Prins... Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 univerzális katalizátorról esetleg tapasztalat vagy vélemény?! :lol:
hakapeszimaki Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 univerzális katalizátorról esetleg tapasztalat vagy vélemény?! :lol: Fater munkáskombiján két műszakin egymás után is tökéletes volt az emisszió bosal utángyári katalizátortól. Szóval jó az csak abból sem a legolcsóbbat kell venni.
Pityusz13 Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 corsa caravan? :lol::O:O:O:O:O azthittem a combora érti, hogy kombi....
Pityusz13 Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Beszélsz marhaságokat!!! tipusazonos motorról kell egy számla,(nemkötelező) származási papir (lényeg, hogy forgalomból végleg kivont autóból legyen) 6000Ft az új forgalmi-ért, 4000Ft új törzskönyvért oszt csókolom örül az új mocinak Ép múlthéten volt egy ilyen akciónk. ENNYI?! én a legtöbbet ez a kis avazós módszert hallottam ami nem túl célszerű meg olyanokat hogy KPM vizsga meg minden anyám kínja ami belekerülne 150-200forintomba.....
Prins... Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Fater munkáskombiján két műszakin egymás után is tökéletes volt az emisszió bosal utángyári katalizátortól. Szóval jó az csak abból sem a legolcsóbbat kell venni. és környezetvédelmi besorolás szempontjából? megkaphatja ugyanúgy a kék matricát?
Dáwid Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 ENNYI?! én a legtöbbet ez a kis avazós módszert hallottam ami nem túl célszerű meg olyanokat hogy KPM vizsga meg minden anyám kínja ami belekerülne 150-200forintomba..... A savazás a bepapírozni, nem akarós verzió. Ha nincs motorszám, akkor miért kéne KPM vizsga? Öreg autó, kirohadt azt kész. 6000-ért beírják forgalmiba, hogy motorszám nem olvasható, leveszik motorkódra, és csókolom. Ugyan olyan motorra senki nem kötözködik.
Dáwid Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 és környezetvédelmi besorolás szempontjából? megkaphatja ugyanúgy a kék matricát? A mért értékeknek köze nincs ahhoz, hogy milyen matricát adnak. (akkor nem tehetnének pirosat etanolos autóra...) Megnézi milyen szám van a forgalmi V9-es mezőjében, ad rá egy matricát, és kész. (jó esetben a forgalmiban szereplő számnak, van némi köze az autóhoz, de ez sem biztos :lol: )
Prins... Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 A mért értékeknek köze nincs ahhoz, hogy milyen matricát adnak. (akkor nem tehetnének pirosat etanolos autóra...) Megnézi milyen szám van a forgalmi V9-es mezőjében, ad rá egy matricát, és kész. (jó esetben a forgalmiban szereplő számnak, van némi köze az autóhoz, de ez sem biztos ;) ) szóval akkor ha a gyári katalizátorral az előző műszakin kék volt, akkor az univerzálissal is ugyanúgy megkapja a kéket igaze? :lol:
Dáwid Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 szóval akkor ha a gyári katalizátorral az előző műszakin kék volt, akkor az univerzálissal is ugyanúgy megkapja a kéket igaze? ;) Meg kéne neki. Ha ki van szedve a katalizátor, akkor azért csúnyát mondanak, de ha van, akkor van. :lol:
oliver 962 Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Mi a motorkódja a Corsának, meg milyen évjárat? Üdv mindenkinek!A corsa motorszáma x14xe-és szervós+klimás a drágám ;) !A kormánymű tuti,hogy használhatatlan mert ennek "lent van az astrámnak mag "fent" a tűzfalon,de a nagykérdés az,hogy a szivattyú+csővek használhatóak-e ha szerzek egy astra szervós kormányművet.A másik nagy kérdés,hogy a klima befaragható-e az astrába?Most jut eszembe rámértem terhelés mellett az aksimra alap:12.9v--alapjáraton terh.nélkűl:14,7v----alapjáraton minden fogyaszto rákapcsolva+2 fűthető üléslap maxon:12,4v és gázadásra nyüszitett a generátor mint állat.(nem a szíj forgott meg)Vajon kaka a generátorom? :lol:
oliver 962 Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Üdv!Azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy ez a --c14nz---8v--hidrotőkés vagy állithato a szelephézag,mert alapjáraton hátul a kipuffnál hallgatva néha 20-30 másodpercenként mintha kihagyna vagyis úgy pelepőffent vagy mi a fene.A gyertyákat megnéztem és egy kissé kormossak voltak.Gyújtáson probáltam finomitani (egy kicsit állitottam a tűzfal felé)ami annyit javúlt,hogy most sokkal jobban veszi a lapot,de ez a pepőffentés megmaradt.Nem tudom ezt mi okozhatja?Valakinek valami ötlet? :lol:
astrac18xegt Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 sziasztok,kérdésem a következő lenne:ha felesbe tankolok e 85-ttel,sokkal jobb a fogyasztásom,mit kellene átalakitanom h tisztán e85-tel járjak?
Krajcso Elküldve December13, 2011 Elküldve December13, 2011 Üdv!Azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy ez a --c14nz---8v--hidrotőkés vagy állithato a szelephézag,mert alapjáraton hátul a kipuffnál hallgatva néha 20-30 másodpercenként mintha kihagyna vagyis úgy pelepőffent vagy mi a fene.A gyertyákat megnéztem és egy kissé kormossak voltak.Gyújtáson probáltam finomitani (egy kicsit állitottam a tűzfal felé)ami annyit javúlt,hogy most sokkal jobban veszi a lapot,de ez a pepőffentés megmaradt.Nem tudom ezt mi okozhatja?Valakinek valami ötlet? :lol: A klíma befaragás alighanem az egyik legbonyolultabb dolog, ha nagyon eltökélt vagy és van egy pontosan ugyanolyan kocsid donornak, akkor kezdj csak bele szerintem.. Az a 12,4V nem valami bíztató.. gyanús az a generátor, nagyon gyanús! A motorod hidrotőkés, ha nagyon megkoptak a tőkék akkor nagyjából a csere eredményez csak érdemi javulást. Reggel hidegben nem zakatol? Ez a puffogás nekem is megvan amit írtál, nem bírtam még rájönni mitől.. nagyon sokmindent átnéztem már, de nem találom az okát. Nagyjából már csak a motor szétszedése van hátra..
oliver 962 Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 A klíma befaragás alighanem az egyik legbonyolultabb dolog, ha nagyon eltökélt vagy és van egy pontosan ugyanolyan kocsid donornak, akkor kezdj csak bele szerintem.. Az a 12,4V nem valami bíztató.. gyanús az a generátor, nagyon gyanús! A motorod hidrotőkés, ha nagyon megkoptak a tőkék akkor nagyjából a csere eredményez csak érdemi javulást. Reggel hidegben nem zakatol? Ez a puffogás nekem is megvan amit írtál, nem bírtam még rájönni mitől.. nagyon sokmindent átnéztem már, de nem találom az okát. Nagyjából már csak a motor szétszedése van hátra.. Üdv!Hát igen reggelente minimális hangja van ,de nem vészes.A generátoron ilyen tüneteknél elég csak feszszab,-ot cserélni ,vagy vegyem le a generátort és túrjam szét?Köszi az eddigi válaszokat!
atis c14se Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 sziasztok,kérdésem a következő lenne:ha felesbe tankolok e 85-ttel,sokkal jobb a fogyasztásom,mit kellene átalakitanom h tisztán e85-tel járjak? http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9147555 olvasgassál.
hakapeszimaki Elküldve December14, 2011 Elküldve December14, 2011 Felraktad a nagyobb fojtószelepházat?
kknl Elküldve December15, 2011 Elküldve December15, 2011 Mitől lehet az ? Amikor kövér gázt nyomok alacsonyabb kb:2000-es fordulaton úgy tűnik mintha torpanna az autó ?
Dáwid Elküldve December15, 2011 Elküldve December15, 2011 Mitől lehet az ? Amikor kövér gázt nyomok alacsonyabb kb:2000-es fordulaton úgy tűnik mintha torpanna az autó ? EGR, Lambda, egyáltalán benzines dízel, villanyos vatafakk? :lol:
kknl Elküldve December15, 2011 Elküldve December15, 2011 EGR, Lambda, egyáltalán benzines dízel, villanyos vatafakk? :lol: 1.6 8 v EGR lezárva Lambda cserélve gyertyák cserélve
hakapeszimaki Elküldve December15, 2011 Elküldve December15, 2011 Mitől lehet az ? Amikor kövér gázt nyomok alacsonyabb kb:2000-es fordulaton úgy tűnik mintha torpanna az autó ? Nekem fojtószelep potméter csinált ilyet.
pszilaj Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok! Lenne egy egy problémám és mielőtt nekiállnék szétszedni mindent, mint kölyök majom a zsebórát, kérdeznék. A probléma a napokban jelent meg. 1500-as fordulat alatt nagy gázra torpan mint a fene. Hidegen majd hogy nem le is fullad. Melegen javul valamennyit a helyzet, de még ötödikben is érzik, hogy ránt egyet, mielőtt elkezdene húzni. Mivel hidegen is van, a lambda-szondát kizárnám. A hőmérséklet érzékelők rendben vannak. EGR-szelep le van zárva. Merre induljak? Gyertya-hiba lenne? Az alapjáratom sima, egyenletes, nincs döccenés sem... Ötleteket előre is köszönöm!
hakapeszimaki Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Fel. Mert? Érezhető valami változás tőle?
J0hnny Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Sziasztok! Lenne egy egy problémám és mielőtt nekiállnék szétszedni mindent, mint kölyök majom a zsebórát, kérdeznék. A probléma a napokban jelent meg. 1500-as fordulat alatt nagy gázra torpan mint a fene. Hidegen majd hogy nem le is fullad. Melegen javul valamennyit a helyzet, de még ötödikben is érzik, hogy ránt egyet, mielőtt elkezdene húzni. Mivel hidegen is van, a lambda-szondát kizárnám. A hőmérséklet érzékelők rendben vannak. EGR-szelep le van zárva. Merre induljak? Gyertya-hiba lenne? Az alapjáratom sima, egyenletes, nincs döccenés sem... Ötleteket előre is köszönöm! Mikor cseréltél utoljára gyertyákat?
pszilaj Elküldve December18, 2011 Elküldve December18, 2011 Mikor cseréltél utoljára gyertyákat? Jelentem tavasszal. Olajcserekor. Eredeti GM-ek vannak benne. Mindegyik egyforma, cunder- és lerakódásmentes. Megnéztem a vezérlést és mindenki jelen van. Most annyit csináltam, hogy öntöttem egy kevés(5 liter) benzint az üzemanyagba. Mert feltűnően az uccsó tankolás után jött elő ez a hiba. Ha üzemanyagszűrő lenne, akkor nagy fordulaton sem akarózna menni, ugye?
Recommended Posts