astrabandi Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Vagy nem feszítettem eléggé a szíjon, vagy fellazult a csavar, mert urgott a vezérlésem. A pontos okát még nem tudom. Megállt az autó, rtomi vontatott el egy autószerelő haverjához, holnap fogja megnézni mi is a probléma pontosan. Viszont attól fosok, hogy összekócolódott minden fent. Remélem ennél nem érhetnek össze. :lol: Helló az 1.4 össze ér ha úgy sikerül nekem kb 1 hónapja sikerűlt össze kócolni 1 másik hf -be került mert 2 szelep meg hajlott pedig 3 -éves volt a másik hf úgy hogy össze tud érni . ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Helló az 1.4 össze ér ha úgy sikerül nekem kb 1 hónapja sikerűlt össze kócolni 1 másik hf -be került mert 2 szelep meg hajlott pedig 3 -éves volt a másik hf úgy hogy össze tud érni . :lol: Szia Köszi a választ. Meg nem nyugodtam, de legalább megtudtam hogy nem a 10eFtos kategória lesz a javítás. Hála istennek... ;) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Szia Köszi a választ. Meg nem nyugodtam, de legalább megtudtam hogy nem a 10eFtos kategória lesz a javítás. Hála istennek... :lol: ;) Jó esetben 20-alatt rosszabb esetben bőven fölötte hanem tudod magadnak meg csinálni meg ha a hf -ben a szelep vezetősérült akor gáz vagy csere vagy hf csere én ezt választottam mert a hf -et ócsón tudok szerezni . Ha kell esetleg szólj és intézünk neked . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Jó esetben 20-alatt rosszabb esetben bőven fölötte hanem tudod magadnak meg csinálni meg ha a hf -ben a szelep vezetősérült akor gáz vagy csere vagy hf csere én ezt választottam mert a hf -et ócsón tudok szerezni . Ha kell esetleg szólj és intézünk neked . Köszi az infót, holnap derül ki hogy mi lesz. Remélem annyira nem nagy a baj. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Köszi az infót, holnap derül ki hogy mi lesz. Remélem annyira nem nagy a baj. :lol: Kívánok sok szerencsét . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Szia Köszi a választ. Meg nem nyugodtam, de legalább megtudtam hogy nem a 10eFtos kategória lesz a javítás. Hála istennek... :) :) :lol: ;) :P Alacsonyabb a hengerfej is a nagyobb kompresszió miatt és a vezérmű is nagyobbat emel. Azért drukkolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Mi a szerepe annak a doboznak? m ivel összevan kötve a légszűrő csővel oda is be kerül a levegő... ez idáig oké. :lol: De továbbá? Nem tudom elképzelni mire lehet jó? ;) De majd holnap kiderül ha itt lesz a légszűrő doboz teteje. :) Ez ugyanaz a rezonátor, mint ami most a légszűrőház alatt van. :) Zárt rezonátor doboz Mivel a légbeszívás akkor történik, amikor a szívó oldali szelepek nyitnak, ezért nem egyenletes hanem periodikus a szipkázás, vagyis gázlengés (pulzálás) van! Ezt a lengést ki lehet használni, és bizonyos fordulatszám tartományban a motor minimális töltésére használni. Miközben magasabb fordulatszám tartományban ha, minimális mértékben is, de ront a levegõ áramlásban, és így a teljesítményben. Egyértelmû, hogy ezt a két tartományt a mérnökök úgy próbálták összehozni, hogy ez a pozitív hatás arra a fordulatszámra essen amikor a legnagyobb szükség van rá, és a csökkenés kitolódjon oda, ahol már amúgy is nagy a nyomaték, és nem érezhetõ a "gyengülés". Ezen felbuzdulva találták ki a változó hosszúságú szívócsövet, ami egy nagyon ötletes szerkezet, és lényegében a gáz visszaverõdését, és a megjárandó út hosszát határozza meg. (Elvileg ebben az esetben hasznos fordulatszám tartományban nincs negatív gázlengés) Amikor ezt a precízen megtervezett rendszert megbontjuk, és kihagyjuk belõle valamelyik dobot, akkor felborítjuk a rendszert, és eltoljuk, vagy megszüntetjük a pozitív gázlengést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 az a baj,hogy van egy érzékelőm az olajteknőn is, nah és azsincs bekötve,de gondolom az nem sok szerepet játszik a fogyasztásban Ugorj át valamikor. Ránézünk a gépre!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Ugorj át valamikor. Ránézünk a gépre!!! Az lesz!!!egyedül lusta vagyok neki állni....:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Ugorj át valamikor. Ránézünk a gépre!!! Az lesz!!!egyedül lusta vagyok neki állni....:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrac18xegt Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Tudna vki segíteni abban,hogyan tudom megnézni,hogy elég nyomással dolgozik az ac-m? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Ez ugyanaz a rezonátor, mint ami most a légszűrőház alatt van. :lol: Akkor nekem kettő lesz. :lol: A gyári úgy is kifog kerülni majd.... ;) Ezt jó tudni. :) Mindegy ilyen másnak úgy sincs. :) Kösz a választ. Bár igazából a szerepét annyira most sem értem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Akkor nekem kettő lesz. :lol: A gyári úgy is kifog kerülni majd.... ;) Ezt jó tudni. :) Mindegy ilyen másnak úgy sincs. :) Kösz a választ. Bár igazából a szerepét annyira most sem értem. :P Bizonyos fordulatszámon segíti a hengertöltést. Szerintem ennyi röviden... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Bizonyos fordulatszámon segíti a hengertöltést. Szerintem ennyi röviden... :lol: Egy oldallal előbb írtam le... Link to comment Megosztás: More sharing options...
