Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
univerzális katalizátorról esetleg tapasztalat vagy vélemény?!

:lol:

Fater munkáskombiján két műszakin egymás után is tökéletes volt az emisszió bosal utángyári katalizátortól.

Szóval jó az csak abból sem a legolcsóbbat kell venni.

Elküldve
Beszélsz marhaságokat!!!

tipusazonos motorról kell egy számla,(nemkötelező)

származási papir (lényeg, hogy forgalomból végleg kivont autóból legyen)

6000Ft az új forgalmi-ért,

4000Ft új törzskönyvért

oszt csókolom örül az új mocinak

Ép múlthéten volt egy ilyen akciónk.

ENNYI?!

én a legtöbbet ez a kis avazós módszert hallottam ami nem túl célszerű meg olyanokat hogy KPM vizsga meg minden anyám kínja ami belekerülne 150-200forintomba.....

Elküldve
Fater munkáskombiján két műszakin egymás után is tökéletes volt az emisszió bosal utángyári katalizátortól.

Szóval jó az csak abból sem a legolcsóbbat kell venni.

és környezetvédelmi besorolás szempontjából? megkaphatja ugyanúgy a kék matricát?

Elküldve
ENNYI?!

én a legtöbbet ez a kis avazós módszert hallottam ami nem túl célszerű meg olyanokat hogy KPM vizsga meg minden anyám kínja ami belekerülne 150-200forintomba.....

A savazás a bepapírozni, nem akarós verzió. Ha nincs motorszám, akkor miért kéne KPM vizsga? Öreg autó, kirohadt azt kész. 6000-ért beírják forgalmiba, hogy motorszám nem olvasható, leveszik motorkódra, és csókolom. Ugyan olyan motorra senki nem kötözködik.

Elküldve
és környezetvédelmi besorolás szempontjából? megkaphatja ugyanúgy a kék matricát?

A mért értékeknek köze nincs ahhoz, hogy milyen matricát adnak. (akkor nem tehetnének pirosat etanolos autóra...) Megnézi milyen szám van a forgalmi V9-es mezőjében, ad rá egy matricát, és kész. (jó esetben a forgalmiban szereplő számnak, van némi köze az autóhoz, de ez sem biztos :lol: )

Elküldve
A mért értékeknek köze nincs ahhoz, hogy milyen matricát adnak. (akkor nem tehetnének pirosat etanolos autóra...) Megnézi milyen szám van a forgalmi V9-es mezőjében, ad rá egy matricát, és kész. (jó esetben a forgalmiban szereplő számnak, van némi köze az autóhoz, de ez sem biztos ;) )

szóval akkor ha a gyári katalizátorral az előző műszakin kék volt, akkor az univerzálissal is ugyanúgy megkapja a kéket igaze? :lol:

Elküldve
szóval akkor ha a gyári katalizátorral az előző műszakin kék volt, akkor az univerzálissal is ugyanúgy megkapja a kéket igaze? ;)

Meg kéne neki. Ha ki van szedve a katalizátor, akkor azért csúnyát mondanak, de ha van, akkor van. :lol:

Elküldve
Mi a motorkódja a Corsának, meg milyen évjárat?

Üdv mindenkinek!A corsa motorszáma x14xe-és szervós+klimás a drágám ;) !A kormánymű tuti,hogy használhatatlan mert ennek "lent van az astrámnak mag "fent" a tűzfalon,de a nagykérdés az,hogy a szivattyú+csővek használhatóak-e ha szerzek egy astra szervós kormányművet.A másik nagy kérdés,hogy a klima befaragható-e az astrába?Most jut eszembe rámértem terhelés mellett az aksimra alap:12.9v--alapjáraton terh.nélkűl:14,7v----alapjáraton minden fogyaszto rákapcsolva+2 fűthető üléslap maxon:12,4v és gázadásra nyüszitett a generátor mint állat.(nem a szíj forgott meg)Vajon kaka a generátorom? :lol:

Elküldve

Üdv!Azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy ez a --c14nz---8v--hidrotőkés vagy állithato a szelephézag,mert alapjáraton hátul a kipuffnál hallgatva néha 20-30 másodpercenként mintha kihagyna vagyis úgy pelepőffent vagy mi a fene.A gyertyákat megnéztem és egy kissé kormossak voltak.Gyújtáson probáltam finomitani (egy kicsit állitottam a tűzfal felé)ami annyit javúlt,hogy most sokkal jobban veszi a lapot,de ez a pepőffentés megmaradt.Nem tudom ezt mi okozhatja?Valakinek valami ötlet? :lol:

Elküldve
Üdv!Azt még elfelejtettem megkérdezni,hogy ez a --c14nz---8v--hidrotőkés vagy állithato a szelephézag,mert alapjáraton hátul a kipuffnál hallgatva néha 20-30 másodpercenként mintha kihagyna vagyis úgy pelepőffent vagy mi a fene.A gyertyákat megnéztem és egy kissé kormossak voltak.Gyújtáson probáltam finomitani (egy kicsit állitottam a tűzfal felé)ami annyit javúlt,hogy most sokkal jobban veszi a lapot,de ez a pepőffentés megmaradt.Nem tudom ezt mi okozhatja?Valakinek valami ötlet? :lol:

A klíma befaragás alighanem az egyik legbonyolultabb dolog, ha nagyon eltökélt vagy és van egy pontosan ugyanolyan kocsid donornak, akkor kezdj csak bele szerintem..

Az a 12,4V nem valami bíztató.. gyanús az a generátor, nagyon gyanús!

A motorod hidrotőkés, ha nagyon megkoptak a tőkék akkor nagyjából a csere eredményez csak érdemi javulást. Reggel hidegben nem zakatol?

Ez a puffogás nekem is megvan amit írtál, nem bírtam még rájönni mitől.. nagyon sokmindent átnéztem már, de nem találom az okát. Nagyjából már csak a motor szétszedése van hátra..

Elküldve
A klíma befaragás alighanem az egyik legbonyolultabb dolog, ha nagyon eltökélt vagy és van egy pontosan ugyanolyan kocsid donornak, akkor kezdj csak bele szerintem..

Az a 12,4V nem valami bíztató.. gyanús az a generátor, nagyon gyanús!

A motorod hidrotőkés, ha nagyon megkoptak a tőkék akkor nagyjából a csere eredményez csak érdemi javulást. Reggel hidegben nem zakatol?

Ez a puffogás nekem is megvan amit írtál, nem bírtam még rájönni mitől.. nagyon sokmindent átnéztem már, de nem találom az okát. Nagyjából már csak a motor szétszedése van hátra..

Üdv!Hát igen reggelente minimális hangja van ,de nem vészes.A generátoron ilyen tüneteknél elég csak feszszab,-ot cserélni ,vagy vegyem le a generátort és túrjam szét?Köszi az eddigi válaszokat!

Elküldve
Mitől lehet az ? Amikor kövér gázt nyomok alacsonyabb kb:2000-es fordulaton úgy tűnik mintha torpanna az autó ?

EGR, Lambda, egyáltalán benzines dízel, villanyos vatafakk? :lol:

Elküldve

Sziasztok!

Lenne egy egy problémám és mielőtt nekiállnék szétszedni mindent, mint kölyök majom a zsebórát, kérdeznék.

A probléma a napokban jelent meg. 1500-as fordulat alatt nagy gázra torpan mint a fene. Hidegen majd hogy nem le is fullad. Melegen javul valamennyit a helyzet, de még ötödikben is érzik, hogy ránt egyet, mielőtt elkezdene húzni.

Mivel hidegen is van, a lambda-szondát kizárnám. A hőmérséklet érzékelők rendben vannak. EGR-szelep le van zárva.

Merre induljak? Gyertya-hiba lenne? Az alapjáratom sima, egyenletes, nincs döccenés sem...

Ötleteket előre is köszönöm!

Elküldve
Sziasztok!

Lenne egy egy problémám és mielőtt nekiállnék szétszedni mindent, mint kölyök majom a zsebórát, kérdeznék.

A probléma a napokban jelent meg. 1500-as fordulat alatt nagy gázra torpan mint a fene. Hidegen majd hogy nem le is fullad. Melegen javul valamennyit a helyzet, de még ötödikben is érzik, hogy ránt egyet, mielőtt elkezdene húzni.

Mivel hidegen is van, a lambda-szondát kizárnám. A hőmérséklet érzékelők rendben vannak. EGR-szelep le van zárva.

Merre induljak? Gyertya-hiba lenne? Az alapjáratom sima, egyenletes, nincs döccenés sem...

Ötleteket előre is köszönöm!

Mikor cseréltél utoljára gyertyákat?

Elküldve
Mikor cseréltél utoljára gyertyákat?

Jelentem tavasszal. Olajcserekor. Eredeti GM-ek vannak benne. Mindegyik egyforma, cunder- és lerakódásmentes.

Megnéztem a vezérlést és mindenki jelen van. Most annyit csináltam, hogy öntöttem egy kevés(5 liter) benzint az üzemanyagba. Mert feltűnően az uccsó tankolás után jött elő ez a hiba.

Ha üzemanyagszűrő lenne, akkor nagy fordulaton sem akarózna menni, ugye?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.