Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Ja, és a hidrotőkét szétszedted darabjaira és elmostad benzinben mielőtt a helyükre tetted? Mert ha nem, akkor lehet az a csattogás oka. Hát úgy gondoltam ,mivel újak, mehetnek be egyből..Vagy rosszul tettem??::/
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Méress kompressziót kezdésnek. Nézd át a vákuumcsöveket + alapjárati pucolás. ;) Kartergáz mennyi? Sok? Napokban méretni fogok kompressziót. Alapjárati pucolás megtörtént. KArtergáz is van bőven...De alapból nagyon gyenge sztem a kocsi..:lol:
FDaniel91 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Szia! Javítható a tárcsa. Ha leszeded, úgyis szét fog esni, belülről adsz neki fémragasztóval. Mondjuk ezt csak ideiglenes javításnak ajánlom, a végleges megoldás a csere lesz. Bontott tárcsát vehetsz, de nézd meg alaposan, hogy milyen állapotban vana gumis része. Köszi, megpróbálom!!!
Tarakos Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Hát úgy gondoltam ,mivel újak, mehetnek be egyből..Vagy rosszul tettem??::/ Én úgy tudom, hogy szét kell szedni benzinben elmosni, összerakni majd betenni a helyükre.(A közepét kézzel is össze kell tudnod nyomni. Nem lehet kemény, hanem rugóznia kell. Ha felveszi az olajat akkor fog megkeményedni.) Ezután locsolom meg olajjal, majd összeteszem az egész motort. Indítás után csattogni fog, de szép lassan mind felveszi a megfelelő mennyiségű olajat és elhalkul. Ha van benne olaj az összerakásnál akkor kitámaszthat és beéghet a szelep. Lévén a hidrotőke csak (a növekvő hézagnak megfelelően) "tágulni" tud, összemenni nem.
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Én úgy tudom, hogy szét kell szedni benzinben elmosni, összerakni majd betenni a helyükre.(A közepét kézzel is össze kell tudnod nyomni. Nem lehet kemény, hanem rugóznia kell. Ha felveszi az olajat akkor fog megkeményedni.) Ezután locsolom meg olajjal, majd összeteszem az egész motort. Indítás után csattogni fog, de szép lassan mind felveszi a megfelelő mennyiségű olajat és elhalkul. Ha van benne olaj az összerakásnál akkor kitámaszthat és beéghet a szelep. Lévén a hidrotőke csak (a növekvő hézagnak megfelelően) "tágulni" tud, összemenni nem. Akkor valószínű ez lehet a probléma nálam:/ Köszönöm!!
daykiller Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Napokban méretni fogok kompressziót. Alapjárati pucolás megtörtént. KArtergáz is van bőven...De alapból nagyon gyenge sztem a kocsi..:lol: Ha van bőven kartergáz, az rossz.
Skorpijo Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Én úgy tudom, hogy szét kell szedni benzinben elmosni, összerakni majd betenni a helyükre.(A közepét kézzel is össze kell tudnod nyomni. Nem lehet kemény, hanem rugóznia kell. Ha felveszi az olajat akkor fog megkeményedni.) Ezután locsolom meg olajjal, majd összeteszem az egész motort. Indítás után csattogni fog, de szép lassan mind felveszi a megfelelő mennyiségű olajat és elhalkul. Ha van benne olaj az összerakásnál akkor kitámaszthat és beéghet a szelep. Lévén a hidrotőke csak (a növekvő hézagnak megfelelően) "tágulni" tud, összemenni nem. Decsak a bontott/használt tőkéket. A vaci új bótit nemszokás szétszedni mivel ha valami gond van az újjal akkor nembiztos, hogy béna a bótos és nemveszi észre a bontást oszt bacik kicserélni.
Tarakos Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Decsak a bontott/használt tőkéket. A vaci új bótit nemszokás szétszedni mivel ha valami gond van az újjal akkor nembiztos, hogy béna a bótos és nemveszi észre a bontást oszt bacik kicserélni. Nos az itthon lévő gyári csomagolású gyári tőkék olajban úszkálnak és kő kemények. Szét kell ütögetni egy fa kockán és akkor nem sérül.