samtron77 Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Tudna vki segíteni abban,hogyan tudom megnézni,hogy elég nyomással dolgozik az ac-m? Üdv Nekem egy keréknyomás mérővel sikerült a művelet (persze utánna kuka) c14se-kb3bar Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Nos kiderült mi okozta a csörgést és azt hogy megállt a kocsim mint a szög. A generátor ékszíjtárcsája elnyalta a nútját és elforgott a főtengely végén, ezáltal elállítódott a gyújtás. :lol: Mi pedig az ékszíjtárcsa és a vezérműtengely helyzetét néztük, hogy a vezérlés a helyén van-e, ezért hittük azt hogy nincs a helyén. ;) A szíjam ettől függetlenül laza volt, mert mint utóbb kiderült, ehhez a kocsihoz a normál széria szíjfeszítő nem jó és amikor havassyéknál rakták össze a blokkot, akkor gyártottak hozzá egyedit. Persze a szíjfeszítőt, ahogy leszedtem, kb egyből dobtam a kukába, tehát már mintám sincs, hogy kell kinéznie, ezért majd fel kell vennem a kapcsolatot havassyval, hátha elmondja, vagy ha nem, csinál nekem egyet. Az új feszítőt ideiglenesen meghekkeltük, hogy elég feszes maradjon a szíj, viszont utána állítani nem tud, tehát mindenképpen kell majd valami feszítőt alkotni. A főtengely végére kell megvennem azt a kis fogaskereket és holnap már újra a régi a verda. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Akkor nekem kettő lesz. ;) A gyári úgy is kifog kerülni majd.... :) Ezt jó tudni. :) Mindegy ilyen másnak úgy sincs. :P Kösz a választ. Bár igazából a szerepét annyira most sem értem. :lol: Nekem is ilyen van. Most már tudom mitől megy jól az 1.2-es. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Nekem is ilyen van. Most már tudom mitől megy jól az 1.2-es. ;) Én is arra tippelek, hogy ettől kapok +10lovat... Remélem bejön. :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Üdv mindenkinek! Reggelente a -8 fokban indítás után égve marad az olaj lámpa 3-4 mp-ig és egy kicsit le is lassul a motor, majd kialszik a lámpa és a motor is normálisan megy. Mi lehet a gond,járt már igy valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Üdv mindenkinek! Reggelente a -8 fokban indítás után égve marad az olaj lámpa 3-4 mp-ig és egy kicsit le is lassul a motor, majd kialszik a lámpa és a motor is normálisan megy. Mi lehet a gond,járt már igy valaki? Milyen olaj van benne? Viszkozitás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Milyen olaj van benne? Viszkozitás? 10w40 olaj van benne.Az auto c18nz 93-as. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 üdv! kb mennyi pénz lehet egy bontott x14xe olajteknő? megcsúszott a menet az olajleersztőben, ha kitekerem tuti hozza az öszes menetet kifelé Link to comment Megosztás: More sharing options...
kecsu84 Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 sziasztok!! reggel ha beinditom a kis opelom akkor a váltó körül zörög valami a kuplungnál, de ha bemelegszik az autó akkor már nem zörög.a kuplung rendben van,nem csuszik minden zsir. csak ez a zörgés reggelente mi lehet ez??? köszönöm. 1992 F hengerenkénti injektoros. köszönöm a segitséget!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 üdv! kb mennyi pénz lehet egy bontott x14xe olajteknő? megcsúszott a menet az olajleersztőben, ha kitekerem tuti hozza az öszes menetet kifelé Nem tudsz belevágni egy nagyobbat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsolsZ Elküldve December4, 2011 Megoszt Elküldve December4, 2011 üdv! kb mennyi pénz lehet egy bontott x14xe olajteknő? megcsúszott a menet az olajleersztőben, ha kitekerem tuti hozza az öszes menetet kifelé Ezért nem kell megtépni se a leeresztőcsavart (kiszakadhat a menet) se az olajszűrőt (ráéghet a blokkra a tömítés és élmény lesz levenni) Menetvágóval talán meg tudod gyógyítani. Vagy egyel nagyobbra vágni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts