Dáwid Elküldve December5, 2011 Megoszt Elküldve December5, 2011 sziasztok keresek X16XEL motort vasárnap elhoztam a kocsit, de szerelőtől fél úton megállt. motordiagnosztika világított és leállt. egy henger nem ment (a szerelő aztmondta, hogy kicserélte a hengerfejtömítést és most így az egyes hengerben 5-6 a kompresszióérték a többiben 15) hazaértem vele aztmondta vegyem le az akksi sarut hátha a computer tárolt el valamit még..... levettem 10perc visszatettem ugyanaz.... elindultam vele egy próbakörre de 50 méter után megállt és csak úgy tudtam beindítani ha padló gázt nyomtam neki.... ez a motor már egyszer volt generálozva mint ahogy írtam múltkor mert szétrobbant benne két dugattyú. ez volt 200-220.000 km környékén, most van az autóban 320.000km. (96os az autó) X16XEL sedan mennyibe fáj egy "új" motor bele? http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_..._komplett_elado http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/x16xel_motor http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_...el_x16xel_motor http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_...omplett_motorok + némi legó. (vagy keresel F-ből, és akkor kevesebb legó) Különben meg NE-t bele xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_..._komplett_elado http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_motor/x16xel_motor http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_...el_x16xel_motor http://racing-bazar.hu/alkatresz/komplett_...omplett_motorok + némi legó. (vagy keresel F-ből, és akkor kevesebb legó) Különben meg NE-t bele xD köszi a segítséget. Milyen motort keressek? úgy értem milyen autóból? A legjobb az lenne ha egy F astrából származna,de a többi típusban is ugyan ott vannak pl a motortartók meg stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 köszi a segítséget. Milyen motort keressek? úgy értem milyen autóból? A legjobb az lenne ha egy F astrából származna,de a többi típusban is ugyan ott vannak pl a motortartók meg stb? Mint ahogyan írták, ha F astrából veszed akkor egyszerűbb, de ha másból veszed az sem gond csak akkor a régi motorról le kell szedni a dolgokat pl motortartó, csövek esetleg kábelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Mint ahogyan írták, ha F astrából veszed akkor egyszerűbb, de ha másból veszed az sem gond csak akkor a régi motorról le kell szedni a dolgokat pl motortartó, csövek esetleg kábelek. na elhoztam a kocsit a szervízből, állítólag azért állt le mert szutykos volt a benzin szűrő.... kicserélték a szűrőt (2000Ft) már erősebb mint volt de három és fél hengerrel nem az igazi :S aztmondta a szaki, hogy elég ha egy motortömböt szerzek neki.... az úgy olcsóbb is és egyszerűbb.... szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 na elhoztam a kocsit a szervízből, állítólag azért állt le mert szutykos volt a benzin szűrő.... kicserélték a szűrőt (2000Ft) már erősebb mint volt de három és fél hengerrel nem az igazi :S aztmondta a szaki, hogy elég ha egy motortömböt szerzek neki.... az úgy olcsóbb is és egyszerűbb.... szerintetek? Szerintem meg neki egyszerűbb, neked meg nagyobb lutri. Egyrészt, nem nagyon lesz ember aki megbont neked egy motort, mert egyben se egyszerű eladni, de tömb nélkül nyugodtan a f.szára húzhatja a maradékot :) Tegyük fel, találsz mégis egy tömböt valahol, akkor mit is csinálsz? Veszel egy darab vasat. Honnan tudod, hogy milyen? Miért lett szétszedve? Egy komplett motor legalább kipróbálható (ugyanis kipróbálható motort veszünk, nem raklaposat...) Szerintem olcsóban nem jössz ki belőle, mert veszegetheted mindenhova a tömítéseket, lehet síkolgatni, stb. Ha egy jó motort teszel bele, akkor az ott is jó lesz. Nem kell szétszedni, nem kell bontogatni, nem kell gépmunkálni, nem kell a tömítéseket cserélgetni, és szívni eszement mennyiségű időt. ;) (persze, órabérben azért boldogabban szív az ember :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Apetya Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 lpg-vel nem menne jobban? nekem is virít benzinen a szervízlámpa, kopogásszenzor, lambda meg mittudomén mit villogtat elég ócskán is megy benzinnel(nem is igen megy sokat avval) gázon meg nagyon babán megy, sima keverős, szóval még a ecu sem kell neki okosításnak egy tesztet megérne.......hátha.......... Nem akarnám átalakítani, elég macera, egyébként benzinnel tökéletesen megy nincs bajom a menetdinamikával. Csak ez a torpanaás na lenne induláskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pityusz13 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Szerintem meg neki egyszerűbb, neked meg nagyobb lutri. Egyrészt, nem nagyon lesz ember aki megbont neked egy motort, mert egyben se egyszerű eladni, de tömb nélkül nyugodtan a f.szára húzhatja a maradékot :) Tegyük fel, találsz mégis egy tömböt valahol, akkor mit is csinálsz? Veszel egy darab vasat. Honnan tudod, hogy milyen? Miért lett szétszedve? Egy komplett motor legalább kipróbálható (ugyanis kipróbálható motort veszünk, nem raklaposat...) Szerintem olcsóban nem jössz ki belőle, mert veszegetheted mindenhova a tömítéseket, lehet síkolgatni, stb. Ha egy jó motort teszel bele, akkor az ott is jó lesz. Nem kell szétszedni, nem kell bontogatni, nem kell gépmunkálni, nem kell a tömítéseket cserélgetni, és szívni eszement mennyiségű időt. ;) (persze, órabérben azért boldogabban szív az ember :lol: ) ok tehát eljött a szerelő váltás ideje.... :P nyitott szemmel szétnézek motorpiacon köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyict59 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok! Egy C14se gazdája vagyok.Egy hatalmas problémám van vele, hogy az elméletileg 82 lóerő nekem a gyakorlatba még a felét sem éri el , és nagy a motor hangja-_- .. Nemrégiben volt hengerfejes, de megoldottam a problémát( cseréltem hidrotőkéket, szelepszárszimeringeket,tömítéseket) Hidrotőke csere után is megmaradt a nagy motorhang, és a motor ugyanolyan gyenge még midnig:/ Kompressziót még nem mérettem, lehet h jó ötlet lenne?? Kivillogtattam ,hibát nem talált.. Mégegy hatalmas problémám, h váltásnál amikor benyomom a kuplungot, a fordulat nem esik le, hanem felbőg a motor mindig 2-3 ezerig... Remélem tudtok segíteni.. Előre is Köszi!!!:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok! C14NZ nél lehet szelephézagot állítani vagy hidrotőkés? Bocsi ha hülyeséget kérdeztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyict59 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Sziasztok! C14NZ nél lehet szelephézagot állítani vagy hidrotőkés? Bocsi ha hülyeséget kérdeztem. Hidrotőkés:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December6, 2011 Megoszt Elküldve December6, 2011 Hidrotőkés:) Ohhhh... szelephangja van eléggé a mocinak..... akkor kikell cserélni mindet? mennyibe kerül darabja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Ohhhh... szelephangja van eléggé a mocinak..... akkor kikell cserélni mindet? mennyibe kerül darabja? Milyen olajat használsz? Mikor volt cserélve? Hidegen vagy melegen hangoskodik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Milyen olajat használsz? Mikor volt cserélve? Hidegen vagy melegen hangoskodik? Rendes Opel GM olaj van benn 2 napja lett cserélve de elötte is ilyen hangja volt, leginkább hidegen van nagy hangja mintha dízel lenne, melegen annyira nem hangos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Meg tudjátok mondani nekem, hogy a c18xe motoroknál a fekete illetve a piros szelepfedéllel rendelkezők között mi volt a különbség? A neten van egy rakás videó és nem egynél hangsúlyozzák, hogy c18xe red top. Illetve egy ilyen beépítéséhez mit kell cserélni az x14nz motoros astránál? (motor, váltó, kipufogó meddig?, tartóbakok stimmelnek-e?, elektronikánál az immo számít-e?, a kasznin a felfogatási helyek jók-e?, a váltóba bele megy-e a mostani féltengely és hasonló dolgok érdekelnének) Ja, és ennél a motornál kell-e figyelni valami típushibára? Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Meg tudjátok mondani nekem, hogy a c18xe motoroknál a fekete illetve a piros szelepfedéllel rendelkezők között mi volt a különbség? A neten van egy rakás videó és nem egynél hangsúlyozzák, hogy c18xe red top. Illetve egy ilyen beépítéséhez mit kell cserélni az x14nz motoros astránál? (motor, váltó, kipufogó meddig?, tartóbakok stimmelnek-e?, elektronikánál az immo számít-e?, a kasznin a felfogatási helyek jók-e?, a váltóba bele megy-e a mostani féltengely és hasonló dolgok érdekelnének) Ja, és ennél a motornál kell-e figyelni valami típushibára? Köszi a válaszokat! Volt c18xe, meg c18xel. Az első az 125lovas, az utóbbi 115. Azt nem tudom, hogy a gyertyatakarókat milyen rendszer alapján pakolászták felfelé. Tudtommal 1.8 alatt már 50es kipuff van, tehát végig. Tartóbakok cserések, immo számít(már ha a beépítendő motor ecuja immos). Kell hozzá nagyobb váltó is, másik féltengelyek, másik gólyalábak. Kábelköteg is nyilván csere. AC, (fékek...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, idáig csak olvasgattam, hasznos... Szóval van egy 1.7-es Isuzu diesel F astrám, és a főtengely végén levő ékszíjtárcsa valahogy furcsán jár. A belső stabil fém kerék rendesen, szitálás nélkül forog, a külseje meg valahogy nem. Szóval rángatja a két ékszíjat keményen. Mit lehetne ezzel kezdeni. Házilag valahogy javítható a külseje, vagy kuka, és bontottat vagy újat bele??? én lennék a legboldogabb, ha lenne valakinek tanácsa, mert az expresszen 30 000Ft egy új. Köszi Szia! Javítható a tárcsa. Ha leszeded, úgyis szét fog esni, belülről adsz neki fémragasztóval. Mondjuk ezt csak ideiglenes javításnak ajánlom, a végleges megoldás a csere lesz. Bontott tárcsát vehetsz, de nézd meg alaposan, hogy milyen állapotban vana gumis része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Volt c18xe, meg c18xel. Az első az 125lovas, az utóbbi 115. Azt nem tudom, hogy a gyertyatakarókat milyen rendszer alapján pakolászták felfelé. Tudtommal 1.8 alatt már 50es kipuff van, tehát végig. Tartóbakok cserések, immo számít(már ha a beépítendő motor ecuja immos). Kell hozzá nagyobb váltó is, másik féltengelyek, másik gólyalábak. Kábelköteg is nyilván csere. AC, (fékek...) Köszönöm! Tehát ha ilyet szeretnék akkor érdemes egy komplett kocsit megvenni és abból átpakolni a cuccokat. Fogyasztás adatokat viszont nem találtam. A c20xe 12 literes fogyija nem vonzó sajna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Köszönöm! Tehát ha ilyet szeretnék akkor érdemes egy komplett kocsit megvenni és abból átpakolni a cuccokat. Fogyasztás adatokat viszont nem találtam. A c20xe 12 literes fogyija nem vonzó sajna. c20xe 12liter? Honnan veszitek ezt az ordenáré baromságot? :lol: Amikor nekem XE-m volt, 8-8,5 literrel eljárkáltam vele. Gyorsulás és pályanapozás után, nagy nehezen megetettem vele a 9-9,5et. De ott szinte végig nyélen ment. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 c20xe 12liter? Honnan veszitek ezt az ordenáré baromságot? :lol: Amikor nekem XE-m volt, 8-8,5 literrel eljárkáltam vele. Gyorsulás és pályanapozás után, nagy nehezen megetettem vele a 9-9,5et. De ott szinte végig nyélen ment. ;) Hmmm! Városban 8-8,5 liter? Ez sokkal jobban hangzik már! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Köszönöm! Tehát ha ilyet szeretnék akkor érdemes egy komplett kocsit megvenni és abból átpakolni a cuccokat. Fogyasztás adatokat viszont nem találtam. A c20xe 12 literes fogyija nem vonzó sajna. Akkor még a motort is ki tudod próbálni. Nekem megmaradtak amúgy ezek a cuccok x18xe bontásból...szóval ha már van tuti motorod, akkor meg tudunk egyeztni sztem. 12? Hát még sose evett annyit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Milyen olajat használsz? Mikor volt cserélve? Hidegen vagy melegen hangoskodik? Én kicseréltem a hidrotőkéket, de így is hangos, hidegen melegen:/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Rendes Opel GM olaj van benn 2 napja lett cserélve de elötte is ilyen hangja volt, leginkább hidegen van nagy hangja mintha dízel lenne, melegen annyira nem hangos. Előtte is "rendes" GM olaj volt benne? Nekem rosszak a tapasztalataim a GM olajjal (hamisítják), lehet más márkával kéne próbálkoznod (Mobil Metabond, Q8...), mielőtt nekiesel a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyict59 Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Ohhhh... szelephangja van eléggé a mocinak..... akkor kikell cserélni mindet? mennyibe kerül darabja? Én egy hete cseréltem, darabja 2400 volt.Ez egy középkategóriás német márka..., de a szelephangja megmaradt sajnos, úgyhogy fogalmam sincs mit kezdjek vele:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Én egy hete cseréltem, darabja 2400 volt.Ez egy középkategóriás német márka..., de a szelephangja megmaradt sajnos, úgyhogy fogalmam sincs mit kezdjek vele:S Ha valakit érdekel akkor van gyári GM hidrotőkém pár darab. (Úgy 30 lehet) Vadi újak, még olajos zacsiban. :-) Meg lanos 1,5-ös 86 lovas motorblokkom fűzve 0km-es. (gyári, új.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December7, 2011 Megoszt Elküldve December7, 2011 Én egy hete cseréltem, darabja 2400 volt.Ez egy középkategóriás német márka..., de a szelephangja megmaradt sajnos, úgyhogy fogalmam sincs mit kezdjek vele:S Méress kompressziót kezdésnek. Nézd át a vákuumcsöveket + alapjárati pucolás. :lol: Kartergáz mennyi? Sok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts