyenkor rá szoktam csiptetni egy csepptöltőt, azzal pár nap után úgy indít, mint nyáron szokott.

Elküldve
Igen, még mindig az a Varta van. Egyébként semmi gondja, csak ilyenkor télen esik nehezére az indítózás hidegen. Hosszabb állásnál (pár nap, vagy hét) ilyenkor rá szoktam csiptetni egy csepptöltőt, azzal pár nap után úgy indít, mint nyáron szokott.

Úgy könnyű!!! :lol:

Viccet félretéve, ez az amit a többség hanyagol, aztán jönnek a kérdések: "Miért nem tudok hidegben indítani, mikor a nyáron még olyan jó volt?!"

Elküldve

Üdvözletem,

1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem..

Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma.

Tudtok segíteni? Mi lehet ez?

Köszönettel,

Zsolt

Elküldve
Üdvözletem,

1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem..

Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma.

Tudtok segíteni? Mi lehet ez?

Köszönettel,

Zsolt

Ezt így nagyon nehéz megfejteni, de van egy tippem ami az én autómnál is fenn áll.

Az enyémnek alapjáraton és 2200-as fordulaton zörög a katalizátorja! Cserés lesz sajna...

Lehet hogy nálad is bizonyos fordulatszám tartományban valami rezonál és azt hallod!

De kollégám vektrájába csak alapjáraton volt csörgő hang amire nem tudtak rájönni és kiderült mikor elszakadt a vezérműszíj 90km/h nál hogy a feszítőgörgő volt a ludas!

Elküldve
Üdvözletem,

1,4 L 16V 66kW ECOTEC motor témakörben lenne kérdésem..

Az auto nekem uj egyébként 15 éves. 3000 1/min felett zörgés hallattszik a műszerfal/motor felől, de amint eléri a kb 4000-es fordulatszámot a zörgés (rezonancia ???) csökken / megszűnik egészségesen dolgozik a motor. Alacson fordulatszámtartományban nincs ilyen probléma.

Tudtok segíteni? Mi lehet ez?

Köszönettel,

Zsolt

Első körben nézd meg a hővédő lemezeket a kipufogócsonkon ill az Y on a kipufogó elején.

Elküldve
Ezt így nagyon nehéz megfejteni, de van egy tippem ami az én autómnál is fenn áll.

Az enyémnek alapjáraton és 2200-as fordulaton zörög a katalizátorja! Cserés lesz sajna...

Lehet hogy nálad is bizonyos fordulatszám tartományban valami rezonál és azt hallod!

De kollégám vektrájába csak alapjáraton volt csörgő hang amire nem tudtak rájönni és kiderült mikor elszakadt a vezérműszíj 90km/h nál hogy a feszítőgörgő volt a ludas!

Kösz az ötleteket.... hogy lehetne kizárni a katalizátort / feszítőgörgőt? Valahogy nem örülnék...

Ja és BOLDOG KARÁCSONYT minden fórumlakónak!

Üdv,

Zsolt.

Elküldve
Kösz az ötleteket.... hogy lehetne kizárni a katalizátort / feszítőgörgőt? Valahogy nem örülnék...

Ja és BOLDOG KARÁCSONYT minden fórumlakónak!

Üdv,

Zsolt.

Leveheted a szijat és kézzel megforgathatod , rögtön kiderül hogy zörög -e de a generátor csapágy is tud ilyet :lol:

Elküldve

hali mocidiagnosztikám világított de elaludt! hibakódot kivillogtattam és a 44 jött ki! ami ezt jelenti:Lambda szonda / befúvásjel keverék túl szegény

Ez milehet? alapjáraton járt és akkor világított a visszajelző kinyomtam a kuplungot kis gázt adtam és ki is aludt! Köszönettel!

Elküldve
hali mocidiagnosztikám világított de elaludt! hibakódot kivillogtattam és a 44 jött ki! ami ezt jelenti:Lambda szonda / befúvásjel keverék túl szegény

Ez milehet? alapjáraton járt és akkor világított a visszajelző kinyomtam a kuplungot kis gázt adtam és ki is aludt! Köszönettel!

Egészen pontosan azt jelenti,hogy szegény a keverék,aminek motorkonstrukciótól függően sok oka lehet,de a legvalószínűbb az elfáradt lambdaszonda.

Bosch ajánlott ha kell venni, vagy a teljesen gyári minőségű (nem a hat ropis,mert az eléggé lutri.)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.