Kzotya Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Nos az itthon lévő gyári csomagolású gyári tőkék olajban úszkálnak és kő kemények. Szét kell ütögetni egy fa kockán és akkor nem sérül. Hali! Milyen mocihoz valók a hidrotőkék, ár esetleg? Üdv
Tarakos Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Hali! Milyen mocihoz valók a hidrotőkék, ár esetleg? Üdv Holnap lemérem őket!
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Nos az itthon lévő gyári csomagolású gyári tőkék olajban úszkálnak és kő kemények. Szét kell ütögetni egy fa kockán és akkor nem sérül. Nálam is ez volt a baj, kő kemények voltak, nem tudtam összenyomni őket...Úgy gondoltam jók lehetnek, hisz vadi újak..De ezekszerint mégsem , mert a szelepek muzsikálnak:/
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Ha van bőven kartergáz, az rossz. Hát igen van sajnos:/ NAgyon gyenge a kocsi...Tervezem h szétkapom majd vmikor és kicsit felújítom belülről.
Pityusz13 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 hali a múltkori hengerfejtömítés cserém után most erősen füstöl az astrám ha fordulaton megyek vele.... ha egy helyben magas fordulaton/ra pörgetem a motort akkor nem olyan vészes de ha menet közben pl. ha gyorsulok akkor eléggé füstöl... mint egy ikarus:S ez még a lerakódott cucc a rendszerben vagy valamit igencsak elkúrt a szerelő? ( a négy hengerből egyben még mindíg 5-6 közötti a kompresszió.... a többiben 15)
kknl Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 A hengerek közti kompresszió az hatalmas ha 8 alatt van az szar. Ha koszos lenne az már kiégett volna . A szerelő semmit nem kurt el csupán 1 mototfelujitás hiányzik , valószinüleg a hengerfejesség még + odavert a motornak Előte is ennyi volt a kompresszió ?
pszilaj Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 hali a múltkori hengerfejtömítés cserém után most erősen füstöl az astrám ha fordulaton megyek vele.... ha egy helyben magas fordulaton/ra pörgetem a motort akkor nem olyan vészes de ha menet közben pl. ha gyorsulok akkor eléggé füstöl... mint egy ikarus:S ez még a lerakódott cucc a rendszerben vagy valamit igencsak elkúrt a szerelő? ( a négy hengerből egyben még mindíg 5-6 közötti a kompresszió.... a többiben 15) Az az 5-6 azt mutatja, hogy abban a hengerben nincsen tömítve a hengerfal és a dugattyú között... Ez felfúrásos felújítást jelent...sztem...
Hjoe Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 Az az 5-6 azt mutatja, hogy abban a hengerben nincsen tömítve a hengerfal és a dugattyú között... Ez felfúrásos felújítást jelent...sztem... Vagy talán a szelep nem zár rendesen.
Sanyict59 Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 HA leveszem a hengerfejet, és becsiszolom a szelepeket, nagyobb erő lesz a gépben??Ez okozhat alapjárat ingadozást??Mert sajna nagyon gyenge az én gépem.És az alapjárat is ingadozik.Az alapjárati motort kétszer cseréltem már:/
hakapeszimaki Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 HA leveszem a hengerfejet, és becsiszolom a szelepeket, nagyobb erő lesz a gépben??Ez okozhat alapjárat ingadozást??Mert sajna nagyon gyenge az én gépem.És az alapjárat is ingadozik.Az alapjárati motort kétszer cseréltem már:/ Ha trehány gépműhely elqurja akkor kevesebb viszont sok kék füst lesz. :lol: De ha síkolás nélkül lett visszarakva a hf,akkor az is szívathat. Hf tömítés elmegy, akkor fel szokott forrni a motor,ami azzal jár,hogy dugók,gyűrűk nagyon kitágulnak, billegni fognak a hengerben.Tehát nem tömítenek rendesen. Gyárilag lágyabb anyagból vannak a dugók,gyűrűk így a hengerfal nem nagyon szokott hordósra kopni. Tehát ha nagyon billegnek a dugók a felső holtponton (palástjuk megkopik) akkor bontott szép dugókat és jóféle gyűrűsort+hajtókar csapágyakat érdemes venni. Vagy egy kipróbálható bontott motort,ami egyáltalán nem füstöl.
Sanyict59 Elküldve December8, 2011 Elküldve December8, 2011 Sikolás nem volt, csak a szelepszárszimeringeket cseréltem ki, meg a hidrotőkéket.Meg persze a hf tömítést. Most ha szétkapom, mit csináljak vele, h legyen bent egy kis kraft, mert a 82 pacikának a fele bentmaradt az istállóba :/
atis c14se Elküldve December9, 2011 Elküldve December9, 2011 Sikolás nem volt, csak a szelepszárszimeringeket cseréltem ki, meg a hidrotőkéket.Meg persze a hf tömítést. Most ha szétkapom, mit csináljak vele, h legyen bent egy kis kraft, mert a 82 pacikának a fele bentmaradt az istállóba :/ Le kell venni a hengerfejet, és egy hozzáértőnek, aki már látott sok motort szétbontva, nézze meg hogy a szelepek nem zárnak rendesen, vagy pedig a dugattyú-gyűrű párosnál van-e a gond.
Sanyict59 Elküldve December9, 2011 Elküldve December9, 2011 Le kell venni a hengerfejet, és egy hozzáértőnek, aki már látott sok motort szétbontva, nézze meg hogy a szelepek nem zárnak rendesen, vagy pedig a dugattyú-gyűrű párosnál van-e a gond. Köszönöm!! Idén már nem hiszem, de januárba nekiesek, és megcsinálom....Remélem csak a szelepeknél lesz gond, nem akarok a gyűrűkhöz hozzányúlni:/
daykiller Elküldve December9, 2011 Elküldve December9, 2011 Ha trehány gépműhely elqurja akkor kevesebb viszont sok kék füst lesz. :) De ha síkolás nélkül lett visszarakva a hf,akkor az is szívathat. Hf tömítés elmegy, akkor fel szokott forrni a motor,ami azzal jár,hogy dugók,gyűrűk nagyon kitágulnak, billegni fognak a hengerben.Tehát nem tömítenek rendesen. Gyárilag lágyabb anyagból vannak a dugók,gyűrűk így a hengerfal nem nagyon szokott hordósra kopni. Tehát ha nagyon billegnek a dugók a felső holtponton (palástjuk megkopik) akkor bontott szép dugókat és jóféle gyűrűsort+hajtókar csapágyakat érdemes venni. Vagy egy kipróbálható bontott motort,ami egyáltalán nem füstöl. He? Ha a hőtől kitágulnak az alkatrészek, nem zsugorodnak. :lol: Ha esetleg a hengerfal lenne murvameleg és a dugók hidegek, akkor billegnének. Nem? ;)
samtron77 Elküldve December10, 2011 Elküldve December10, 2011 Én azt nem értem a dugó hogyan kopik meg... Képes rá! Az is fel-le jár a hengertérben és hozzá is érhet a palásthoz (a gyűrűk nem feltétlenül központosítják). + mint tudjuk a dugók "kissé" kúp alakura vannak megmunkállva így a dugó "szoknyája" érintkezik a persely falával.
hakapeszimaki Elküldve December10, 2011 Elküldve December10, 2011 He? Ha a hőtől kitágulnak az alkatrészek, nem zsugorodnak. :lol: Ha esetleg a hengerfal lenne murvameleg és a dugók hidegek, akkor billegnének. Nem? ;) Túlmelegszik->kitágul->szorul->megkopik. Én azt nem értem a dugó hogyan kopik meg... Így
Recommended Posts